heeeeeyyyy!
ik ben een jonge en ben net nieuw hierroo en sit ff te chekken wat je hierroo kunt doen ensoooo......s best een relaxedte forum...en ik sat een beetje te kijken enso en toen kwam ik hier
Ik heb natuurlijk geen ervaring daarmee, want ik ben een jongen, maar ik sal proberen antwoord op je vraag te geven
T is heel normaal voor meiden dat se nat worden bij hun vagina als se aan het vingeren zijn. Ook komt het voor dat hun vagina eerst nat word en dat se daarna gaan vingeren. In biede gevallen gaat het om hetzelfde: het lichaam wilt seks! Dit komt voort uit de drang van de mensheid om te overleven. En om te overleven moet je je zelf voortplanten. En om je voort te planten moet je seks hebben
Doordat je vagina nat word kan er gemakkelijk iets in, bijvoorbeeld een piemel. Het is als het ware een natuurlijke glijmiddel, alleen hoef je daarvoor geen tientallen euro's voor te betalen. Door de vochtigheid kan er gemakkelijk een piemel in. Het is dus doodnormaal dat je nat wordt! Het is een lichamelijke reactie. Anders zou een piemel in je vagina pijn kunnen doen als je niet nat werd.
De enne word iets natter dan de andere, dat verschilt per persoon. Jij owrdt waarschijnlijk gewoon heel erg nat. Maar dat geeft niks, want geloof mij, jongens vinden het alleen maar sexier als het meisje alleen maar natter word
dusjah tot zover antwoord op je vraag
veel plesier met vingeeren verder
laterrr