Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Wilders is ook geen nieuw verhaal, die laat even wat harde woorden horen (hij heeft het in zijn betoog - surpise surprise - alleen over het aftreden van het kabinet gehad) en dan gaat hij zitten en zegt niks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het juist heel erg jammer dat ik niet hoefde. ![]() Omdat het hele spelproject echt over dat naakt ging en over die grens over enzo. En we hadden een toffe groep, heel vertrouwd en de regisseur was heel ok. Het was een veilige omgeving waarbinnen ik graag die grens over was gegaan. En ik had er dan ook echt achter gestaan, want het paste gewoon in de voorstelling. En het was irritant dat het publiek het na de voorstelling steeds over 'al dat naakt' had, en dat ik er dan bij stond van 'Hallooohoo, ik heb ook nog iets gedaan! Alleen niet naakt!' Dusja. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (daar waren sommige jongens bang voor, dat ze een erectie zouden krijgen, maar blijkbaar werkt dat dus gewoon echt niet zo op het moment dat er 120 man naar je zitten te kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kreeg ook wel complimenten over m'n spel ofzo hoor, na de voorstelling, maar dan wel met iets erachteraan als 'Jammer alleen dat jij niet naakt ging'. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, ik ben geen voorstander van naakt in een toneelstuk. Bah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ik heb wel iets met D'66, op de een of andere manier', maar dat is natuurlijk verre van een goede reden om erop te stemmen. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|