Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook de simpele vraag als zet de volgende presidenten in volgorde betreft de ambsperiode. Truman, F. Roosevelt, Johnson en Kennedy. Ik had af en toe van die klote black-outs en dingen door elkaar haalde. Echt slecht maar helaas. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed op pagina 5 leg ik ook uit dat ik verdomme niet meer op de naam van het boek van marx kwam ![]() Terwijl ik wel zijn pamflet ''communistisch manifest'' wist. Allebei makkelijk natuurlijk maar van die 2 moet je toch zeker das kapital weten en ik kwam er verdomme niet meer op. Echt idioot. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nog meer van die zinloze onmogelijke vragen.. Met beetje geluk krijg ik een paar fatsoenlijke vragen en red ik het wel.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=nVonh5TBdEo Sorry van de kut-kwaliteit van het geluid/beeld. Enjoy. En journalistiek is iets dat mij al echt een hele lange tijd leuk lijkt. Ik wil het misschien combineren met fotografie. Maar ik heb een plan dat ik ooit wil uitvoeren waar muziek én journalistiek in zitten. Dus ik zal altijd wel bezig blijven met beiden. |
![]() |
||
![]() |
Thee!
En.... Citaat:
|
![]() |
|
|