Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maakt niets uit, het stak er gewoon weer zo tussenuit.
|
Ik kijk het ook hoor
![]() Zo langzamerhand word ik wel een beetje moe van het feit dat men doet alsof Europa één klein landje is waar allemaal Europeanen in wonen die allemaal precies hetzelfde zijn. Alsof er echt geen enkel cultureel verschil is. Volgende week Amsterdam, dat wordt leuk maar vermoedelijk ook enorm irritant. Want hoeveel vooroordelen zullen we wel niet langs zien komen? Vandaag hebben we de klompen en de molens al gezien. Volgende week zeker een crack-shoot, een hoerencatwalk en een tulpencommercial? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik begrijp wel een beetje wat ze bedoelen met dat cultuurverschil met Europa (hoewel het inderdaad belachelijk is dat een heel continent zo over één kam wordt geschoren). In Nederland is het in ieder geval over het algemeen zo dat je niet te koop loopt met je eigen kwaliteiten. Misschien komt dat omdat we hier wat nuchterder zijn. Het valt me vaak op bij Amerikaanse programma's dat deelnemers vantevoren zeggen dat ze de beste zijn, dat de rest maar dom/lelijk is, en dat ze absoluut gaan winnen. Wanneer dat dan niet gebeurt komt er vaak een reactie als: 'Nou ja, ik wilde toch niet winnen/ze hebben er geen verstand van.' Ik zou persoonlijk vanaf het begin een andere instelling hebben (Ik doe m'n best, maar we zullen wel zien, want de andere deelnemers zijn erg mooi/slim/goed). Het niet overlopen (en naar de wereld uitstralen) van zelfvertrouwen wordt blijkbaar in dit geval afgekeurd.
|
Naja, er zijn naar mijn gevoel wel verschillen tussen Amerikanen en Europeanen, maar het wordt hier wel heel kort door de bocht gesteld. Maar goed, het is ook ANTM, wat verwachten we ook
![]() Er zijn veel leuke meisjes imo, maar die Samanta vind ik wel een kortzichtig wicht die niet al te slim overkomt. Ik snap ook niet zo goed wat ze in Mckey zien, ik zie het eigenlijk niet. Elina vind ik echt super mooi, hoewel ik dat zware beter vond dat dat rode. Analeigh is ook echt mooi, haar filmpje was ook echt goed gelukt.
|||
Citaat:
Citaat:
En ik kan Elina niet uitstaan. Wat een dom wijf is dat ![]()
|
Verwijderd
|
Yes, Sheena eruit. Wat een dof wijf is dat.
![]() Ik vind dit weer echt een leuk seizoen, ben dit keer ook echt benieuwd wie er gaat winnen. Ondanks haar zenuwachtige gedoe hoop ik het meest op Marjorie, want die doet het op foto's erg goed. Ik hou wel van die 'awkwardness' zoals de jury het noemt. Moest trouwens wel lachen om wat Daphne Deckers in haar column in Vrouw over ANTM schreef, over dat alle juryleden met kussentjes op gelijke hoogte worden gebracht zodat niemand hoger of lager zit dan een ander. ![]() |
![]() |
|
Wow, als Bas Kosters Marjorie op gosee zou krijgen, zou hij waarschijnlijk gillend wegrennen door haar ongemakkelijkheid. En Daphnes Engels blijft cringe worthy.
|
Verwijderd
|
Ik vind dat er goede kandidaten over zijn, dat is ook wel eens anders geweest. En erg leuk om te zien dat ze in Amsterdam zijn!
En Analeigh, oh my god. Wat een lief MOOI meisje is dat toch. Ik word er spontaan lesbisch van. Samantha vind ik irritant, maar wel erg grappig dat ze zei: 'They were having a lesbian bath-moment'. ![]() |
![]() |
|
Ik vind McKey maar niks. Ik vind haar absoluut niet knap en ik vind haar persoonlijkheid vervelend. Hoe kun je nou zeggen dat Elina de slechtste persoon is die je hebt gezien. Tuurlijk, je kan Elina niet aardig vinden, maar alsof er geen slechtere mensen bestaan dan iemand die wat té gecontroleerd is
![]() En ik vind McKey het goed doen op foto's, maar ik vind haar precies een kopie van tig andere modellen die ik met soortgelijke blik en kapsel in die bladen heb zien staan. Amsterdam kwam nog aardig weg trouwens, al moest er natuurlijk wel even gediscussieerd worden over hoe respectloos prostitutie wel niet is.
||
Citaat:
|
Jammer dat Elina eruit is. Maar ik was wel verbaast dat ze pas 18 is. Maar ik vind het nog steeds echt een mooi meisje. Majorie is een beetje jammer, haar zenuwen beginnen mij op mijn zenuwen te werken.
Ik hoop dat Analeigh wint, die vind ik het mooist en de boeiendste van het stel eigenlijk.
|
Verwijderd
|
Jammer van Elina, dat was toch één van mijn favorieten. Al snap ik wel wat de jury bedoelt.
En AAARGH die Marjorie... Hoe denkt die ooit te gaan overleven in de mode-wereld? Ik zou haar echt graag een trap onder d'r kont geven, alsjeblieft zeg... Hoop dat Analeigh wint. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's next top model seizoen 6! komt op TV GiovsGio | 499 | 13-03-2007 15:46 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top model (4) Verwijderd | 500 | 25-01-2006 15:04 |