Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn oude gymleraar was een gefrustreerd ex-defensie mannetje die rustig een soort stormbaan in elkaar flansde in de gymzaal, had denk ik heel wat minder moeite gehad met een leraar die soms net iets te dicht bij je komt staan.
||
Citaat:
Echt een dikke pedofiel!!11! Wil je liever uit 't touw flikkeren dan, of keihard met knar op de box vallen? ![]() Neee, dan is 'ie weer incompetent. Tuurlijk maakt een man foute opmerkingen. A) Het is een man. En B) Het is een man. Als je niks concreets hebt, ga dan ook z'n naam niet bezoedelen, dat is ronduit respectloos.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had op de middelbare school ook een leraar die vaak te dicht op je kwam staan en soms ook je arm vastpakte of bv. een hand op je rug legde. Ik vond dat echt ongemakkelijk, voor mijn gevoel kwam hij gewoon te dichtbij, dus ik heb er toen met mijn mentor over gesproken en die heeft het weer aan die docent gezegd. Hij ontdekte wel dat ik het was, geen idee hoe, maar dat maakte ook niet uit; hij bood zijn excuses aan en legde uit dat hij gewend was zo dicht op mensen te staan en ze aan te raken tijdens een gesprek, maar dat hij zou proberen het niet meer te doen en dat ik het moest aangeven wanneer ik weer vond dat hij te dicht bij kwam.
Voor gymleraren is het sowieso wel lastig, want soms moet je leerlingen gewoon aanraken om ze te kunnen helpen met een bepaalde oefening. Maar als jij het idee hebt dat hij bv. ook te dicht op je staat tijdens een normaal gesprek, zeg er dan gewoon rustig iets van, dat vindt hij waarschijnlijk helemaal niet raar. Als je dat niet durft, gewoon naar je mentor gaan ![]() ![]() |
![]() |
|
Volgens mij is het een overhaaste generalisatie. De mense die rechtstreeks op de TS reageren kennen ook zo iemand maar zeggen niet meteen dat het een pedo is.
Het is wel een veel gehoord iets, een gymleraar die te veel aan leerlingen zit. Bij mij op school zat een gymleraar die daar ook voor is veroordeeld. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ja en reacties op iedereen, hij slaat een arm om je heen en komt te dichtbij, volgens mij heeft hij al wel waarschuwingen gehad van leraren maar ze kunnen vrij weinig omdat hij niet echt té ver gaat. maar het is wel gewoon ongelofelijk vervelend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan me goed voorstellen dat het ongemakkelijk is voor deze meisjes, ik had er zelf ook last van. Mijn gymleraar stond inderdaad veel te dicht op je tijdens een gesprek, keek meisjes na en raakte je onverwacht aan, zoals een schouderklop of een nare opmerking. Hij vroeg mij waar ik woonde en ik zie hem vaak achter me fietsen, als ik dan omkijk gaat 'ie me eindelijk snel voorbij.
Dit kan vervelend zijn, maar om de man nou voor pedofiel uit te maken is zeer overdreven. Weet je wel wat een pedofiel is? Het kan zijn dat hij een kleinere 'personal space' heeft en is opgegroeid om het normaal te vinden om mensen vaker aan te raken. Als je er echter veel last van hebt zou ik het inderdaad ook vertellen aan je mentor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*en dat van die tietent-shirts was ik ook niet van plan ![]()
||
Citaat:
wat is er nou verkeerd aan kletsen in de jongenskleedkamer als je zelf ook een jongen bent? kleden jullie je stilletjes om en rennen daarna zo snel mogelijk uit de kleedkamer ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
Mannen zijn mannen, die houden gewoon van tieten (gluren). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
Desalniettemin blijf ik bij mijn mening dat 't onnodig is om iemand als pedofiel te bestempelen zonder concreet bewijs. Daarbij komt past de definitie van pedofiel niet eens bij wat hier wordt besproken. ![]()
||
Citaat:
daarnaast klopt inderdaad de definitie van pedofiel niet bij een gymleraar die een broekje weer naar beneden doet. |
![]() |
||
Citaat:
Dus eigenlijk is hij geen pedo, maar ben jij dus gewoon een gerontofiel.
||
Citaat:
||
![]() |
![]() Citaat:
helemaal mee eens maar het is natuurlijk vervelend maar wij hebben ook zo'n leraar na nieuw jaar handje schudden met iedereen maar je kon merken dat hij meisjes een stuk langer vast hiel erg iritand maarja waarschijnlijk hou ik hem ook nog wel even als leraar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
op elke middelbare heb word er altijd wel iemand voor "pedo" aangezien. vaak is dit gewoon aanstellerij en mooie aanleiding tot roddelen als je het mij vraagt. bij mij op school had je ook wel een leraar die daarvoor beschuldigt werd door vooral veel meisjes. ik moet ook wel toegeven dat hij graag naar ze keek maar dat wil ik nog geen pedo noemen hij was 26+/- overigens. en heb later gehoord dat toch iets gedaan/geprobeerd heeft bij een meisje (ze wou het zelf ook) en hierna weggestuurd is van school.
wil ik nog niet een pedo noemen. een pedo vind ik meer een vies mannetje die graag seks heeft met meisjes van 6. |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben ook zo'n leraar op school, hij kwam als iedereen aan het omkleden was ook vaak zomaar binnenstormen in de meisjes-kleedkamer. Dat vind ik wel echt belachelijk!
Maar dat met die aanrakingen, het wordt vaak geassocieerd met (seksuele) ongewenste aanrakingen. Maar je moet je wel bedenken dat iemand je moet helpen door je bijvoorbeeld vast te pakken als je een salto maakt. Pas als het echt op momenten is waarbij het niet gepast is zou ik naar je mentor of een vertrouwenspersoon in school gaan, misschien kunnen zij erover praten met hem (je kan dit natuurlijk anoniem voorleggen, als je niet wilt dat hij weet dat jij het bent). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|