Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2009, 20:20
lottjyy
lottjyy is offline
dan heb ik even me topic aangepast

kijk
wij doen een spel wie het eerste dronken wordt
maaaaar we mogen dan voor die gene zelf een drankje uitzoeken en dan gaan we shotte
dus ik en een anderen vriendin hebben voor haar bacardi razz uitgezocht !
maar hoeveel glaasjes moet ze shotte om dronken te worden ?

en nog even ;
wat is lekkerder
fanta met br
of cola
of 7-up

Laatst gewijzigd op 16-11-2009 om 21:36. Reden: duidelijker
Advertentie
Oud 16-11-2009, 21:26
Verwijderd
Uhm, waarom wil je haar dronken voeren? Wilt ze dat zelf wel? Als ze er zelf niet achter staat gaan we je hier geen tips geven, want iemand alcohol of andere drugs geven zonder dat diegene het zelf wilt en/of weet vinden ik en velen met mij geen goede zaak. Misschien wilt je vriendin helemaal niet dronken worden. Of stel je eens voor wat er kan gebeuren als ze medicijnen slikt (waarvan jij niet weet) die niet te combineren zijn met alcohol....

en ik heb de topictitel even aangepast, zo is het wat duidelijker
Oud 16-11-2009, 21:34
lottjyy
lottjyy is offline
ze vind het zelf goed
we doen een spellentje !
Oud 16-11-2009, 21:40
Verwijderd
hmkay, naja, dan druk ik je op het hart er niet te ver mee te gaan En nogmaals, doe het alleen als ze het zelf ook goed vindt. Het is helemaal niet chill om onder invloed te zijn van iets dat je eigenlijk helemaal niet wilt.

bacardi razz is sterke drank dus je zult er sowieso niet veel van nodig hebben, een paar glaasjes hooguit. Maar hoeveel precies kan ik niet zeggen, want dat hangt af van de leeftijd, het gewicht en alcoholtolerantie van je vriendin.
Oud 17-11-2009, 16:52
HTID
HTID is offline
Als je niet te snel drinkt merk je het vanzelf als je dronken ben. Als je snel drinkt ook, maar dan eindig je boven de plee
Oud 17-11-2009, 18:07
Verwijderd
mag ik vragen hoe oud je bent?
Oud 17-11-2009, 19:08
Zwimber
Zwimber is offline
Ehm... volgensmij heeft ze een tamelijk simpele vraag en kan prima zelf verantwoordelijkheden nemen:

Wat is het lekkerst, oke ikzelf zeg Cola, maar volgens mij hangt dit gewoon van je smaak af. Maakt natuurlijk ook niks uit wat je er doorheen gooit probeer gewoon een paar dingen en kijk wat je zelf het lekkerst vind.

En dan de vraag hoeveel glaasjes moet je drinken om dronken te worden, wat heeel erg moeilijk is te bepalen omdat het van heel veel afhangt. Zorg in ieder geval dat je genoeg eet van te voren zodat het niet als een klap komt en bouw het gewoon rustig op en probeer het niet in 10 minuten te bereiken maar meer eerder in 3 uur.

Wat trouwens ook veel leuker is. Verder hebben de mensen opzich wel gelijk, drank kan wel leuk zijn maar is geen speelgoed. Dus ga er gewoon voorzichtig mee om en ga zeker niet verder dan 1/4 fles ofzo..

Ohja voor andere mengtips ^,^ typ 'bacardi razz' in op google
Oud 17-11-2009, 23:00
Wammus
Wammus is offline
Als je niet kotsend boven de plee wilt eindigen lijkt het mij ook verstandig om rustig aan te doen. Zorg inderdaad dat je goed gegeten hebt en dat je het rustig opbouwt. Als je 5 of 6 shotjes per uur neemt ben je inderdaad na 3 uur wel dronken en heb je een leuke avond.
Oud 18-11-2009, 09:19
Verwijderd
als ze zo jong is als ik vermoed is zehalf in coma als ze 5/6 shotjes per uur doet drie uur lang
Oud 18-11-2009, 09:28
barkrukkie
barkrukkie is offline
Als ze echte shotglaasjes (50ml) hebben en een mix maken van bacardi razz met frisdrank denk ik dat ze 5-6 shotjes per uur niet al te veel binnen krijgen, da's ongeveer 1 vol glas per uur. Hangt er natuurlijk nog vanaf hoe sterk je je mix maakt, als je half-om doet heb je nog 17,5%. Dus vergelijkbaar met bier 3-4 glazen in een uur.
Ook heb je daarmee een geleidelijk tempo zodat ze de zatheid wel merken (ervan uitgaande dat ze wel 's vaker hebben gedronken / zat zijn geweest).
Oud 18-11-2009, 10:53
Verwijderd
Citaat:
(ervan uitgaande dat ze wel 's vaker hebben gedronken / zat zijn geweest).
mja, dat is dus wss niet zo
Oud 18-11-2009, 11:19
Sherlock
Sherlock is offline
Aangezien je nog geen ervaring met alcohol hebt zou ik eerst een paar weekenden van te voren gaan kijken hoe je reageert op alcohol. En dan pas dat ''spelletje'' (wat ik eigenlijk echt stom vind om het zo te noemen want alcohol kan echt gevaarlijk zijn) gaan doen.
Oud 18-11-2009, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Als je niet kotsend boven de plee wilt eindigen lijkt het mij ook verstandig om rustig aan te doen. Zorg inderdaad dat je goed gegeten hebt en dat je het rustig opbouwt. Als je 5 of 6 shotjes per uur neemt ben je inderdaad na 3 uur wel dronken en heb je een leuke avond.
dude dan lig ik allang kotsend op de grond, na 1 uur al...
Oud 20-11-2009, 08:42
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Vrij kansloos, dit.
Oud 20-11-2009, 13:58
Verwijderd
Ah, chicks dronken voeren. Een delicate bezigheid indeed.

Zorg in ieder geval dat je haar niet teveel in één keer laat drinken. Bouw het rustig op zodat de overgang naar misbruikgevoelig niet te snel komt, want aan een passed out chick heb je niet zoveel. Je moet een beetje de balans vinden tussen dat ze niet meer weet wat ze doet en nog wel 'bij' is. Dat is het beste moment om toe te slaan.
Oud 20-11-2009, 14:32
Verwijderd
Citaat:

Zorg in ieder geval dat je haar niet teveel in één keer laat drinken. Bouw het rustig op zodat de overgang naar misbruikgevoelig niet te snel komt, want aan een passed out chick heb je niet zoveel. Je moet een beetje de balans vinden tussen dat ze niet meer weet wat ze doet en nog wel 'bij' is. Dat is het beste moment om toe te slaan.
Oud 20-11-2009, 15:06
Verwijderd
Triest.
Oud 22-11-2009, 09:43
Verwijderd
Citaat:

Oud 22-11-2009, 15:49
Verwijderd
Sneu vind ik zulke spelletjes.
Oud 23-11-2009, 00:32
Verwijderd
Citaat:
leuk voor je
Oud 23-11-2009, 05:56
Verwijderd
Citaat:
leuk voor je
Ach gossie toch vind ik nou ook zo leuk voor mijzelf
Oud 28-11-2009, 08:45
MiBe
MiBe is offline
Citaat:

Dat ze het überhaupt wil doen geeft wat mij betreft wel aan dat ze nog geen legale drinkleeftijd heeft.
Oud 28-11-2009, 11:07
Verwijderd
Citaat:

Dat ze het überhaupt wil doen geeft wat mij betreft wel aan dat ze nog geen legale drinkleeftijd heeft.
want mensen boven de 16 spelen geen drankspelletjes?

het is meer der schrijfwijze die dat weg gaf
Oud 28-11-2009, 11:16
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
want mensen boven de 16 spelen geen drankspelletjes?
Verwacht toch dat áls ze het al doen ze het iets verstandiger doen dan door deze persoon beschreven werd.
Oud 28-11-2009, 11:20
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Kingsen is sowieso een beter drankspelletje
Oud 28-11-2009, 17:34
b00mbap
b00mbap is offline
Wat een wintopic.
Oud 28-11-2009, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Verwacht toch dat áls ze het al doen ze het iets verstandiger doen dan door deze persoon beschreven werd.
verstandiger?

juist niet eerder met meer verschillende soorten dranken om te shotten, het liefst zo smerig mogelijk de keuze aan de barman gelaten

althans zo mexen wij altijd
Oud 28-11-2009, 19:32
MiBe
MiBe is offline

23 was het?
Oud 29-11-2009, 11:20
Verwijderd
yup

maar spelen wij het dan meer om de gezicht van degene die bijv. de grappa moet adten
Oud 30-11-2009, 15:25
Verwijderd
Oh my, drankspelletjes. Levensgevaarlijk en ik kan het iedereen aanraden
Oud 30-11-2009, 16:19
capibara
capibara is offline
Citaat:
Oh my, drankspelletjes. Levensgevaarlijk en ik kan het iedereen aanraden

+

=

Oud 30-11-2009, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ehm... volgensmij heeft ze een tamelijk simpele vraag en kan prima zelf verantwoordelijkheden nemen:
HAHAHA en dit baseer je op wat precies?
Zo komt het totaal niet over

Citaat:
Allergeniaalste gezelschapspel ever .
Oud 01-12-2009, 10:37
Sherlock
Sherlock is offline
Second that!
Oud 01-12-2009, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Dit is hoe tieners vroegtijdig sterven. Geen commentaar, slechts observatie.
Citaat:
'A*' grade teen drank herself to death on Vodka binge
A gifted 'A*' grade college student died at a society house party after downing so much vodka she was more than five times over the drink-drive limit, an inquest has heard.

Rhona Tavener, 16, was celebrating a house warming thrown by the wealthy Forbes family at their new riverside home in Berkshire when she collapsed unconscious.

Rhona Tavener died after drinking Vodka
She had drunk up to half a litre of vodka when her heart stopped beating and she was rushed to hospital after friends tried desperately to revive her by performing CPR, the inquest heard.
But the teenager, who had achieved nine A* GSCEs, never regained consciousness and was found to be brain dead.
She spent four days in a coma before her parents made the heartbreaking decision to switch off her life support machine.
Kijk, niet dat ik het niet deed, maar ik lees deze dingen hier letterlijk elke fucking dag in de krant. Dat geeft mij toch het idee dat de nieuwe generatie het iets rigoreuzer aanpakt.

Maar zelf weten, je moet iig uitkijken.
Oud 01-12-2009, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Kijk, niet dat ik het niet deed, maar ik lees deze dingen hier letterlijk elke fucking dag in de krant. Dat geeft mij toch het idee dat de nieuwe generatie het iets rigoreuzer aanpakt.

Een glorieuze dood
Oud 01-12-2009, 19:57
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Idd. Lekker laten gaan; natuurlijke selectie heet dat.
Oud 01-12-2009, 21:07
Daantjer
Daantjer is offline
wat is er tegenwoordig mis met een gewoon spelletje Stef Stuntpiloot??
Oud 01-12-2009, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Idd. Lekker laten gaan; natuurlijke selectie heet dat.
Oh dus hier mag er wel recht op eigen domheid zijn maar in het geval van de OV-chipkaart niet! Lekker consequent ben je.
Oud 02-12-2009, 12:52
Verwijderd
Ze reageert niet meer en het is alweer een paar zaterdagen verder. Ik zet mijn geld in op coma!
Oud 02-12-2009, 13:00
Verwijderd
lekker puur een stuk of 3 flessen en dan moet het helemaal goed komen. sterkte bij de crematie.
Oud 02-12-2009, 19:23
Wammus
Wammus is offline
Hier komt in ieder geval een slotje op want dit gaat nergens meer over en ik denk ook niet dat er nog zinnige reacties gaan komen.
Topic gesloten

Regels voor berichten