Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2010, 23:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En naakt bij een amateurclub zou ik ook wel ver vinden gaan.
Hoewel ze er bij de amateurclub waar ik nu regisseer totaal geen problemen mee lijken te hebben. Of nou ja, sommigen onder hen niet. Die zijn al meerdere keren naakt geweest in een voorstelling. Vind het nogal wat. Ik ben nog steeds nooit helemáál naakt geweest in een voorstelling.
Naakt moet echt een toegevoegde waarde hebben én je moet het als acteur en regie ook echt goed kunnen brengen, dat zie ik bij de meeste amateurclubs niet gebeuren.

Citaat:
Ik zou ook best de tweede kamer in willen voor d'66

Maargoed eerst maar is mijn studie afronden
D'66 is hard op weg naar een mooi aantal zetels, dus wie weet. De SP moest op het eind ook heel hard op zoek naar kandidaten toen bleek dat ze 20+ zetels hadden.
Oud 13-01-2010, 23:30
Verwijderd
''...achterban Verdonk en Wilders zijn tegen die oorlog, en zij waren voor. Beiden duiken om achterban niet tegen int harnas jagen.. ''
Oud 13-01-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Helemaal naakt?

Wtf.

Ik vind het ook zo overbodig. In films, oke. Maar om op het toneel dan naakt te gaan zijn.
Ik heb vorig jaar in een voorstelling gespeeld waarin het ECHT functioneel was. En daarin was het niet alleen naakt, het was daarin ook seksscènes. En die dus ook naakt. Moet ongetwijfeld heftig geweest zijn. En er was publiek dat het te ver vond gaan, maar ook genoeg die zeiden dat het noodzakelijk was om het verhaal te vertellen etc. Maar ik was dus de enige vrouw die niet meedeed aan dat genaakt en geseks, omdat ik een andere rol had.
Oud 13-01-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vorig jaar in een voorstelling gespeeld waarin het ECHT functioneel was. En daarin was het niet alleen naakt, het was daarin ook seksscènes. En die dus ook naakt. Moet ongetwijfeld heftig geweest zijn. En er was publiek dat het te ver vond gaan, maar ook genoeg die zeiden dat het noodzakelijk was om het verhaal te vertellen etc. Maar ik was dus de enige vrouw die niet meedeed aan dat genaakt en geseks, omdat ik een andere rol had.
Pff, erg toch. Gelukkig hoefde jij niet. Ik zou het iig vreselijk vinden.
Verwijderd
Citaat:
D'66 is hard op weg naar een mooi aantal zetels, dus wie weet. De SP moest op het eind ook heel hard op zoek naar kandidaten toen bleek dat ze 20+ zetels hadden.
Tja, ik zit niet genoeg meer in het politiek wereldje en spelletje. Maar later zou ik dit best willen doen.
Verwijderd
Eens over het naakt in voorstellingen met martin.

En ik zou misschien nog best willen overwegen D'66 te stemmen als ze écht goed gaan lijken te scoren bij de volgende verkiezingen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
http://twitter.com/BorisHam

''Overigens Rita Verdonk is de hele dag/avond niet aanwezig. Ook opmerkelijk is dat Wilders zich nauwelijks mengt in debat... ''

''opmerkelijk: voormalig spindoctor van Balkenende en nu staatsecretaris Defensie Jack de Vries zit verdekt bij debat in journalistenbankjes..''

en stukken uit de brief.
Ja, dat Rita Verdonk niet aanwezig is bij een debat is niet echt meer een verrassing, ze is bijna nooit meer aanwezig bij een debat, heeft nog steeds geen program, neemt vage standpunten in en ik zie haar gelukkig ook niet meer terugkomen na de verkiezingen.

En Wilders is ook geen nieuw verhaal, die laat even wat harde woorden horen (hij heeft het in zijn betoog - surpise surprise - alleen over het aftreden van het kabinet gehad) en dan gaat hij zitten en zegt niks.
Oud 13-01-2010, 23:33
Martiño
Martiño is offline
En Jack de Vries vind ik een heel eng mannetje.
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde bjina al om de foto's vragen, tot ik de laatste zin las
Verwijderd
Echt zo triest dat pas 7 jaar na dato een commissie met een rapport moet komen waarin staat dat de oorlog volksrechtelijk onrechtvaardigd was, iets wat iedereen allaaaang wist of op zijn minst aannemelijk was.

Wat een circus.
Verwijderd
Citaat:

En ik zou misschien nog best willen overwegen D'66 te stemmen als ze écht goed gaan lijken te scoren bij de volgende verkiezingen.
Waarom nú al niet? Als iedereen zo denkt krijgen ze nog geen stemmen..
Oud 13-01-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Echt zo triest dat pas 7 jaar na dato een commissie met een rapport moet komen waarin staat dat de oorlog volksrechtelijk onrechtvaardigd was, iets wat iedereen allaaaang wist of op zijn minst aannemelijk was.

Wat een circus.
Ik wil nú het geluid horen! nu is het juist interessant!
Verwijderd
Citaat:

Ik vind D'66 momenteel meer anti-PVV, echt eigen standpunten hebben ze niet.
Verwijderd
Citaat:
En Jack de Vries vind ik een heel eng mannetje.
Inderdaad!!
Verwijderd
Wie is die dikke neger met paarse stropdas die aant smsen/twitteren is?

edit: hijs weer weg.
Oud 13-01-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Pff, erg toch. Gelukkig hoefde jij niet. Ik zou het iig vreselijk vinden.
Dit klinkt heel gek, maar het is echt waar:
Ik vond het juist heel erg jammer dat ik niet hoefde.
Omdat het hele spelproject echt over dat naakt ging en over die grens over enzo. En we hadden een toffe groep, heel vertrouwd en de regisseur was heel ok. Het was een veilige omgeving waarbinnen ik graag die grens over was gegaan. En ik had er dan ook echt achter gestaan, want het paste gewoon in de voorstelling.
En het was irritant dat het publiek het na de voorstelling steeds over 'al dat naakt' had, en dat ik er dan bij stond van 'Hallooohoo, ik heb ook nog iets gedaan! Alleen niet naakt!'

Dusja.
Verwijderd
Citaat:

Dat is het aidshoofd.

Hoe heet hij ook alweer Chris?
Verwijderd
Citaat:
Geen eigen standpunten?
Verwijderd
Citaat:
Wil je me nu gaan overhalen om toch gewoon Groen Links te stemmen?
Oud 13-01-2010, 23:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar was het ook daadwerkelijke penetratie enzo? Dat is dan ook wel best heftig, zeker als er studenten in meespelen.

Citaat:
Tja, ik zit niet genoeg meer in het politiek wereldje en spelletje. Maar later zou ik dit best willen doen.
Ik zou ook wel iets politieks willen doen, maar dan wil ik wel eerst "carriere maken" en dan iets met mijn vak doen in de kamer ofzo.
Citaat:

Ik zweef heen en weer tussen D'66, GL en PvdA.
Verwijderd
Citaat:

Die? Dat is John Leerdam.
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook jammer terecht maar jammer. Is ook een échte kritische noot die ik tegen ze heb. Heb vorige keer niet op ze gestemd omdat ze met dat achterlijke gekozen burgemeester kwamen.
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Fijn zulke gasten
Verwijderd
Citaat:
Waarom nú al niet? Als iedereen zo denkt krijgen ze nog geen stemmen..
Natuurlijk wel. Maar ik weet niet of ik zou willen stemmen op een partij die eigenlijk niet mijn eerste keus is.
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Die noem ik het Aidshoofd.
Oud 13-01-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Dit klinkt heel gek, maar het is echt waar:
Ik vond het juist heel erg jammer dat ik niet hoefde.
Omdat het hele spelproject echt over dat naakt ging en over die grens over enzo. En we hadden een toffe groep, heel vertrouwd en de regisseur was heel ok. Het was een veilige omgeving waarbinnen ik graag die grens over was gegaan. En ik had er dan ook echt achter gestaan, want het paste gewoon in de voorstelling.
En het was irritant dat het publiek het na de voorstelling steeds over 'al dat naakt' had, en dat ik er dan bij stond van 'Hallooohoo, ik heb ook nog iets gedaan! Alleen niet naakt!'

Dusja.
Let het publiek dan eigenlijk nog wel op het verhaal of zit iedereen te fappen op zijn stoel?
Oud 13-01-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Maar was het ook daadwerkelijke penetratie enzo? Dat is dan ook wel best heftig, zeker als er studenten in meespelen.

Ik zou ook wel iets politieks willen doen, maar dan wil ik wel eerst "carriere maken" en dan iets met mijn vak doen in de kamer ofzo.
Ik zweef heen en weer tussen D'66, GL en PvdA.
Nee, dat niet echt. En ook geen erecties.
(daar waren sommige jongens bang voor, dat ze een erectie zouden krijgen, maar blijkbaar werkt dat dus gewoon echt niet zo op het moment dat er 120 man naar je zitten te kijken )
Oud 13-01-2010, 23:38
Verwijderd
LL heeft wel gelijk. Ze komen wél met punten maar ze worden best hard ondergesneeuwd omdat ze de enige partij zijn die íets tegen wilders durft te doen.

En ik snap niet dat je kunt overwegen op het ene moment d'66 te stemmen en andere moment GL.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je moet geen standpunten met geen standpunten bestrijden blijkbaar.
Verwijderd
Citaat:
Maar dat hoefde toch niet écht, neem ik aan?

edit: oh nee
Verwijderd
Citaat:
Let het publiek dan eigenlijk nog wel op het verhaal of zit iedereen te fappen op zijn stoel?
Popcorn surprise!
Verwijderd
Citaat:
Die noem ik het Aidshoofd.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vroeg ik me dus zeer af.

Ik kreeg ook wel complimenten over m'n spel ofzo hoor, na de voorstelling, maar dan wel met iets erachteraan als 'Jammer alleen dat jij niet naakt ging'.
Oud 13-01-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:

Ik kreeg ook wel complimenten over m'n spel ofzo hoor, na de voorstelling, maar dan wel met iets erachteraan als 'Jammer alleen dat jij niet naakt ging'.
Verwijderd
Citaat:
Geen eigen standpunten?
Nouja, zover je anti-Wildersstandpunten, standpunten kunt noemen.
Verwijderd
Citaat:

Ja, maar dat valt natuurlijk te verwachten.

Nee, ik ben geen voorstander van naakt in een toneelstuk. Bah.
Verwijderd
Mijn tweede keus als je die al kunt hebben waarop ik zou stemmen is de VVD.
Verwijderd
Citaat:
LL heeft wel gelijk. Ze komen wél met punten maar ze worden best hard ondergesneeuwd omdat ze de enige partij zijn die íets tegen wilders durft te doen.

En ik snap niet dat je kunt overwegen op het ene moment d'66 te stemmen en andere moment GL.
Beide pro-Europa, bijvoorbeeld.
Oud 13-01-2010, 23:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ja stom he! Maar bij GL is het meer een weloverwogen keuze (althans, toen ik stemde, want ik heb de laatste tijd helaas te weinig tijd om me te verdiepen in politiek zoals ik een paar jaar geleden deed), en D'66 meer een gevoel (ik heb het overigens nooit gestemd).
Verwijderd
Citaat:
Nouja, zover je anti-Wildersstandpunten, standpunten kunt noemen.
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
Wil je me nu gaan overhalen om toch gewoon Groen Links te stemmen?
als je geen eens weet hoe je de naam van de politieke partij waarop je wil stemmen correct schrijft, koester ik weinig hoop
Verwijderd
Citaat:
Tja, dat is opzich ook een belangrijk punt voor mij.
Oud 13-01-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
als je geen eens weet hoe je de naam van de politieke partij waarop je wil stemmen correct schrijft, koester ik weinig hoop
Dit slaat nergens op, ga maar lekker naar N&A. Op de spelling hoef je heus niet te letten op een forum hoor. Saai gastje.
Verwijderd
Citaat:
Jaja, zonder spatie. Blablabla.
Verwijderd
Citaat:
ja, dat vroeg ik me dus zeer af.

Ik kreeg ook wel complimenten over m'n spel ofzo hoor, na de voorstelling, maar dan wel met iets erachteraan als 'jammer alleen dat jij niet naakt ging'.
lol
Verwijderd
Citaat:
Je moet geen standpunten met geen standpunten bestrijden blijkbaar.
Persoonlijk kies ik liever voor een partij met liberale standpunten
Oud 13-01-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Dit slaat nergens op, ga maar lekker naar N&A. Op de spelling hoef je heus niet te letten op een forum hoor. Saai gastje.
<3
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Idd, beide hebben veel liberale standpunten.
Verwijderd
Citaat:
Idd, beide hebben veel liberale standpunten. Ik denk dat GL en D'66 het op veel standpunten wel de gelijke richting in kijken.
Alleen jammer van dat groen..
Oud 13-01-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Ja stom he! Maar bij GL is het meer een weloverwogen keuze (althans, toen ik stemde, want ik heb de laatste tijd helaas te weinig tijd om me te verdiepen in politiek zoals ik een paar jaar geleden deed), en D'66 meer een gevoel (ik heb het overigens nooit gestemd).
Dat heb ik een beetje hetzelfde.
'Ik heb wel iets met D'66, op de een of andere manier', maar dat is natuurlijk verre van een goede reden om erop te stemmen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten