Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie nooit iemand huilen bij een film maar ik ken iemand die was naar die film geweest en mensen barsten theatraal in barsten uit. Niet omdat het daadwerkelijk dat effect met zich meebrengt maar we zijn nu eenmaal lekker Nederlands, hebben overal een mening over, kennen allemaal iemand die in aanraking is gekomen met kanker en door de hype MAG HET LEKKER
![]() ![]() Ik wil er trouwens ook wel heen hoor, gewoon om te kijken hoe Carice het speelt ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"De Christelijke cultuur is onderdeel van de Nederlandse cultuur. Dat we kerst niet mogen vieren, niet de symbolen daarvan...Hoe kun je nou kerst vieren zonder een kerstboom?"
Een kerstboom heeft geen zak met de Christelijke cultuur te maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Wij hebben niets tegens de mensen. Moslims die zich aan de regels houden, zijn van harte welkom in Nederland."
Partijprogramma: "...is het meer dan gerechtvaardigd om voor een periode van ten minste vijf jaar gezinsvorming- en hereniging voor niet- westerse allochtonen geheel te stoppen." Lekker tegenstrijdig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het zal het tegenovergestelde effect hebben, in plaats van de "allochtonen" (wie dat nu ook weer moge zijn, want ik ken geen enkele allochtoon die tegen kerstbomen is) niet tegen de schenen te schoppen, schopt de HH nu de autochtonen tegen de schenen, waarvan de wat meer debielere en onverdraagzame exemplaren weer op hun achterste poten zullen gaan staan en om het hardst zullen schreeuwen dat het allemaal de schuld is van die "buitenlanders". ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wilders is niet helemaal goed snik
![]() En dan ben ik misschien 13, maar hij noemde Israël een voorbeelddemocratie ![]()
|
![]() |
|
|