Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2009, 14:18
Johnno-3c
Johnno-3c is offline
Beste mensen,
misschien is dit raar om te vragen, maar hoe krijg ik mijn kleding style compleet. Ik ben grote fan van kyteman, vind zn style awesome, maar ik wil niemand na-apen. T is moeilijk om mijn style te beschijven. Baggy Jeans, t-shirt's & vesten allebei met opdruk maar zeker niet teveel, Half-lang haar en standaard de blauwe allstars eronder. Veel komt bij H&M of Zara vandaan, maar toch heb ik soms het gevoel dat er iets niet helemaal klopt. Ik vind het moeilijk om te beschrijven...
Maar vond kyteman wel een goed voorbeeld...
Ik vraag jullie dus hierbij of jullie kledingzaken, in de buurt van rotterdam weten waar ze *kleding* in mijn style verkopen. Ik wil iets origineels en niet die standaard dingen van de H&M. (elk jaargetijde zie ik dubbelgangers). Kent iemand een zaakje voor dit soort clothing?? Mijn budget is niet al te groot, youknow.

Suggesties??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2009, 17:30
Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Het gaat er niet om waar je je kleding koopt, maa hoe je het combineert. H&M zooi kun je trouwens ook prima combineren met kleding van een tweedehandswinkel.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 18:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je eigen stijl creeer je iig niet door aan mensen te vragen wat je moet dragen om uniek te zijn.
Dat moet je allemaal zelf uitzoeken. Probeer er trouwens niet zo apart mogelijk uit te zien, want dat resulteert er meestal in dat je erbij loopt als een debiel.

mss kan je in R'dam bij wat 2e hands winkeltjes gaan kijken voor dingen die je kunt combineren met je standaard H&M kleren. Op de Nieuwe Binnenweg zit zat leuks. Episode, Knetter, Sister Moon etc...
En op de Meent zit Cheap Fashion, daar hebben ze ook een hoop leuke dingen.
Oud 23-12-2009, 19:30
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ja tweedehands winkels zijn erg leuk om in rond te neuzen. Zo vind je dingen die niet iedereen draagt en kun je er je eigen draai aan geven.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 10:02
Johnno-3c
Johnno-3c is offline
dankje voor de tips, maar het is niet zo dat ik heel erg anders wil zijn dan de anderen, ik wil gewoon niet dat ik
's ochtends een shirt aantrek en die vervolgens overal op school tegenkom. H&M heeft prima kleding, maar ik wil gewoon wel eens wat anders, niet altyd die spiderman erop of andere stripfiguren...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 12:11
Hakuna
Hakuna is offline
Ik draag al jaren mijn ''eigen stijl'', zoals zelfgebreide truien (al dan niet met felle kleuren) en vaak ook legerkleding met palestina sjaals, zware berg schoenen ed. Zeg maar een beetje ''alternatief'' zoals in de jaren '80.

Wat is een eigen stijl, dat begrip kun je heel ruim nemen. Gewoon dragen wat je zelf het leukste vind, daar heb je geen tips van anderen voor nodig. Ja toch!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 12:13
Volk
Volk is offline
Als je draagt wat jij mooi vindt en het combineert zoals jij het wil dan heb je je eigen stijl. Makkelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 17:45
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik zou je zoiets adviseren.
Oud 24-12-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Als je draagt wat jij mooi vindt en het combineert zoals jij het wil dan heb je je eigen stijl. Makkelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 20:25
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Ik zou je zoiets adviseren.
[afbeelding]
Dude!
There's only one dude.
And that's the dude, dude.
Oud 24-12-2009, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Als je draagt wat jij mooi vindt en het combineert zoals jij het wil dan heb je je eigen stijl. Makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 15:30
MisSunshine
MisSunshine is offline
Wat vind je leuk? Wat draag je graag? Welke kleuren spreken je aan? Doe dat aan.. Verzin wat jij leuk vind.
Het kan wel een tijd duren hoor voordat je echt een eigen style hebt ontwikkeld, maar door de dingen te kopen die jij leuk vind en die mooi bij jou staan maak je er toch wat eigens van. Vooral mensen niet na gaan doen, ook al is dat soms best lastig.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 21:08
voussavez?
voussavez? is offline
Zoek op internet naar allemaal shit dat je leuk vindt, zoek goede sites, onthou de merken die je leuk vindt, et cetera. Als je je interesseert in kleding kom je er ook steeds meer vanaf te weten en zie je gelijk wat goed en niet goed staat. Maar koop vooral dingen waar je je goed bij voelt. Als je je niet voelt zoals je je kleedt gaat het niet werken.
Oud 30-12-2009, 02:34
Rikk
Rikk is offline
Zal ik eens wat vertellen? Ik zat op een school met allemaal van die jongens met nike airmax enzo en van die nike petjes, en ik heb zo langzamerhand v-halsjes gekocht, all stars, skinny jeans. en iedereen schold me uit voor hippie, homo enzo. en een jaar later liepen al die jongens op all-stars omdat ik altijd complimentjes kreeg van de dames uit me klas dus trek gewoon aan wat je zelf leuk vind!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 12:34
max-grunn
max-grunn is offline
Citaat:
Zal ik eens wat vertellen? Ik zat op een school met allemaal van die jongens met nike airmax enzo en van die nike petjes, en ik heb zo langzamerhand v-halsjes gekocht, all stars, skinny jeans. en iedereen schold me uit voor hippie, homo enzo. en een jaar later liepen al die jongens op all-stars omdat ik altijd complimentjes kreeg van de dames uit me klas dus trek gewoon aan wat je zelf leuk vind!
haha me too
create your own style
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 21:44
evil inside
evil inside is offline
www.mooiboy.com

kies nooit je eigen stijl maar de mooiboy stijl
Oud 06-01-2010, 20:24
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Cool man,
precies op dat soort jongens val ik..
(zwijmel)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 22:13
Verwijderd
Uiterlijk hoort de reflectie van de ziel te zijn.
Als je echt een eigen look wil, da zal dat beetje artistiekheid vereisten. ;-)

Als je handig bent, kan je oude of 2de hands kleding personaliseren enzo. In de jaren 80 waren heel veel mensen met hun look bezig voor als ze uitgingen, en dat resulteerde toch meestal in heel unieke stijlen.

Maar om te beginnen zou ik inderdaad aanraden te beginnen met wat combineren van confectiekleding. Met basics kan je al heel eind komen. gewoon kwestie van te durven door dat 'een jeans en T-shirt' uniform van del aatste 2 decenia te kijken. ;-)

Laatst gewijzigd op 06-01-2010 om 23:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten