Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2009, 15:50
Verwijderd
ah dat klopt dus
Advertentie
Oud 09-12-2009, 16:02
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 09-12-2009, 16:06
Verwijderd
Ik heb 4 euro gekregen voor een één of ander OV onderzoekje
Oud 09-12-2009, 16:08
Batave
Batave is offline
Citaat:
nice
Oud 09-12-2009, 16:12
Geel
Geel is offline
Citaat:
Die heb ik ook ingevuld! Alleen heb ik het geld nog niet...
Oud 09-12-2009, 16:14
Verwijderd
Ik heb het een maand geleden opgestuurd denk ik en gister is het geld overgemaakt.
Oud 09-12-2009, 16:17
Verwijderd
Oud 09-12-2009, 16:34
Verwijderd
hongerrrrr
Oud 09-12-2009, 16:37
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik heb het een maand geleden opgestuurd denk ik en gister is het geld overgemaakt.
Ok, dan wacht ik nog even. Volgens mij moet ik 6,25 krijgen, want onderzoek over busabonnement is blijkbaar moeilijker dan die over de strippenkaart!
Oud 09-12-2009, 16:37
Verwijderd
Ik ga nu weeeeeeeeg naar komt een vrouw bij de dokter.
Dag allemaal
Oud 09-12-2009, 16:47
Verwijderd
Lekker huilen dus
Oud 09-12-2009, 16:55
Verwijderd
Ik zie nooit iemand huilen bij een film maar ik ken iemand die was naar die film geweest en mensen barsten theatraal in barsten uit. Niet omdat het daadwerkelijk dat effect met zich meebrengt maar we zijn nu eenmaal lekker Nederlands, hebben overal een mening over, kennen allemaal iemand die in aanraking is gekomen met kanker en door de hype MAG HET LEKKER .

Ik wil er trouwens ook wel heen hoor, gewoon om te kijken hoe Carice het speelt
Oud 09-12-2009, 17:13
Neko*
Neko* is offline
Ik ben al geweest en ik moest ook stiekem wel janken.
Oud 09-12-2009, 17:16
Verwijderd
ik trek het niet meer
Oud 09-12-2009, 17:21
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ik trek het niet meer
wat niet meer?
Oud 09-12-2009, 17:32
Verwijderd
mijn extreem autistische vader
Oud 09-12-2009, 17:38
Neko*
Neko* is offline
Oh. *knuf*
Oud 09-12-2009, 17:39
Verwijderd
maakt niet uit hoe boos ik word, hoe hard ik schreeuw en wat ik zeg hij doet er NIKS mee
Oud 09-12-2009, 17:48
Verwijderd
Wilders vindt de islam "intolerant".
Oud 09-12-2009, 17:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wilders vindt de islam "intolerant".
Hebben ze blijkbaar toch iets gemeen.
Oud 09-12-2009, 17:49
Verwijderd
En Wilders vindt dat er "niets mis is" met naastenliefde.
Oud 09-12-2009, 17:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
maakt niet uit hoe boos ik word, hoe hard ik schreeuw en wat ik zeg hij doet er NIKS mee
Oud 09-12-2009, 17:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En Wilders vindt dat er "niets mis is" met naastenliefde.
Wat nobel van hem!

Hoe kom je trouwens aan die uitspraken? Is hij ergens aan het speechen ofzo?
Oud 09-12-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Wat nobel van hem!

Hoe kom je trouwens aan die uitspraken? Is hij ergens aan het speechen ofzo?
Pip is op uzg een interview aan het kijken met Andries Knevel.
Oud 09-12-2009, 17:53
Verwijderd
Oh, ik ga ook ff kijken. Wilders is altijd lachen.
Oud 09-12-2009, 17:53
Verwijderd
"Het gaat om de vrijheid van meningsuiting" en het verbieden van de koran en het uitzetten van mensen op basis van hun geloof.
Oud 09-12-2009, 17:54
Verwijderd
Als Andries lacht dan zié je gewoon dat ie daarvoor extreem veel moeite moet doen
Oud 09-12-2009, 17:55
Verwijderd
"We hebben 20 mensen en dat zijn bijna allemaal goede mensen."
Oud 09-12-2009, 18:01
Verwijderd
"De Christelijke cultuur is onderdeel van de Nederlandse cultuur. Dat we kerst niet mogen vieren, niet de symbolen daarvan...Hoe kun je nou kerst vieren zonder een kerstboom?"

Een kerstboom heeft geen zak met de Christelijke cultuur te maken Alhoewel hij wel een punt heeft als ie zegt dat het belachelijk is dat de Haagse Hogeschool geen kerstboom wil plaatsen vanwege de multi-culturele populatie
Oud 09-12-2009, 18:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"We hebben 20 mensen en dat zijn bijna allemaal goede mensen."
Bijna allemaal goede mensen.

Ik vraag me dan toch af wie dat zijn, die zitten in ieder geval niet in de Tweede Kamer.
Oud 09-12-2009, 18:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een kerstboom heeft geen zak met de Christelijke cultuur te maken Alhoewel hij wel een punt heeft als ie zegt dat het belachelijk is dat de Haagse Hogeschool geen kerstboom wil plaatsen vanwege de multi-culturele populatie
Het stomme is dat er zelfs nooit iemand heeft geklaagd over die kerstboom.
Oud 09-12-2009, 18:09
Verwijderd
"Als je alle gewelddadige haatzaaiende passages uit de Koran zou halen, dan hou je een boekje over zo dik als de Donald Duck."

Wat een treffende vergelijking!
Oud 09-12-2009, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Het stomme is dat er zelfs nooit iemand heeft geklaagd over die kerstboom.
ja idd, ik lees dat het een eigen beslissing is geweest van de directie. Wat een stel politiek-correcte sukkels.
Oud 09-12-2009, 18:10
Martiño
Martiño is offline
De Donald Duck heeft met 40 pagina's nog altijd meer inhoud dan het partijprogram van Wilders.
Oud 09-12-2009, 18:18
Verwijderd
Citaat:
ja idd, ik lees dat het een eigen beslissing is geweest van de directie. Wat een stel politiek-correcte sukkels.
Dat heeft toch geen reet te maken met politiek correct zijn. Kerstbomen zijn de norm, dus zijn kerstbomen politiek correct. Klompen verbranden en windmolens slopen zijn toch ook niet typisch politiek correcte acties?
Oud 09-12-2009, 18:18
Verwijderd
"Wij hebben niets tegens de mensen. Moslims die zich aan de regels houden, zijn van harte welkom in Nederland."

Partijprogramma:
"...is het meer dan gerechtvaardigd om voor een periode van ten minste vijf jaar gezinsvorming- en hereniging voor niet- westerse allochtonen geheel te stoppen."

Lekker tegenstrijdig
Oud 09-12-2009, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft toch geen reet te maken met politiek correct zijn. Kerstbomen zijn de norm, dus zijn kerstbomen politiek correct. Klompen verbranden en windmolens slopen zijn toch ook niet typisch politiek correcte acties?
Ja, politiek-correct is misschien niet het juiste woord. Maar ik doel op het vooral niet op de tenen willen trappen van mensen die niets met kerst(bomen) hebben, de vrede willen bewaren, eventuele botsingen uit de weg gaan en daarom geen boom neer willen zetten. Ik vind het heel erg lijken op politieke correctheid, maar dan in iets andere zin.
Oud 09-12-2009, 18:23
Batave
Batave is offline
populist.
Oud 09-12-2009, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, politiek-correct is misschien niet het juiste woord. Maar ik doel op het vooral niet op de tenen willen trappen van mensen die niets met kerst(bomen) hebben, de vrede willen bewaren, eventuele botsingen uit de weg gaan en daarom geen boom neer willen zetten. Ik vind het heel erg lijken op politieke correctheid, maar dan in iets andere zin.
Ach, als we die lui van die hogeschool mogen geloven wilden ze gewoon eens iets anders, en hebben ze daar vervolgens "internationaal karakter" aangeplakt omdat dat een hippe managementterm is. Orkaan in een H2O-molecuul.
Oud 09-12-2009, 18:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is natuurlijk weer eens koren op de molen van Wilders en als die andere populistjes.
Het zal het tegenovergestelde effect hebben, in plaats van de "allochtonen" (wie dat nu ook weer moge zijn, want ik ken geen enkele allochtoon die tegen kerstbomen is) niet tegen de schenen te schoppen, schopt de HH nu de autochtonen tegen de schenen, waarvan de wat meer debielere en onverdraagzame exemplaren weer op hun achterste poten zullen gaan staan en om het hardst zullen schreeuwen dat het allemaal de schuld is van die "buitenlanders".
Oud 09-12-2009, 18:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach, als we die lui van die hogeschool mogen geloven wilden ze gewoon eens iets anders, en hebben ze daar vervolgens "internationaal karakter" aangeplakt omdat dat een hippe managementterm is. Orkaan in een H2O-molecuul.
Ik las ergens dat het stiekem een bezuiniging is.
Oud 09-12-2009, 18:31
Batave
Batave is offline
nee, niet allochtonen, medelanders
Oud 09-12-2009, 18:38
Verwijderd
Ik hoop wel dat er niemand gereamineerd moet worden op de afdeling de komende dagen, want een kerstboom blokkeert de ingang zodanig dat er alleen met de grootste voorzichtigheid een crashcart langs zou kunnen dát is pas een reden voor minder kerstbomen
Oud 09-12-2009, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, da's waar. Maar het blijft een facepalm waard.
Oud 09-12-2009, 18:39
Verwijderd
Nouja ik overdrijf. Er past nog precies een bed door en een crashcart is smaller dan een bed.
Oud 09-12-2009, 18:41
Verwijderd
"Ja, ik geef toe dat het een kleine minderheid is die voor problemen zorgt, maar er gaat wel een tsunami over onze Westerse wereld heen!"

Klein tsunami'tje dan
Oud 09-12-2009, 18:45
Verwijderd
"Word nu eens wakker, meneer Knevel!"
Oud 09-12-2009, 18:47
Verwijderd
Echt hè, die clichés.
Oud 09-12-2009, 18:51
Verwijderd
Mijn nekharen gaan echt recht overeind staan alleen al van het lezen van jullie citaten! Ja niet echt want daar zijn ze te lang voor, maar je snapt m'n punt.
Oud 09-12-2009, 18:52
Rivka
Rivka is offline
Wilders is niet helemaal goed snik Too bad dat een hoop familieleden 'm wel waarderen.
En dan ben ik misschien 13, maar hij noemde Israël een voorbeelddemocratie Die man neem je toch niet serieus!

Regels voor berichten