| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
"We zien nu de paringsdans gebeuren." -"De groep alfamannetjes gooit sneeuw naar de vrouwtjes om indruk te maken." "Oh, de vrouwtjes komen dichterbij." -"We kunnen zien dat ze nu vermengen met het groepje alfamannetjes en door middel van natuurlijke selectie de juiste partner vinden."
|
|
|
|
Oh oh oh, ik was laatst een keer thuis en toen waren er vrienden van mijn broertje en toen hadden we een meningsverschil over iets en toen zei ik iets van 'ach joh je kunt dat niet eens beargumenteren.' En toen zei zo'n sukkel van: gebruik niet zulke moeilijke woorden joh.
|
|
||
|
Citaat:
+1
|
|
|
Verwijderd
|
hallo ik ben weer thuis van werk, voor de laatste keer in dat stomme huis gewerkt
of nou ja het huis is wel leuk maar de teamleider is een bitch. Dus nu ben ik weg, en een andere uitzendkracht zei vanavond dat ze ook ging zeggen daar niet meer te werken, en een van de vaste collega's (werkzaam sinds 1 december) heeft vandaag d'r ontslagbrief ingeleverd . Er zijn al 5 vaste medewerkers vertrokken sinds het huis open is (10 maanden geleden), de zesde gaat binnenkort en ik weet van 3 uitzendkrachten dat ze daar niet meer willen komen. Dus dat gaat lekker daar.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Als dat gekke wijf wordt ontslagen en de werkdruk wordt lager dan wil ik er wel weer werken. Er werkt maar 1 stomme collega en de rest kan ik het allemaal prima mee vinden. En er zijn veel leuke bewoners.
Vandaag hadden we een mevrouw met een bloeddruk van 60/48 (dat is superlaag) en die had steeds wegrakingen, met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Was best heftig. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En horen er niet lieve mensen te werken bij een verzorgingshuis? Als in, waarom werkt die bitch van een teamleider, zo ver ik weet, daar dan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Snap ook niet dat ze er nog werkt met zoveel klachten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Vorige keer was mooi
ze had iedereen VERPLICHT met grote letters om naar de brandpreventie te komen, de enige die een uitzondering kregen was de nachtdienst die die ochtend naar huis was gegaan, de rest vrij of niet moest gewoon verplicht komen en anders zou je echt gezeik krijgen. Is het tijd om naar die preventie te gaan zegt mevrouw doodleuk 'eh ja ik moet nog wat dingen doen, ik kom maar niet.' Toen is de directrice naar boven gestormd om d'r te halen, dat was heel grappig
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal avondje vantevoren Ik heb debat gemist, echt jammer! Nu zit ik naar een dooie hamer te kijken.. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|
|