Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2009, 21:04
kous
Avatar van kous
kous is offline
Citaat:
zouden daar cijfers van zijn eigenlijk? is de gemiddelde penis gegroeid of gekrompen de afgelopen 100 jaar?

best interessant maar ik heb geen zin om te zoeken
Ik ben fout!!!
__________________
hier staat helemaal niks

Laatst gewijzigd op 14-09-2009 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 21:08
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Nou GEGROEID, ben ik vrij zeker van. Vroeger deed elk ras het met zijn eigen ras, maar nu het al lang sociaal aanvaard is met zwarten enz een relatie te hebben wat vroeger niet zo was, moet die gemiddelde penis size toch al sterk toegenomen zijn. De kinderen die daaruit voortkomen hebben het al vrij goed xD Good dick genes xD
als je jouw theorie al waarheid aanneemt zou je dus ook ook kunnen zeggen dat bij alle zwarte mannen de gemiddelde penislengte dus is afgenomen. -1 + 1 = 0 , de gemiddelde penislengte bij alle mannen zou dan hetzelfde zijn gebleven eh
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 22:04
kous
Avatar van kous
kous is offline
Citaat:

Jets schreef:
mijn vriend heeft er een van 17,5 cm... en ik vind toch eigenlijk wel dat het onhandig is.. soms dan... bepaalde standjes zijn zo pijnlijk, en idd ik kan wel bovenop, maar hij raakt mijn baarmoedermond dan zo hard en vaak dat het gaat bloeden...
en dat heb ik steeds vaker,maar soms is het ook wel fijn hoor, als hij het rustig aan doet


Yup, de meest universele lengte voor vrouwen die sex willen hebben zonder zich zorgen te maken dat ze zich elk moment pijn kan doen is waarschijnlijk 17cm, met een 12-13cm omtrek. Terwijl 17cm opzich ook al best groot is als je naar het gemiddelde kijkt. klopt dit voor de vrouwen hier? En voor 1maal, wees eens eerlijk. Geen 25cm verhaaltjes, djeez.
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 18:51
Verwijderd
Ik mag er van m'n vriendje geen meetlat langs leggen Maar ik vermoed dat die ietsje langer dan gemiddeld is (gemiddeld is 15 toch?) en zeker een paar cm dikker. Veel groter moet ie inderdaad niet zijn, want dan is het niet fijn meer Maar ik heb (met mijn beperkte ervaring) nog nooit seks gehad met iemand die te groot was.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 19:31
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
mooi eigenlijk hoe sommige mensen nog durven te beweren dat size does not matter gezien de populariteit van dit soort topics.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 20:46
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
mooi eigenlijk hoe sommige mensen nog durven te beweren dat size does not matter gezien de populariteit van dit soort topics.
Nog mooier dat het vooral onzekere jongetjes zijn die reageren

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 259
Gebruikersnaam Berichten
Freyja 37
Mark52 18
BendeBen 15
arPos 11
Qimm 11
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 20:52
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
shit, busted

edit: je staat anders zelf ook in de top10 grappenmakert
__________________
man, it must be great being you watching me.

Laatst gewijzigd op 15-09-2009 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 21:19
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Mijn posts gaan over tieten zoek mar op
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 22:01
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline

http://forum.scholieren.com/search.php?searchid=3252273
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 22:06
Verwijderd
Ik voer te veel offtopic discussies. En ik weet niet eens waarom ik zoveel post in dit topic want ik heb nog nooit te kleine piemels meegemaakt en ook geen te grote
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 22:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
je vindt piem0ls gewoon leuk


+1
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 22:32
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
In het andere penistopic zijn jullie ook al aanvoerders (nu moet ik oppassen dalijk kom ik hier nog in de top5)

lozz 26
Qimm 25
Freyja 16
Changshan 15
arPos 13

tieten
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 22:38
Verwijderd
Waar?

Ik ben toch vrij lief in dat topic! Sheesh give me some credit. En ja piem0ls zijn ook leuk Maar ik heb vooralsnog niet bijzonder veel verschil in leukheid gemerkt tussen 'gemiddeld' en 'iets groter dan', wat ik heel politiek correct loop te bepleiten, maar a la.

Het is vast allemaal Qimms schuld Inclusief het feit dat ik nu nog wakker ben want ik wou om 11 uur gaan slapen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 22:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja zeg, anders ga je mij de schuld geven terwijl ik allang weer braaf thuis ben nadat je me probeerde dronken te voeren met de kruidenbitter Shoo, naar bed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 05:56
Verwijderd
Nou okee de ouders hielden me aan de praat o.a. over jou Zie indirect nog steeds jouw schuld!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 09:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
zouden daar cijfers van zijn eigenlijk? is de gemiddelde penis gegroeid of gekrompen de afgelopen 100 jaar?

best interessant maar ik heb geen zin om te zoeken
er zit een stukje evolutie in aangezien er redelijk grote verschillen zijn tussen de verschillende rassen, maar of er nu nog evolutionaire krachten werken die ervoor zorgen dat de gemiddelde lul steeds langer of juist korter wordt weet ik niet e wat zou de verklaring ervoor zijn?

dat de tieten steeds groter lijken te worden komt volgens mij puur door de algemene trend van te veel en te vet vreten en niet door evolutie o.i.d.

in de grote size survey is er geen waarneembaar verschil tussen 20-ers en 65+-ers, dus in 1 á 2 generaties is er in ieder geval niet zoveel gebeurd
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 17:59
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Citaat:
ja dat is het zeker! jij hebt dus meer genot van een grotere piemel, en de man heeft meer genot van grotere mooiere borsten.

Ikzelf, hou persoonlijk meer van de iets kleinere borsten
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 13:12
poesie love
poesie love is offline
hallo damens ik heb een vraagje
mijn lul is stijf 19 cm bijna 20 cm
maar mijn dikt breedte is 5 cm van lings naar rechts
dus ik denk dat mijn omtrek (dikte ) 12 cm is
is dat goed genoeg om damens heerlijke sex te geven?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 15:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
hallo damens ik heb een vraagje
mijn lul is stijf 19 cm bijna 20 cm
maar mijn dikt breedte is 5 cm van lings naar rechts
dus ik denk dat mijn omtrek (dikte ) 12 cm is
is dat goed genoeg om damens heerlijke sex te geven?
Nee, sorry.

Serieuze reactie dan maar: ja, als je enige skills hebt kan dat prima. De lengte en breedte zijn daarvoor niet heel erg van belang (uitersten daargelaten).
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 23:01
Verwijderd
Citaat:
hallo damens ik heb een vraagje
mijn lul is stijf 19 cm bijna 20 cm
maar mijn dikt breedte is 5 cm van lings naar rechts
dus ik denk dat mijn omtrek (dikte ) 12 cm is
is dat goed genoeg om damens heerlijke sex te geven?
Nee, leer eerst maar eens fatsoenlijk rekenen of Nederlands, 1 van de 2 is al héél fijn.
Ik vind dit echt een afknapper.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 14:21
bartieboy
bartieboy is offline
wohoooo ik ben bovengemiddeld! xD
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 18:48
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
wohoooo ik ben bovengemiddeld! xD
de helft van alle mannen is bovengemiddeld, dus zo speciaal is dat niet
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 20:10
RAWRx
RAWRx is offline
ik hou er wel van als die rond de 14 centimer is maar wel dik (en hetliefst een beetje gebogen (A))
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 20:21
voussavez?
Avatar van voussavez?
voussavez? is offline
Citaat:
de helft van alle mannen is bovengemiddeld, dus zo speciaal is dat niet
Do your math right
__________________
ceci n'est pas une signature
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:22
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Do your math right
hoezo? wil je soms beweren dat penislengte van alle mannen niet normaal verdeeld is?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:53
Verwijderd
Citaat:
hoezo? wil je soms beweren dat penislengte van alle mannen niet normaal verdeeld is?
naja je zou er bijvoorbeeld van uit kunnen gaan dat een aantal heren over de gemiddelde lengte beschikt
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 22:26
Verwijderd
Citaat:
en wtf maakt het uit hoe de tepels eruit zien? stelletje detaillisten
Eh, best wel heel veel?

(.)(.) > (O)(O)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 22:35
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
naja je zou er bijvoorbeeld van uit kunnen gaan dat een aantal heren over de gemiddelde lengte beschikt
wanneer is "gemiddeld" niet meer gemiddeld? stel, het populatiegemiddelde is exact 15cm met een standaarddeviatie van 2cm ofzo. wat zou jij dan zeggen over een pik van 15,0000001cm? feitelijk valt die dus in de bovenste 50%. in de praktijk noem je dat echter gewoon 15cm natuurlijk.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 06:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
hoezo? wil je soms beweren dat penislengte van alle mannen niet normaal verdeeld is?
Ik weet wel zeker van niet, want anders zouden er negatieve lengtes voorkomen. Maar goed.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 08:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Eh, best wel heel veel?

(.)(.) > (O)(O)

Citaat:
Ik weet wel zeker van niet, want anders zouden er negatieve lengtes voorkomen. Maar goed.
rare conclusie...
hij heeft het over een normale verdeling, niet over een standaard normale verdeling o.i.d.



"Figure 3 illustrates the bell-shaped distribution of erect penis lengths, thereby justifying the use of the parametric statistical tests that follow."
http://www.sizesurvey.com/result.html
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 08:47
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
rare conclusie...
hij heeft het over een normale verdeling, niet over een standaard normale verdeling o.i.d.



"Figure 3 illustrates the bell-shaped distribution of erect penis lengths, thereby justifying the use of the parametric statistical tests that follow."
http://www.sizesurvey.com/result.html
Jeetje, nu wordt het een discussie over statistiek

Standaardnormale verdelingen hebben er geen donder mee te maken. Een echte normale verdeling is gedefiniëerd en geeft een kans groter dan nul voor alle reële getallen. Pak je boek er maar bij.

Het is natuurlijk wel bij benadering gelijk verdeeld.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 09:51
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
een standaard normale verdeling heeft als gemiddelde 0 (en sd 1)
een andere normale verdeling kan ieder gemiddelde hebben en ieder sd, afhankelijk van wat je meet. waar jij het waarschijnlijk over hebt zijn z-scores aangezien je het over kans hebt.

__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 10:00
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
ik heb het helemaal niet over z scores man. Okee ik had kansdichtheid moeten zeggen, maar verder is het toch niet zo ingewikkeld wat ik zeg :/
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 10:05
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
wat wil je zeggen dan? ben je het nog steeds niet met me eens dat de helft van de mannen bovengemiddeld is omdat je dan negatieve lengtes hebt (wtf)? in het plaatje kan je op meerdere manieren aflezen dat er 50% links en 50% rechts van het gemiddelde ligt.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 10:10
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
ik ben het er niet mee eens dat penislengte normaal verdeeld zou zijn, want dan zou P(L<0) positief zijn en dat is onmogelijk. Lees even terug Verwar je mijn opmerkingen niet met die van voussavez?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 10:19
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
voussavez zei alleen dat ik beter mn wiskunde moest doen toch?

de populatie "alle mannen" lijkt me wel groot genoeg om te stellen dat het normaal verdeeld is. waar jij op probeert te sturen is dat dat niet perse hoeft omdat het eindig is. dus ok misschien is 49,99999999999999999999999999999999999% groter dan gemiddeld ipv 50% maar waar hebben we het dan over.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 10:30
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
oh trouwens over negatieve lengtes gesproken: http://www.dumpert.nl/mediabase/5642..._op_radio.html
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 11:49
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:



rare conclusie...
hij heeft het over een normale verdeling, niet over een standaard normale verdeling o.i.d.



"Figure 3 illustrates the bell-shaped distribution of erect penis lengths, thereby justifying the use of the parametric statistical tests that follow."
http://www.sizesurvey.com/result.html
SOME PENILE TRIVIA

As in previous editions of this communication, body builders tended to be more endowed than "couch potatoes" (170.5mm or 6.7" vs. 160.7mm or 6.3" p<0.001).



Ahhh weer een vooroordeel uit de wereld geholpen
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 12:56
ik.ben.pro@
ik.ben.pro@ is offline
Ik heb een kk grote piemel !!!!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 13:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik ben het er niet mee eens dat penislengte normaal verdeeld zou zijn, want dan zou P(L<0) positief zijn en dat is onmogelijk. Lees even terug Verwar je mijn opmerkingen niet met die van voussavez?
ja tuurlijk is het niet precies normaal verdeeld, maar bij benadering toch wel? klokvorm? you get his drift?

het is prima te stellen dat bij benadering 50% van de mannen een grotere penis heeft dan gemiddeld.

case closed
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 16:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens, zullen we de statistieken en de wiskunde even achterwege laten?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 21:33
Verwijderd
Ik ben zelf een jongen maar ik zal je vast zeggen dat de "favoriete" lengte en dikte van de penis heel erg verschilt per vrouw en dus vagina, een krappe vagina moet je geen 12+ cm omtrek pik in proppen dat doet nl. gewoon pijn en als je een dunne pik in een brede vagina stopt ontstaat er geen wrijving, het is gewoon de goede combinatie van vagina + penis.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 17:01
Verwijderd
Nu hebben vagina's wel het voordeel dat ze zich redelijk aanpassen in lengte en diepte al naar gelang geilheid en wat je erin stopt. Maar idd, dat maakt ook uit, en zelfs ook de manier waarop een penis precies aan je lichaam zit en ws ook hoe de vagina precies loopt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 17:52
nice person
nice person is offline
Mijne is 16cm lang en 13.5 cm in omtrek vinden jullie dat precies goed of hebben de vrouwen hier
liever wat langer?(A) breder?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 08:11
Rationeel
Rationeel is offline
dat is echt een kutlul!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 09:14
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Die van mijn vriend is voor mij ideaal. Hij is bovengemiddeld in grootte en normaal in dikte, ik leg er geen meetlat naast maargoed. Ik word er wel optimaal door bevredigd, al ligt het meer aan de combinatie van de vagina en de penis.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:48
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Die van mijn vriend is voor mij ideaal. Hij is bovengemiddeld in grootte en normaal in dikte, ik leg er geen meetlat naast maargoed. Ik word er wel optimaal door bevredigd, al ligt het meer aan de combinatie van de vagina en de penis.
lal
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 23:52
Verwijderd
Citaat:
lal
+1
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 12:54
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
nou ik neem toch aan wie er aan vast zit je kan wel een grote lul hebben maar t ligt er toch wel aan wie em gebruik
net hetzelfde als ik geef jouw een hoog kwalitatief wapen en ik neem eentje met lage kwaliteit en toch maak ik je af nou dan ligt het toch aan de persoon
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 14:00
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
nou ik neem toch aan wie er aan vast zit je kan wel een grote lul hebben maar t ligt er toch wel aan wie em gebruik
net hetzelfde als ik geef jouw een hoog kwalitatief wapen en ik neem eentje met lage kwaliteit en toch maak ik je af nou dan ligt het toch aan de persoon
lal
__________________
kak
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.