Advertentie | |
|
![]() |
|
GOED! We hebben gisteren van 10 uur 's ochtends tot half 1 's nachts gepraat over ons, onze toekomst, en ik ben daardoor niet meer bang om samen te wonen
![]() We hebben zoveel gepraat, over alles wat we hebben meegemaakt en wat we samen willen bereiken, het was echt fijn ![]() ![]() Mijn studie gaat nog beter dan verwacht, ik vind het eng dat alles zo meezit. Dan verwacht ik elk moment een tegenslag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hmm de date jongen smst niet terug en nu snap ik het niet meer. zucht. en dan zit ik ook nog met de seks jongen in mn hoofd, en ga ik volgende week met een ex afspreken waarmee er altijd nog wel 'iets' is en hij is nu ook weer vrijgezel dus dat wordt ook weer wat. en op vriendschap gebied gaat het ook wat minder, niet met mij en vriendinnen maar tussen vriendinnen. grote zucht ![]() haha owja en ik ga binnenkort speeddaten met vriendinnen en dat lijkt me echt hi-la-risch ![]()
|
Ik moet even whinen hoor.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik schaam me eigenlijk om het te vertellen, maar beter dat ik op mijn kop van jullie krijg
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb jij nog iets van die jongen gehoord waarmee het uit ging omdat hij in een moeilijke situatie zat? Want je vond hem echt leuk hč ![]() ![]() Ot: Hij smste gister dat hij gelukkig met mij was en van me houdt <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het dus niet stom en onzinnig. Alleen wat moet je ermee? Want ik wil bijvoorbeeld ook weer niet zeiken, of dat mensen het gevoel hebben dat ze móeten komen. Hmmm.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarrrrr..hoe was het ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@miekmuis: Sterkte ermee!
@Sidhe: *Knuffel!* Kop op meisje. ot: Pfff.... Vermoeiend weekend gehad. Vrijdagavond ging het wel weer een beetje en zaterdagmorgen toch maar op de trein gestapt. Zaterdagavond was zijn beste vriendin komen eten, opzich best gezellig en het duurde niet eens zo lang, maar het was wel vermoeiend. Daarna wel nog heel gezellig en lief liggen kletsen, dat was wel geweldig ![]() Zondag ruzie gehad omdat ik mijn zin door wilde drijven omdat ik best wel bang was, en hij hield voet bij stuk. Dat eindigde in stilzwijgen, gevolgd door een ontzettend emotioneel relaas van zijn kant. Ik vond dat zo moeilijk, want hij gooit zichzelf helemaal open, en ik durf dat nog helemaal niet. Ik durf geen dingen van belang hardop te zeggen, want weet ik veel... Ik vind onze relatie af en toe zo vermoeiend. Maar gelukkig is het het allemaal waard. |
![]() |
|
![]() |
Net een date gehad met mijn ex. (? of is ie nu weer mijn vriendje)
En toen vroeg hij opeens (nuja, we waren bezig over de toekomst, over Spanje) of ik met hem zou trouwen... (hypotetisch, geen huwelijkaanzoek ![]() En toen zei ik hem van ja, maar niet nu. Een maand geleden wou je me niet eens zien... er is tijd voor nodig. Hmm, en 2x werd hij opgebeld door vrienden toen we samen waren, en toen zei hij telkens toen ze vroegen wat hij deed dat hij bij 'zijn meisje' was... En nu babbelen we over deze serieuse kwestie's wat we gedurende 3 jaar nooit gedaan hebben. Wat zal er van ons komen? Want ik wil hier niet blijven, en hij kan niet zomaar overal terecht... een werkcontract heeft ie nodig. |
![]() |
||
Mijn bijdrage aan dit topic zou vandaag eigenlijk zijn dat ik vanavond het vervelendste gesprek ga voeren dat je in een relatie kunt voeren, maar als ik dit lees,
Citaat:
![]()
|
wat zouden jullie doen:
mijn vriendje zit bij een studentenroeivereniging, hij heeft aankomende vrijdag een gala daarvan. Nou had ie al kaartjes voordat we iets kregen, was uitverkocht, dus ik hoefde niet na te denken of ik mee wilde. Nu is er een kaartje over, en kan ik wss dus mee. Maar ik ken echt niemand bij die vereniging, behalve hem dan. Het lijkt me heel leuk met hem samen, maar ik wil ook niet zijn avond 'verpesten' omdat ik niemand ken.. aan de andere kant heb ik heeel veel zin in een gala. *twijfel* |
![]() |
|
ik wil m'n quote wel nog wel een keer opzoeken, maar ik ben bang dattie wat aan het slijten is...
Anyhow, ik ben boos, boos op de hufters op het werk bij m'n vrie.. uh man. Godverdomme (excuseer) echt wat een lage honden. Wat mij betreft (en wat hem betreft) zet hij daar nooit meer 1 voet over de drempel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit jaar heb ik ervoor gekozen om niet mee te gaan, omdat ik er geen mensen ken. Achteraf had ik hier wel spijt van omdat hij een leuke avond had en ik er niet bij was.. (+ hij had een ander meisje als date). Ik zou wel mee gaan als ik jou was. De sfeer is bij zoiets toch al goed en gezellig waardoor mensen elkaar snel aanspreken en je vriend mag toch ook best wat rekening met jou houden ![]() |
![]() |
|
hihi bedankt voor jullie reacties, hehe mn vriend is geweldig en stiekem heb ik gewoon heel veel zin om m de hele avond in pak te zien dus ik denk dat ik wel meega
![]() Dan nog het volgende obstakel: wat trekken we aan ![]() ![]() |
![]() |
||
wow sterkte luna..
Citaat:
ot: de date jongen smst weer en dat is leuk maar ik neem geen genoegen met een 'we spreken snel af', ik wil een datum!! wil m toch wel erg graag weer zien..
|
Luna, veel sterkte...
Ik ben blij dat mijn vriend er voor me is in deze moeilijke tijd, ook al weet hij ook niet goed hoe hij er mee om moet gaan en wat hij wel en niet kan zeggen... En verder wil ik alleen m'n moeder terug ![]()
|
![]() |
Sterkte Luna, ongelooflijk zeg...
ot: Tja. Straks komt ex van vorig jaar even thee drinken, gezellig ![]() |
![]() |
|
Luna, heel veel sterkte! Echt erg dat het zo heeft moeten gaan...
@ St*r: Kan wel begrijpen dat je niet teveel contact met hem hebt, dan blijf je er misschien toch weer in hangen..leuk zeg, dat speeddaten, ben benieuwd of er leuke jongens bij zijn ![]() Ot: Ja, raar. Mijn broer kreeg vandaag 2 keer enorm slecht nieuws, mijn moeder heeft slecht nieuws gekregen en mijn vriend heeft vandaag slecht nieuws gekregen. Mijn vader gaat vandaag het ziekenhuis in. Wat een rare dag ![]() |
![]() |
|
Jeetje Luna, sterkte. Dat komt echt mal op je dak vallen.
Mijn vrienden willen echt heel graag dat ik een leuke jongen ontmoet, ze hebben het er steeds over. Maar hier is het heel rustig, ik krijg alleen maar seksaanbiedingen van jongens die ik niet leuk vind. Ik voelde me enigszins gevleid maar ik was toch redelijk geschokt omdat sommige mensen dat echt op een hele directe manier vragen.
|
Het is een schatje, maar wat ie nu wil is absoluut niet handig... Maandag krijgt ie z'n appartement en dan moet er nog geschilderd worden en de vloer moet gelegd worden. Nu wil ie donderdag meteen de bank ophalen bij mn ouders en een bed gaan kopen, terwijl ik durf te wedden dat de vloer dan nog niet ligt. Maar dat maakt niets uit volgens hem, uhhhh hoe wil ie een vloer gaan leggen als er al spullen staan. Maarja, ik heb gezegd dat ie het zich maar uitzoekt. Hij komt er wel achter...
|
bedankt voor alle reacties!
Het gaat opzich wel, ik ben ben nog te verdoofd denk ik, mn gedachten zijn vooral gevuld met ongeloof. Af en toe dringt het even echt door, als ik mn vader (voor t eerst in mn leven) zie huilen bijvoorbeeld. Ik ben nog niet bij mn familie geweest maar zaterdag is de begravenis en ik denk dat als ik mn oom en tante en andere nichtje (haar enige zusje) zie dat ik dan echt instort. Dat wordt dus een zware dag. Het is zo surrealistisch en bizar allemaal. ![]()
|
Verwijderd
|
Heel veel sterkte Luna, wat verschrikkelijk...
OT: Oh my. Gisteravond was compleet uit de hand gelopen. Met dank aan een paar andere matties en nogal wat drank bij hem blijven slapen (mijn schuld) en het was weer erg gezellig (zijn schuld, hij begon). Geen wekker gezet en we sliepen heel laat, dus vandaag veel te lang in bed blijven liggen. En ook nuchter deden we weer leuk en lief. Dus al wil ik nog zo hard ontkennen, volgens mij weet ik best wat ik wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
True. Tijdje mee 'samen' geweest maar vond het leeftijdsverschil simpelweg te groot, en pastte totaal niet bij me. Dus nieuwe jongen, nieuwe kansen. Met het kleintje alles uitstekend <3 a.s. woensdag een jaar oud ![]()
|
|