Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2009, 19:29
blurred
blurred is offline
Citaat:
Morgen contract ondertekenen Spannend!
Dat is inderdaad spannend, leuk! En als dat contract eenmaal ondertekend is en je de sleutes in handen hebt, wordt jezelf bezig houden met verhuizen en inrichten nóg leuker.

Citaat:
Stel ik me nou aan of vinden jullie ook dat dit een redenatie op kleuterniveau is?
Misschien vinden je ouders jou volwassener dan je broertje/zusje van 15, en zegt je vader daarom dat jij meer verantwoordelijkheid aan kunt. Maar helemaal eerlijk klinkt het niet, nee. Als je 15 bent lijkt stofzuigen me geen onoverkomelijke verantwoordelijkheid in ieder geval.
Oud 27-12-2009, 19:37
darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me onrustig.
en ik weet dat ik me moeder pijn doe.
door mezelf pijn te doen.
maar op dit moment kan ik er niet mee stoppen.
en morgen toch maar even praten op de afdeling.
want dit gaat weer de verkeerde kant op.
Oud 27-12-2009, 19:43
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
@ Changshan: Ik kan het toch niet laten, 'kijk naar de mogelijke gedachte erachter'? Euh, wat?
Zucht... dat leg ik erna dus uit. Interpreteren is ook niet echt makkelijk hè? 'Kijk naar de mogelijke gedachte erachter': als je iets niet meteen begrijpt, kijk naar je wat iemand allemaal bedoeld zou kunnen hebben, vervolgens kijk je naar wat het meest logisch is vanuit zijn perspectief (motieven e.d.). Je kunt nu eenmaal niet al je bedoelingen letterlijk in een forum typen; dan zou je namelijk voor iedere post een enorm verhaal krijgen. Verder ben ik blij dat je dat contract kan gaan ondertekenen heur.

Gaat redelijk hier, alleen nog steeds veel slaap nodig en onderstaande. Wel heerlijk clichématig Kerst gevierd: eten en familie was eigenlijk waar alles om draaide. ^^ En niet verwacht dat Koehandel zo'n enorm melig spel kon zijn.

Citaat:
Ik was een tijd down, knetterhard tering down maar heb mezelf daaruit weten te krijgen
door doelen te stellen, niet opgeven en nu ben ik 700% positiever dan dat ik was.
Leuk en aardig natuurlijk maar ook nu, na zoveel "beter" te zijn geworden kan ik niet
naar het leven kijken en zeggen "dat is genieten" niet dat ik nu down ben, nee.
Op het moment voel ik me gewoontjes, en denk gewoon na over het leven. Het is
zo intens saai, zo intens vervelend en hetgene wat ik wil is intens fictie.
Het lukt me niet om die schakel in mijn hoofd om te zetten naar: "Werk moet, op
tijd zijn is belangerijk, sociale contacten zijn belangerijk" etc een bak vol van die knopjes.
Dan komt er een waar gevecht in mijn hoofd want ik weet dat het wel "moet"
maar aan de andere kant, sleep het leven met je linkermuisknop naar de prullenbak
en verwijder het zooitje.

Ik zou zeggen, het gaat hard achterwaards met me ook al voelt dat totaal niet zo.
Hm, herkenbaar. Enige dat helpt is jezelf keiharde discipline toe-eigenen en dan merken hoeveel plezier het je eigenlijk geeft dat alles zoveel gemakkelijker gaat.

Ik moet alleen wel bekennen dat ik dit in verkleinde vorm ook wel heb... ik voel me daarnaast ook ontzettend apathisch, zo erg dat ik er dan toch weer emotioneel van word in de zin van chagrijnigheid e.d. Verliefd worden lijkt daarmee ook moeilijk, terwijl ik zelf eigenlijk sta te springen om een beetje liefde nu.
Oud 27-12-2009, 23:04
Verwijderd
Lalalalalala ik ben blij. School is wel een wereld heel ver weg nu.
Oud 27-12-2009, 23:42
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Zucht... dat leg ik erna dus uit. Interpreteren is ook niet echt makkelijk hè? 'Kijk naar de mogelijke gedachte erachter': als je iets niet meteen begrijpt, kijk naar je wat iemand allemaal bedoeld zou kunnen hebben, vervolgens kijk je naar wat het meest logisch is vanuit zijn perspectief (motieven e.d.). Je kunt nu eenmaal niet al je bedoelingen letterlijk in een forum typen; dan zou je namelijk voor iedere post een enorm verhaal krijgen. Verder ben ik blij dat je dat contract kan gaan ondertekenen heur.
Zo'n attitude hoef je tegen mij echt niet aan te slaan hoor Natuurlijk snap ik wel wat het wil zeggen als jij zegt 'kijk naar de mogelijke gedachte erachter' ik ben niet achterlijk. Ik kijk ook heus wel verder dan mijn neus lang is, maar dit keer lag het waarschijnlijk toch echt aan je dubbelzinnige post, gezien het feit dat Neko* het op dezelfde manier opvatte en het dus niet enkel aan mijn incompetente interpretatievermogen lag.
Oud 28-12-2009, 05:37
Until My End
Until My End is offline
Slechtste idee van de de laatste tijd: oude smsjes lezen omdat ik weer eens wakker lig. Alsof ik in een rollercoaster zit, zoveel situaties en dingen die weer boven komen. Van redelijk normaal tot extreme dingen die mn hele leven om zouden gooien. Pijnlijk en kan me nog steeds niet overal bij neerleggen. Sorry... Het zit zo diep in me genesteld dat t niet te doen is. En bij t kleinste dingetje ga ik me al meteen weer vanalles afvragen. Niet te doen...
"Out of sight, but never out of heart"
Oud 28-12-2009, 06:18
Verwijderd
Citaat:

Gaat redelijk hier, alleen nog steeds veel slaap nodig en onderstaande. Wel heerlijk clichématig Kerst gevierd: eten en familie was eigenlijk waar alles om draaide. ^^ En niet verwacht dat Koehandel zo'n enorm melig spel kon zijn.

Hm, herkenbaar. Enige dat helpt is jezelf keiharde discipline toe-eigenen en dan merken hoeveel plezier het je eigenlijk geeft dat alles zoveel gemakkelijker gaat.

Ik moet alleen wel bekennen dat ik dit in verkleinde vorm ook wel heb... ik voel me daarnaast ook ontzettend apathisch, zo erg dat ik er dan toch weer emotioneel van word in de zin van chagrijnigheid e.d. Verliefd worden lijkt daarmee ook moeilijk, terwijl ik zelf eigenlijk sta te springen om een beetje liefde nu.
Discipline, daar ben ik een autist in.

Heb alweer niet kunnen slapen, mijn gedachten
gaan helemaal de verkeerde kant op en deze keer
krijg ik er geen krampachtige gevoelens bij.
Ik leef liever in Atlantis.

Zometeen maar eens een afspraak maken met m'n praatman.
Oud 28-12-2009, 14:45
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wow. Het gaat dus echt koud worden vanaf volgende week.
Oud 28-12-2009, 16:18
Verwijderd
Citaat:
School is wel een wereld heel ver weg nu.
Heerlijk! Heb ik ook.
Hoewel ik eigenlijk nu wat probeer te leren, maar gewoon op een heel andere manier dan normaal. M'n kleine wens voor deze vakantie heb ik opgegeven, waaruit helaas wel weer blijkt hoeveel ik hecht aan support van mensen. Word ik niet gestimuleerd? Dan doe ik het dus niet. Nja...I'll prove them wrong some other time.
Nu even aan de slag, net heel gezellig geluncht en woensdag weer een leuke dag!
Oud 28-12-2009, 17:36
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Discipline, daar ben ik een autist in.

Heb alweer niet kunnen slapen, mijn gedachten
gaan helemaal de verkeerde kant op en deze keer
krijg ik er geen krampachtige gevoelens bij.
Ik leef liever in Atlantis.

Zometeen maar eens een afspraak maken met m'n praatman.
Jongen toch, sterkte. Ik heb dat met die verkeerde gedachten juist in mijn slaap, word nauwelijks wakker iedere keer omdat ik liever blijf soezen tot in het oneindige.
Oud 28-12-2009, 20:11
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben blij dat ik deze week 2 dagen vrij mocht nemen.
van de dagbehandeling er zijn toch nog mensen op vakantie.
ik heb morgen en donderdag vrij en vrijdag is zowiezo iedereen vrij.
dus ik hoef deze week alleen nog woensdag te komen.
en dat vind ik nou even helemaal niet erg.
en ik wou dat me onrust minder was.
daardoor ben ik vanochtend ook al eerder weggegaan bij yoga.
maar hopelijk blijft hij nou een beetje weg.
en hopelijk lukt het me nou.
om me moeder niet meer teleur te stellen.
heb rummikuppen op de afdeling was wel leuk vanmiddag.
Oud 28-12-2009, 21:13
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom reageert ze nou niet. Ik word er onzeker van. Wil mijn hondje gewoon ophalen zondag. Hoop zo dat ze daar een goed thuis krijgt. Wil stiemen graag de pups hier nog opvoeden. Maar dan moet ze wel antwoorden. Oh, ik hoop zo dat er niks ergs is.

Hoezo angsthaas, onzeker. En al nog wat meer?
Oud 28-12-2009, 22:22
justhanna
justhanna is offline
Ik kijk al weken uit naar oud&nieuw, en nu lijkt het op het laatst nog verpest te worden ook... Ik hoop dat ik me voor niets zorgen maak en dat we dit jaar gewoon goed uitkomen allemaal maar ik ben toch gewoon wel erg bang dat er nog iets naars staat te gebeuren...
Oud 29-12-2009, 02:16
Tink*
Tink* is offline
Aaargh slaapritme. Het ging zo goed en nu sinds twee weken weer heel slecht. Ik kan niet slapen en als ik slaap ben ik steeds tussendoor wakker. En als ik dan droom, dan droom ik naar en ik droom elke nacht dus dat is echt irritant. En ik heb wel veel slaap nodig dus dan verslaap ik een groot deel van de ochtend, zo zonde.
Oud 29-12-2009, 07:41
Verwijderd
Het gaat nu wel heel erg slecht.
Oud 29-12-2009, 11:36
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Over ritme gesproken
En het is niet dat ik 's ochtends niets te doen heb, ja geen dingen die echt moéten, maar toch wel dingen die belangrijk zijn om wel te doen.
Oud 29-12-2009, 11:45
JJoosje
JJoosje is offline
Ik wordt de laatste tijd echt elke vijf minuten wakker..
Slaap ik eindelijk, moet ik naar de wc. *zucht*
Oud 29-12-2009, 12:44
Arachnia
Arachnia is offline
Ik wil niet naar de rechtbank donderdag.
Nauwelijks geslapen, humeur verpest.
Bah, klamme handjes.
Moet nog zooi opruimen voor morgen en een glimlach tevoorschijn toveren.

Want chagerijnig gasten ontvangen kan dus écht niet hoor.

Bah.
Oud 29-12-2009, 12:47
Verwijderd
Waarom kan niet gewoon Moeder Maria naar me toekomen en dan met een of andere wijze JohnLennon-tekst. Echt hoor, ik wou dat ik katholiek was.
En nu kan ik hier heel veel gezeur en ellende gaan vertellen, maar dat is samen te vatten met 'ik ben ongesteld'
Oud 29-12-2009, 20:19
darkfairy
darkfairy is offline
een lekkere vrije dag gehad.
ik heb thuis veel meegeholpen.
met stofzuigen en afstoffen en de hond uitlaten.
en s'middag's naar de huisarts geweest.
en nou blijkt dat ik net als op me hoofd.
ook sinds een week psoriases over me hele lijf heb.
en daar baal ik wel van want nou jeukt het dubbel erg.
en morgen moet ik begonnen met creme te smeren.
en hopelijk dat het na een paar weken resultaat geeft.
ze wou ook creme voor me gezicht mee geven.
omdat ik aan me gezicht weer wat anders zou hebben van bultjes enzo.
maar dat wou ik nog even zo aankijken.
ze vond alleen niet dat me been en me arm er goed uitzagen.
want het lag best wel open.
omdat ik die drang om te krabben niet kan laten de laatste dagen.
en me psoriases kruipt ook in me littekens blijkt en dan trek ik het weer open.
maarja ze heeft er dingen om heen gedaan.
en volgende week moet ik weer terug komen.
en daarna was ik nog even naar de winkel geweest.
en toen tv gekeken en gegeten.
en daarna me kleren klaargelegd voor morgen.
en me brood voor morgen gesmeerd.
en verder niet veel gedaan.
en morgen nog een dag therapie.
en dan heb ik een lekker lang weekend.
Oud 29-12-2009, 20:42
Captured2
Captured2 is offline
Jemig, hoe lang moet dit nog doorgaan. Ik kan er echt niet meer tegen..Het heeft lang genoeg geduurd.
Oud 29-12-2009, 23:19
kroot
kroot is offline
Het was keikoud op mijn werk. Ik snap die thermostaat echt niet. Ik heb tot 12.00 met mijn jas aan gestaan. Daarna was het tenminste al 15 graden. Maar ik heb hem nu anders ingesteld, hopen dat dat werkt.
Mijn goeie voornemens voor deze vakantie zijn ook een beetje verwaterd. Ik moet mijn kamer nog opruimen, is echt een teringzooi. En dat stel ik al weken uit onder het motto: dat doe ik in de vakantie wel. Ik moet echt veel aan school studeren, en iets doen voor een project. Dan moet ik nog xylofoon studeren want zondag ga ik solo met mijn orkest spelen.
Oud 30-12-2009, 01:16
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Aaargh slaapritme. Het ging zo goed en nu sinds twee weken weer heel slecht. Ik kan niet slapen en als ik slaap ben ik steeds tussendoor wakker. En als ik dan droom, dan droom ik naar en ik droom elke nacht dus dat is echt irritant. En ik heb wel veel slaap nodig dus dan verslaap ik een groot deel van de ochtend, zo zonde.
He nou. Je forumnaam. Op een ander forum is zij alweer zoveel maanden overleden. Kun jij natuurlijk niets aandoen. Maar met die kerstsfeer ga je toch weer sneller overleden personen missen.
Oud 30-12-2009, 02:39
Arachnia
Arachnia is offline
Op dit soort momenten zou ik willen dat ik gelovig was zodat ik tegen God aan kon schoppen.

Jammer genoeg verbied mijn manier van denken mijzelf zulke lulkoek te geloven.
Oud 30-12-2009, 10:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat willen er hier ineens een hoop mensen gelovig zijn. Zo moeilijk is dat niet te regelen hoor, gewoon hup, geloven jullie

OT: Nou, ik ben de afgelopen week ziek geweest, dus ik heb een ge-wél-di-ge kerst gehad, ahem
Oud 30-12-2009, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Wat willen er hier ineens een hoop mensen gelovig zijn. Zo moeilijk is dat niet te regelen hoor, gewoon hup, geloven jullie

OT: Nou, ik ben de afgelopen week ziek geweest, dus ik heb een ge-wél-di-ge kerst gehad, ahem
Ik wil niet geloven, alleen katholiek zijn. Helaas, de laatste keer dat ik in een kerk was (met een vriendin, om een kaarsje aan te steken) stak ik bijna mijn eigen haar aan, stopte Noors geld in het kaarsgeldbusje, struikelde over een kerkbank, liep tegen de pastoor aan en schreeuwde heel hard een heel onzedelijk woord.
Volgens mij mag ik daar niet meer terugkomen...
Oud 30-12-2009, 12:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Deze vakantie lukt het nog niet zo goed met alle voornemens (to-do's) die ik me gesteld had...
Oud 30-12-2009, 12:29
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
He nou. Je forumnaam. Op een ander forum is zij alweer zoveel maanden overleden. Kun jij natuurlijk niets aandoen. Maar met die kerstsfeer ga je toch weer sneller overleden personen missen.
Ik heb haar ook gekend..
Oud 30-12-2009, 12:30
justhanna
justhanna is offline
Klote situatie. Ik kan wel janken. Kunnen we het jaar nog kutter uit gaan?
Oud 30-12-2009, 15:12
Verwijderd
godverdomme
snap geen klote van m&o
wil ik berekeningen snappen leggen ze niks uit
en dat durft zich methode te noemen
nou ze kunnen mn rug op!
Oud 30-12-2009, 15:20
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Ik heb haar ook gekend..

Knuffel voor jou(})
Oud 30-12-2009, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet geloven, alleen katholiek zijn. Helaas, de laatste keer dat ik in een kerk was (met een vriendin, om een kaarsje aan te steken) stak ik bijna mijn eigen haar aan, stopte Noors geld in het kaarsgeldbusje, struikelde over een kerkbank, liep tegen de pastoor aan en schreeuwde heel hard een heel onzedelijk woord.
Volgens mij mag ik daar niet meer terugkomen...

Ik wil creëreeeeeen. Waar zijn alle verhalen heen? Vroeger had ik altijd verhalen in mijn hoofd, wandelden personages rond, kwamen er telkens nieuwe bij... nu komt er niets níeuws. Creation block door die stomme universiteit
Oud 30-12-2009, 23:08
blurred
blurred is offline
Morgen ga ik naar Hamburg. En 4 januari kom ik weer terug. En 5 januari zal er wel weer een berg ellende op me liggen wachten op het werk. Maar daar mag ik nu nog even niet aan denken, want morgen ga ik naar Hamburg!
Oud 30-12-2009, 23:45
justhanna
justhanna is offline
Goed, m'n moeder is weer opgenomen, nu eindelijk wat rust misschien, voor ons allemaal?
Oud 31-12-2009, 08:41
Nijn*
Nijn* is offline
@ Blurred: Veel plezier in Hamburg! Geniet ervan!
@ justhanna: *knuffel*

OT: Ja, alweer zoveel gebeurd. Contract wezen ondertekenen, gisteren de sleutels gekregen enzo, ingeschreven bij de gemeente, alles met de ib-groep kunnen regelen, voel me heel erg independent Gisteren ook al verf uitgekozen, hopelijk kunnen we dat dit weekend al doen. Vandaag naar de ikea enzo, heb echt zoveel zin om het nu in te richten enzo, het wordt zo gaaf, al zijn het allemaal aftandse meubelen, het is mijn plekje
Oud 31-12-2009, 11:38
Verwijderd
Ik dacht dat ze het geaccepteerd had! En dan blijkt dat ze me niet eens gelooft, alleen maar omdat zij in haar hoofd het plaatje heeft dat ik met een man zal eindigen

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oud 31-12-2009, 11:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Etmakas: Gewoon afwachten hoe het allemaal loopt, waarschijnlijk denkt ze (je moeder) van: 'ze is nog jong, misschien/hopelijk is het toch niet zo', maar het wordt allemaal vanzelf duidelijk, ze zal er vanzelf aan wennen, kost gewoon tijd... Komt wel goed, uiteindelijk! *knuffel*

OT: Alle familie komt hier straks op bezoek, dat heb ik zelf bedacht, maar nu denk ik: oei oei
Oud 31-12-2009, 14:24
Verwijderd
Héhé ff m'n rijbewijs AM opgehaald. Nou mag ik brommen alleen heb ik nog geen brommer. xD
Oud 31-12-2009, 16:46
Eend
Eend is offline
Ik heb d'r zin innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Oké, dit klinkt een beetje gestoort, maar ik ben ook zo. Ik ben een borderliner met een vrolijk deuntje. Neem de melodie van de vogeltjesdans en deze tekst erbij en je hebt gegarandeerd een hele gezellige avond:
eeeeey, waar zitten al die vogels

Elke vogel legt een ei
Elke vogel legt een ei
Elke vogel legt normaal een ei in mei

Al die vogels zijn zo blij
Al die vogels zijn allemaal zo blij

Daarom doen we zoals zij
Daarom doen we zoals zij
Daarom doen we zo blij (zo blij als zij)

Zoals vogels op een rij
Zoals vogels op een rij
Zoals vogels op een rij zo dansen wij

Wij vliegen vrolijk door het leven
Zoals de vogels vrij en blij
Ja want het leven duurt maar even
Dus laat je gaan en kom erbij

Al die gekke vogels mogen nu supergek doen
Komaan

Elke vogel legt een ei
Elke vogel legt een ei

Al die vogels zijn allemaal zo blij

Daarom doen we zoals zij
Daarom doen we zoals zij
Daarom doen we zo blij (zo blij als zij)

Zoals vogels op een rij
Zoals vogels op een rij

Wij vliegen vrolijk door het leven
Zoals de vogels vrij en blij
Ja want het leven duurt maar even
Dus laat je gaan en kom erbij

Elke vogel legt een ei
Elke vogel legt een ei

Zoals vogels op een rij
Zoals vogels op een rij

(Dynamite)
Oud 31-12-2009, 19:50
darkfairy
darkfairy is offline
@eend ik hoop dat je een leuke avond hebt.
hoe is het verder met je?.

ot.
ik heb sinds gisteren avond weekend.
eerst even me haren gewassen vanmiddag.
en toen heb ik mooi thuis meegeholpen.
want me ouders moesten werken.
en even naar het dorp geweest.
en de hond uitgelaten.
en iets naar de oom van me moeder in de straat gebracht.
en de rest van de dag ben ik gewoon thuis gebleven.
en fijn net weer een paniek aanval gehad.
en daardoor ligt bijna alles weer open.
net maar verband om gedaan.
en ik probeer er verder een gezellige avond van te maken met me ouders.
en ik heb het me moeder daarom ook maar niet verteld.
ik heb net een oliebol op.
en dadelijk gaan we gourmetten met zijn 3e.
maar het geen vrienden hebben mis ik wel heel erg op momenten als deze.
Oud 31-12-2009, 19:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Terugdenkend op 2009 kwam ik tot de conclusie dat ik dit jaar best veel bereikt heb. Niet alles wat ik zou willen, maar op zich wel een heleboel. Al waren er ook wat meer dalen dan ik had gewild, maar daar ga ik aan werken in 2010.

Vandaag hebben we veel gedaan; ik heb er nu wel vertrouwen in dat het goedkomt volgende week.
Oud 01-01-2010, 19:36
Heksjuh
Heksjuh is offline
De beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat jullie allemaal een gezond en gelukkig jaar tegemoet gaan

Ik geloof niet dat alles opeens verandert nu het een ander jaar is. Maar toch hoop ik wel dat de komende maanden beter worden dan de afgelopen tijd. De afgelopen vier maanden zijn gewoon waardeloos.
Ik hoop dat ik nu eindelijk eens een punt achter het hoofdstuk ex kan zetten. Hij zit nog teveel in mijn hoofd.
Ik hoop dat ik me minder eenzaam ga voelen. Ik ben niet eenzaam, maar sinds het uit is mis ik een goede vriend zoals hij is geweest. En ik weet best dat je veel dingen gewoon alleen moet doen, maar ik mis iemand die me steunt, iemand die naar me wil luisteren en die me advies geeft. Ik kan niet alles alleen doen, ik kom niet overal alleen uit.
Ik hoop dat ik dit jaar weer gewoon gelukkig word.
Oud 01-01-2010, 19:40
Verwijderd
Misselijk en verward, maar goed ik zal het wel zien
Oud 01-01-2010, 20:05
Arachnia
Arachnia is offline
Lui, moe en veel te laat op.
Weer een dag voorbij, geen flikker gedaan.
Ook niemand die even wat organiseert voor een 'get together'.
En als ik 't zelf doe dan kan niemand, maar wel naar iemand anders.
Fuckbuddy boos omdat ik een grap maakte die zij verkeerd interpreteerde en gelijk lid van 't rooie kruis werd lijkt 't.

Wat een kutvakantie zeg.
Oud 01-01-2010, 21:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik
voel
me
KUT
¬¬

Laatst gewijzigd op 02-01-2010 om 21:13.
Oud 01-01-2010, 22:25
Verwijderd
Weer even geleden dat ik hier gepost heb.
Allereerst iedereen hier de beste wensen, natuurlijk.

Het gaat hier best goed. Therapie vorige week heeft dat eigenlijk alleen maar bevestigd en dat was fijn.
De slechte momenten zijn er nog steeds, maar I'm coping.

Met mijn andere vriendin gaat het niet zo goed, daarentegen en ik heb het gevoel dat ik mijn handen er van af moet trekken en afstand moet nemen, omdat dit écht de verkeerde kant op gaat en ik kan haar niet helpen.
Het lijkt alsof ze haar eigen waarheid maakt en het verschil tussen mensen die ze goed kent en (vage) bekenden niet meer ziet.

Verder heeft een of andere spam company het (oude) email adres van mijn overleden vriendinnetje gehacked, waardoor ik dus net een mailtje van haar in mijn mailbox had....
Oud 01-01-2010, 23:12
Daantjer
Daantjer is offline
sick and tired not knowing if she is in love with me or not
Oud 01-01-2010, 23:15
darkfairy
darkfairy is offline
@heal over dat lijkt me naar om dan opeens een mailtje te krijgen.

ot.
kan ik een dag zonder paniek aanvallen?.
dadelijk maar met me hondje in bed tv kijken.
want van haar word ik altijd wel rustig.
en daarna slapen.
Oud 01-01-2010, 23:49
Arachnia
Arachnia is offline
Flikker op met je beste wensen, dat maak ik zelf wel uit.
Mijn jaar eindigde kut en begint kut, en ik voel me niet echt geroepen om opeens alles happy-go-lucky te gaan bekijken.

Net even voor mijn gevoel justitie lopen bashen, want ik voel mij zeer onbegrepen.
3 dagen met 7-8 dagen onder voorbehoud rotjes opruimen met 2 jaar lang iemand die in mijn nek hijgt of ik wel naar school ga.
Leerrecht/plicht.
Jaa, de vrijheid om te gehoorzamen.

Mijn leven is op dit moment een hele verkankerde situatie.
Ik zou bijna wensen dat ik iets dommer was.
Oud 02-01-2010, 02:30
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik wil creëreeeeeen. Waar zijn alle verhalen heen? Vroeger had ik altijd verhalen in mijn hoofd, wandelden personages rond, kwamen er telkens nieuwe bij... nu komt er niets níeuws. Creation block door die stomme universiteit
Daar heb ik nou ook echt last van, echt zeer irritant

Ontopic: volgens mij is het verantwoord te posten dat het goed gaat Jeetje, zelf bij mijn ouders thuis is het de laatste tijd zelfs gezellig Soms wordt ik een beetje bang van die positiviteit...

Regels voor berichten