Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Oh man, daar wil ik helemaal niet eens over nadenken
Het stomste was nog wel dat óók hij toen niet kon zeggen wat ik had, dus het was min of meer voor niks.
Advertentie
Oud 02-02-2010, 13:55
Verwijderd
trainingsdag 2 rawr \o/ bruin brood met kaas, slagroom, water, kweken die dingen harrr
Oud 02-02-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
^$^&$#)(%

ik ben net gebeld door de dokter en mag weer op naar het ziekenhuis. Bwuh
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben trots op je! Ik val zelf elke keer bij bloedprikken bijna flauw :') *zich een watje voelt*
Ik val de godganse dag bijna flauw

Maar dankzij meneer dokter weet ik waarom

Hij mat mijn zuurstofgehalte en ik heb vandaag best wel een rustige ademhaling voor mijn doen en ik zat de hele tijd tijdens het gesprek rond de 100. Hij schrok best wel. Dus dat zal wel hoog zijn.
Ik heb iets van extreme hyperventilatie dus ofzo. Daarom ben ik denk ik ook zo vaak moe.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Is hij het ook dan?

Zweterigheid vind ik meestal niet zo erg, en die man kan er dan ook weinig aan doen, en props voor de zelfkennis!

En helaas hebben de meeste onderzoekskamers in het ziekenhuis geen ramen.
Ja.
Oud 02-02-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Het stomste was nog wel dat óók hij toen niet kon zeggen wat ik had, dus het was min of meer voor niks.
nou, hij kon toen als het goed is wel allemaal dingen uitsluiten die je níet had anders had-ie het niet moeten doen.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
trainingsdag 2 rawr \o/ bruin brood met kaas, slagroom, water, kweken die dingen harrr
Slagroom? Wtf.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Formaldehyde, ook altijd zo'n lekker geurtje.
Beter dan ontbindende stoffelijke resten
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja.
Snel even uitzendinggemisten dan!
Rivka
Rivka is offline
Oud 02-02-2010, 13:58
Verwijderd
Oh hihi, ik heb een boekje met Schotse moordverhalen, en er staat een heel tof verhaal in over de familie Bean (die in een grot woonde, zich uitbreidde door incest en onschuldige voorbijgangers opat) En op wiki lees ik nu dit:
The punk rock band the Real McKenzies recorded a song entitled "Sawney Beane Clan".
Dat is dus de band die ik zaterdag jl. zag.

In de categorie: totaal onboeiend voor jullie, een "hee wat leuk "momentje voor mij.
Oud 02-02-2010, 13:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Slagroom? Wtf.
Eiwit?
Oud 02-02-2010, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Beter dan ontbindende stoffelijke resten
Ja, maar die stank van formaldehyde blijft in je kleren hangen, die ontbindende stoffelijke resten niet.
Verwijderd
Ik snap best dat zo'n OK uiteraard hygienisch is maar ik vind het openbaar vervoer al een vies idee. Smetvrees de gekste!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lijkenlucht blijft echt wel hangen hoor
Mijn kat had een keer een vogeltje voor me meegebracht en dat onder mijn bed verstopt en na twee weken vond ik het en ik haalde het weg en na twee maanden rook ik het nog
Oud 02-02-2010, 14:00
Verwijderd
Ik ben bijna nooit vies van iemand. Alleen van kots.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Snel even uitzendinggemisten dan!
Je wordt er niet vrolijk van.

Citaat:
Eiwit?
Kan ie beter wat anders met eiwit eten lijkt me. En sowieso waar eet je slagroom bij als je brood eet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik snap best dat zo'n OK uiteraard hygienisch is maar ik vind het openbaar vervoer al een vies idee. Smetvrees de gekste!
Het OV is ook veel viezer dan een OK
Oud 02-02-2010, 14:01
Verwijderd
Ik heb nog nooit een lijkenlucht geroken. Heb 1 keer een lijk verzorgd maar die was toen net pas 10 minuten dood.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je wordt er niet vrolijk van.

Kan ie beter wat anders met eiwit eten lijkt me. En sowieso waar eet je slagroom bij als je brood eet.
True. In opgeklopt eiwit zit ook meer eiwit dan in opgeklopte room. En minder vet
Verwijderd
Ik ben een beetje vies van de meeste mensen denk ik, in die zin dat als iemand me (per ongeluk) aanraakt ik een rilling krijg ;x Dat is tenminste bij mensen die ik onaantrekkelijk/onaardig vind. Bij lieve en lekkere mensen ben ik juist best aanrakerig.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben moe.
Verwijderd
Citaat:
smetvrees is nodig op een OK ik denk dat alle OK-assistenten smetvrees hebben.
Oud 02-02-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Lijkenlucht blijft echt wel hangen hoor
Mijn kat had een keer een vogeltje voor me meegebracht en dat onder mijn bed verstopt en na twee weken vond ik het en ik haalde het weg en na twee maanden rook ik het nog

Dat doet mijn vis nou nooit
Verwijderd
Ik heb daarom ook bewondering voor mensen die in de zorg werken want dat lijkt me echt heel smerig
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik val de godganse dag bijna flauw

Maar dankzij meneer dokter weet ik waarom

Hij mat mijn zuurstofgehalte en ik heb vandaag best wel een rustige ademhaling voor mijn doen en ik zat de hele tijd tijdens het gesprek rond de 100. Hij schrok best wel. Dus dat zal wel hoog zijn.
Ik heb iets van extreme hyperventilatie dus ofzo. Daarom ben ik denk ik ook zo vaak moe.
^ het is trouwens wel fijn dat ik weet wat er aan de hand is enzo, maar ik kan er dus verder niks aan doen.

Ik ga vanavond naar fysiotherapie, maar eens vragen of zij wat weet.
Ik doe de godganse dag ademhalingsoefeningen en weetikwat dus daar ligt het ook niet aan.
Verwijderd
Citaat:
Slagroom? Wtf.
om dik te worden
Verwijderd
Citaat:
True. In opgeklopt eiwit zit ook meer eiwit dan in opgeklopte room. En minder vet
ik denk dat Panda gewoon wil aankomen en dan schiet slagroom lekker op met alle vet en suiker die erin zit
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Dat doet mijn vis nou nooit
nouja wat een ondankbare vis
Oud 02-02-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
smetvrees is nodig op een OK ik denk dat alle OK-assistenten smetvrees hebben.
Bij mij is het psychologisch en erfelijk belast
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik denk dat Panda gewoon wil aankomen en dan schiet slagroom lekker op met alle vet en suiker die erin zit
ohja

Maar hij wil, lijkt me, zwaarder worden, en niet alleen dikker? Dan kan hij beter eieren eten, in het eigeel zit ook veel vet en dan kweek je lekker spieren
Verwijderd
Mijn ene konijn laat altijd overal dropjes voor me achter
Rivka
Rivka is offline
Mijn zusje had haar knuffelpoes op de keukenvloer gelegd, en mijn konijn was daar binnengelaten omdat zijn hok op het keukenbalkon staat en het koud was, maar dat had ze maar beter niet kunnen doen want het konijn begon het poesje letterlijk te batsen Waarschijnlijk dacht hij dat-ie een sexy konijnenvrouwtje was. Het was vies maar wel heel grappig.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb daarom ook bewondering voor mensen die in de zorg werken want dat lijkt me echt heel smerig
Het is ook een kwestie van gewenning.
Oud 02-02-2010, 14:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een lijkenlucht geroken. Heb 1 keer een lijk verzorgd maar die was toen net pas 10 minuten dood.
Toen ik avonddienst had op stage was er op de SEH net een patiënt overleden. Die lag daar dus (gewoon afgezonderd, en netjes bedekt met dekentje) in een traumakamer. Omdat er verbouwd werd, moesten wij alleen steeds door de traumakamer lopen om bij de röntgenkamer te komen. Dat vond mijn begeleidster niet zo leuk. ;x
Oud 02-02-2010, 14:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn zusje had haar knuffelpoes op de keukenvloer gelegd, en mijn konijn was daar binnengelaten omdat zijn hok op het keukenbalkon staat en het koud was, maar dat had ze maar beter niet kunnen doen want het konijn begon het poesje letterlijk te batsen Het was vies maar wel heel grappig.
Mijn konijn zou het aan stukken hebben gereten, ze had nog geluk!
Oud 02-02-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
nou, hij kon toen als het goed is wel allemaal dingen uitsluiten die je níet had anders had-ie het niet moeten doen.
Ja dat is ook zo maar er wás al zoveel uitgesloten en het was al het zoveelste onderzoek dus ik was het een beetje beu, zegmaar. En het was ook nog eens in Zweden, heel alleen, dus was ik zielig.
Verwijderd
Citaat:
ohja

Maar hij wil, lijkt me, zwaarder worden, en niet alleen dikker? Dan kan hij beter eieren eten, in het eigeel zit ook veel vet en dan kweek je lekker spieren
heb ook eieren ;x + slagroom en noten etc

dikke panda!
Verwijderd
Citaat:
Toen ik avonddienst had op stage was er op de SEH net een patiënt overleden. Die lag daar dus (gewoon afgezonderd, en netjes bedekt met dekentje) in een traumakamer. Omdat er verbouwd werd, moesten wij alleen steeds door de traumakamer lopen om bij de röntgenkamer te komen. Dat vond mijn begeleidster niet zo leuk. ;x
lijkt mij ook nogal scary de barry!
Verwijderd
Citaat:
Mijn konijn zou het aan stukken hebben gereten, ze had nog geluk!
Wijlen mijn konijn had precies hetzelfde gedaan als Rivka's
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben een beetje vies van de meeste mensen denk ik, in die zin dat als iemand me (per ongeluk) aanraakt ik een rilling krijg ;x Dat is tenminste bij mensen die ik onaantrekkelijk/onaardig vind. Bij lieve en lekkere mensen ben ik juist best aanrakerig.
Oei, en ik heb je nog wel in een ongemakkelijke pose gedwongen op de meet.
Rivka
Rivka is offline
Maar het was echt met zijn piemel en sperma en alles Arm poesje.
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is ook zo maar er wás al zoveel uitgesloten en het was al het zoveelste onderzoek dus ik was het een beetje beu, zegmaar. En het was ook nog eens in Zweden, heel alleen, dus was ik zielig.
aw
Oud 02-02-2010, 14:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
heb ook eieren ;x + slagroom en noten etc

dikke panda!
wintervachtje!
Citaat:
Wijlen mijn konijn had precies hetzelfde gedaan als Rivka's
Onze konijnen zijn nu de konijnenhemel aan het overnemen MUITERIJ!
Verwijderd
Ik was toen ook zo bang dat het lijk zou gaan bewegen, omdat m'n oma (verpleegkundige) weleens heeft meegemaakt dat een lijk rechtop ging zitten (door medicijnen) en daar was ik dus heel erg bang voor.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oei, en ik heb je nog wel in een ongemakkelijke pose gedwongen op de meet.
Jij bent toch ook lief en lekker?
Oud 02-02-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik was toen ook zo bang dat het lijk zou gaan bewegen, omdat m'n oma (verpleegkundige) weleens heeft meegemaakt dat een lijk rechtop ging zitten (door medicijnen) en daar was ik dus heel erg bang voor.
WAT?! Een lijk dat rechtop ging zitten?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
deze quote zonder zn context

Maar ja, hoe wou je anders dat dat konijn batste?

Dit is op te lossen met een warm bad en een goed gesprek om de kat van zijn trauma af te helpen, aan stukken gereten worden is niet te verhelpen!
Verwijderd
Citaat:
als ik in een kamer sta waar een lijk is en ik kijk even een andere kant uit denk ik altijd dat ik vanuit mijn ooghoekjes zie dat ze bewegen dus ik kan alleen met een overledene in één kamer zijn als ik strak naar de overledene blijft kijken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten