Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nogmaals, we zijn allemaal heel lief alleen is er hier vaak sprake van enige mate van ironie, sarcasme en cynisme. en gewoon zeer hoogwaardige en intelligente discussies die niet door iedereen begrepen worden. als hier gezegd wordt dat iemand je wilt geven is dat een uiting van respect ![]() |
![]() |
|
Oh noes, regen
![]() Laatst zat ik in de tram naar school (vanwege de sneeuwstorm) en toen had ik mijn staart onder mijn muts gedaan (je zag geen haar, alleen een bobbel op mijn achterhoofd) en toen gingen er allemaal mensen staren! Volgens mij dachten ze dat ik leukemie had ofzo.
|
Verwijderd
|
Fuck. Ik zie nu ineens dat ik morgenavond naar een voorstelling ga. Had ik niet in mijn agenda geschreven.
En nu twijfel ik. Ik moet eerst lesgeven in Tiel en dan dus in één ruk door naar Eindhoven, en dan daar natuurlijk weer veel te vroeg zijn in m´n eentje... Maar ja, het is wel een van m´n lievelingsstukken. (alleen door Rick Engelkes en Bastiaan Ragas gespeeld ![]() Twijfeltwijfel. En ik ga maar eens naar de AH fietsen. Later. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, bij ons kun je je dan alsnog aanmelden bij de balie en dan kost het 15 euro ofzo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|