Advertentie | |
|
![]() |
|
echte erge ruzies nog nooit erg gehad, maar bij kleine ruzietjes dan ja... dan begin ik dan te huilen omdat ik me dan vaak gekwetst voel en dan draai ik me van m af en daar kan hij niet tegen en dan gaat hij helemaal tegen me aan liggen en me zoentjes geven enzo. en dan kan wel s van t 1 t ander komen... wel heel hartstochtelijk dan. *zwijmel*
en als hij gekwetst is dan staart ie maar voor zich uit en wil die niet echt zeggen wat er aan de hand is en dan ga ik er naar gissen en dan zie ik aan zn ogen wanneer ik t juiste antwoord heb en zeg ik dat t me spijt en geef m zoentjes op zn wang en laat zien dat t me ook echt spijt en niet dat ik t alleen maar zeg. en dan kan ook weer van t 1 t ander komen. ![]() duidelijk? ![]()
|
Verwijderd
|
mja, we hebben nooit echt ruzie gehad omdat hij niets boos kon worden (op niemand dus niet, niet op zn ouders, niet op zn vrienden, of ja, hij werd wel boos, maar liet dat dan niet merken of deed er niets mee). Het was dus nogal eenzijdige ruzie omdat ik dan boos was, dan moest ik gewoon ff niks van hem hebben en dan legde ik het aan hem uit.. en na ene tijdje zakte mijn boosheid wel weer weg.. Mja, meestal dus vooral uitpraten, maar het was nooit echt ruzie, vooral ik die boos was..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
goedmaken met ex jerryboy | 5 | 21-04-2009 14:07 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met goeie vriend --> goedmaken. Zephalinda | 8 | 30-06-2004 01:58 | |
Seksualiteit |
sex-spel Quantes | 499 | 08-03-2004 18:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika´s eigen schuld Verwijderd | 54 | 08-03-2003 15:06 | |
De Kantine |
Wat kan jouw humeur goedmaken?? Frida | 52 | 03-09-2002 21:01 | |
Psychologie |
wat moet je met onenigheid/ruzies tussen ouder.. shy girl | 22 | 28-08-2002 22:17 |