Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zo is het nu niet meer, maar wat bedoel je precies met nicotine receptoren? |
![]() |
||
Citaat:
Die zitten in je hersens, die bouw je met het roken op, en zodra je stopt is het vaak zat dat je opeens echt hunkert naar een sigaret. Misschien heb jij nog niet zo'n groot legertje in je kop zitten, maar wie weet. Zolang je het niet probeert, weet je het niet. Als je 't wel zegt, maar niet doet, tja. Oja, anyone, correct me if I'm wrong.
|
Anyway, black devils zijn soms lekker.
Ik rook zelf Pall Mall XL omdat daar lekker veel in zitten, maar voor de 'smaak', want alle sigaretten smaken toch bijna hetzelfde, koop ik Lucky Strike.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nou zo dat ik al sinds groep 8 op iemand van 16 lijk (volgens de meeste mensen) dus ik krijg het makkelijk overal mee. Mijn moeder heeft het 1x gevonden, en ze was niet echt boos, want ze had het van me verwacht. Ik wil het nu echt niet aan mijn ouders vertellen, niemand van me familie rookt namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Vind ik geen excuus om dan maar te beginnen.
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het echt onverantwoordelijk en belachelijk dat je rookt. Maar je moet het zelf weten. Ik rook overigens niet, dus ik kan je ook geen sigaretten aanraden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel dat niet als excuus, maar ik bedoel dat ik als ik het zou willen het gewoon mee krijg. Ik haal het ook wel is voor andere mensen, er woont zo een gast bij mij in de buurt die betaald voor mij een pakje als ik er voor hem eentje haal x'D Die gast is ziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Stoerder wordt je er niet door. Ja, joh, vooral medekleuters motiveren, slim. ![]() En ja, dit is hartstikke hypocriet van mij, maar ik vind 't gewoon belachelijk als je vanaf groep 8 al rookt. Puur omdat ik rook, wil niet zeggen dat ik 't ook van anderen goed moet keuren.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Toen ik nog rookte, heb vandaag voorgenomen om helemaal niet meer te roken ook niet in het weekend dus, rookte ik meestal Lucky Strike. Weet eigenlijk niet waarom maar Marlboro rookte iedereen en ik wou wat anders.
![]() En als je altijd kan stoppen, waarom stop je dan nu niet. Als je het niet nodig hebt waarom zou je het dan doen? ![]()
|
Ik rookte altijd Lucky Strike, maar ben al een tijdje over op Winston vanwege de kosten
![]() Als je eens iets anders wilt proberen kun je eens een pakje Black Devil kopen (zijn zwarte sigaretten met vanille smaak). Leuk voor de afwisseling, maar ik zou niet graag niets anders te roken hebben ![]()
||
Citaat:
Het doet z'n naam wel eer aan, het smaakt echt naar zand. ![]()
||
Citaat:
wil niet flauw zijn hoor maar naar mijn mening sporen jouw ouders ook niet als ze jou in groep 8 laten roken. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het echt belachelijk dat kinderen (er is geen andere naam voor mensen van de basisschool) al roken. En ik meot eerlijk zijn dat ik je ook niet geloof als je zegt dat je niet verslaafd bent. Want kinderen raken sneller verslaafd aan sigaretten (en alcohol, is bewezen van allebei) dan jongeren en jongeren weer sneller dan volwassenen. En zelfs al rook je 1-2 sigaretten per maand, dat is nog veel te veel en het heeft geen nut (roken sowieso niet, het is af en toe gwn lekker, maar niet als je <16 bent). Stoer is het iig ook niet.
Veel suc6 ermee en ik hoop dat je stopt. |
![]() |
|
![]() |
Oh sorry, dat bedoel ik niet. Ik bedoelde dat ik mensen die ver onder de 16 zijn ( niet iets van 15, bijna 16 ofzo) zie roken ik dat best wel zielig vind. Daarmee bedoel ik meer mensen van de basisschool en de onderbouw van de middelbare. Ik heb twee aparte zinnen 1 gemaakt, sorry.
|
![]() |
|
Ik zelf rook blauwe Gauloises. Dit doe ik al jaren en het bevalt me prima. Ik ben niet echt een fan van sigaretten met smaakjes hoewel ik heel af en toe een menthol sigaret wel kan waarderen.
Ik weet niet waar je woont maar ik weet in Haarlem wel een aantal goede tabakswinkels te vinden waar ze je ongetwijfeld een goed advies kunnen geven. Mocht je daar toevallig in de buurt wonen en interesse hebben laat het dan maar weten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Overigens, als je het uiterlijk van je sigaretten beu bent: http://forum.scholieren.com/showthre...4#post17134304 Al werken die links niet meer allemaal. |
![]() |
|
![]() |
jongens luister hier eens ff...
al dat geaanval op kinders die roken vanaf hun jonge jaren... stress op jullie zelf omdat jullie het nie konden tegenhouden? roken begint inderdad met bij de groep te horen, stoer doen wat dan ook.... mjah ooit op een dag komen zed er togh wel achter dat ze fout bezig zijn... en zo niet doodgaan van de stress of doodgaan van het roken .. ieder zijn eigen ding... du nie lopen over een kant te scheren, respect ![]() zelf rook ik lucky best van all! |
![]() |
||
Citaat:
Maar doe vooral wat je lekker vindt, en scheer vooral niet rokers ook niet over een kam ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er zit een tabakswinkel in de kruisstraat (vlakbij de Hema) die van alles heeft. Ik ga er echter wel vanuit dat ze op leeftijd controleren. Sigaretten kopen onder je 16e is een lastig verhaal en ik kan je helaas geen plekken noemen waar ze niet controleren.
|
Verwijderd
|
Ik rook altijd menthol, niet altijd een vast merk. Meestal rook ik elixyr, een een of ander goedkoop merk maar wel een hele aanwezige mentholsmaak en zwaar, i.t.t west, pall mall en kent, die smaken naar gewone sigaretten wat ik erg smerig vind.
Marlboro menthol en dunhill menthol vind ik ook oke, maar erg duur. Soms haal ik ook weleens menthol sigaretten van het ah huismerk, maar die zijn wat aan de lichte kant. Voor m'n joints heb ik altijd javaanse jongens 3/4, wat nu dus tembaco heet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Sigaretten onder 5,50 BellePak | 20 | 05-06-2013 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
sigaretten pluk-pluk-473 | 6 | 27-10-2010 23:38 | |
Drugs & Alcohol |
Overstap sigaretten naar sigaren. Wie kan me informeren? herby | 34 | 17-04-2005 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat voor sigaretten zijn lkkr? gekkie:D | 3 | 02-12-2004 16:36 | |
Drugs & Alcohol |
vraagje over sigaretten. Secretly | 5 | 15-08-2002 16:08 | |
Drugs & Alcohol |
Kretek > Magische sigaret!! MasterMolly | 27 | 07-03-2002 23:51 |