![]() |
|
![]() |
klinkt wel redelijk. maar zou me waarschijnlijk vervelen als ik er langere tijd naar ga luisteren
deze band ontdekte ik laatst, 1 van de weinige vikingmetal zonder grunten hun nummers in het faeroers(of zoiets) zijn het luisteren ook wel waard, hou er wel van als ik het niet kan verstaan, hoor je namelijk veel meer de muziek in de zang http://www.youtube.com/watch?v=fu2bgwcv43o |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De muziek laat mij onberoerd, zonder ook echt mij te ergeren.
Wel mooie prentjes ![]() Blutengel - Dancing In The Light |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Hoe wou je de combo sting ft the police noemen, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar. Ontopic: Citaat:
Duran Duran - Wild boys
Laatst gewijzigd op 30-01-2010 om 11:02. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Dat noem je geen combo, dat noem je een band. Je noemt die band trouwens gewoon The Police. Of heb jij het ook over The Rolling Stones ft. Mick Jagger of David Bow ft. Ie? Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is natuurlijk welzo dat vanuit een verkoopsargumentatie, wel veel 'Feat' projecten tot stand komen. Elthon John feat blue bvb. In dat geval ook om nog eens oude wijn in nieuwe kruiken te kunnen verkopen. ![]() Over captain Beefheart Het is mooi, al kan ik nooit lang naar dit soort muziek luisteren. Té experimanteel denk ik. ![]() Snog - Corporate Slave |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vond dit wel grappig en weird... wel even helemaal luisteren
||
Citaat:
Met The Police was natuurlijk niet de juiste voorbeeld, je snapte mn statement. On topic: Tsja wat moet ik nou van zeggen.. De instrumenten zelf zijn geniaal al is dit te veel van het goede. Flogging Molly - Devil's dance floor
|
Dit vind ik dus totaal niks.
Toevallig tegen gekomen op dumpert, kende het zelf nog niet.. Slash - Godfather theme live
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Altijd wel een leuk nummer gevonden, vooral de beat.
Citaat:
![]() Een bekender dan ^^ Hier heb ik op Pukkelpop nogal dronken staan dansen, maar ik kon maar niet onthouden wie het was. Ik had het over Badabing en Bam Bam Bigalow (een wrestler ![]() |
![]() |
|
sorry, vind het niet zo geweldig, ben geen fan van gecomputeriseerde muziek, wel een van de beteren in het genre.
Nieuwe van Dave Matthews:http://www.youtube.com/watch?v=au5JMhaBnv4 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sory Music Entertainment blokkeert de link in vlaanderen
Jammer ![]() Sisters of Mercy - Temple of Love (1992) Echte fans verkiezen de Temple of Love van 1983, maar ook niet is door de één of de andere platenbaas van youtube verbannen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het altijd zo belachelijk dat dat in een land geblokkeerd kan worden, ik kan het dus ook niet kijken...
Maar over de Sisters: goed natuurlijk, al kan ik het niet altijd even goed waarderen, ligt aan mijn stemming en het nummer, maar deze vind ik nu wel erg fijn. Zelf luister ik deze: |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb het toevallig dit weekend gehoort helemaal op het begin van een fuif. Een beetje als soundcheck zeg maar. wist evenwel niet dat het van deze artiest was.
![]() Echte sfeermuziek, niets mis mee. ^^ En de sisters hebben eigenlijk 2 gezichten: dat van een heel bombastische band en dat van een ultrasobere zwart-wit band. De kunst zit erin van alle twee die gezichten te houden. Valt mij op dat veel fans moeite hebben met één van die twee gezichten. Merk je heel goed bij de dj requests... The Frozen Autumn - This Time (Electro Rmx) Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 16:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De origineel is meer ja, echte ouderwetse ravenzwarte DarkWave die onder andere Clan of Xymox op de kaart heeft gezet. Ook héél mooi, maar ik denk dat we nu gewoon in een tijdsgeest zitten dat dat alles electronischer en 'dansbaarder' moet.
![]() Hmmm, een echte klassieker van één van de allerbeste bands die België ooit heeft gehad in dit genre! ^^ zo iets kan alleen maar beantwoord worden met iets van die andere dinosaurus: Front 242 - Headhunter ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh kijk, zo hoort het ^^ Al moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik hen niet zo goed ken als The Neon Judgement, maar daar ga ik dringend eens verandering in brengen dan.
En nu: een nummer dat ik absoluut fantastisch vind, qua muziek, qua stemmen, qua tekst... Ik wilde het al heel lang geleden hier eens posten, maar het is zo weer een van die onbekendere dingen die je meestal niet op Youtube vindt. Tot vandaag! Ik heb het origineel van een optreden gevonden: Voor diegenen die denken: ik ken die gozer, ja het is The Ex in combinatie met een big band. Han Buhrs, die ook in mijn andere favoriete experimentele band zong: Palinckx. MAAR als je dan toch aan het luisteren bent, luister dan even deze (negeer de clip), zo luister ik het nummer het liefst: de 1e 2 nummers van de cd een rondje Holland achter elkaar, ik vind de teksten gewoon te geniaal, ik wou dat ik zo kon schrijven... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toevallig geen familie van die Hasseltse DJ Foechoer?
![]() Hij had het ooit eens tegen mij op Facebook over dit eum 'muzikaal bendetje'. Welja, ik heb die man toen gezegd dat ik geen aanvangen weet met die muziek en ik zal het nu vrees ik nog eens moeten zeggen. Heel leuk allemaal, maar gewoon te chaotisch vind ik. En de teksten ja, dat is al evenveel poetische waanzin he. ![]() Om een keer in het Nederlands te blijven: Clouseau -Wil Niet Dat Je Weggaat Zeemzoet onding zullen velen vinden, maar mijn mening is toch dat de eerste platen van Clouseau vrij interessante nummers hadden. Aan de persoon onder mij om te oordelen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zou zo maar eens kunnen, Hasselt is dicht bij ^^ Maar nee, dan had ik het vast geweten. Goeie smaak heeft die kerel trouwens ^^ En ach, ik heb experimentele muziek rond jouw leeftijd leren waarderen, dus wie weet komt dat nog
![]() Het lijkt overigens wel of wij alleen zijn overgebleven op Muziek ![]() Clouseau vind ik niets op een paar nummers na, en daar hoort dit niet bij. Ik ga het niet eens opzetten, sorry. Er zijn trouwens ook nog een paar mooie orchestral versies van dit nummer te vinden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik haatte The Black Eyed Peace toen ze nieuw in de charts waren, ik haat ze vandaag nog meer.
Afschuwelijke muziek gemaakt door dikke nekken, voor dikke nekken! Nee, geef mij maar DIT: Fields Of the Nephlim doet mij zo altijd heerlijk denken aan de woelige jaren 80 met de bomaanslagen en de wilde achtervolgingen. Set the world on fire! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind The Black Eyed Peas best tof
![]() ![]() Moonchild, dat doet me denken aan The Never Ending Story <3 De muziek vind ik tof, zijn stem iets minder, ik heb het idee dat hij een mooie stem heeft als hij gewoon zou zingen, maar dat bewust een beetje verpest. |
![]() |
|
Black Eyed Peas is echt één van de slechtste bands aller tijden. Het is niet meer te geloven met wat voor troep zij wegkomen.
Finntroll daarentegen is wel lachen. ![]()
||
Citaat:
Jammer dat dat nummer van John Coltrane zo oud is, het is aan de geluidskwaliteit te horen. Desondanks vind ik het geweldige muziek, heel lekker als achtergrondmuziek. Hmmm, wat zal ik eens posten? Billy Joel - For The Longest Time [filmpje] |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ![]() Je filmpje laad niet scoot, je hebt 'm denk ik niet goed geembed. Billy Joel is wel tof tho ![]() |
![]() |
|
Ja, ik ben er niet helemaal uit hoe de Youtube-tags werken. A little help? [a]
Audioslave is leuke muziek, mits je in de bui bent. Althans, dat geldt voor mij. En ik ben nu niet in de mood ervoor. ![]() Nog maar even iets uit de jaren '80: [Toto - Pamela] |
![]() |
||
Citaat:
ok ik krijg alleen een wit vlak als ik een youtube filmpje erin zet (weet iemand hoe je dat kan verhelpen....) maar ik ga voor Frans Bauer - Heb je even voor mij
||
Verwijderd
|
Citaat:
Scoot: De tags zijn [ YOUTUBE ] en [ /YOUTUBE ] zonder spaties. En dan kopieer de nummer/letter-combinatie van het youtube-filmpje. Ook het minnetje als dat er voor staat en niet de & en wat erachter komt als je een related search doet. Wat betreft Bauer, dat zet ik niet eens op. KLOTETROEP is het!!!! *kots* |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Want chopin. Excuses voor het plaatje, maar dit kan je tenminste nog enigzins horen.
|
Verwijderd
|
Nou nou, de dodenmars is wel één bvan de mooiste dingen aan de westerse cultuur he.Als Youtube het kan blijven overdragen, des te beter. Persoonlijk verkies ik wel een versie met orgels, maar dat is persoonlijk.
![]() Leuk deuntje overigens, die Secret chiefs. ^^ Der Klinke - Caste In the Dark |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je nieuwste ontdekking Verwijderd | 365 | 12-04-2014 18:31 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Tar Anárion | 171 | 30-10-2012 11:50 | |
Muziek |
Original vs Cover PunkyFunkyDucky | 18 | 06-07-2012 20:43 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Verwijderd | 500 | 17-11-2011 18:35 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Verwijderd | 500 | 29-11-2010 21:27 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martińo | 500 | 19-01-2010 19:11 |