Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik begrijp 't echt niet dat mensen zo lang op de wc kunnen zitten. Soms is het natuurlijk wel lekker ontspannend, maar ik zit er eigenlijk alleen lang op als ik ziek ben ofzo.
Van vrouwen vind ik het ook supervervelend dat ze er zo lang over doen om te pissen. Dat is vooral irri als er een hoop mensen in de rij staan voor maar 2 wc's ofzo. Al die troela's zijn dan echt 5 minuten bezig. Srsly, pissen en wegwezen, dat is toch niet zo moeilijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik begrijp het sowieso nooit, je doet wat je moet doen en wegwezen. Ook als je moet poepen. Een boekje lezen kan ik ook op de bank. Ik vind de wc niet echt een ontspannende plek ofzo. En als je een half uur moet opwekken, dan moest je niet.
|||
Citaat:
![]() (ze hebben er ook veel te veel) trouwens flyaway, ze liggen niet op de wc beneden. Dat vind ik wel jammer. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() zullen we pmmen over onze vaders? ![]() |
![]() |
|
Mama zet gewoon altijd een raampje open op het toilet, dan bedenk je je wel 10 keer met dit weer voordat je gaat zitten lezen daar. Verder wil ik echt wel ooit een boekje of een paar folders mee nemen maar toch liever niet als ik moet poepen, dan gewoon doen en weg.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De wc bij mij op het werk is trouwens helemaal mooi ingericht. In de ruimte waar ook de pot staat, hangt een badkamerkastje met een grote spiegel erop, daarin staat deodorant en haargel en mousse en elastiekjes en speldjes en vanalles om je haar te doen, en inlegkruisjes en tampons en maandverband en drie luchtverfrissers en tandenstokers.
We zijn dan wel een winkel en je moet er representatief uitzien, maar ik ga niet mijn haar doen in de wc :'D |
![]() |
|
Ja! Die tampons, daar wil ik het wel even over hebben.
Op m'n werk hebben we gemengde toiletten (net zoals in Ally McBeal, huhu ![]()
|
Ik doe mijn behoefte en vertrek. Als ik beneden op de wc zit en ik moet een grote boodschap doen, bestudeer ik de verjaardag/bruiloft kalenders. Overigens ben ik alleen lang op de wc als ik ingewikkelde kledij aan heb.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en het ging me er ook meer om dat sommige mensen er echt van schijnen te genieten om in de baas zijn tijd te schijten. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een vriend van me meldde zich altijd ziek als hij heel nodig moest poepen op school. Hij kon en wilde het echt niet op school.
Mijn broer geniet overigens ook heel erg van schijten in de baas z'n tijd. Hij heeft er vaak hele verhalen over. Ik snap het ook niet zo.
|
Ik kan het ook niet op een vreemde wc hoor.
![]() Voor zover ik weet heeft hij het er niet met iemand over gehad nee. Weet ook niet of dat wel zo noodzakelijk is.
|
Ik was trouwens een keer in een bejaardenflat naar de wc (ik was op visite) en bij de ingang van die flat, die er pas een paar jaar staat, stond dat hij helemaal nietroken was en dat je nergens in het gebouw mocht roken.
En op het toilet EN op de badkamer hingen dus wel van die vaste, ijzeren asbakken die je weleens in wc's ziet. WUT ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? LauraJansen | 500 | 01-01-2011 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |