Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oh hihi, ik heb een boekje met Schotse moordverhalen, en er staat een heel tof verhaal in over de familie Bean (die in een grot woonde, zich uitbreidde door incest en onschuldige voorbijgangers opat)
![]() The punk rock band the Real McKenzies recorded a song entitled "Sawney Beane Clan". Dat is dus de band die ik zaterdag jl. zag. In de categorie: totaal onboeiend voor jullie, een "hee wat leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga vanavond naar fysiotherapie, maar eens vragen of zij wat weet. Ik doe de godganse dag ademhalingsoefeningen en weetikwat dus daar ligt het ook niet aan. |
![]() |
|
Mijn zusje had haar knuffelpoes op de keukenvloer gelegd, en mijn konijn was daar binnengelaten omdat zijn hok op het keukenbalkon staat en het koud was, maar dat had ze maar beter niet kunnen doen want het konijn begon het poesje letterlijk te batsen
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ja, hoe wou je anders dat dat konijn batste? Dit is op te lossen met een warm bad en een goed gesprek om de kat van zijn trauma af te helpen, aan stukken gereten worden is niet te verhelpen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|