Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2009, 16:38
hometownheroine
hometownheroine is offline
niks concreets,
maar hij komt net te dicht voor je staan
en buigt over je heen en dat is kinda
vervelend, vooral als je zo klein bent
als ik .

jullie ook zoiets?
Oud 26-12-2009, 16:48
honkballertje
honkballertje is offline
1 dat hij voor je komt staan betekent niet dat ie pedo is
2 nee nooit meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 18:56
Nonaj
Nonaj is offline
Gewoon vragen of ie wat verder weg wil gaan staan?

Zit ie ook aan je of maakt ie vieze opmerkingen?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 19:12
hometownheroine
Citaat:
1 dat hij voor je komt staan betekent niet dat ie pedo is
2 nee nooit meegemaakt
nee oke,
maar hij is wel irritant enzo
en niet speciaal bij mij (gelukkig niet)
maar bv,
een meisje ging touwklimmen en haar broek (korte broek) ging omhoog,
en die kerel doet haar broek gewoon omlaag,
echtzo van, dude, je bent een leraar, blijf van haar af.
en JA, hij maakt foute opmerkingen :l
Oud 26-12-2009, 21:57
Verwijderd
zeg er wat van, of zeg iets tegen vertrouwenspersoon/mentor.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 15:49
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
vervelend, vooral als je zo klein bent als ik
Duidelijke zaak dan: meer broodjes eten, groter groeien.
Oud 27-12-2009, 17:49
Verwijderd
Ik denk niet dat je meteen kunt zeggen dat je leraar een pedo is. Heb je toch het idee dat er iets niet helemaal pluis is, ga dan naar een mentor/vertouwenspersoon/zorgpersoon als je er last van hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 05:19
Sade
Sade is offline
Mijn oude gymleraar was een gefrustreerd ex-defensie mannetje die rustig een soort stormbaan in elkaar flansde in de gymzaal, had denk ik heel wat minder moeite gehad met een leraar die soms net iets te dicht bij je komt staan.
Oud 29-12-2009, 11:01
boem-boem-c
boem-boem-c is offline
Ja wij hadden op school ook ene pedo. Hij was van Kunst&Cultuur. en weetje wat hij deed: HIJ GAF ZELF 2 vriendinnen van mij EEN KUSJE op hun wang. Dat vonden we allemaal VRESELIJK;( gelukkig = hij nu weg van school.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 12:07
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
nee oke,
maar bv,
Gôh, een gymleraar die aan zijn of haar leerlingen zit.
Echt een dikke pedofiel!!11!
Wil je liever uit 't touw flikkeren dan, of keihard met knar op de box vallen?

Neee, dan is 'ie weer incompetent.
Tuurlijk maakt een man foute opmerkingen.
A) Het is een man.
En B) Het is een man.

Als je niks concreets hebt, ga dan ook z'n naam niet bezoedelen, dat is ronduit respectloos.
Oud 29-12-2009, 13:00
123214
123214 is offline
wij hebben op school ook zo'n gymleraar!! hij heeft altijd veel te strakke broeken aan enzo en als hij in de buurt van een meisje komt zie je dat die bobbel in zijn broek groter wordt
Als een meisje een shirt aan heeft met een v-hals ofzo, kijkt hij in het shirt

echt een enge man!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 20:09
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
wij hebben op school ook zo'n gymleraar!! hij heeft altijd veel te strakke broeken aan enzo en als hij in de buurt van een meisje komt zie je dat die bobbel in zijn broek groter wordt
Als een meisje een shirt aan heeft met een v-hals ofzo, kijkt hij in het shirt

echt een enge man!
Het enige wat in mij opkomt is 'waarom let jij op de bobbel van je leraar'.
Oud 29-12-2009, 21:30
Verwijderd
Ik had op de middelbare school ook een leraar die vaak te dicht op je kwam staan en soms ook je arm vastpakte of bv. een hand op je rug legde. Ik vond dat echt ongemakkelijk, voor mijn gevoel kwam hij gewoon te dichtbij, dus ik heb er toen met mijn mentor over gesproken en die heeft het weer aan die docent gezegd. Hij ontdekte wel dat ik het was, geen idee hoe, maar dat maakte ook niet uit; hij bood zijn excuses aan en legde uit dat hij gewend was zo dicht op mensen te staan en ze aan te raken tijdens een gesprek, maar dat hij zou proberen het niet meer te doen en dat ik het moest aangeven wanneer ik weer vond dat hij te dicht bij kwam.

Voor gymleraren is het sowieso wel lastig, want soms moet je leerlingen gewoon aanraken om ze te kunnen helpen met een bepaalde oefening. Maar als jij het idee hebt dat hij bv. ook te dicht op je staat tijdens een normaal gesprek, zeg er dan gewoon rustig iets van, dat vindt hij waarschijnlijk helemaal niet raar. Als je dat niet durft, gewoon naar je mentor gaan Maar het feit dat hij mensen aanraakt wil dat natuurlijk niet meteen zeggen dat hij een pedo is
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 22:11
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Volgens mij is het een overhaaste generalisatie. De mense die rechtstreeks op de TS reageren kennen ook zo iemand maar zeggen niet meteen dat het een pedo is.

Het is wel een veel gehoord iets, een gymleraar die te veel aan leerlingen zit.
Bij mij op school zat een gymleraar die daar ook voor is veroordeeld.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 23:22
Batave
Batave is offline
Citaat:
nee oke,
maar bv,
broek omlaag op wat voor manier? Pijpen naar beneden of het bovenste deel?
Oud 30-12-2009, 17:54
hometownheroine
Citaat:
Duidelijke zaak dan: meer broodjes eten, groter groeien.
nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg

ja en reacties op iedereen,
hij slaat een arm om je heen en komt te dichtbij, volgens mij heeft hij al wel waarschuwingen gehad van leraren maar ze kunnen vrij weinig omdat hij niet echt té ver gaat. maar het is wel gewoon ongelofelijk vervelend.
Oud 30-12-2009, 18:27
hometownheroine
Citaat:
broek omlaag op wat voor manier? Pijpen naar beneden of het bovenste deel?
pijpen naar beneden, hand eronder en naar beneden
Oud 30-12-2009, 19:28
Batave
Batave is offline
beter dan dat hij de pijpen omhoog trekt toch
Oud 30-12-2009, 20:51
Henck
Henck is offline
Citaat:
beter dan dat hij de pijpen omhoog trekt toch
Nou moet je dit zedendelict niet gaan bagatelliseren, jongen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 10:26
Verwijderd
Citaat:
pijpen naar beneden, hand eronder en naar beneden
Dus hij deed gewoon haar broek netjes. Nu had hij als leraar moeten weten dat meisjes van 12-16 jaar álles opvatten als seksuele intimidatie, dus wat dat betreft niet slim van hem, maar voor de rest lijkt dat me nou niet moreel verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 13:22
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik kan me goed voorstellen dat het ongemakkelijk is voor deze meisjes, ik had er zelf ook last van. Mijn gymleraar stond inderdaad veel te dicht op je tijdens een gesprek, keek meisjes na en raakte je onverwacht aan, zoals een schouderklop of een nare opmerking. Hij vroeg mij waar ik woonde en ik zie hem vaak achter me fietsen, als ik dan omkijk gaat 'ie me eindelijk snel voorbij.

Dit kan vervelend zijn, maar om de man nou voor pedofiel uit te maken is zeer overdreven. Weet je wel wat een pedofiel is? Het kan zijn dat hij een kleinere 'personal space' heeft en is opgegroeid om het normaal te vinden om mensen vaker aan te raken.
Als je er echter veel last van hebt zou ik het inderdaad ook vertellen aan je mentor.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 13:23
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
En geen truitjes dragen waar je tieten uit bungelen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
En geen truitjes dragen waar je tieten uit bungelen.
Grappig dat je dat zegt, ik ken iemand die die soort truitjes draagt en klaagt dat ze zich bekeken voelt. Ja, vind je het gék...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 20:11
Grapig
Grapig is offline
Citaat:
Grappig dat je dat zegt, ik ken iemand die die soort truitjes draagt en klaagt dat ze zich bekeken voelt. Ja, vind je het gék...
http://www.youtube.com/watch?v=IrDus...layer_embedded
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 19:22
Verwijderd
Hahaha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2010, 17:41
hometownheroine
Citaat:
Ik kan me goed voorstellen dat het ongemakkelijk is voor deze meisjes, ik had er zelf ook last van. Mijn gymleraar stond inderdaad veel te dicht op je tijdens een gesprek, keek meisjes na en raakte je onverwacht aan, zoals een schouderklop of een nare opmerking. Hij vroeg mij waar ik woonde en ik zie hem vaak achter me fietsen, als ik dan omkijk gaat 'ie me eindelijk snel voorbij.

Dit kan vervelend zijn, maar om de man nou voor pedofiel uit te maken is zeer overdreven. Weet je wel wat een pedofiel is? Het kan zijn dat hij een kleinere 'personal space' heeft en is opgegroeid om het normaal te vinden om mensen vaker aan te raken.
Als je er echter veel last van hebt zou ik het inderdaad ook vertellen aan je mentor.
om hem voor pedofiel uit te maken is misschien overdreven, misschien is gluurder een beter woord? Hij staat bekend als tietengluurder van neede en gaat na zwemmen gezellig kletsend bij de jongens in de kleedkamer.

*en dat van die tietent-shirts was ik ook niet van plan
Oud 06-01-2010, 15:22
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
om hem voor pedofiel uit te maken is misschien overdreven, misschien is gluurder een beter woord? Hij staat bekend als tietengluurder van neede en gaat na zwemmen gezellig kletsend bij de jongens in de kleedkamer.

*en dat van die tietent-shirts was ik ook niet van plan
in principe hè

wat is er nou verkeerd aan kletsen in de jongenskleedkamer als je zelf ook een jongen bent? kleden jullie je stilletjes om en rennen daarna zo snel mogelijk uit de kleedkamer ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 18:26
rugrat91
rugrat91 is offline
je liet me lachen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 19:12
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
in principe hè

wat is er nou verkeerd aan kletsen in de jongenskleedkamer als je zelf ook een jongen bent? kleden jullie je stilletjes om en rennen daarna zo snel mogelijk uit de kleedkamer ofzo?
Haha, dat slaat inderdaad nergens op. Heb je liever dat hij zich bij de meisjes omkleedt?

Mannen zijn mannen, die houden gewoon van tieten (gluren).
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 19:16
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hoe kan bij touwklimmen het broekje omhoog kruipen? Toch eerder naar beneden?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 20:22
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Hoe kan bij touwklimmen het broekje omhoog kruipen? Toch eerder naar beneden?
zat ik ook nog aan te denken. die persoon die in het touw klom zal wel eerst een stukje omhoog geklommen zijn en daarna ff de spanning van de armen af hebben gehaald ofzo. dan ietsjes naar beneden zakken en dan gaat je broekje omhoog he -+

ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 20:27
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
zat ik ook nog aan te denken. die persoon die in het touw klom zal wel eerst een stukje omhoog geklommen zijn en daarna ff de spanning van de armen af hebben gehaald ofzo. dan ietsjes naar beneden zakken en dan gaat je broekje omhoog he -+

ofzo?
Allemaal mooi en aardig, maar dat haalt wel 't 'bewijs' engzins onderuit.

Desalniettemin blijf ik bij mijn mening dat 't onnodig is om iemand als pedofiel te bestempelen zonder concreet bewijs.

Daarbij komt past de definitie van pedofiel niet eens bij wat hier wordt besproken.
Oud 07-01-2010, 08:12
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Allemaal mooi en aardig, maar dat haalt wel 't 'bewijs' engzins onderuit.

Desalniettemin blijf ik bij mijn mening dat 't onnodig is om iemand als pedofiel te bestempelen zonder concreet bewijs.

Daarbij komt past de definitie van pedofiel niet eens bij wat hier wordt besproken.
ik heb toch helemaal niet gezegd dat als iemand's broekje omhoog gaat en de gymleraar doet dat naar beneden dat die gymleraar dan pedofiel is?

daarnaast klopt inderdaad de definitie van pedofiel niet bij een gymleraar die een broekje weer naar beneden doet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 12:27
molienatje
molienatje is offline
Citaat:
Het enige wat in mij opkomt is 'waarom let jij op de bobbel van je leraar'.

niet moeilijk als die leerkracht van die strakke broekjes draagt ! je let toch ook op de borsten van een vrouw als ze een strak topje draagt?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:19
economiefan
economiefan is offline
Zit nu in 5 vwo maar in de eerste hadden we ook zo'n pedo. Gelukkig was hij meer aan de kant van de meisjes.......Blij dat ik van hem af ben. Ben sowieso blij dat ik volgend jaar nooit meer gym heb Saai kut vak, altijd hetzelfde met dansen op muziek en softballen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:21
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
niet moeilijk als die leerkracht van die strakke broekjes draagt ! je let toch ook op de borsten van een vrouw als ze een strak topje draagt?
Alleen als ik haar aantrekkelijk vind.
Dus eigenlijk is hij geen pedo, maar ben jij dus gewoon een gerontofiel.
Oud 17-01-2010, 14:22
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
ik heb toch helemaal niet gezegd dat als iemand's broekje omhoog gaat en de gymleraar doet dat naar beneden dat die gymleraar dan pedofiel is?

daarnaast klopt inderdaad de definitie van pedofiel niet bij een gymleraar die een broekje weer naar beneden doet.
Ik ging op mijn manier akkoord met jouw redenering, en bestempelde ik de rest als imbecielen, maar als jij je aangesproken voelt, so be it.
Oud 21-01-2010, 12:58
economiefan
economiefan is offline
Jij voetl je duidelijk ook aangesproken
Ben jij soms pedo?
Oud 21-01-2010, 13:40
havo_er
havo_er is offline
Citaat:
Ik had op de middelbare school ook een leraar die vaak te dicht op je kwam staan en soms ook je arm vastpakte of bv. een hand op je rug legde. Ik vond dat echt ongemakkelijk, voor mijn gevoel kwam hij gewoon te dichtbij, dus ik heb er toen met mijn mentor over gesproken en die heeft het weer aan die docent gezegd. Hij ontdekte wel dat ik het was, geen idee hoe, maar dat maakte ook niet uit; hij bood zijn excuses aan en legde uit dat hij gewend was zo dicht op mensen te staan en ze aan te raken tijdens een gesprek, maar dat hij zou proberen het niet meer te doen en dat ik het moest aangeven wanneer ik weer vond dat hij te dicht bij kwam.

Voor gymleraren is het sowieso wel lastig, want soms moet je leerlingen gewoon aanraken om ze te kunnen helpen met een bepaalde oefening. Maar als jij het idee hebt dat hij bv. ook te dicht op je staat tijdens een normaal gesprek, zeg er dan gewoon rustig iets van, dat vindt hij waarschijnlijk helemaal niet raar. Als je dat niet durft, gewoon naar je mentor gaan Maar het feit dat hij mensen aanraakt wil dat natuurlijk niet meteen zeggen dat hij een pedo is

helemaal mee eens maar het is natuurlijk vervelend
maar wij hebben ook zo'n leraar na nieuw jaar handje schudden met iedereen maar je kon merken dat hij meisjes een stuk langer vast hiel
erg iritand maarja waarschijnlijk hou ik hem ook nog wel even als leraar
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 13:59
surimeid
surimeid is offline
ik denk dat je te snel een conclusie trekt...
Oud 21-01-2010, 14:05
Batave
Batave is offline
Citaat:

helemaal mee eens maar het is natuurlijk vervelend
maar wij hebben ook zo'n leraar na nieuw jaar handje schudden met iedereen maar je kon merken dat hij meisjes een stuk langer vast hiel
erg iritand maarja waarschijnlijk hou ik hem ook nog wel even als leraar
Oja, want een gymleraar haalt sexueel genot uit het vasthouden van handen
Oud 21-01-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Oja, want een gymleraar haalt sexueel genot uit het vasthouden van handen
En als dat al zo is, maakt 't toch weinig uit?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 14:15
Thinus
Thinus is offline
op elke middelbare heb word er altijd wel iemand voor "pedo" aangezien. vaak is dit gewoon aanstellerij en mooie aanleiding tot roddelen als je het mij vraagt. bij mij op school had je ook wel een leraar die daarvoor beschuldigt werd door vooral veel meisjes. ik moet ook wel toegeven dat hij graag naar ze keek maar dat wil ik nog geen pedo noemen hij was 26+/- overigens. en heb later gehoord dat toch iets gedaan/geprobeerd heeft bij een meisje (ze wou het zelf ook) en hierna weggestuurd is van school.

wil ik nog niet een pedo noemen. een pedo vind ik meer een vies mannetje die graag seks heeft met meisjes van 6.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 15:35
Ahti
Ahti is offline
Wat een discussie om niks zeg
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 19:40
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Wij hebben ook zo'n leraar op school, hij kwam als iedereen aan het omkleden was ook vaak zomaar binnenstormen in de meisjes-kleedkamer. Dat vind ik wel echt belachelijk!

Maar dat met die aanrakingen, het wordt vaak geassocieerd met (seksuele) ongewenste aanrakingen. Maar je moet je wel bedenken dat iemand je moet helpen door je bijvoorbeeld vast te pakken als je een salto maakt. Pas als het echt op momenten is waarbij het niet gepast is zou ik naar je mentor of een vertrouwenspersoon in school gaan, misschien kunnen zij erover praten met hem (je kan dit natuurlijk anoniem voorleggen, als je niet wilt dat hij weet dat jij het bent).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten