Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een kerstboompje van hem gekregen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm, over die bril, ik heb een ex gehad die zittend moest plassen, omdat hij geopereerd was en niet meer in 1 straal kon richten, dat was pas prettig ^^ nooit gezeik over druppels op de bril, nooit gezeik over 's nachts zonder lenzen in de pot vallen enzo
![]() Maar Wup, je hebt gelijk, dat klinkt idd niet goed. Maar ik vrees dat het niet het samenwonen is dat me ertoe brengt. Ik vind het samenwonen zelfs eigenlijk best wel fijn. Maar ik merk gewoon aan dingen dat we niet bij elkaar passen. Maar ik denk ook dat hij echt een dikke achterstand heeft opgelopen omdat zijn ouders hem hebben laten stikken. Ik heb er gister nog een gesprek met hem over gehad en ik had het al eens langs mijn neus weg tegen mijn moeder laten vallen (dat hij een gebrek in zijn opvoeding had omdat zijn ouders gescheiden zijn, zijn vader is vertrokken en zijn moeder hem gewoon heeft laten zitten) en gister uit het gesprek bleek dat ik gewoon dik gelijk had... Daarnaast heeft hij in zijn jonge jaren een zwaar ongeluk gehad en ik denk dat dat ook meespeelt... Mijn ouders bv. worden gek van zijn langzame manier van praten en ik moet hem vaak aansporen verder te praten... Ik vind het heel erg, want ik denk dat hij wel potentieel heeft, maar dat dat gewoon is verneukt door gebrek aan ouders die achter hem stonden (bwa, zolang hij maar een diploma middelbaar heeft ![]() Ik weet het dus niet. Ik heb zelf graag intelligente gesprekken en af en toe krijg ik die er wel uit, vooral als ik hem aanspoor, maar ik heb ook geen zin om er telkens achter te zitten. En dan de sex... Ik heb er slechte ervaringen mee gehad, vandaar mijn 'och ik heb er toch geen zin in-houding'. Blijkbaar heeft hij ook slechte ervaringen ermee gehad... Dat is dus iets waar we aan kunnen werken, maar ik had veel liever dat hij best wel ervaren was en mij kon helpen en ik niet hem hoefde te helpen, want dat idee krijg ik nu. En dan krijg ik het beeld dat de lamme de blinde moet helpen ofzo... Ik ga hem wel missen als hij vertrekt, dat is een feit, maar het loopt ook niet allemaal zoals het moet zijn en dat vind ik bijzonder spijtig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Haha, helemaal mee eens. Ik ben helemaal niet zo snel ergens vies van, maar dit vind ik vreselijk. Ik doe hem altijd omlaag met een wc papiertje
![]() Mijn werk is maar frustrerend. Ik zit zo vast achter die bar en zie vanaf daar alle leukerds andere vrouwen versieren. Al geeft dat ook wel erg veel lol trouwens. Vanavond werken met vriendin, en eerst even samen eten en daar heb ik enorme zin in ![]() |
![]() |
|
Zo jij was nog laat wakker
![]() ot: Goed ![]() Ging gisteren naar hem toe, na een dagje gezellig met vriendinnetje te hebben gedaan ![]() Hij zei dat ie me had gemist en toen moest ik heel hard glimlachen ^^ Hij wilde eigenlijk bij me komen slapen, maar ik moest er zo vroeg uit.. en of ik dat dan niet vervelend vond (zie tijdstip post, ik ben al een half uur wakker en over een uurtje ga ik weg ![]() Ben je gek ![]() Dus hij ligt nu nog prins heerlijk in mijn bed te lsapen terwijl ik zo zacht mogelijk typ ^^ edit: vandaag 3 maand ![]()
|
what happened, neko?
![]() ot: wansmakelijk verliefd, nog steeds. over 2 weken ga ik m ophalen van t vliegveld. ![]() en hij gaat misschien een soort van zomerstage doen, in het buitenland. en raad eens wat zn eerste keer is van land ![]()
||
Citaat:
![]() ot: heerlijk weekend tot zover gehad, zijn ouders ontmoet en gisteravond nog met zn vrienden een drankje gedaan. Ik voel gewoon dat we naar elkaar toe groeien, en dat is fijn (L) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heerlijk weekend gehad. Ik ben daar de deur niet uitgeweest, alleen maar in bed gelegen, op de bank gehangen, veel goede gesprekken gehad. Vorig weekend was een kleine ramp, en ik heb altijd het idee dat, wanneer we een weekend in Enschede zijn, we weer dichterbij elkaar komen. Dan kunnen we de hele dag in bed liggen, vrijen, praten, lachen, knuffelen en huilen zoveel we willen. Hij is er helemaal ondersteboven van wat ik allemaal met hem doe en dat zorgt wel dat ik me bijzonder voel. Het is op het moment voor ons allebei niet makkelijk, maar samen komen we er wel.
We hebben allebei een dikke handleiding, maar het lijkt wel alsof we die helemaal niet nodig hebben en dwars door elkaar heen kijken. Dat is heerlijk <3 Maar soms ook wel eng. Heel eng. En zelfs dát snapt hij. En! Knuffel @ Neko! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is de 23e vijf jaar geleden. Mijn god zeg, dat had ik toen echt niet verwacht, ik vond mezelf niet zo geschikt voor lange relaties ![]()
|
Zucht, ik zit mporgen al niet zo te wachten op dat klassenuitje dat me soort van door mn strot is gedouwd door mn klasgenoten, omdat ik de enige was die op die datum eigenlijk niet kon.
De afspraak was (voor zo ver ik had gehoord) schaatsen van 1 tot half 4, en eventueel nog eten. Nu zie ik het mailtje, staat er HALF 6!!! JA DAAG!!! Alsof ik 4,5 uur ga schaatsen, met mensen die ik in mn dagelijks leven echt niet bewust op zou gaan zoeken (ik druk me nog vriendelijk uit, ik ben echt een beetje het buitenbeentje voor mn gevoel in mijn klas). Voor de rest gaat alles zijn gangetje. Rot droom gehad over vriendje. Denk dat ik het nu even een beetje laat rusten en hem even aan laat geven wanneer ie me wil zien. Al was afgelopen zaterdag ook totaal zijn idee. Pff, had gisteren beter bij hem in bed kunnenblijven, betere besteding van mn dag geweest. Anyhow, sorry voor het warrige verhaal. Samenvatting: alles gaat goed.
Laatst gewijzigd op 14-12-2009 om 10:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ Neko: Wat doet die jongen allemaal dat jou nu nog zoveel meer pijn doet? Knuffel voor jou in ieder geval, hoop dat het snel beter gaat! ot: Gister een zwaar gesprek gehad. Beetje nare paar weken gehad en hij wist wederom niet meer of hij nog door wilde gaan. Nu wel weer, maar ik heb gezegd dat dit wel de laatste keer moet zijn dat hij twijfelt. Ik wil weten dat hij voor me gaat, ook als het even niet makkelijk is en dat heeft hij beloofd. En ik hou van hem.
|
Verwijderd
|
hij zei dat ik te weinig mijn best deed en te weinig liet horen, waardoor hij er geen energie meer in wilde steken. Terwijl ik juist vond dat hij dat deed
![]() |
![]() |
|
Jeej, het gaat echt geweldig goed. Afgelopen weekend zei hij dat hij nu echt het gevoel heeft dat hij er helemaal voor durft te gaan en dat hij niet meer stom wil doen omdat hij bang is zich te binden en gekwetst te worden. Dus we gaan gewoon samen oud worden <3 Ik heb ook echt een geweldig verjaardags kado gekregen, het was anders dan ik had verwacht maar het past echt perfect bij mij. En ik vind het dan ook echt schattig dat hij er zo over heeft nagedacht. Pff, ik hou van hem
![]()
|
Ik word écht stapelgek van een vriendin. Ze is echt zo ontzettend onattent. Of ik nou een date, een familiebarbeque of een belangrijk tentamen heb, ze vergeet het gewoon allemaal. Ik wéét dat het niks persoonlijks is, maar het is erg moeilijk om het niet persoonlijk op te vatten. Ze doet ook totaal geen moeite om een beetje attent te zijn. Het ontneemt me ook de zin om haar op de hoogte te brengen van mijn leven en moeilijke én leuke dingen te delen. Argh, wat moet ik hier toch mee.
![]() |
![]() |
|
Hmm, smsje, of ie me vandaag een knuffel(en mijn fiets) mocht brengen.
Ben lichtelijk verbaasd, maar het is wel leuk. Alleen vatte ik het op als vanavond, en bedoelde hij eigenlijk 'eventjes na zijn werk'. Wat ben ik toch weer blond ![]() Gelukkig vond ie vanavond ook goed, en ik kijk wel hoe lang ie blijft. Als ie na een ahlf uurtje weer weg wil, prima, als ie wil blijven tot later, ook prima.. Pff, na deze week vakantie ![]() Zin in, om alle tijd van de wereld te hebben. Hopen dat ie nu wat meer tijd op gaat eisen dan de herfstvakantie. Maar zo niet dan heb ik ook nog genoeg andere ideeen ![]() Vrijdag is ie jarig, en stiekem vind ik mn cadeau best leuk, ik hoop hij ook ![]() En ik post te veel.. sorry ![]()
||
Citaat:
Ik vind cadeautjes altijd nogal lastig, maar wilde wel zelf iets verzinnen. Schoot me dat te binnen, dus ik heb allerlei dingen gekocht om zijn ideale verjaardag mogelijk te maken, en dat krijgt ie dan in een grote doos. Voorbeeldje: hij wilde dan lasagne eten, dus zitten lasagne bladen en mix voor lasagne in. En zo nog wat dingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(maar het is wel irritant ja) |
![]() |
|
Dat stomme chickie staat weer ergens getagd op mijn vriendenmeuk-hyvespagina.
![]() ![]()
|
was fijn dat ie er was.
Hij bood zelfs nog aan om ff naar de schaatsbaan te komen morgen, zodat ik me wat beter zou voelen.. Hoeft niet, maar het idee op zich is lief ![]() En hij wil zo graag een cadeautje of iets voor me kopen, of nou ja, hij wil eigenlijk gewoon dat ik iets uitzoek omdat ie bang is dat iets wat hij koopt niet mooi is. De mafkees ![]() Ik hoef helemaal niks ![]() Zucht. Ik heb maar geluk.. Lekker beetje bank gehangen. En schoot me vandaag wat te binnen als cadeau voor kerst, weet niet eens of we aan kerst gaan doen, maar ach.. Ook maar meteen besteld (lang leve internet). Te veel cadeautjes voor hem deze maand, maar ach, moet kunnen.. stiekem.. pff.. ik post echt veeeel te veel. Nu mag ik van mezelf nog maar 1x per pagina posten ![]() ![]()
||
Citaat:
en verder is het nu echt gedoe met vriendinnen en dat is kut ![]()
|
Pffff, ontzéttend druk met de studie. Maar na deze week lekker lang vakantie en samen op reis
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrijdag/zaterdag/zondag rondrijden/-lopen in Parijs met hem, even 2,5 dag helemaal NIKS aan school doen of erover denken, wie weet doet het me goed, doet het ons goed. Niet dat het slecht gaat, maar die stomme sleur sluipt er wel in omdat ik het zo debiel druk heb met mijn master.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben drukdrukdruk en hij lijkt het niet te zien geloof ik. En ik kan nu al niet zoveel hebben, maar zijn onverschilligheid dan al helemaal niet. Ik probeer dingen maar even in te houden nu geloof ik, want anders krijgt ie de volle lading en hoewel ie best een beetje beter zn best kan doen, verdient ie t niet om nu al mijn frustratie over zich heen te krijgen. Als ik klaar ben met studie ga ik wel jankfilms kijken en dan alles er uit gooien ofzo.
En vrijdag feest! Nog even ergens een wit jurkje + konijnenoren vandaan halen alleen. Wanneer moet ik dát nou weer gaan doen.. |
![]() |
|
Hihihi ik ging hem bellen want ik miste hem en ging met hem kletsen en heel lief vragen of-ie niet nog langs wil komen. En hij komt zo
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jaaa Sidhe, vakantie is goed! Voor jezelf, voor je vriendje en voor jullie relatie. Geniet er maar van meisje!
ot: Vandaag over twee weken zitten we in Antwerpen? Lekker vier dagen helemaal samen, zonder dat ik naar huis moet, dat we last van zijn ouders of mijn ouders. De keus om gewoon in bed te liggen tijdens de jaarwisseling, met een fles champagne, of om toch maar de stad in te gaan... Heerlijk <3 Met oud en nieuw in Antwerpen, ben heel benieuwd! Is iemand er al eens geweest met de jaarwisseling? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb je het er al met hem over gehad? ot: even niets aan mijn hoofd behalve feestjes en de vakantie coming up! vakantie naar thailand geboekt met mijn beste vriendinnetje en ZO veel zin in! verderrr is er wel een scharrel aanwezig die echt super lief voor me is en me als een prinsesje behandelt, maar dat wil ik dan op de een of andere manier ook weer niet ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Nu heb ik een mailtje van hem, waarin hij toch wel aangeeft teleurgesteld te zijn in mij en dat ik zijn vertrouwen geschaad heb. Ha, en dat hij mijn e-mail bekeek vindt hij dan weer niet erg, en dat zou hij (naar eigen zeggen) zo weer doen. Ik geloof dat hij dan degene is die mijn vertrouwen schaadt, en ik weet niet of ik überhaupt nog wel met zo iemand om wil gaan. Blijkbaar hecht hij meer waarde aan allerlei roddels dan aan de waarheid uit mijn mond. En dat doet pijn. Citaat:
|
![]() |
@ SA: awwww, wat klinkt dat leuk!
@ Neko: pfff, wat een actie van hem zeg. Knuf! @ Dott: Leuk kado ![]() ![]() OT: Heerlijk weer eens een avondje bij paps en mams op de bank gehangen. Was veel te lang geleden. Moet wel zeggen dat ik soms een beetje van mijn moeder schrik. Ze wordt gewoon oud (niet dat ze er slecht uit ziet, maar gewoon haar wat witter wordt, kwaaltje hier en daar etc. )en dat maakt me soms zo bang... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 |