Ik vind het altijd een beetje jammer dat ze bij de AH nooit leuke dingen als actie doen. Die voetbalplaatjes boeien me geen flikker en die krijg je al bij tien euro (waar ik vaak wel aan kom), maar die leuke figuurtjes van Disney enzo krijg je dan pas weer bij vijftien euro, een bedrag waar ik niet zo snel aan kom. En waarom kun je niet gewoon sparen voor handdoeken ofzo, dat is ook handig!
ik had een keer een soort van vriendje (voor degene die lang forumen het gaat hier om 'dinges' uit eindhoven) en die had ook een konijn. dat beest vrat gewoon al zijn meubels en kabels op, zou ik echt niet goed van worden.
Hij had een klein speelgoedkonijntje die hij altijd ging neuken. En soms je voet.
edit van de laaatste zin : dat konijn dan he niet dinges zelf
Ik had net m'n beste vriend aan de telefoon, vraag hoe zijn sollicitatiegesprek ging. Zegt ie: Ja, goed, die vrouw was echt bloedmooi. Ik heb 1,5 uur met haar zitten praten...
Hè, ik ga over 2,5 week op een spontane minivakantie naar Terschelling, maar nu probeer ik de overtocht te boeken en telkens als ik bij de laatste stap ben (dat ie mijn gegevens moet opslaan) loopt ie vast. Hij is nu al tien minuten aan het 'denken' ofzo
04-02-2010, 12:59
Verwijderd
oh wassen door de kapper heb ik zo'n hekel aan Ik zorg altijd dat m'n haar nog nat is van de douche als ik daar aan kom.
Mijn zusje was Family Matters aan het kijken en ik heb me toch kapot gelachen om die Abel
Dat is de vorige serie van Family Matters.
Spoiler
Het loopt aanvankelijk niet goed af met Abel. Nogal een schrijnend geval. En die ouders, mijn god zeg Maar uiteindelijk komt het toch nog goed, alleen niet in de serie.
Hè, ik ga over 2,5 week op een spontane minivakantie naar Terschelling, maar nu probeer ik de overtocht te boeken en telkens als ik bij de laatste stap ben (dat ie mijn gegevens moet opslaan) loopt ie vast. Hij is nu al tien minuten aan het 'denken' ofzo
dat hoef je toch niet te boeken? Je gaat gewoon naar Harlingen en zegt aan het loket 'hoi een kaartje graag'.
dat hoef je toch niet te boeken? Je gaat gewoon naar Harlingen en zegt aan het loket 'hoi een kaartje graag'.
Niet? En als er dan geen plaats meer is? Dan staan we daar. We hebben nu helemaal uitgedacht hoe laat we met de boot meegaan enzo, en hij vaart maar vier keer per dag (in het weekend)
04-02-2010, 13:03
Verwijderd
mijn moeder: he ik krijg al de hele week mijn haar niet in model en ik wil nu toch dat het goed zit
ik: waar ga je naar toe dan?
mijn moeder: de kapper
Het loopt aanvankelijk niet goed af met Abel. Nogal een schrijnend geval. En die ouders, mijn god zeg Maar uiteindelijk komt het toch nog goed, alleen niet in de serie.
Care ik zat net op een leuk stukje dat hij helemaal klemvast zat en toen zei "ik ga je bijten hoor!"
Niet? En als er dan geen plaats meer is? Dan staan we daar. We hebben nu helemaal uitgedacht hoe laat we met de boot meegaan enzo, en hij vaart maar vier keer per dag (in het weekend)
Hmm ik heb nog nooit meegemaakt dat er geen plaats was, maar ik ben dan ook weer niet zó vaak op terschelling geweest. En je moet natuurlijk een eind reizen van te voren, dan is boeken misschien wel zo handig inderdaad