Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ik gister ook gedaan, best melig |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kreeg het gewoon gratiz en voor nix bij grieks aangeleverd! anders had ik CKV gehad. bij mij op school viel er op dit punt niet te kiezen. of is mijn school nou weer vaag bezig? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lessen KCV worden bij ons vakkundig opgevuld met latijn, aangezien daar dezelfde leraar voor is aangesteld
![]() verder maken wij af en toe een pw, waar je zo een 7 op haalt en een verslagje, waar ik een 1 op haal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit jaar hebben we twee hoofdstukken doorgewerkt en de rest van de lessen (1 uur per week) mag ik besteden aan mijn Praktische Opdracht over het dagelijks leven in het oude Rome! Dat is dus wel vrij relaxed. En helemaal handig is dat ik die Praktische Opdracht voor twee vakken tegelijk doe (nl. KCV& Geschiedenis!)
||
Citaat:
economie1 KCV biologie1 M&O aardrijkskunde dat was het volgens mij. ik weet nog steeds niet of ik nou wel of niet kcv moet gaan doen...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De leraar irriteren.
Tja, hij was gewend aan brave gymnasium studentjes die rustig gingen zitten, het boek voor zich namen en begonnen te lezen of wachtten tot de leraar iets vertelde. En natuurlijk stil waren. Wij eh... praatten, praatten, praatten, schreeuwden, liepen door de klas, lieten onze tassen op onze tafel staan en maakten hem wanhopig... Ach ja, we hebben een leuke klas ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou t nie kiezen hoor..
Je leert er geen bal, en wat heb je er later nou aan als je weet wat die mensen vroeger uitvoerden... het belangrijkste daarvan leer IK niet bij KCV maar bij tekenen en geschiedenis! Ik zou economie ofzo kiezen, das nog nuttig! BTW.. bij vervolgopleiden is KCV NERGENS verplicht, en ec1 ofzo wel.....
|
![]() |
Ik heb geen Latijn, maar wel KCV. Wij hebben eigenlijk twee uur KCV per week, maar omdat het niet uitkwam met de roosters hebben we nu maar 1 uur!
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Probleem met KCV bij ons op school: een gedeelte van de klas is niet geinteresseerd in het vak, daardoor raakt de leraar gedemotiveerd en dat heeft weer als gevolg dat er meer mensen interesse verliezen.... Neerwaartse spiraal. Ik vond het vroeger wel interessant, maar tegenwoordig heb ik eigenlijk nergens meer zin in op school. Grieks, Economie en Scheikunde gaan nog wel, bij de rest heb ik er eigenlijk geen zin meer in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hm, het voordeel van KCV was wel dat we, toen we in Rome waren, wisten wat alles ongeveer was, we hoefden daar niet nog es alle info te krijgen... En het is heel erg leuk om alles in het echt te zien. Maar het vak blijft doodsaai... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ff ontopic: wij maken af en toe een pw uit het ontzettend boeiende ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Veranderen profielen havo/vwo ALDR | 67 | 02-08-2012 10:37 | |
Algemene schoolzaken |
Wat te doen met mijn PWS?! Fionneke | 3 | 04-06-2009 17:01 | |
Algemene schoolzaken |
Opdrachten, hw en vakken nutteloos. DBZ | 22 | 24-09-2008 18:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe zijn of waren jouw lerar(ess)en Grieks, Latijn en/of KCV? Cherry Springs | 5 | 18-09-2008 15:51 | |
Studeren |
Twijfels over profiel en eventuele vervolg/inhaalmogelijkheden Charl0tteee | 20 | 11-03-2007 20:33 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
hoe zit het met KT (en KCV) in 2e fase? Nieni | 8 | 01-03-2003 15:36 |