Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2010, 21:32
Verwijderd
Wat doe je dan allemaal precies? En waarom blijf je langer dan noodzakelijk op het toilet?
Hoe gaat dat precies, laat je je drol vallen en gaat daarna in je eigen stank de krant lezen, of lees je eerst de krant en poep je een half uur later? Is het lang zitten op de wc bedoeld als opwekproces?

Ik vraag me dit al heel lang af, want ik snap niet waarom mensen soms een half uur op de wc kunnen blijven zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2010, 21:36
Arachnia
Arachnia is offline
Nou, mijn moeder doet altijd kruiswoordpuzzels.
Oud 16-01-2010, 21:40
Verwijderd
Ik lees de krant, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 21:42
Verwijderd
Gelukkig ken ik geen mensen die een halfuur op de wc zitten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 21:45
Martiño
Martiño is offline
Ik lees wel eens een boekje op het toilet. Maar na vijf minuten, tien max. ben ik wel uitgezeten hoor. Gewoon even de gedachten op een rijtje zetten, of juist om even afleiding te hebben van het excretieproces.
Oud 16-01-2010, 21:52
Philosophy
Philosophy is offline
Mijn vader heeft een speciaal extra dik sudoku boek voor op de wc. En m'n broer neemt ook altijd een hele stapel folders mee. Ik heb hier zelfs een huisgenoot die eerst even een kopje koffie haalt.
Maar zelf vertrek ik snel weer. Lees wel een boekje op de bank.
Oud 16-01-2010, 21:53
Verwijderd
Maar verblijf je dan in je eigen stank de hele tijd?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 21:53
Arachnia
Arachnia is offline
Koffie op de WC, die kende ik nog niet.
Oud 16-01-2010, 21:54
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Als je maar lang genoeg blijft zitten, dan ruik je het niet meer.
Oud 16-01-2010, 21:56
Arachnia
Arachnia is offline
Ik persoonlijk doe wat ik moet doen en ga d'r dan weer vandoor.
Anders krijg ik een koude reet.
Oud 16-01-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ruik ik niet?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 22:05
Verwijderd
Ik snap niet hoe mensen de krant kunnen lezen of kunnen puzzelen op de wc.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 22:06
Verwijderd
Schijten en weg.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 22:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vader zit altijd een halfuur op het toilet. Gewoon omdat hij dat toilet zelf heeft gebouwd en er heel trots op is (het is ook heel mooi klassiek helemaal in de stijl van ons huis) en dan zit hij ervan te genieten.

Ik zit alleen lang op de wc als ik darmproblemen of donald ducks heb.

Maar het is gewoon lekker even een momentje voor jezelf. Waar je ook zit, mensen gaan je altijd storen, willen iets van je, tegen je praten, verwachten dingen van je. Op de wc gaat niemand je storen. Dat is best wel rustgevend.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 23:35
Sherlock
Sherlock is offline
Ik lees de quest en daar doe ik door de korte duur precies een maand over tot de nieuwe er is dus
Oud 16-01-2010, 23:35
flyaway
flyaway is offline
Enkel als ik er echt lang moet zitten (darmproblemen ofzo) dan zorg ik er voor dat ik een van de volgende dingen bij me heb: de krant, een boek, een tijdschrift of mijn laptop.
Verder ga ik als het een grote boodschap is met mijn mobiel spelletjes spelen of sms'en, en we hebben ook Garfield boekjes liggen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader zit altijd een halfuur op het toilet. Gewoon omdat hij dat toilet zelf heeft gebouwd en er heel trots op is (het is ook heel mooi klassiek helemaal in de stijl van ons huis) en dan zit hij ervan te genieten.

Ik zit alleen lang op de wc als ik darmproblemen of donald ducks heb.

Maar het is gewoon lekker even een momentje voor jezelf. Waar je ook zit, mensen gaan je altijd storen, willen iets van je, tegen je praten, verwachten dingen van je. Op de wc gaat niemand je storen. Dat is best wel rustgevend.
Niet dat mijn vader halve uren op 'zijn' toilet zit, maar volgens mij lijken onze vaders best veel op elkaar. Ik las ooit eens dat jouw vader met plezier crème brûlée maakt en er dan de gasbrander bij pakt. Dat is echt typisch mijn vader. En hij heeft ook een hele serre inclusief toilet gebouwd (en de badkamer ook verbouwd). Er zijn ongetwijfeld nog meer matches, qua muziek, eten of hobby's, maar dit viel me wel op /offtopic
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 00:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb hier zelfs een huisgenoot die eerst even een kopje koffie haalt.
mja dat doe ik ook. en ik heb altijd wat lectuur bij de hand. en half uur is zo om hoor
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 00:33
Rationeel
Rationeel is offline
schijten in de baas z'n tijd is helemaal hemels, maar dan neem ik doorgaans geen koffie mee, dat staat zo raar
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 00:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik begrijp 't echt niet dat mensen zo lang op de wc kunnen zitten. Soms is het natuurlijk wel lekker ontspannend, maar ik zit er eigenlijk alleen lang op als ik ziek ben ofzo.

Van vrouwen vind ik het ook supervervelend dat ze er zo lang over doen om te pissen. Dat is vooral irri als er een hoop mensen in de rij staan voor maar 2 wc's ofzo. Al die troela's zijn dan echt 5 minuten bezig. Srsly, pissen en wegwezen, dat is toch niet zo moeilijk?
Oud 17-01-2010, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Van vrouwen vind ik het ook supervervelend dat ze er zo lang over doen om te pissen. Dat is vooral irri als er een hoop mensen in de rij staan voor maar 2 wc's ofzo. Al die troela's zijn dan echt 5 minuten bezig. Srsly, pissen en wegwezen, dat is toch niet zo moeilijk?
Ik begrijp dat ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 08:52
Tink*
Tink* is offline
Ik begrijp het sowieso nooit, je doet wat je moet doen en wegwezen. Ook als je moet poepen. Een boekje lezen kan ik ook op de bank. Ik vind de wc niet echt een ontspannende plek ofzo. En als je een half uur moet opwekken, dan moest je niet.
Oud 17-01-2010, 10:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Enkel als ik er echt lang moet zitten (darmproblemen ofzo) dan zorg ik er voor dat ik een van de volgende dingen bij me heb: de krant, een boek, een tijdschrift of mijn laptop.
Verder ga ik als het een grote boodschap is met mijn mobiel spelletjes spelen of sms'en, en we hebben ook Garfield boekjes liggen.
ooohja de garfieldboekjes bij flyaway zit ik ook altijd te lezen
(ze hebben er ook veel te veel)
trouwens flyaway, ze liggen niet op de wc beneden. Dat vind ik wel jammer.

Citaat:
Niet dat mijn vader halve uren op 'zijn' toilet zit, maar volgens mij lijken onze vaders best veel op elkaar. Ik las ooit eens dat jouw vader met plezier crème brûlée maakt en er dan de gasbrander bij pakt. Dat is echt typisch mijn vader. En hij heeft ook een hele serre inclusief toilet gebouwd (en de badkamer ook verbouwd). Er zijn ongetwijfeld nog meer matches, qua muziek, eten of hobby's, maar dit viel me wel op /offtopic
mijn papa's volgende project is de badkamer
zullen we pmmen over onze vaders?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 12:24
Missy
Missy is offline
Plassen en wegwezen.
Oud 17-01-2010, 12:25
Vlindertje
Vlindertje is offline
EoS naamzoek. Leg het me eens uit.

Zelf zit ik nooit lang op de wc. We hebben soms een studentenkrantje hangen, maar dat hangt er dan een paar weken en heb je binnen 2 minuten gelezen.
Oud 17-01-2010, 12:35
marrel
marrel is offline
Mama zet gewoon altijd een raampje open op het toilet, dan bedenk je je wel 10 keer met dit weer voordat je gaat zitten lezen daar. Verder wil ik echt wel ooit een boekje of een paar folders mee nemen maar toch liever niet als ik moet poepen, dan gewoon doen en weg.
Oud 17-01-2010, 13:21
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
ooohja de garfieldboekjes bij flyaway zit ik ook altijd te lezen
(ze hebben er ook veel te veel)
trouwens flyaway, ze liggen niet op de wc beneden. Dat vind ik wel jammer.

mijn papa's volgende project is de badkamer
zullen we pmmen over onze vaders?
Ja anders gaat al het bezoek dat zitten lezen en mijn moeder vindt dat vies dus mag hij alleen in de bovenbadkamer, daar maakt ze geen gebruik van
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja anders gaat al het bezoek dat zitten lezen en mijn moeder vindt dat vies dus mag hij alleen in de bovenbadkamer, daar maakt ze geen gebruik van
hahaha
mijn moeder vond het ook altijd vies
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
schijten in de baas z'n tijd is helemaal hemels, maar dan neem ik doorgaans geen koffie mee, dat staat zo raar
Dat lees ik wel vaker, waarom in godsnaam?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De wc bij mij op het werk is trouwens helemaal mooi ingericht. In de ruimte waar ook de pot staat, hangt een badkamerkastje met een grote spiegel erop, daarin staat deodorant en haargel en mousse en elastiekjes en speldjes en vanalles om je haar te doen, en inlegkruisjes en tampons en maandverband en drie luchtverfrissers en tandenstokers.
We zijn dan wel een winkel en je moet er representatief uitzien, maar ik ga niet mijn haar doen in de wc :'D
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:40
Martiño
Martiño is offline
Ja! Die tampons, daar wil ik het wel even over hebben.

Op m'n werk hebben we gemengde toiletten (net zoals in Ally McBeal, huhu ) en aangezien het blijkbaar normaal is voor vrouwen om het woord toiletartikelen letterlijk te nemen, liggen er in ieder toilethokje een verzameling tampons, maandverband, deodorant, etc. etc. Ik neem daar geen aanstoot aan (want ik snap dat vrouwen tijdens het maandelijks feest behoefte hebben om zich op te frissen) maar ik vind het wel verbazend dat het niet gewoon netjes wordt opgeruimd in een kastje ofzo, nu slingert het overal rond en kom ik overal doosjes met waarschuwingen voor Toxisch Shock Syndroom tegen.
Oud 17-01-2010, 14:43
Miekje*
Miekje* is offline
Ik doe mijn behoefte en vertrek. Als ik beneden op de wc zit en ik moet een grote boodschap doen, bestudeer ik de verjaardag/bruiloft kalenders. Overigens ben ik alleen lang op de wc als ik ingewikkelde kledij aan heb.
Oud 17-01-2010, 14:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat lees ik wel vaker, waarom in godsnaam?
het in de baas z'n tijd of het koffie meenemen?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
het in de baas z'n tijd of het koffie meenemen?
Poepen in de baas z'n tijd.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:52
Martiño
Martiño is offline
Wat is er raar aan het poepen in de baas z'n tijd? Als je naar het toilet moet, dan moet je naar het toilet. Je gaat het toch niet ophouden totdat je thuis bent ofzo?
Oud 17-01-2010, 14:53
Rationeel
Rationeel is offline
het geeft de hele ervaring een extra dimensie als je weet dat je met elke keer persen een paar euro verdient
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Wat is er raar aan het poepen in de baas z'n tijd? Als je naar het toilet moet, dan moet je naar het toilet. Je gaat het toch niet ophouden totdat je thuis bent ofzo?
Ik wel. Ik heb nog nooit in m'n leven op m'n werk/school gepoept.
en het ging me er ook meer om dat sommige mensen er echt van schijnen te genieten om in de baas zijn tijd te schijten.
Citaat:
het geeft de hele ervaring een extra dimensie als je weet dat je met elke keer persen een paar euro verdient
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 15:09
Philosophy
Philosophy is offline
Een vriend van me meldde zich altijd ziek als hij heel nodig moest poepen op school. Hij kon en wilde het echt niet op school.

Mijn broer geniet overigens ook heel erg van schijten in de baas z'n tijd. Hij heeft er vaak hele verhalen over. Ik snap het ook niet zo.
Oud 17-01-2010, 15:10
Martiño
Martiño is offline
Eh, en heeft hij daar wel eens met iemand over gepraat? Een psychiater? Lijkt me nogal een probleem, zowel praktisch als psychisch.
Oud 17-01-2010, 15:12
Verwijderd
Als ik op een vreemde wc ga zitten, hoe nodig ik ook moet, komt er nooit iets
Heb ik al van kinds af aan, heb een keer in m'n broek gepoept in groep 2 omdat ik niet op die wc wilde :')
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 15:14
Philosophy
Philosophy is offline
Ik kan het ook niet op een vreemde wc hoor. Sinds ik op kamers woon moest ik er ook heeeeel erg aan wennen dat dit 'mijn' wc is. Het lijkt ook meer op een badkamer die je op campings aantreft.

Voor zover ik weet heeft hij het er niet met iemand over gehad nee. Weet ook niet of dat wel zo noodzakelijk is.
Oud 17-01-2010, 15:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Zo blijkt maar dat er toch opvallend veel vrouwen zijn die poepen
Oud 17-01-2010, 15:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan niet plassen als er mensen aan de andere kant van de deur staan, of in het hokje naast me zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 16:04
Verwijderd
Ik vind dit een bizar topic. ;o
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 16:08
Verwijderd
Ik zit nooit langer op een wc dan nodig is. Het zou ook niet in me opkomen om op de wc te gaan lezen oid, daar ben ik te bacteriofoob voor. Bovendien zijn er zat plekken waar je veel lekkerder kunt zitten dan op de wc.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit een bizar topic. ;o
Qft.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 17:40
Toneless
Toneless is offline
Boekje lezen of lekker een peukie roken.
Oud 17-01-2010, 17:42
Martiño
Martiño is offline
Ik zal maar niet zeggen wat ik aan het doen ben terwijl ik deze post typ.
Oud 17-01-2010, 17:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was trouwens een keer in een bejaardenflat naar de wc (ik was op visite) en bij de ingang van die flat, die er pas een paar jaar staat, stond dat hij helemaal nietroken was en dat je nergens in het gebouw mocht roken.
En op het toilet EN op de badkamer hingen dus wel van die vaste, ijzeren asbakken die je weleens in wc's ziet. WUT
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ik zal maar niet zeggen wat ik aan het doen ben terwijl ik deze post typ.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten