| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het reizen gaat superdupersnel! En de dienstregeling is hartstikke prima! Elke 2 min een metro van hal 6 in de ochtend ofzo tot 1 uur in d enacht. EEn hij komt bijna overal! Voor de onbewoonde stukjes stad, een trammetje en voila!Citaat:
De Nachtbus.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
De fiets is niet gevaarlijk en nachtbus wtf, ik ga toch geen geld betalen om naar huis te gaan. Of wachten! Pfff. En hier rijden geen nachtbussen, want iedereen gaat toch op de fiets!
|
|
||
|
Citaat:
En imène, ligt eraan hoe ver het is.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
En metro's hebben een betere/snellere verbinding omdat ze ondergronds gaan. Niet te vergelijken met een bus. Ook niet met een tram. ![]() En ik zou dus helemaal niet denken dat je met de bus overal kan komen. Als er een vervoermiddel is dat nauwelijks ergens komt ... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() lol ![]() Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
En dan moet die metro duisent stationnetjes hebben dus ook duisent plek voor stationnetjes en dan ook hele rare routes rijden zodat het alsnog eeuwen duurt voordat je ergens bent. En sowieso, als er na 1 uur geen ding meer gaat dan is dat kut. En je bent afhankelijk van tijden, dat is kut. Fiets > alles als je niet duisentver moet
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Duisent stationnetjes, nee hoor. Centrale puntjes. Rare routes hoeft ook niet, gewoon meerdere lijnen. En van die stationnetjes merk je ook niks, niets meer dan trappetjes zijn het. ![]() Mgoed, Groningen fietsenstad. ![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Met centrale puntjes moet je alsnog ver lopen een wijk in ofzo. En dat zit dus dan wel mooi onder de grond, maar dan moet het er wel eerst zijn. En het is duur om elke keer de metro te nemen en onhandig om naar een stationnetje te moeten lopen. Ik wil een fiets.
![]() |
|
|