Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2009, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Er is een verschil tussen het kopen van basisbehoeften en het compleet exploiten van een 'feest'dag. Je betaalt ineens vijf keer zoveel voor producten omdat het de vorm van een hartje heeft. En bovendien gaat liefde volgens mij toch niet om producten, maar goed.
Er zijn nu eenmaal een hoop domme mensen die niet met geld om kunnen gaan, en verkopers spelen daar handig op in. Valentijn is net zo commercieel als mensen willen dat het is.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ik vind heel veel Nederlandse films gewoon ècht slecht geacteerd, vreselijk over the top, en overdreven articulatie. Maar ik wil echt niet beweren dat àlle Nederlandse films slecht zijn .
Over welke films heb je het dan eigenlijk?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, de meeste nederlandse films zijn ook wel een beetje bagger.
Alhoewel dat kan natuurlijk ook komen omdat elke criticus het vergelijkt met een hollywood blockbuster.
Nee. Ik zie zelden een criticus iets schrijven als 'Simon is een aardig filmpje, maar ja, 't is geen Lord of the Rings hè.'
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb heul veel films, maar geen enkele Nederlandse . Welke zou ik aan moeten schaffen dan Absinthe?
Oud 19-12-2009, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je gewoon weinig gezien.
Wat vind jij een goede Nederlandstalige film?
Oud 19-12-2009, 14:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Over welke films heb je het dan eigenlijk?
Ze zijn me eigenlijk niet echt bijgebleven de enige die ik nu even op kan noemen is Alles Is Liefde, maar die kan je sowieso al niet echt bij de top plaatsen lijkt me.
Verwijderd
Simon, Cloaca, Wilde mossels, Daens (na goed, die is eigenlijk meer Vlaams dan Nederlands), Leef, Interview, Zusje...
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn me eigenlijk niet echt bijgebleven de enige die ik nu even op kan noemen is Alles Is Liefde, maar die kan je sowieso al niet echt bij de top plaatsen lijkt me.
Nee, klopt. Maar toch best een aardig filmpje vind ik.
(in de categorie makkelijke romantische comedy dan)
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
ik zou niet eens een top 5 van goede nederlandse films kunnen maken denk ik. flodder 1, 2 en 3 niet meerekenend
1. De Dominee.
2. Van God Los.
3. Skin.
4. Floris ()
5. Vet Hard.
Oud 19-12-2009, 14:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik overal een mening over heb, maar dat ik vaak even diep moet nadenken hoe ik daar ook alweer bijkwam als me dat gevraagd wordt .
Oud 19-12-2009, 14:13
Verwijderd
Oud 19-12-2009, 14:14
Uice
Uice is offline
Masterclass, dat is een goede Nederlandse film.
Rationeel
Rationeel is offline
het zakmes
Verwijderd
Het zakmes ja En Minoes, supergoede kinderfilm.
Oud 19-12-2009, 14:15
Verwijderd
En Loenatik de Moevie
Verwijderd
ex drummer
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Er zijn nu eenmaal een hoop domme mensen die niet met geld om kunnen gaan, en verkopers spelen daar handig op in. Valentijn is net zo commercieel als mensen willen dat het is.
En veel mensen kopen het weer omdat ze het gevoel hebben dat het hoort en omdat ze bang zijn dat hun vriend(in) anders denkt dat ze niet superveel van diegene houden.
Verwijderd
Citaat:
1. De Dominee.
2. Van God Los.
3. Skin.
4. Floris ()
5. Vet Hard.
Au
Rivka
Rivka is offline
Ik ken ook echt nauwelijks Nederlands films Om van goede nog maar te zwijgen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Simon, Cloaca, Wilde mossels, Daens (na goed, die is eigenlijk meer Vlaams dan Nederlands), Leef, Interview, Zusje...
Ah oke, die heb ik ook allemaal niet gezien. Alleen Zusje wel geloof ik, maar dat is toch zeker 8 jaar geleden.

Citaat:
Nee, klopt. Maar toch best een aardig filmpje vind ik.
(in de categorie makkelijke romantische comedy dan)
Ik vond het nogal het niveau Goede Tijden hebben, afgezien van een aantal wel leuke verhaallijnen. En de rol van Valerio is alleen maar een waardig.
Verwijderd
Citaat:
ex drummer
Die moet ik nog steeds een keer zien.

Maar die is ook Vlaams.
Dan mag ik Any way the wind blows ook noemen, vind ik.
Oud 19-12-2009, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ken alleen Interview en Zusje, die vond ik allebei niet boeiend.
Verwijderd
maar die is vlaams maar toch

Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik overal een mening over heb, maar dat ik vaak even diep moet nadenken hoe ik daar ook alweer bijkwam als me dat gevraagd wordt .
Verwijderd
Nederlandse films zíjn ook vaak slecht geacteerd. En veel naakt is /care, maar dan moet het wel functioneel zijn en niet 'zomg schokkend ' of 'misschien gaan er mensen naar m'n film als ik er een naakte chick in gooi'. En dat is het meestal niet.

Maar er zijn wel goede Nederlandstalige films, ja, alleen zijn ze vaak wat minder bekend. En het zijn er ook niet echt veel. Dat rijtje van Absinthe somt het wel zo'n beetje op. Of nouja, Ober en Ex-Drummer zouden er nog tussen kunnen staan, maar die heb ik zelf niet gezien dus eigenlijk heb ik geen idee waar ik over praat. Wat maar goed is ook, want ik moet nu weer aan m'n meeneemtentamen.
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Au
6. Loenatik.
Dat ik die vergeten ben, ik schaam me diep.
Verwijderd
Citaat:
En veel mensen kopen het weer omdat ze het gevoel hebben dat het hoort en omdat ze bang zijn dat hun vriend(in) anders denkt dat ze niet superveel van diegene houden.
Bron?
Tink*
Tink* is offline
Schatjes en mama is boos.
Oud 19-12-2009, 14:17
Verwijderd
ik wilde mijn hoofd echt kapot slaan toen ik zusje keek.

Ober vond ik een leuke film
Verwijderd
Citaat:
Ah oke, die heb ik ook allemaal niet gezien. Alleen Zusje wel geloof ik, maar dat is toch zeker 8 jaar geleden.

Ik vond het nogal het niveau Goede Tijden hebben, afgezien van een aantal wel leuke verhaallijnen. En de rol van Valerio is alleen maar een waardig.
Ik noem toch echt niet heel onbekende films...

Mja, sommige verhaallijnen wel. Maar veel bijrollen waren aardig (behalve die van valerio inderdaad, waarom hij erin zat snap ik nog steeds niet) en bijvoorbeeld de verhaallijn van Thomas Acda en Anneke Blok vond ik erg goed. (niet briljant, maar wel sterk, en vooral sterk geacteerd)
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nederlandse films zíjn ook vaak slecht geacteerd. En veel naakt is /care, maar dan moet het wel functioneel zijn en niet 'zomg schokkend [afbeelding]
' of 'misschien gaan er mensen naar m'n film als ik er een naakte chick in gooi'. En dat is het meestal niet.

Maar er zijn wel goede Nederlandstalige films, ja, alleen zijn ze vaak wat minder bekend. En het zijn er ook niet echt veel. Dat rijtje van Absinthe somt het wel zo'n beetje op. Of nouja, Ober en Ex-Drummer zouden er nog tussen kunnen staan, maar die heb ik zelf niet gezien dus eigenlijk heb ik geen idee waar ik over praat. Wat maar goed is ook, want ik moet nu weer aan m'n meeneemtentamen.
Ik vind het zo stom van: oh nou ook al is het een kuise film, we zijn wel Nederlanders dus proppen we er nog even ergens een stel tieten in. ;x
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
het zakmes
Citaat:
Het zakmes ja En Minoes, supergoede kinderfilm.
Citaat:
En Loenatik de Moevie
Ojaa en ik heb laatst een stuk gezien van Het Paard van Sinterklaas, vond ik ook best aardig. Afgezien van het feit dat Amerigo ineens een 'ze' was
Oud 19-12-2009, 14:18
Verwijderd
De laatste dagen van Emma Blank wil ik ook nog graag zien, manon naamzoek
Rivka
Rivka is offline
Loenatik was vroeger de lievelingsfilm van mijn broertje en mij
Minoes is ook super.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bron?
http://www.valentijnisvoorloserseneenbronopjehooft.com
Oud 19-12-2009, 14:19
Verwijderd
Citaat:

Mja, sommige verhaallijnen wel. Maar veel bijrollen waren aardig (behalve die van valerio inderdaad, waarom hij erin zat snap ik nog steeds niet) en bijvoorbeeld de verhaallijn van Thomas Acda en Anneke Blok vond ik erg goed. (niet briljant, maar wel sterk, en vooral sterk geacteerd)
Nou, voor Valerio mogen ze ook wel een Strontmongool van het Jaar-award uitvinden.

Hij moet hem dan wel ieder jaar winnen, tot zijn dood.
Oud 19-12-2009, 14:19
Verwijderd
Ober heb ik nog nooit helemaal gezien, maar wat ik ervan heb gezien kon ik ook wel waarderen.
De laatste dagen van Emma Blank vond ik wel heel aardig

En nog een sterke kinderfilm: Madelief - krassen in het tafelblad.
Oud 19-12-2009, 14:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ik ken ze ook wel van naam, maar Nederlandse films trekken me gewoon niet zo (wellicht onterecht), dus dan kijk ik eerder iets anders.
Verwijderd
abeltje
Arachnia
Arachnia is offline
Goed, ik ga op weg naar mijn piercing.
Ik bedoel film en vrienden.

Dus ik wens jullie een fijne middag + avond verder.
Oud 19-12-2009, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo stom van: oh nou ook al is het een kuise film, we zijn wel Nederlanders dus proppen we er nog even ergens een stel tieten in. ;x
In welke film is dat gebeurd?
Rivka
Rivka is offline
Nou... er zijn er wel meer die zoiets verdienen.
Arie Boomsma? Die lijkt altijd knetterstoned.
Chick Rock
Chick Rock is offline

Citaat:
En nog een sterke kinderfilm: Madelief - krassen in het tafelblad.
Blijkbaar kunnen Nederlanders wel goede kinderfilms maken, en kunnen Nederlandse kinderen beter acteren dan volwassenen .

Oja, ik heb duisent jaar geleden ook De ontdekking van de hemel gezien, vond ik toen erg spannend, maar geen idee of ik het nu ook nog iets zou vinden.
Oud 19-12-2009, 14:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
abeltje
Ojaaaa
Verwijderd
Citaat:
Ik ken ze ook wel van naam, maar Nederlandse films trekken me gewoon niet zo (wellicht onterecht), dus dan kijk ik eerder iets anders.
Ok, maar dan is zeggen dat er slecht in geacteerd wordt dus ook nogal vreemd.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
In welke film is dat gebeurd?
In Zwartboek gebeurt dat regelmatig.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ok, maar dan is zeggen dat er slecht in geacteerd wordt dus ook nogal vreemd.
Dat zei ik dan ook niet.
Uice
Uice is offline
Stella's Oorlog!
Oud 19-12-2009, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In Zwartboek gebeurt dat regelmatig.
Eensch. Maar vond het wel een vermakelijk film.

Regels voor berichten