Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik had verwacht dat Manon een veel Brabantser accent had inderdaad.
Ik had Kazet ook een beetje anders verwacht, maar hij was wel aardig en alles ![]() Martienjoo was wel zoals ik verwacht had eigenlijk, hetzelfde als op het forum. Barabas en Jasper heb ik nauwelijks gesproken, maar ze waren wel liev. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, iets uitgebreider.
Grl vond ik tof. Heel leuk mens. Ecnelis was ook tof, die was eigenlijk net zo tof als ik had verwacht. Barabas en Jasper waren liev ja ![]() Archont en Rationeel vond ik erg relaxt, in de pizzeria vooral. Archont was heet. White Trash was ook een leuk menneke. Liz en Babs kwamen ook leuk over, maar daar heb ik weinig van meegekregen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik wel vaker een microfoon gepijpt zien worden dus ik zou echt niet weten wanneer het was enfin, kleine wereld. Wel grappig
|
Mijn mening van de meet en personen! *tromgeroffel*
Rationeel heeft gewoon bijna precies dezelfde attitude als op het forum ![]() LL vind ik echt zo'n typische student dat had ik dan weer niet verwacht maar ook wel een chille gast ![]() Archont was kk druk ![]() ![]() Havock kende ik niet zozeer van het forum maar was wel een relaxte gast om mee te praten en dat hij meer geld wou neerleggen voor HJ doet ook veel goeds ![]() Grl heb ik niet of nauwelijks mee gepraat maar die had ik wat stiller verwacht ![]() No offence maar White Trash vond ik verwijfder dan Martino ![]() Commendatore en Biertank had ik niet super veel mee gepraat maar ik denk wel dat de gesprekken door zouden rollen ![]() Paranoide had ik echt heel anders verwacht maar zeker niet teleurstellend ![]() Ecnelis Katje en Trimm Trab waren ook zeer tof ![]() Stefanootje en Absinthe waren echt de hele tijd heel vrolijk vond ik ![]() ![]() Barabas was wel een beetje een mini maar wel cool ![]() Ik zal vast heel wat/ een paar mensen zijn vergeten maar de hele meet was echt tof ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het topic van de dubbele DK-meet Verwijderd | 500 | 04-07-2010 19:22 | |
De Kantine |
DK-Meet #27 Sherlock | 500 | 23-12-2009 15:13 | |
De Kantine |
DK meet #18 x-spekkie-x | 500 | 04-03-2008 22:13 | |
De Kantine |