wat ben ik toch een domme doos, ik moest mijn avonddienst voor morgen vervangen met een dagdienst, en toen heb ik ja gezegd terwijl ik tot net moest werken. Waarom, ik had er gelijk al spijt van toen ik ophing, ik had gewoon moeten zeggen dat ik niet kon in de ochtend.
08-01-2010, 23:50
Verwijderd
ik mag wel een uur later beginnen maar ik moet alsnog 7.45 de deur uit. en dan wordt het ook nog eens kankerkoud (ik overdrijf niet) met een gevoelstempratuur van -10 tot -15
en die zeeuw van me heeft de kachel de hele dag niet aangehad dus hier is het ook om te verrekken van de kou. Ik ga d'r maar een einde aan maken denk ik
08-01-2010, 23:53
Verwijderd
Ik had de eerste zaterdag van de kerstvakantie, toen ik nog gewoon les moest geven, mijn plek van bestemming dus nooit bereikt. En ik droeg die dag dunne all stars-gympies en ik had geen muts op... En op de thermometer naast het station stond -12 aangegeven... En nu is het morgen dus weer een nieuwe kans... maar er zijn nú dus al treinen uitgevallen waardoor ik een keer extra moet overstappen etc.... Ik hou m'n hart vast.
mja ben kwart voor 3 thuis, moet nog naar de shop en sigarenboer en eigenlijk ook naar de zeeman maar dat is misschien een beter plan als het wat minder koud is. Maar het staat zeker in de planning om dan te gaan slapen ja maar daar heb ik morgenochtend niks aan
ik ga zo wel naar bed, maar eerst nog ff een half uurtje de adrenaline weg laten stromen.
08-01-2010, 23:56
Verwijderd
tja minke ik moet ook maar zien of ik morgen naar m'n werk + terug naar huis kan komen en zondag met de trein. Gezeik steeds met dat pokkeweer ;x
Het moet ook een goeie zijn, hé.
De tettengrap is inmiddels ietwat uitgemolken.
Maar hoe blijven cabaretiers dan zo grappig als herhaling niet de essentie is van een goeie grap.
Moeten ze elke show nieuw materiaal schrijven.
omdat het gebruikelijk is dat je maar 1x naar dezelfde show van een cabaretier gaat. de grappen zijn dan grappig omdat het goede grappen zijn. ze worden niet pas grappig als je 10x dezelfde show hebt gezien.
Little children is op tv. Die wilde ik heel graag al eens zien, maar heb het begin gemist en hij is ook veel te laat afgelopen natuurlijk... Ga toch maar naar bed zo, denk ik. Morgen half 8 weer de deur uit...