Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2009, 16:04
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
hallo allemaal ik had graag tips over hoeje contact maakt met een meisje op straat det je niet kent.
ik ben teneinden raad wie wil mij helpen plaats tips plies
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2009, 16:09
Verwijderd
Je loopt naar haar toe en zegt "Hallo, ik ben jeffreytjee".

Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 16:10
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
Citaat:
Je loopt naar haar toe en zegt "Hallo, ik ben jeffreytjee".

alvast bedankt heeft iemand ook tips tegen niet onzeker overkomen of zenuwachtig
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 16:21
Verwijderd
Potentieel smultopic dit. Carry on!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:04
voussavez?
Avatar van voussavez?
voussavez? is offline
Ik verwijs je door naar het mooiboy topic, volg de adviezen daar op en het kan niet meer mis gaan.
__________________
ceci n'est pas une signature
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:30
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
heel erg bedankt is dat dan die topik van hoe word ik een mooi boy of zoiets
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:40
Verwijderd
Ja, als je een mooiboy bent krijg je zelfvertrouwen en dan kun je de volgende keer die chick gewoon hosselen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:42
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
weet ik ook wel maar is ook nog moeilijk hoor op iemand aflopen een gesprek beginnen zonder zenuwe of een blauwtje te lopen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je een mooiboy bent krijg je zelfvertrouwen en dan kun je de volgende keer die chick gewoon hosselen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:54
voussavez?
Avatar van voussavez?
voussavez? is offline
Blauwtjes lopen hoort erbij, niet alle meisjes zullen je leuk vinden. Nee heb je, ja kan je krijgen. Het ligt allemaal aan je uitstraling.

Zo, dat waren mijn drie wijsheden voor vandaag.
__________________
ceci n'est pas une signature
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
weet ik ook wel maar is ook nog moeilijk hoor op iemand aflopen een gesprek beginnen zonder zenuwe of een blauwtje te lopen
Dan moet je toch eerst die zelfvertrouwen krijgen, wil je die chick hebben van de straat. Is je body wel strak in pak of ben je zo'n nerdje?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:58
Verwijderd
En haar sowieso nooit 'chick' noemen waar ze bij staat.

Echt zo'n afknapper, lol.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 18:10
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
ja net als wijf of dergelijke ook vinden vrouwen het ook niet leuk als je lomp bent ook niet als je teveel over sex hebt en als je onverschillig doet
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 18:10
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
Citaat:
Dan moet je toch eerst die zelfvertrouwen krijgen, wil je die chick hebben van de straat. Is je body wel strak in pak of ben je zo'n nerdje?
hahahaha nee ben geen nerd
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 18:18
Verwijderd
Nou serieus, als je iemand aanspreekt op straat en je raakt helemaal zenuwachtig dan valt er maar 1 ding te doen.
Je spreekt haar aan. Hak die knoop door van onzekerheid en "wat als" hoe vaker je dit doet, hoe gemakkelijker het zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 22:48
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
'Psssssssssssssssssst...'

schijnt ook heel populair te zijn
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 23:31
Verwijderd
Citaat:
'Psssssssssssssssssst...'

schijnt ook heel populair te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 23:43
Verwijderd
Zwaai met wat 500 euro biljetten en het moet helemaal goed komen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2009, 12:06
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
of gewoon even serieus..

Je moet haar gewoon even aanspreken met een smoes ofzo.. gewoon iets heel doms waarbij zij dat ook wel meteen door heeft dat het een smoes is om even met haar te praten maar dat zal ze vast niet zeggen.. Dan gaat ze dr wel over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 12:21
Verwijderd
niet met psst, he meisje, he chick, dushi of een of ander misselijk woord

behalve als je een matig 15 jarig tienermoedertje met t iq van een tandpastatube wil
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 14:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
niet met psst, he meisje, he chick, dushi of een of ander misselijk woord

behalve als je een matig 15 jarig tienermoedertje met t iq van een tandpastatube wil
Er is toch niks mis mee om met he meisje aangesproken te worden? Hoe wil jij dan aangesproken worden? Als je antilliaan bent mag je ook wel dushi zeggen, maar dan op de lieve manier en niet op de gluiperige manier. Als het een nederlands meisje is dat alleen de nederlandse cultuur kent is pssstt geen goed idee idd. Maar is het een meisje is van een cultuur waarin psst als een leuk spel wordt gezien dan maak je daar best nog wel kans mee.

Mijn tip, gewoon op een meisje aflopen en eerlijk vertellen waarom je op haar af bent komen lopen.


Edit: als je antilliaan bent alleen dushi zeggen tegen antilliaanse meisjes, Nederlandse meisjes vatten het bijna altijd verkeerd op. Ook al doe je het op de goeie manier.

Laatst gewijzigd op 29-12-2009 om 14:39.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 15:02
Verwijderd
Ik weet het eigenlijk niet. Als ik spontaan aangesproken zou worden op straat door een jongen die duidelijk meer van me wil, dan gaan bij mij al alarmbellen rinkelen. Dan zou het in principe niet uitmaken hoe leuk en lief en geweldig die persoon is, want dan heb ik voor mezelf al besloten dat ik er niet eens serieus op inga. Dit klinkt heel lullig, maar het staat mij gewoon tegen om iets af te spreken of een heel gesprek te hebben met een volslagen stranger. Natuurlijk gebeurt dit overal wel eens (op school, werk, in de kroeg, festivals), maar er is meestal een 'reden'. Dit zou me eigenlijk gewoon de creeps geven.

Maar goed, dat kan natuurlijk heel anders zijn voor het meisje waar de TS het over heeft, dus aan hem is mijn advies: Wie niet waagt, wie niet wint. Dus ga ervoor, maar houd het een beetje subtiel.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 20:09
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
uhm net als in die films. je gaat met vriend overgooien met bal. hij gooit ver diep vlak voor dat meisje. jij vang die bal keurig met een duik voor haar neus. als het goed is vind ze je dan helemaal koel en flex.

of probeer www.mooiboy.com

__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 12:33
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Doe net als of je verdwaald bent, dan heb je een gepaste smoes om een meisje aan te spreken
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 13:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
'Weet je toevallig hoe laat het is?'
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2009, 14:32
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
sry op die mooiboy site vind ik niks hoor als iker zo bij moet lopen nee liever niet
ik heb een goede tip voor mezelf
blijf jezelf als ze je dan aardig vind vind ze jou aardig en niet iemand die zich anders gedraagt
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 16:35
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
Citaat:
sry op die mooiboy site vind ik niks hoor als iker zo bij moet lopen nee liever niet
hahaha
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 22:03
Verwijderd
Citaat:
sry op die mooiboy site vind ik niks hoor als iker zo bij moet lopen nee liever niet
ik heb een goede tip voor mezelf
blijf jezelf als ze je dan aardig vind vind ze jou aardig en niet iemand die zich anders gedraagt
Heb je nog meer tips voor jezelf? Dan kun je je probleem denk ik wel oplossen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Er is toch niks mis mee om met he meisje aangesproken te worden? Hoe wil jij dan aangesproken worden? Als je antilliaan bent mag je ook wel dushi zeggen, maar dan op de lieve manier en niet op de gluiperige manier. Als het een nederlands meisje is dat alleen de nederlandse cultuur kent is pssstt geen goed idee idd. Maar is het een meisje is van een cultuur waarin psst als een leuk spel wordt gezien dan maak je daar best nog wel kans mee.

Mijn tip, gewoon op een meisje aflopen en eerlijk vertellen waarom je op haar af bent komen lopen.


Edit: als je antilliaan bent alleen dushi zeggen tegen antilliaanse meisjes, Nederlandse meisjes vatten het bijna altijd verkeerd op. Ook al doe je het op de goeie manier.
meestal komt t behoorlijk irritant over als iemand op straat zomaar he meisje met irritant accent zegt...

maar als je t normaal zegt is t idd minder irritant... maar dus niet van 20 meter afstand roepen en fluiten enzo

maar hier wonen volgens mij alleen maar horken, of iig, de rest kom ik niet tegen op straat
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 19:44
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik gruw ervan als jongens/oudere mannen me nakijken of fluiten, laat staan me aanspreken. Op muziekfestivals gebeurde me dit maar al te vaak, beginnen ze gelijk over seks en afspraakjes in de tent..
Somiggen zien het als compliment. Zo kun je het ook beschouwen.

Persoonlijk voel me dan echt een stuk vlees waar mannen op geilen, erg ongemakkelijk. Mannen kennen dit volgens mij niet.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 20:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
'Weet je toevallig hoe laat het is?'
Perfect
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 18:03
blubfish
blubfish is offline
Hm, ik heb een keer gehad, ik vond dat zo grappig, er kwam een jongen naar me toe toen ik in de stad liep met een vrie din van mij, hij liep heelblij naar me toe, gaf me een knuffel, daarna zij die ' o soorry ik dacht dat je bij mij op school zat' en toen heeft tie de hele dag met ons mee gewinkeld (:
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 18:24
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
"Hoi" en "Goede dag" willen vaak goed werken als openingszinnen.

Offtopic: En "please" goed schrijven helpt bij het krijgen van serieuze reacties
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe begin je een leuk gesprek met het meisje waar je op bent?
ikkuweethet
39 22-10-2013 14:58
Lichaam & Gezondheid navelpiercing:D
kimmiej-meisje
7 26-02-2007 12:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.