Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Den Haag, 21 december 2009 Geachte heer/mevrouw, Afgelopen vrijdagavond belde mijn vroegere huisbaas (adres1, hier heb ik tot september 2007 gewoond). Er lag een brief van een incassobureau d.d. 8 december 2009. Ik zou moeten betalen voor een voordeelurenkaart van de ns. Dit verbaasde mij, want ik heb een actieve voordeelurenkaart waarvoor ik gewoon betaald heb. Bovendien heb ik er nooit een besteld voor het adres waarop de brief van het incassobureau is ontvangen. Vanochtend heb ik gebeld met de klantenservice van de ns (nr 0900 - 20 21 163). Mij werd verteld dat ik twee keer in het systeem sta. Dit komt omdat ik twee aanvragen zou hebben gedaan. Dat is echter niet mijn schuld. In oktober 2008 heb ik een aanvraag gedaan op station Amersfoort voor een voordeelurenkaart. Ik kreeg een tijdelijke kaart waar ik direct mee kon reizen, de definitieve zou per post opgestuurd worden. Mijn adres was destijds adres2. Omdat de definitieve kaart nooit is aangekomen nam ik contact op met de ns. Mij werd verteld dat ik niet in het systeem stond en dat ik een nieuwe aanvraag moest doen. Deze kaart heb ik naar tevredenheid ontvangen en in gebruik genomen. Nu sta ik dus twee keer in het systeem en moet ik betalen voor twee voordeelurenabonnementen. Ik heb er maar één besteld en ontvangen en wat ik ook heel erg vind: er zijn inmiddels rechterlijke stappen ondernomen en ik loop het risico op een BKR-registratie buiten mijn schuld! Onlangs heb ik nog gebeld met de ns omdat mijn naam en geboortedatum verkeerd op mijn pasje stonden. Ook heb ik toen mijn adreswijziging doorgegeven (van adres2 naar adres3) . Ik zou een nieuw pasje krijgen en dan was alles geregeld. Ik heb toen meerdere malen gevraagd of alles in orde was en mij werd verzekerd dat dat inderdaad het geval was. Het is natuurlijk jammer dat mijn vroegere huisbaas niet eerder heeft gebeld om te melden dat er een brief van het incassobureau was, maar hij en ik hebben verder geen contact meer en ik kan hem dat uiteraard niet verwijten. Wat voor mij een raadsel is hoe de ns aan dit adres komt. Op het moment dat ik de voordeelurenkaart heb aangevraagd woonde ik daar al sinds een jaar niet meer en ik heb dat adres ook nooit opgegeven of op dat adres iets besteld. Ik heb daar tijdens mijn studie gewoond, in die periode had ik een studenten o.v. jaarkaart en dus geen enkele behoefte aan een kortingskaart. Het nummer van de voordeelurenkaart die ik wel heb ontvangen en ook gebruik is *. Het nummer van de andere voordeelurenkaart weet ik niet aangezien ik deze kaart nooit heb ontvangen, maar u kunt deze account in het systeem vinden op het adres1. Ik ga ervan uit dat u ook kunt zien dat deze kaart nooit is gebruikt. Ik hoop dat u zich kunt voorstellen dat ik me uitermate gefrusteerd en machteloos voel. Ik heb niets anders gedaan dan een voordeelurenkaart besteld en deze ook betaald. Inmiddels heb ik ook de voordeelurenkaart betaald die verzonden is naar een adres dat ik zelf nooit heb opgegeven, daarbovenop nog incassokosten en vervolgens heb ik inmiddels ook veel tijd en geld besteed aan de gesprekken met de klantenservice. Ik ga ervanuit dat we bovenstaande in vriendelijke sfeer op kunnen lossen doordat u het door mij teveel betaalde bedrag (€86,50) terugstort op mijn bankrekening *. Daarnaast ga ik ervan uit dat u een eventuele melding bij het BKR zult laten intrekken. Om misverstanden in de toekomst te voorkomen neem ik aan dat u de account op adres1 verwijdert. Graag ontvang ik uiterlijk op 10 januari 2010 uw inhoudelijke reactie. Hoogachtend, *
Laatst gewijzigd op 22-12-2009 om 21:12. Reden: op advies van N00dles kaartnummer verwijderd. Weet niet precies waarom, maar ja... :p |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.youtube.com/comment_servl...&v=4vhIK8pZbqQ
jezus. Als je een grap niet leuk vindt, reageer er niet op. Al die kutreacties ;x . |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik geen fatsoenlijke schoenen heb voor dit weer, alleen maar kutschoenen die binnen 5 minuten kleddernat zijn. En m'n broek is helemaal smerig aan de onderkant van het strooizout. En die broek is ook bijna stuk, dan heb ik alleen nog 1 andere broek maar daar ben ik een tientonner in dus ik moet eigenlijk ook een nieuwe broek.
maar dat kost geld en zoveel heb ik niet. dat vind ik allemaal zeer betreurenswaardig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ik vanochtend übernetjes gestofzuigd heb, en vanmiddag mijn moeder opeens ging bedenken dat ze de kerstboompjes op ging ruimen en mijn vader om nu ein-de-lijk eens de plank onder de keukenkastjes passend ging maken. Best leuk allemaal. Maar óveral stof, naalden, zand en zaagsel. En ze moesten halsoverkop naar een verjaardag dus mijn moeder zei: "Je hebt het huis voor je alleen maar stofzuig en stof even af en ruim de keuken op." Fijn
![]()
|
Dat ik twee Engelse dvds heb besteld bij bol.com en daar zo'n actie bijhoort van die dvd-producent ofzoiets van de BBC comedy collection dat je er 1 koopt en dan eentje gratis bij kan bestellen en dan hoort er een foldertje bij de dvd te zitten met een actiecode en die actie loopt vandaag af en ik ontdek net dat er geen foldertje bij mijn dvd's zit. En toen ik naar de klantenservice belde zeiden ze dat die actie dan niet bij bol.com geld maar dat staat ook nergens en hij hoort ook niet via bol.com te lopen maar via die comedy collection dus dan is het toch niet zo gek dat ik er vanuit ga dat ik nog 2 gratis dvds kan bestellen!
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen in deze situatie? x-spekkie-x | 63 | 20-04-2009 23:38 | |