Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2010, 11:24
Verwijderd
Ik ben nog steeds wazig van het weekend geloof ik, al slaat vandaag de dip hard in. Of gisteravond eigenlijk al. Bananen eten schijnt te helpen toch?
En eigenlijk heb ik nu gewoon zin om uit dat emotionele gejank te gaan en weer wazig te worden met een joint ofzo, maar ik denk dat ik mijn lijf misschien maar even rust moet geven..
Advertentie
Oud 02-02-2010, 11:31
wann
wann is offline
XTC/mdma? De meeste hulpmiddelen doen niet zoveel maar bananen zijn sowieso goed dus eet er lekker een paar.

Beter zoek je iemand waar je lekker tegenaan kunt kruipen en waardoor je je vast kunt laten houden, dat blijft toch de beste oplossing.
Oud 02-02-2010, 11:33
Verwijderd
Mja dat wordt m deze dagen niet, helaas helaas.
En mdma ja. Heb de afgelopen dagen al wel wat bananen op maar so far helpt t nog niet. Uitzitten dan maar
Oud 02-02-2010, 11:45
wann
wann is offline
Onthou de zelfacceptatie en empathie van mdma, waar we ook in het alledaagse leven naartoe werken, beetje bij beetje. Gevoelsmatig vaak buiten bereik, maar wel een waardevolle herinnering om tegenover negatieve gedachten te zetten.
Oud 02-02-2010, 11:51
Verwijderd
Ja dat weet ik Maar t was ook op andere gebieden ff een emotioneel weekend, wel goed op zich, maar dat maakt wel dat ik nu lichtelijk fucked up en in de war ben.
Maar ik vond net ergens nog 3 bananen en die heb ik opgegeten Kreeg verder ook nog geen hap door mn keel, dus voedsel in mn maag en blijmaakstofjes helpen vast.
Maar thanks
Oud 02-02-2010, 11:58
wann
wann is offline
Ah, juist. Nja, klinkt alsof je er goed mee bezig bent. Sterkte!
Oud 02-02-2010, 13:30
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Je kunt ook high worden van bananen:'D

En als afscheid zo veel geblowed zondag dat ik nog steeds wel duf ben
Oud 02-02-2010, 22:57
Verwijderd
Murphy's! en we waren 1e met pubquizzen, yeah
Oud 05-02-2010, 00:54
Verwijderd
helemaal naar de klote met iceolator heftig spul, heb wel moeite met mn evenwicht enzo, zicht is ook niet altijd even helder
Oud 05-02-2010, 12:10
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Haha, ik krijg binnenkort ook een dik plak iceolator, word oppassen
Oud 05-02-2010, 18:50
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Oud 05-02-2010, 20:31
Wammus
Wammus is offline
Ik zit ook weer eens een avondje stoned achter de pc.

Ik heb de afgelopen week met Julia en Maud in ons nieuwe huis gezeten. Helaas hebben we daar nog geen internet maar zodra dat geregeld is wonen we daar waarschijnlijk helemaal.
Oud 06-02-2010, 17:03
HTID
HTID is offline
vanavond dnb
Oud 06-02-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
vanavond dnb
ben je weer helemaal in orde?
Oud 07-02-2010, 15:47
Verwijderd
snoeiharde schranz_0_
Oud 08-02-2010, 14:54
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Slecht tekno feestje en keta
Oud 08-02-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Slecht tekno feestje en keta
fail ik had een goed tekno/schranz feest maar helaas geen keta;p
Oud 09-02-2010, 14:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Haha, ik krijg binnenkort ook een dik plak iceolator, word oppassen
Oud 09-02-2010, 15:30
HTID
HTID is offline
Citaat:
ben je weer helemaal in orde?
Was het maar zo'n feest. Na een biertje merkte ik al dat ik voorlopig nog niets kan drinken, maar gelukkig was het wel een leuk feest.
Oud 09-02-2010, 21:44
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Arme kerel

En jezus zeg, ik fucking weinig blowen de afgelopen tijd omdat ik gewoon effe wat meer in mijn leven wilde doen, veranderd er niets. Ik had wel verwacht als ik een flinke tijd achter elkaar nuchter bleef ik vroeger mijn bed uit zou komen, meer op een dag zou doen etc. maar niets van dat alles. Gaf volgens mij gewoon hash de schuld van veel shit van mezelf waar ik het niet mee eens was, en nu moet ik iets anders vinden
Oud 10-02-2010, 22:56
Wammus
Wammus is offline
Op het moment dat je ergens mee zit moet je hetgeen waar je mee zit aanpakken en niet de mogelijke oorzaak proberen weg te nemen.

Wat ik simpelweg bedoel te zeggen is dat als jij vroeger je bed uit wilt komen je naar de Hema moet gaan, zo'n lelijke kutwekker met 2 van die bellen moet kopen en die zover van je bed zetten dat je je bed uit moet om hem uit te zetten. Vervolgens moet je de discipline opbrengen om een beetje op tijd naar bed te gaan en niet terug te kruipen op het moment dat de wekker gaat maar om koffie te zetten of een andersoortige vorm van ontbijt te fixen en wat te gaan doen.

Wat je gaat doen is uiteraard geheel afhankelijk van wat je wilt doen. Echter ik denk dat je je doelstelling iets concreter moet maken. Oftewel in plaats van een vage term als "meer gaan doen" te hanteren kun je je beter afvragen wat je dan precies wilt gaan doen? Wil je bijvoorbeeld zorgen dat je huis netjes en opgeruimd raakt en blijft, maak dan een schoonmaakschema en breng de discipline op om jezelf eraan te houden. Wil je zorgen dat je je school in afzienbare tijd afmaakt, maak dan een schema van wat je nog moet doen en wanneer je dat precies gaat doen. Zorg wel dat je dit alles een beetje reëel houdt omdat een niet reële planning gedoemd is te mislukken.
Oud 11-02-2010, 11:32
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Planning is het probleem niet, de motivatie is het probleem. Maar ik heb altijd wel moeite gehad met motivatie, vanaf het moment dat ik me kan herinneren. Dat was al lang voor ik ging blowen, maar door een bepaald imago ga je het toch aan blowen linken (ontwikkel je bepaald 'stoner' gedrag omdat je blowt, of vind je blowen zo fijn, omdat je een 'stoner' bent). En vervolgens denk je, kut, ik wil actiever worden, zoals al die niet 'stoners', en blijkt 1 en ander weinig met elkaar te maken te hebben.

Ben het trouwens niet met je eens dat je de oorzaak niet moet proberen weg te nemen. Als blowen idd de oorzaak zou zijn geweest van mijn storende gedrag, was ik er juist eerder voorstander van geweest hier wat aan te doen, dan door gaan en de rommel die het oplevert maar proberen op te ruimen.

Maja, gelukkig is het een veel voorkomend probleem bij mensen in mijn levensfase (bijna klaar met studie jadie jadie jadie). Maja, gewoon effe doorzetten. Je hebt natuurlijk wel compleet gelijk dat die structuur wel heel erg helpt, en als die structuur je niet word aangeboden (door stabiel werk, een school rooster etc,) moet je die idd zelf maar gaan maken, moet ik denk ik maar weer eens flink werk van gaan maken, thanks
Oud 11-02-2010, 13:42
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline

Oud 11-02-2010, 14:53
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Even iets heel anders, heb niet echt zin om er een apart topic voor aan te maken.
Maar heeft er hier nog iemand interesse in een digitale weegschaal tot 0,001 gram nauwkeurig? Dan moet die even een berichtje sturen.
Oud 11-02-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Even iets heel anders, heb niet echt zin om er een apart topic voor aan te maken.
Maar heeft er hier nog iemand interesse in een digitale weegschaal tot 0,001 gram nauwkeurig? Dan moet die even een berichtje sturen.
ik had de jouwe toch overgenomen?
Oud 11-02-2010, 16:33
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
ik had de jouwe toch overgenomen?
Jazeker. Maar had toen weer twee nieuwe besteld. 1 voor mezelf en 1 voor een vriend maar die hoeft hem niet meer

Dus deze is nog helemaal nieuw en zit nog in de verpakking.
Oud 11-02-2010, 17:17
Outlaw
Outlaw is offline
hoe duur ongeveer?
Oud 11-02-2010, 17:26
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
hoe duur ongeveer?
35 eurotjes
Oud 11-02-2010, 20:29
Verwijderd
Huhu. wazigheid. G
Oud 11-02-2010, 20:42
serac
serac is offline
Citaat:
Jazeker. Maar had toen weer twee nieuwe besteld. 1 voor mezelf en 1 voor een vriend maar die hoeft hem niet meer

Dus deze is nog helemaal nieuw en zit nog in de verpakking.
ben geintresserd ; pm ff ?
Oud 11-02-2010, 20:53
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
Huhu. wazigheid. G
http://www.dumpert.nl/mediabase/8236...eveel_ghb.html

loop je er al zo bij?
Oud 11-02-2010, 21:13
Wammus
Wammus is offline
Mijn fiets is vannacht gejat dus ik moest vandaag lopend door de kou.
Oud 11-02-2010, 21:28
Verwijderd
haha toevallig, die kreeg ik net ook te zien van een vriend van me. Maar nee, gelukkig niet. Verstandig g-gebruik levert niet zulke dingen op
Oud 12-02-2010, 11:38
HTID
HTID is offline
Hmm na 2 medicijnen die niet goed werken denkt de dokter nu dat het een bacterie is. Hier moest ik zelf achter komen door 's nachts de hele buurt wakker te schreeuwen van de pijn, het was net of er een alien uit mijn maag probeerde te knauwen.

Zit nu op hele zware medicijnen, maar als dit niet helpt heb ik echt een probleem. Ben inmiddels al 17 kilo afgevallen omdat ik nog maar heel weinig kan eten. Begin er echt als een junk uit te zien
Oud 12-02-2010, 14:14
wann
wann is offline
Maagzweer?
Oud 12-02-2010, 14:15
Verwijderd
pff :/ heftige, klote man sterkte!! kan ik (of iemand anders) een keer langskomen, is mss wel leuk? sterkte ermee...
Oud 12-02-2010, 14:47
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jezus wat een zure bende allemaal
Oud 12-02-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Hmm na 2 medicijnen die niet goed werken denkt de dokter nu dat het een bacterie is. Hier moest ik zelf achter komen door 's nachts de hele buurt wakker te schreeuwen van de pijn, het was net of er een alien uit mijn maag probeerde te knauwen.

Zit nu op hele zware medicijnen, maar als dit niet helpt heb ik echt een probleem. Ben inmiddels al 17 kilo afgevallen omdat ik nog maar heel weinig kan eten. Begin er echt als een junk uit te zien
Damn heftige shit idd, hopen dat je medicatie nu snel gaat helpen
Oud 12-02-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:

Oh damn... Maar ze weten gewoon niet wat het is? Lijkt me eng, zeker met die pijn, ik ben een mietje wat pijn betreft

Veel beterschap iig!!!

2 capsules op, ik voel wel iets sluimeren achter mijn kaken, maar nog niet noemenswaardig. Wel totaal geen honger en mijn moeheid van vanmorgen is weg.
Oud 12-02-2010, 22:55
Verwijderd
Ik lag vannacht trouwens behoorlijk tripperig te zijn op mijn loramet. En in mijn slaap had ik nogal trippy dromen, totdat ik wakker werd van de pijn in mijn hand. En ik moest naar het toilet, dus ik had een beetje schrik om de trap af te gaan, maar toen ik uit bed stapte, was dat hele trip-gevoel weg.
Oud 13-02-2010, 02:37
Verwijderd
ahahah supervet ik zie het helemaal voor me een of andere vage slechte wauze afterparty na een random hardcore feest
Oud 13-02-2010, 13:28
HTID
HTID is offline
Bedankt voor de reacties

Het is waarschijnlijk de Heliobacter Pylori bacterie.
Oud 13-02-2010, 22:29
*oma*
*oma* is offline
Ik post hier nooit, maar lees wel en wil je ook veel beterschap wensen.
Oud 13-02-2010, 23:13
Toneless
Toneless is offline
Beterschap HTID!

ot; Lekker stoned genieten van rymdreglage .
Oud 14-02-2010, 21:47
Verwijderd
zowie thx voor de tip over dat teknofeestje in het beatrixpark in amsterdam, in dat sms'je dat volgens mij niet eens voor mij bedoeld was ben er op goed geluk naartoe gefietst met een huisgenoot, gelukkig snel gevonden, en nog ff poosje geweest. Was in een of andere vage ruimte onder de snelweg, het leek wel een bunker. t was wel vet ben jij nog ergens heen geweest?
Oud 16-02-2010, 15:31
Verwijderd
Oud 17-02-2010, 15:29
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Haha, smsje was wel voor jou bedoeld Maar ik was mijn telefoon in haarlem vergeten toen ik eindelijk een lift had naar amsterdam >.< Uiteindelijk naar die goa geweest, want mijn lift was meer van de goa, en tja, zag het echt niet zitten nog 2 uur op haarlem centraal rond te hangen Maja, gelukkig was het nog wat

En jezus, in de auto van haarlem naar amsterdam, iemand in de achterbak, bestuurder lam en op de 2cb.

""ik ken de weg uit mijn hoofd, maar ik kan mijn hoofd niet vinden""
Oud 17-02-2010, 15:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
En wtf id is deze, lukt me niet in andere topics te posten, of PM's te beantwoorden ;x

@ stanger, ik pm je zodra het lukt

Edit: Het was gewoon weer eens een faal van IE, mozilla fixed die shit gewoon weer

Laatst gewijzigd op 17-02-2010 om 16:10.
Oud 17-02-2010, 19:02
Wammus
Wammus is offline
Vanavond is het weer eens tijd om stoned te worden. M'n vriendin is samen met de kleine bij haar ouders dus dan kan het. Ik merk wel dat ik de laatste tijd echt flink minder blow wat natuurlijk logisch is omdat ik het als pappa niet kan maken om knetterstoned thuis te komen.
Oud 17-02-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Haha, smsje was wel voor jou bedoeld Maar ik was mijn telefoon in haarlem vergeten toen ik eindelijk een lift had naar amsterdam >.< Uiteindelijk naar die goa geweest, want mijn lift was meer van de goa, en tja, zag het echt niet zitten nog 2 uur op haarlem centraal rond te hangen Maja, gelukkig was het nog wat

En jezus, in de auto van haarlem naar amsterdam, iemand in de achterbak, bestuurder lam en op de 2cb.

""ik ken de weg uit mijn hoofd, maar ik kan mijn hoofd niet vinden""
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten