Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij geeft me echt een goede reden om boos op hem te zijn, maar eigenlijk ben ik vooral heel erg teleurgesteld en ik vind het moeilijk om te beseffen dat ik hem gewoon niet meer ken. Hij lijkt zo veranderd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Xentric, ik ben een tijdje weggeweest, maar heb je het uitgemaakt met die gast die de hele tijd moeilijk tegen je deed? Zoja, proficiat, zonee, wat trek jij vervelende mensen aan
![]() Zo een tijdje niet hier geweest. Ik had mijn vriendje nonstop hier en dat was wel leuk (nog steeds eigenlijk, tot de 15e, dan heeft hij zijn eigen appartementje), hij poetst, wast af, ik kook. Maar ik moet wel over kleine dingen vitten (zoals de wc-bril, ten 1e omhoog doen en dan weer omlaag doen, JA het is MIJN appartement, en ik wil graag meteen naar het toilet kunnen. Daarbij dril ik dat erin want 's nachts zie ik niets zonder lenzen en als ik dan moet gaan voelen of de bril ligt of niet, nee dank je...). Ik vind het op zich wel fijn samen wonen, hij zorgt voor structuur bij mij, sleept me overal mee naartoe, maar aan de andere kant ben ik blij als hij weg is en ik tenminste weer fatsoenlijk in bed kan liggen (hij woelt, wringt, schopt -mij- in zijn slaap. Houdt geen rekening ermee dat ik er ook lig. Ik mag blij zijn dat ik nog geen blauw oog heb van het uitrek-en-sla-mij-daarbij-in-het-gezicht). Ik moet ook eerlijk zijn, ik vind hem lief en alles, maar ik zie geen toekomst met hem. We zitten duidelijk op een ander niveau... En hij ziet dat dus wel met mij. En nog iets... ik ben normaal totaal niet gericht op sex. Dacht ik... maar de sex loopt nu voor geen meter ![]() ![]() Pfff.... Ik ben graag bij hem, hij is lief, doet alles voor me, doet wat in het huishouden... en toch ben ik weer eens niet tevreden ![]() ![]() Zo heel verslag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ot: Mja, hij was lief gisteren ^^ Was/ben ziek en hij zei dat ik moest smsen als ik vandaag nog ziek was en dan zou ie gamen afzeggen en voor me komen zorgen ![]() Nou ben ik momenteel liever alleen omdat ik vannacht de boel onder heb gekotst en bijna non-stop aan het kokhalsen ben, maar de gedachte is lief.. En toen.. heb ik de weddenschap verloren ![]() Moest hem gewoon een kus geven.. Hihi. gekke Dott. Maar gewoon, lief en blij, en verliefd.. Ik wou alleen dat ik niet altijd zo twijfelde en onzeker voelde..
||
Citaat:
![]()
|
De bril omlaag is de normale stand, dus daarom moeten mannen hem terug doen want zij moeten zo nodig staand plassen, wij kunnen niet anders. En het is wel zo netjes ten opzichte van de dames.
![]()
||
Citaat:
haha
|
![]() |
@ Mutant: Dat klinkt echt niet goed hoor... Misschien gaat het wel beter als jullie niet meer samenwonen, maar zo als het nu klinkt...
Pff.. ben echt toe aan iemand. Ben er zo klaar voor en heb zo zin om als het koud is buiten, binnen lekker warm tegen iemand aan te kunnen kruipen.. ![]() Ow en ik geef al weer een paar weken les aan 12 tot 14 jarigen en awwww, wat zijn die toch schattig als ze kusjes geven aan hun vriendjes in de gang <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE=Neko*;29956126]Ik kan wel janken nu. kutkutkut. Waarom kan het nu niet gewoon goed en fijn en leuk en makkelijk zijn allemaal? Waarom moet het altijd zo ingewikkeld?
![]() @Sidhe: Danke ![]() @Dott: Late reactie, maar ja, mijn vriendje woont in Enschede ![]() ot: Vandaag bestaat het allerleukste stelletje een half jaar ![]() Morgen ga ik naar hem toe, eindelijk weer een weekend bij hem. Ik hoop alleen dattie dan weer een beetje normaal doet. Wel stom eigenlijk, want hé, we vinden eklaar eindelijk en dan storten we allebei in. Ik baal er een beetje van, maar hij kan er ook niks aan doen. En dan vind ik het weer stom van mezelf dat ik er zo boos op reageer... Bah, bah, bah. Hoop dat het komend weekend een beetje gezellig word, ik hoop een heel weekend in bed liggen (L) Daarnaast hoop ik dat de medicatie die ik nu heb niet op mijn libido slaat, al vrees ik het ergste. Daar zou ik echt gruwelijk van balen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik snap het probleem ook echt niet. Met de bril omhoog kan het niet vies worden. En ik neem aan dat dat is wat je wilt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als de vrienden van mijn vriend op bezoek zijn doe ik de bril terug omhoog nadat ik ben geweest. Want dan ben ik als vrouw toch echt in de minderheid. En sommigen raken aangeschoten en vergeten dan de bril omhoog te zetten.
Wat meer ontopic: Ja, goed. 7 jaar samen nu. Blijft leuk. |
![]() |
|
Hm, bril omhoog of omlaag... Ben benieuwd hoe dat gaat lopen over twee maanden
![]() ![]()
||
Citaat:
Echt bagger is dat *knuf* @SA, okeej, ja dat krijg je als je een tijdje niet post he? ![]() ot": weinig nieuws te melden ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb eigenlijk altijd de klep op de pot zitten, dus ook de bril naar beneden -- en logischerwijs doe ik 'm bij 't plassen omhoog (en soms ga ik ook gewoon zittend pissen, /care, lekker zitten is ook fijn). Ik vind een open WC-pot niet heel erg charmant. Niet dat een WC charmant kan zijn, maar wanneer bril+klep naar beneden zijn oogt het toch wat.. Geciviliseerder.
Edit: oeps, daar ontsnapte de huisnerd in mij. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik overstuur omdat ik voor een toets gezakt ben die ik gemakkelijk had kunnen halen als die verdomde leraar niet constant aan het kleppen was.... komt hij naast me staan te knuffelen en word ik weer helemaal kalm...
heerlijk dat het gewoon zo kan, een rustig positief iemand in mijn leven die niet gewoon op geeft en die me heel goed snapt. <3 |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik vind het maar stom dat hij zo ver weg woont ![]() |
![]() |
|
Leuke date gehad en zondag filmpje kijken bij haar thuis. Een paar mindere maanden gehad, maar nu loopt alles lekker; de studie, vriendschappen, werk. Het gaat uitstekend
![]()
|
^ Volgens mij gaat het vooral om penisnijd.
![]() ![]() En als je goede mannen in je omgeving hebt, doen ze de bril voor de zekerheid altijd even af met een wc-papiertje achteraf (doe ik althans). Het is sowieso beter om hem omhoog te houden zodat lomperikken hem niet onder kunnen spuiten. Vind ik zelf ook fijner voor wanneer ik moet schijten, dus snap niet dat vrouwen daar anders over denken. Maar goed, dat heeft allemaal niets met mijn relationeel gebied te maken. ![]()
|
Straks voor het eerst sinds de rigoureuze (schrijf je dat zo?) bui, ex weer onder ogen komen.
Gelukkig in een grote groep mensen, en ik hoef niet met hem te praten. Maar ben wel benieuwd hoe dat gaat..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee ik zie bij opgenomen patiënten regelmatig dat als mannen een slechte conditie heben en daardoor niet kunnen staan, er vaak urine in de blaas achterblijft tot wel een halve liter (dat testen we). Terwijl mannen die wel staand kunnen plassen, en ook diezelfde mannen als hun conditie verbeterd is, daar zelden last van hebben. Het gaat hier dan wel om allemaal bejaarde mannen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja bejaarde mannen hebben vaak een vergrote prostaat waardoor de urinebuis half dichtgedrukt wordt waardoor ze toch al moeilijker hun blaas leegkrijgen, jonge mannen hebben dat niet dus dan maakt het denk ik niet zo veel verschil opf je nu zit of staat.
Maargoed, dit gaat wel heul ver offtopic ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 |