Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
1. Zijn bedevaarten:
a. uit de tijd 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: a. zeg ik nee 3. Geloof: f. 'ongelovig' 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? Geen in de buurt. Die ik ken zijn: Lourdes, Thebe, Rome, Jerusalem, Mekka 5. School moet a. neutraal/open zijn, voor iedereen, zonder uitzondering. Geloof en religie is iets voor thuis.
|
1. Zijn bedevaarten:
a. uit de tijd 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: d. ik hang geen religie aan, en heb dus geen heilige plaatsen 3. Geloof: f. 'ongelovig' 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? Amersfoort (vroeger), Santiago, Rome, Jerusalem, Mekka, Varanasi, Lourdes 5. School moet a. neutraal/open zijn
|
Wat zou jij kiezen als het gaat om de volgende stellingen?
1. Zijn bedevaarten: a. uit de tijd b. van alle tijden. 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: a. zeg ik nee b. zeg ik ja c. zeg ik ja; onder voorbehoud. 3. Geloof: a. christen b. islamiet c. jood d. boeddhist e. hindoeïst f. 'ongelovig' g. anders, namelijk: een beetje aan het 'rondkijken'. 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? Mekka, Tibet, Lourdes eh.. 5. School moet a. neutraal/open zijn b. christelijke instelling hebben c. islamitische instelling hebben d. andere instelling hebben, daarmee bedoel ik dat ik een christelijke school christelijk ingesteld moet zijn een joodse joods en een islamitische islamitisch. De openbare scholen moeten natuurlijk neutraal zijn.
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 22:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Zijn bedevaarten:
a. uit de tijd b. van alle tijden. Bijvoorbeeld de moslims trekken immers nog steeds naar Mekka en ook Lourdes is nog een bedevaartsoord. 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: a. zeg ik nee b. zeg ik ja. Maar ik geloof niet. c. zeg ik ja; onder voorbehoud. 3. Geloof: a. christen b. islamiet c. jood d. boeddhist e. hindoeïst f. 'ongelovig' Geloof je me? g. anders, namelijk.... 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? Lourdes Mekka Nee dus xD 5. School moet a. neutraal/open zijn, je mag zelf bepalen wat je gelooft. b. christelijke instelling hebben c. islamitische instelling hebben d. andere instelling hebben, daarmee bedoel ik... |
![]() |
|
1. Zijn bedevaarten: a. uit de tijd b. van alle tijden. 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: a. zeg ik nee b. zeg ik ja c. zeg ik ja; onder voorbehoud. d. Ik geloof niet dat er heilige plaatsen zijn, wel plaatsen waar iets belangrijks gebeurd is ofzo, en waar je heen kan gaan om dat te herdenken. Ik heb nu niks op de planning staan om te bezoeken, maar heb er ook niks op tegen. 3. Geloof: a. christen b. islamiet c. jood d. boeddhist e. hindoeïst f. 'ongelovig' g. anders, namelijk.... 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? daar moet ik te diep over nadenken op dit tijdstip. iig santiago de compostella 5. School moet a. neutraal/open zijn b. christelijke instelling hebben c. islamitische instelling hebben d. andere instelling hebben, daarmee bedoel ik dat er verschillende scholen moeten bestaan, zodat verschillende soorten jongeren er zich thuis kunnen voelen. Bedankt voor je tijd! [afbeelding]
|||
Citaat:
Die discussie is verder alleen vruchteloos dus ik verbeter het maar gewoon voor mezelf ![]() Citaat:
Je moet door de hel om bij de hemel te komen is toepasselijk.
|
1. Zijn bedevaarten: a. uit de tijd 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: c. zeg ik ja; onder voorbehoud. 3. Geloof: g. anders, namelijk Flying Spaghetti Monsterism 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? Mekka (Moslim) Sealand (FSM) Vaticaanstad (Christen) Jeruzalem (Christen) Klaagmuur (Joods) Lourdes (geen flauw idee) 5. School moet a. neutraal/open zijn
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1. Zijn bedevaarten: a. uit de tijd b. van alle tijden. 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: a. zeg ik nee b. zeg ik ja c. zeg ik ja; onder voorbehoud. 3. Geloof: a. christen b. islamiet c. jood d. boeddhist e. hindoeïst f. 'ongelovig' g. anders, namelijk.... 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? Santiago de Compostella, Maastricht, Lourdes, Rome, Betlehem, Jeruzalem, Fatima, Asissi, Keulen Mekka, Medina, Taize 5. School moet a. neutraal/open zijn b. christelijke instelling hebben c. islamitische instelling hebben d. andere instelling hebben, daarmee bedoel ik dat er wel aandacht moet worden geschonken aan de verschillende religies e.d. Laatst gewijzigd op 06-12-2009 om 18:10. |
![]() |
|
![]() |
1. Zijn bedevaarten:
a. uit de tijd b. van alle tijden. 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: a. zeg ik nee b. zeg ik ja c. zeg ik ja; onder voorbehoud. 3. Geloof: a. christen b. islamiet c. jood d. boeddhist e. hindoeïst f. 'ongelovig' g. anders, namelijk.... 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? ik weet niet wat dat is een kerk of zo? 5. School moet a. neutraal/open zijn b. christelijke instelling hebben c. islamitische instelling hebben d. andere instelling hebben, daarmee bedoel ik... |
![]() |
|
1. Zijn bedevaarten:
a. uit de tijd b. van alle tijden. 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: a. zeg ik nee b. zeg ik ja c. zeg ik ja; onder voorbehoud. 3. Geloof: a. christen b. islamiet c. jood d. boeddhist e. hindoeïst f. 'ongelovig' g. anders, namelijk; Mens 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? Lourdes, santiago nogwattes, Mekka, eh... 5. School moet a. neutraal/open zijn b. christelijke instelling hebben c. islamitische instelling hebben d. andere instelling hebben, daarmee bedoel ik... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
1. Zijn bedevaarten: a. uit de tijd b. van alle tijden. 2. Als wordt gevraagd of je wel of niet een heilige plaats van je eigen geloof wilt gaan bezoeken: a. zeg ik nee b. zeg ik ja c. zeg ik ja; onder voorbehoud. 3. Geloof: a. christen b. islamiet c. jood d. boeddhist e. hindoeïst f. 'ongelovig' g. anders, namelijk....intelligentie 4. Noem al de bedevaartsplaatsen die je kent. Zijn er ook bij jou in de buurt? Rome toch? 5. School moet a. neutraal/open zijn b. christelijke instelling hebben c. islamitische instelling hebben d. andere instelling hebben, daarmee bedoel ik... een school moet wetenschappelijk onderbouwde feiten geven, aangezien men die ook nodig heeft om tot nieuwe ontdekkingen te komen. Een school is er om dingen te leren, zodat de maatschappij vooruit gaat en niet om bepaalde dingen in de hoofden van leerlingen te stampen, waar de maatschappij niks aan heeft.(religie heeft de wereld geen betere plek gemaakt)) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, eigenlijk is dit ook wel neutraal, maar eigenlijk ben ik dom bezig geweest: ik bedoelde eigelijk meer anti-christelijk. Het klinkt mss wel een beetje hard, maar dat is wel de beste manier om men inzicht te geven in hoe de wereld echt in elkaar zit. Zo kunnen we dus ook betere vooruitgangen boeken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou eerder denken 'anti-wat voor religie met een verzonnen opperwezen dan ook.' |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
De kruisiging en de opstanding van Jezus Paulo | 2 | 11-08-2006 22:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
zij gelooft en zij niet. Ninnoc | 29 | 08-03-2005 20:55 | |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Geloof: Kwaad of niet? nps | 1 | 28-10-2002 16:06 |