Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2009, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Gister jongen van een aantal weken terug weer aan de bar. Vind hem leuk!
Ohh was dat weer je droomman?

OT: Slechttt. Week ziek geweest en een week gewerkt, en heb me nog nooit zo vriendloos gevoeld. Bijna van niemand iets gehoord, tenzij ik zelf wat liet horen.

Had meneer ook 2 weken niet gezien of gesproken. Terwijl het weekendje weg heel gezellig was, en de dag daarvoor al helemaal. En toen kwam ie donderdag ineens wel vragen hoe het ging terwijl ik achter de bar stond en dus net geen tijd had. Heb gezegd dat ik 'm later wel zou vinden om bij te praten. Maar daarna was ie beide keren dat ik 'm zag diep in gesprek, en de derde keer stond hij met dat stomme chickie te sjansen Had geen zin om iets te onderbreken of te wachten tot hij mij eindelijk eens interessant genoeg vond om tegen te praten. Vrijdagmiddag gesmst of ie misschien volgende week zin en tijd heeft om eindelijk wel bij te praten. Maar nu nog steeds geen reactie, dus heb het echt gehad. Is niks voor hem om helemaal niet te reageren. Ga 'm maandag bellen als ik dan nog niks gehoord heb, en ik hoop voor 'm dat ie een heel goed excuus heeft...
Advertentie
Oud 20-12-2009, 00:39
Luna
Luna is offline
Citaat:
nou ja niet ideaal natuurlijk. maar ik ben gewoon harstikke bang om te emigreren. na mn master zou ik daarheen willen, maar dat vindt hij misschien al te laat dan...
meisje, denk alsjeblieft ook aan je toekomst! Dat doe je natuurlijk wel, maar het is echt belangrijk dat je iets doet waar je later gelukkig van kan worden, en dat is je vriendje ook wel maar van een studie weet je zeker dat je er de rest van je leven wat aan hebt en van een relatie weet je dat nooit!

ot: hem net dronken aan de lijn en hij probeerde me over te halen om toch naar t feestje te komen waar ik voor afbelde, het werd een hilarisch gesprek en ik hou zo van hem<3 Nu ben ik toch lekker thuis en hij komt vannacht. Ohja, deze week 2 jaar samen
Oud 20-12-2009, 10:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nou ja niet ideaal natuurlijk. maar ik ben gewoon harstikke bang om te emigreren. na mn master zou ik daarheen willen, maar dat vindt hij misschien al te laat dan...
Ik vind wel dat hij je in een lullige positie zet hoor. En als ik jou was zou ik de master doen. Als je sowieso al twijfelt of het niet te snel is, en als hij je min of meer voor het blok zet.. ik zou het wel weten. 't Is voor hem wel heel makkelijk om te zeggen dat je daarheen moet komen, jij gaat toch ook niet zeggen "Nou, als je niet naar Nederland verhuist dan hoeft het van mij niet meer.. je studie? Nah die kan me niet zoveel schelen"
Oud 20-12-2009, 11:53
Verwijderd
Ik vind het wel fijn nu weer een beetje afstand. En vooral, lekker breeduit te kunnen slapen. Minder ding, mijn nachtelijke escapades zijn weer terug (overeind gaan zitten, roepen, met kussens gooien, slaapwandelen,...), nu ja niet zo ernstig, maar ik heb toch al weer een keer verbijsterd met het kussen in mijn hand gezeten, klaar om terug te springen naarwaarvandaanook ik kwam in mijn droom . Maar ach.
Alleen miert ie nu vaak of ik hem kom halen enzo, hij heeft een perfecte busverbinding + als ie die mist een perfecte treinverbinding (ja nu niet met de sneeuw, maar ik ga zelf ook niet door de sneeuw ploegen zeg!).

Gisteren was trouwens wel een stressdag, kom ik thuis, is mijn verwarming enzo bevroren (die ketel staat onder het dak, in een apart hokje, zonder isolatie, ja fijnnn met -10). Dus ik bel de tussenpersoon van de huisbaas, die wil niets doen, ik moet het zelf maar oplossen. Goed, dan toch maar het nummer van de huisbaas gezocht, die had de camionette van het verwarmingsbedrijf al zien staan en die kwam al af met elektrische vuurtjes en isolatie.Gelukkig heeft hij het opgelost gekregen <3 Vriendelijke mensen!!! Maar toen waren we dus uitgenodigd door zijn vader en zijn vriendin om iets te gaan eten en ik zat de hele tijd te stressen om weg te mogen om in de gaten te kunnen houden of mijn verwarming het wel bleef doen. Ook niet zo fijn voor die mensen, maar ik denk dat ze het wel begrijpen.
Oud 20-12-2009, 14:34
Verwijderd
Niet zo'n handige actie begaan vanmorgen aan t ontbijt bij zijn ouders.... Maargoed, ik heb t weer een beetje goed gemaakt en komende donderdag maak ik waarschijnlijk een goede beurt want dan ga ik twee uurtjes eerder om t kerstdiner mee voor te bereiden. Ben benieuwd...
Oud 20-12-2009, 15:54
Dott
Dott is offline
ik ben soort van ingeklapt.
Ben alleen nog maar bezig met de angsten en ideeen in mijn hoofd.
Hij geeft totaal geen aanleiding om bang te zijn, maar dit is mijn verleden dat de kop op komt zetten.
Ik voel dat ik weg wil rennen, weg van hem, weg van wat wij hebben.
Mijn gevoel gaat dieper dan ik dacht, en ik weet niet of ik daar wel klaar voor ben.
Ik ben zo in de war.
Hij had wel door dat ik er totaal niet bij was maar het was niet de tijd of plek om dit te bespreken.
En ik weet ook iet of ik dat wel moet doen, want hoe maak je iemand waar je van houdt duidelijk dat je bang bent dat ie een ander tegen komt, zonder hem te kwetsen?
En daarnaast, kan niemand, zelfs hij niet, me de garantie geven dat dat niet zal gebeuren..
Er zijn zo veel leuke vrouwen op de wereld, en ook genoeg die hem net zo leuk vinden als ik..
Zucht.
Ik zit er ff doorheen..
Oud 20-12-2009, 16:01
Changshan
Changshan is offline
^ Mannen zijn misschien makkelijker het bed in te lullen, maar voordat ze tijdens een goede en lange relatie iemand anders leuk kunnen gaan vinden, laat staan verliefd kunnen worden... ik hoop dat je over je onrust heen komt.
Oud 20-12-2009, 17:17
wup
wup is offline
Citaat:
Ohh was dat weer je droomman?

...

( goed onthouden!)

Weet alleen niet wat ik er mee moet. Kan wel weer weken duren voor ik hem zie en dan nog..

@ Dott: Kom op meid. Hopelijk was het een paniekaanvalletje en zie je snel weer in dat hij niet voor niets bij jou is
Oud 20-12-2009, 17:46
Dott
Dott is offline
Citaat:
^ Mannen zijn misschien makkelijker het bed in te lullen, maar voordat ze tijdens een goede en lange relatie iemand anders leuk kunnen gaan vinden, laat staan verliefd kunnen worden... ik hoop dat je over je onrust heen komt.
Dank je, dat is lief.
Maar we zijn nog niet heel lang samen.
En ik heb al behoorlijke geschiedenis terwijl ik voor hem zijn 1e relatie ben en dus nog de hele wereld voor hem open ligt.

Citaat:

@ Dott: Kom op meid. Hopelijk was het een paniekaanvalletje en zie je snel weer in dat hij niet voor niets bij jou is
Dat is het punt juist, ik weet niet waarom ie bij mij is?
Waarom ie bij mij zou blijven. als er zo veel andere leuke vrouwen zijn.
Mijn ex is sowieso 1x verliefd geworden op een ander tijdens onze relatie, en ook behoorlijk veel vreemdgegaan.
Sinds die tijd zit ik steeds met het gevoel niet goed genoeg te zijn.
En nu is hij mijn ex niet, en is mijn ex gewoon een vuile hond.
Maar neemt niet weg dat ik me nooit goed genoeg voel.. en hoe dieper mijn gevoelens worden, hoe banger ik word, en hoe harder ik wil vluchten.
Want hoe langer dit duurt, hoe meer pijn het doet als het fout gaat...

Normaal ben ik niet zo pessimistisch ingesteld.. maar.. ik weet het niet..
Iets heeft dit getriggerd.
Ik weet alleen niet wat
Oud 20-12-2009, 18:07
Verwijderd
Citaat:
( goed onthouden!)

Weet alleen niet wat ik er mee moet. Kan wel weer weken duren voor ik hem zie en dan nog..
Praten jullie wel? Zeg dan gewoon volgende keer dat je 'm ook wel eens wil zien als je niet hoeft te werken, ofzo. Als het zo'n droomman is, hoef je verder geen hint te geven

Hier nog steeds niks
Oud 20-12-2009, 21:04
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Dank je, dat is lief.
Maar we zijn nog niet heel lang samen.
En ik heb al behoorlijke geschiedenis terwijl ik voor hem zijn 1e relatie ben en dus nog de hele wereld voor hem open ligt.

Dat is het punt juist, ik weet niet waarom ie bij mij is?
Waarom ie bij mij zou blijven. als er zo veel andere leuke vrouwen zijn.
Mijn ex is sowieso 1x verliefd geworden op een ander tijdens onze relatie, en ook behoorlijk veel vreemdgegaan.
Sinds die tijd zit ik steeds met het gevoel niet goed genoeg te zijn.
En nu is hij mijn ex niet, en is mijn ex gewoon een vuile hond.
Maar neemt niet weg dat ik me nooit goed genoeg voel.. en hoe dieper mijn gevoelens worden, hoe banger ik word, en hoe harder ik wil vluchten.
Want hoe langer dit duurt, hoe meer pijn het doet als het fout gaat...

Normaal ben ik niet zo pessimistisch ingesteld.. maar.. ik weet het niet..
Iets heeft dit getriggerd.
Ik weet alleen niet wat
Ik heb ongeveer hetzelfde, mijn ex is ook een hond... En die heeft nogal mijn gevoelens de grond in getrapt etc. Maar zoiets neem je mee naar je volgende relaties.. Het is een kwestie van vertrouwen en hopen, hoe moeiljk het ook is.

Ik kan ook absoluut niet geloven dat mijn vriend echt zo gek op mij is en ik vind het ook erg eng wat ik allemaal voor hem voel. Kwestie van vertrouwen, liefde en hoop. Eng, maar zo mooi als je je niet continue zo kut voelt
Oud 21-12-2009, 08:24
I C U
I C U is offline
Hmmm, het gaat goed. Fijne verjaardag gehad, samen naar de film geweest en uit eten. Mjam! Gisteren helemaal niets gedaan, met de hond naar buiten en dat beest gek natuurlijk. Film gekeken met de familie, ook leuk Vanochtend reden de metro's (helaas ) wel, dus kon ik niet naast 'm blijven liggen. Oh well.
Oud 21-12-2009, 11:15
wup
wup is offline
Citaat:
Praten jullie wel? Zeg dan gewoon volgende keer dat je 'm ook wel eens wil zien als je niet hoeft te werken, ofzo. Als het zo'n droomman is, hoef je verder geen hint te geven

Hier nog steeds niks
Jazeker! Afgelopen vrijdag echt leuk gekletst, maar verder durf ik niet echt iets. Maar heb wel gezegd dat ik het erg gezellig zou vinden als ze naar ons oud en nieuw feest komen..

Verder baal ik even van de sneeuw, want mijn ouders zouden langskomen, maar ik weet niet of ik dat toelaat, aangezien mijn strat onbegaanbaar is.
Oud 21-12-2009, 13:49
WolterB
WolterB is offline
2 weken elkaar niet zien door veel verplichtingen elders is niet echt fijn, maar verder prima
Oud 21-12-2009, 17:52
Qimm
Qimm is offline
excuuuuse me, wie?
Oud 21-12-2009, 18:49
Verwijderd
@Dott: Heel herkenbaar... Ik snap het soms ook nog niet, maar probeer te genieten van het moment, van het moment dat jullie samen zijn, dat hij naar je kijkt, dat hij naast je ligt. Want dan is hij er. Als hij niets in je zag/iemand anders leuker vond, zou hij dan bij je zijn? En probeer te geniete3n van alles wat jullie samen doen en je bewust te zijn van wat er wel is, niet van wat je niet zeker weet. Kom op meisje! Of heb het er anders een keer met hem over, als hij daar voor open staat. Gooi je twijfels op tafel en laat hem uitleggen waarom hij bij je is. Kom op meisje, je verdient het zo, doe je best om het te laten werken, ook al gaat het soms tegen je eigen gevoel in. Uieindelijk is het goed. *Knuffel!*

@Dott&Neko: Jaaaa, lijkt me ontzettend leuk! Waarschijnlijk word het pas volgend jaar dat ik weer in Enschede ben, maar als het zo is, pm ik jullie en gaan we samen wat drinken!

ot: Raar hoe je oude vrienden kunt verliezen en nieuwe kunt hervinden. Gisteren kreeg ik een smsje van een meisje van wie ik een tijd dacht dat het een vriendin was. Ze heeft me tot drie keer toe flink laten vallen terwijl ik alles voor haar deed en ik had al drie maanden niet meer gezien/gesproken. Kreeg een smsje dat ze voor drie maanden naar Italië en daarna naar Spanje voor vijf maanden gaat met de jongen door wie ze drie/vier jaar geleden aan de harddrugs is geraakt. Haar gefeliciteerd met het krijgen van die vent, dat ze zich belachelijk maakt ('Det woij ik dich vertellen'... Flikker toch op man, smerige meid...) en haar gevraagd om geen contact meer met me op te nemen. Best trots op mezelf, want ik heb altijd een zwak voor haar gehad. Nu eindelijk mijn eigen grens aangtegeven en dat voelt goed.

En atm weer heel veel contact met een oude vriend die ik hier voor al een jaar of vier niet meer had gesproken. T is erg gezellig om weer bij hem te zijn, t voelt goed.
Oud 21-12-2009, 19:56
serac
serac is offline
Citaat:
egh net een stom gesprek gehad. ik vertelde hem over een MA die ik volgend jaar misschien wil gaan doen, in utrecht. we hebben t er wel over gehad dat ik misschien naar belfast zou gaan, bij hem wonen, maar ik vind dat te onzeker nu nog. ik weet niet voor hoe lang ik dan zou gaan, wat ik zou gaan doen daar, moet ik mn kamer onderverhuren of verhuren etc... toen na een tijdje zei hij dat hij het te moeilijk zou vinden om nog een jaar van elkaar weg te wonen. en toen ik doorvroeg naar wat 'te moeilijk' dan inhoudt, zei hij dat hij t waarschijnlijk uit zou maken dan.
dus ik word nu in een moeilijke positie neergezet. hij zit in zijn 2e jara van studie,dus hij kan sowieso niet verhuizen naar nederland. ik ben klaar na dit jaar maar wil nog niet gaan werken. hij zet mij nu een soort van voor het blok: of je komt hierheen volgend schoorljaar of ik maak het uit.

nu is het niet zo simpel natuurlijk, en is dat het uitgaat het laatste wat hij wil. maar ik had niet verwacht dat t zo'n storm zou lopen, en dat we nog wel een jaar op en neer zouden kunnen reizen. ik vind het ook veel te eng om al te emigreren.. moeilijk!
nou, das hee-eel ingewikkeld hoor !
maar 1 ding is zeker : je nooit-nooit-nooit voor t blok laten zetten ; nooit !
dat aan hem uitleggen, dan gebeurt 1 van 2 :
[1] of hij draait bij en geeft je de ruimte, en dan kan jij rustig overdenken hoe je verder wilt ;
[2] of hij kapt, maar eig. is het toch al zo dat jij kapt ;
zo hard kan het ook zijn moeilijk hoor
Oud 21-12-2009, 20:17
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb zelf ook een relatie gehad die even destructief was als die van jou. Wij zijn uiteindelijk heel hard uit elkaar gegaan (of nouja, ik maakte het uit, maar wilde wel vrienden blijven, maar hij was kwaad dat ik het uit had gemaakt en wilde niks meer met me te maken hebben) Nu, anderhalf jaar later hebben we sinds een tijdje weer contact en hebben we een heleboel dingen uitgesproken die we toen niet konden uitspreken en zijn we weer goede vrienden. Voor ons was het echt nodig om elkaar eerst helemaal los te laten voor we vrienden konden zijn en als jullie echt zoveel om elkaar geven zal dat voor jullie ook gelden.
Nouja, destructief was de relatie niet. Ik zou me niemand kunnen voorstellen die zoveel voor mij zou willen doen/opgeven als de Ex. Maar het kon gewoon niet meer, het was op. En dan voornamelijk van mijn kant... Misschien moeten we inderdaad even geen contact hebben. Maar nogal wat situaties maken het ernaar dat hem ontlopen nogal moeilijk is. Ik hoop gewoon zo dat het nog goed komt, op vriendschappelijk gebied dan...

Citaat:
@Dott&Neko: Jaaaa, lijkt me ontzettend leuk! Waarschijnlijk word het pas volgend jaar dat ik weer in Enschede ben, maar als het zo is, pm ik jullie en gaan we samen wat drinken!
Ok, tof, leuk! Ik ga je eraan helpen herinneren hoor.

ot;
Mijn sociale leven begint wel heel erg actieve vormen aan te nemen.
Oud 21-12-2009, 20:43
Dott
Dott is offline
Na alles eruit gegooit te hebben tegen mn moeder besloot ik hem te bellen, of we even konden praten.
Is zijn telefoon uitgevallen.
Oud 21-12-2009, 21:50
jolly good
jolly good is offline
vandaag 2 weken!! we zouden na stijldansen nog een sorbet gaan eten en bij de bushalte pakte hij mijn arm (best hard maar ik had gelukkig een dikke jas aan lol), dus ik dacht dat hij me ging inzepen waaahaha, had hij een liefdesketting gekocht een zilveren zo een die je door midden kan breken. ik heb echt het idee dat dit hem is.
Oud 21-12-2009, 22:00
Qimm
Qimm is offline
agossie <3
Oud 21-12-2009, 22:13
jolly good
jolly good is offline
Citaat:
agossie <3
Oud 22-12-2009, 08:39
Halflight
Halflight is offline
Zo, wilde weken hier. Non stop aan het niksen met vrienden en dat is erg gezellig .

En ik vind voor het eerst sinds mijn ex een jongen echt leuk en het is de scharrel/vriend van mijn huisgenoot en tevens beste vriendin. Echt idioot. Zij ontmoeten elkaar via een gezamenlijke vriendin, kloten aan waardoor hij elke dag bij ons over de vloer komt. Gevolg is dat ik hele dagen met hem zit te chillen. Afgelopen dinsdag uitgeweest met hem en tjezus. Het was echt heel erg gezellig en ik voelde me wel even klote toen hij meeging naar huis en bij mijn huisgenoot in bed stapte. Ach ja het is ook weer echt iets voor mij dit, zeer verrassend .

Volgens mij heeft mijn huisgenoot goed door hoe het tussen ons klikt (en dat hij mijn naam noemt terwijl hij bij haar in bed ligt draagt daar ook niet aan bij) en dus zit ze nu telkens bij hem in huis. Hij weg, zij weg. Gezellig.
Oud 22-12-2009, 09:20
Signy
Signy is offline
Citaat:
Volgens mij heeft mijn huisgenoot goed door hoe het tussen ons klikt (en dat hij mijn naam noemt terwijl hij bij haar in bed ligt draagt daar ook niet aan bij) en dus zit ze nu telkens bij hem in huis. Hij weg, zij weg. Gezellig.
Wat?? Tijdens de seks of...?
Oud 22-12-2009, 10:16
Halflight
Halflight is offline
Nee dat geloof ik niet, dat zou wel heel erg zijn!
Vlak voor ze (hij had genoeg gedronken) gingen slapen.
Oud 22-12-2009, 13:45
Verwijderd
Citaat:
ot: hem net dronken aan de lijn en hij probeerde me over te halen om toch naar t feestje te komen waar ik voor afbelde, het werd een hilarisch gesprek en ik hou zo van hem<3 Nu ben ik toch lekker thuis en hij komt vannacht. Ohja, deze week 2 jaar samen
haha <3 gefeliciteerd alvast!

ot: ex heeft nieuwe vriendin.

bummerrrrrrrrrrrrrrrr
Oud 22-12-2009, 14:03
Dvine
Dvine is offline
Hmm, ik kan echt met alles over hem praten en ik kan hem ook alles vragen.. Fijn is dat, ookal zijn sommige vragen van mijn kant niet echt goed Ben gewoon onzeker en kan niet geloven dat hij mij, MIJ, net zo leuk vind als ik hem.

Maarja, we gaan 1e kerstdag met zijn tweetjes vieren.. Kleine cadeautjes voor elkaar onder de mini-kerstboom die ik, ter verrassing, met me meebracht 2e kerstdag moet hij werken dus ben ik gezellig bij mijn zus..
Oud 22-12-2009, 14:44
Volk
Volk is offline
Ahh! Ik heb zo'n lieve vent

Komt hij terug van het stappen is het eerste dat hij zegt: "Schatje, ik houd zo veel van je! En weet je hoe ik dat weet? Ik werd vannacht omringd en versierd door allemaal sexy meiden en ik zei; NEE! Ik had ze allemaal kunnen hebben maar heb dat niet gedaan"

Haha, alsof hij het ooit door heeft als iemand hem probeert te versieren. Maar ik vond het heel schattig. En ook grappig
Oud 22-12-2009, 16:16
ST*R
ST*R is offline
Haha ja toen ik dronken was heb ik ook een keer per ongeluk de verkeerde naam gezegd, echt stom

omg het wordt steeds leuker en geweldiger met hem en mijn onzekerheid is helemaal verdwenen want hij laat echt duidelijk merken dat hij me leuk vindt. hem laatste tijd vaak gezien en vaak samen geslapen, en samen slapen is ook zoo leuk en lief. wil m weer zien maar ga morgen paar dagen weg..
vanavond uit!
Oud 22-12-2009, 17:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
excuuuuse me, wie?
Dat wil die vast nog steeds niet zeggen.
Oud 22-12-2009, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Jazeker! Afgelopen vrijdag echt leuk gekletst, maar verder durf ik niet echt iets. Maar heb wel gezegd dat ik het erg gezellig zou vinden als ze naar ons oud en nieuw feest komen..
Hehe dat klinkt bekend, maar respect dat je dat nog gezegd hebt! Enige kans dat ie er ook echt is?

Hmm. Na heel veel gedoe donderdag afgesproken. Laat het please leuk worden, want ik ben zo klaar met dit gedoe
Oud 22-12-2009, 19:08
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Al anderhalve week en nog steeds zit hij in mijn hoofd, slecht teken.
Oud 22-12-2009, 20:48
groovy
groovy is offline
Hmm ja raar, ik ben in de war . Ik heb zo'n enorme stress gehad van school en hij staat onder zware druk vanwege een carrièreswitch die hij persé NU wil, waardoor ik soms het idee krijg dat er een soort van afstand tussen ons in zit. Maar hij zegt dat dit absoluut niet het geval is. Toch merk ik een soort van afwezigheid bij hem, wat natuurlijk ook niet zo gek is gezien al onze omstandigheden. Maar op de 1 of andere manier trek ik het me echt zwaar aan en gedraag ik me als een zeikerig wijf die hopeloos graag zijn aandacht wilt . Pfff, ik wil dit helemaal niet, ik wil vrolijk zijn en zorgeloos zijn, maar wanneer komen we ooit eens af van al die tegenslagen en krijg ik het idee dat hij weer vol aandacht is voor mij ? En wanneer beseft-ie dat hij me echt zélf meer moet betrekken bij dingen, zodat ik niet alles hoef te vragen en uit hem te trekken en ik me niet buitengesloten voel . Het is zo tegenstrijdig, want daarnaast is hij wel lief en lijkt hij zich van geen kwaad bewust. Dat maakt het misschien nog wel frustrerender .
Oud 22-12-2009, 23:49
Sade
Sade is offline
Om maar eens in m'n eigen topic te posten:

Mijn vrijgezellenleventje bevalt me wel en is op het moment relatief rustig. Hou me meer bezig met het observeren van het hele relatiegebeuren van de mensen om me heen dat de gekste vormen aan begint te nemen... Ook leuk
Oud 23-12-2009, 08:44
Verwijderd
Jaaa beter. Kreeg een heel leuk smsje terug gisteravond. Dit begint er weer een beetje op te lijken!
Oud 23-12-2009, 09:27
Verwijderd
Meer dan een week bij elkaar geslapen en veel tijd samen gespendeerd, inclusief weekendje Ameland in de sneeuw wat echt geweldig was, en het is nog steeds leuk <3 Lief knuffelig sexy vriendje hoei Maar nu ga ik toch maar ff naar huis om mijn vrienden en familie ook nog even te zien want die mis ik ondertussen wel weer
Oud 23-12-2009, 09:46
I C U
I C U is offline
Ik zou vanavond alleen slapen (had ik zelf geregeld), maar ben daar toch van terug gekomen. Tis wel fijn om zoveel samen te zijn! Kunnen we alvast oefenen voor samenwonen Jeetje, he's cute.
Oud 23-12-2009, 17:02
Verwijderd
Morgenmiddag bij zijn ouders mee kerstdiner voorbereiden en daarna kerstavond met cadeautjes. Weet alleen nog niet of ik er zin in heb...
Oud 23-12-2009, 19:46
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Terug van een weekendje Londen, OMG wat was het geweldig samen <3 <3 <3.
Eerst afgelopen zaterdag hem thuis voorgesteld, mn moeder en oma waren helemaal weg van m volgens mij. Zondag beetje uitgeslapen waarna ik eventjes op internet keek om te kijken of de treinen wel gewoon reden. Natuurlijk met die grote sneeuwval reden er amper treinen. Oftewel besloten om santa pe richting station te gaan. Hebben er uiteindelijk 5!! uur over gedaan om op Eindhoven Airport te komen. Maaar we waren ruim op tijd. Daar nog in onzekerheid gezeten of de vlucht niet geannuleerd zou worden. Vlucht voor vlucht werd namelijk van het bord afgehaald, maaar het was ons gegund. We konden lekker richtng Londen.. 2 Volle dagen daar de hele stad doorgecrosst, veel gekeken, gelachen, in de pub gezeten, geshopt. Heb m zelf bereid gekregen om 2 keer naar de Primark te gaan . Vanochtend ging heel vroeg het vliegtuig dus we hebben een nachtje op Stansted doorgebracht, maar zelfs dat prima overleefd. Al met al dus een geweldige tijd gehad... .
Oud 23-12-2009, 22:36
Dott
Dott is offline
Vandaag een beetje miscommunicatie, en even zag ik het niet helemaal meer zitten.
Maar hij belde even later, excuses aangeboden en hij zei dat ie dat ook eigenlijk niet kon maken.
Dus daarna nog een half uur over niks geluld, zoals we dat zo goed kunnen.
Ben blij dat ik hem morgen weer zie, want ik mis hem.
En dat ie een pak aan heeft is ook wel een GROTE plus <3
Vind het ook tof dat zn vader ook mee gaat om me te supporten
En zn moeder ook uiteraard, geeft me een fijn gevoel.
Geaccepteerd gevoel.
Iets meer zelfvertrouwen als ik daar op dat podium sta te bibberen van angst.

Verder paar leuke, maar ook emotionele dagen gehad met vriendinnetje.
Maar denk dat het voor ons beide wel even goed is geweest.
Oud 23-12-2009, 22:38
Verwijderd
Citaat:
santa pe
Oud 23-12-2009, 22:49
Lorelei
Lorelei is offline
Misschien zou het toch wel goed voor me zijn om weer eens iemand te vinden die lief voor me is.. en niet teveel van me wil.. maar mja, dat gaat zo lastig als ik iedereen op afstand hou, he.
Oud 23-12-2009, 22:50
Luna
Luna is offline
@ Freyja: stante pede, bedoelt ze, denk ik.
stan·te pe·de bw zonder uitstel; onmiddellijk (van dale)
Oud 23-12-2009, 22:51
Verwijderd
Ja dat ken ik. Maar Santa pe, dat klinkt als Santa Fe
Oud 23-12-2009, 22:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja dat ken ik. Maar Santa pe, dat klinkt als Santa Fe
Ik vind het klinken als iemand die op vakantie gaat naar "Saint-Tropez" maar niet helemaal snapt hoe die naam in elkaar zit.
Oud 23-12-2009, 23:02
jolly good
jolly good is offline
ik vind het klinken als iemand die zijn woordkeus voortaan beter bij 'op staande voet' houdt of een cursus latijn aan de loi moet volgen. wouterrr hahahah lol
Oud 23-12-2009, 23:22
Until My End
Until My End is offline
Net als vorig jaar rond Kerst, ongelooflijk kut. Blijft nogsteeds hangen. Auw...
Oud 24-12-2009, 00:14
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Beetje wazig.

Had een jongen leren kennen heel vluchtig nadat ik een informatie middag aan de UU had gevolgd.
Er was meteen een enorme klik, waarvan ik totaal niet gewend ben dat je zo snel op een lijn kan zitten. Althans dat dacht ik.. Meteen telefoonnummers uitgewisseld, wat ik normaal gesproken nooit doe met 'vreemden'.
Paar mailtjes heen en weer verzonden en hij vroeg spontaan of ik wat met hem wilde gaan drinken. Was afgelopen donderdag toen het treinverkeer muurvast zat in Utrecht, dus kon niet doorgaan helaas.

Daarna niets meer van hem vernomen ondanks dat hij beloofd had me op de hoogte te houden wanneer we elkaar weer zouden spreken of alsnog ontmoeten, niets gehoord. Gisteren gebeld waarbij hij nogal wazig reageerde alsof hij het zichzelf nog maar amper kon herinneren. Ik snap er in ieder geval weinig van en vind het, ondanks dat ik hem eigenlijk niet ken, toch heel jammer. Het is toch bijzonder als je het idee hebt zo'n klik te hebben met iemand.
Oud 24-12-2009, 00:22
Volk
Volk is offline
Citaat:
Verhaal over op vakantie gaan enzo...
Offtopic: Dan heb ik jou waarschijnlijk gezien op het Eindhoven Airport. Ik werk daar... Je hebt echt geluk gehad dat je vliegtuig nog vertrok
Oud 24-12-2009, 03:02
Changshan
Changshan is offline
@ Dott: Besef je wel wat je daar vertelt? Je vriend heeft z'n ouders persoonlijk toestemming gegeven om zich in je privéleven te mengen! Dat zegt ook weer wat over hem en hoe serieus 'ie alles neemt.

Citaat:
Beetje wazig.

Had een jongen leren kennen heel vluchtig nadat ik een informatie middag aan de UU had gevolgd.
Er was meteen een enorme klik, waarvan ik totaal niet gewend ben dat je zo snel op een lijn kan zitten. Althans dat dacht ik.. Meteen telefoonnummers uitgewisseld, wat ik normaal gesproken nooit doe met 'vreemden'.
Paar mailtjes heen en weer verzonden en hij vroeg spontaan of ik wat met hem wilde gaan drinken. Was afgelopen donderdag toen het treinverkeer muurvast zat in Utrecht, dus kon niet doorgaan helaas.

Daarna niets meer van hem vernomen ondanks dat hij beloofd had me op de hoogte te houden wanneer we elkaar weer zouden spreken of alsnog ontmoeten, niets gehoord. Gisteren gebeld waarbij hij nogal wazig reageerde alsof hij het zichzelf nog maar amper kon herinneren. Ik snap er in ieder geval weinig van en vind het, ondanks dat ik hem eigenlijk niet ken, toch heel jammer. Het is toch bijzonder als je het idee hebt zo'n klik te hebben met iemand.
Hmm, was dat diezelfde middag als toen wij af hadden gesproken? Waarom kan ik me niet herinneren dat je zoiets vertelde? Anyway, mensen reageren wel vaker wazig wanneer je ze onverwachts belt... zeker als je een smsert bent zoals ik.

Regels voor berichten