Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben al 5 cm van mijn taille kwijt in die 1,5 week en 1,5 kg gewicht, maar het gaat mij niet om het gewicht wat ik kwijt wil, alhoewel ik een bmi van 25 had, ik wil rond de zomervakantie 6 kilo afgavallen zijn, en niet door te crashen maar door gezonder te eten en meer te bewegen. mijn doel is -6 kilo en een (lichtelijk) wasbordje, ik wil er gezonder uit zien en me beter in mijn vel voelen. Plus 1,5 kilo in de eerste 1,5 week is heel normaal om af te vallen, dit idd doordat je vet kwijt raakt, en vet is juist hetgene wat ik kwijt wil, de eerste maand gaat het snelste en daarna gaat het veel langzamer. en sorry hoor maar afvallen gaat niet alleen om kilo's er af, het gaat om het aanpassen van je eetgewoonte en dit ook vasthouden. Als je 1.70 bent en al 60 kilo weegt raak je maar heel langzaam nog gewicht kwijt dan is 1,5 kilo in 1,5 maand al heel wat, maar als je 1.70 bent en 150 kilo weegt gaan de kilo's er veel sneller af en is een halve kilo per dag juist veel realistischer voor de eerste 2 a 3 weken, daarna wordt het pas zwaarder. Zonder achtergrond informatie over hoe en wat vind ik je eerste opmerking erg ongepast en kleinerend maar ook getuigen van onwetendheid. |
![]() |
|
OT: Hmmm, samenwonen betekent niet dat je meer tijd voor elkaar hebt of meer samen bent
![]() Trouwens wel bizar, die verhalen van huurtoezicht... Die lui komen rare dingen tegen! Maar dat even terzijde ![]()
|||
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
overigens spreek je jezelf tegen want je zegt hier dat 1,5kg met jouw BMI blijkbaar wél veel is om af te vallen op anderhalve week. en wat je ook beweert: per dag een halve kilo vet afvallen is in geen ENKEL geval realistisch. een halve kilo vet kwijtraken betekent een tekort creëren van zo'n 4500kcal: dat is hetgeen je verbruikt op twee dagen, in het totaal, dus als je per dag een halve kilo wilt afvallen moet je niet alleen niet eten, maar ook nog eens voor 2000kcal sporten, en dat GAAT niet. daarom zei ik dat als je 4kg kwijtraakt op 2 dagen het voornamelijk vocht zal zijn dat je kwijt bent. dit is overgens een discussie die hier niet thuishoort, dus als je nog iets wil zeggen, doe het dan op L&G, ok? |
![]() |
|
Verwijderd
|
vriend van een van mijn beste vriendinnetjes heeft het gister uitgemaakt en ik kan hem wel vermoorden, BAH wat een ass. vanavond naar haar toe, proberen te steunen (god ik vind het zo moeilijk) met een bak ijs, een fles wijn en een heerlijke meiden jankfilm (zo cliché, maar het schijnt te werken
![]() gister bij een ander restaurant proef avond gehad en het ging ZO goed! ik voelde me meteen helemaal op mijn gemakje, ben aangenomen en ga zometeen ontslag nemen bij mijn andere baantje. zo moeilijk, heb er 5jr gewerkt dus blegh! ik ben hier slecht in! |
![]() |
|
Vind het zo'n raar idee dat we elkaar pas 1.5 maand kennen en pas iets van 3 weken wat hebben. Voel me zo op m'n gemak bij hem en heb sowieso het idee alsof we elkaar al veel langer kennen.
Toen het vorig jaar uit ging met mijn ex (wat mijn eerste serieuze relatie was) was ik bang dat ik nooit meer iemand zou vinden bij wie ik me zo gelukkig kon voelen, en het is heel fijn om te weten dat het dus wel kan ![]() (en excuses voor deze zoetsappige post...)
|
Verwijderd
|
Ik snap 't even niet zo goed.
![]() ![]() |
![]() |
|
sex jongen heeft toch weer terug gesmst, volgens hem heb ik 'issues' en hij vindt het jammer want hij zag meer in ons. maar hij wil nu ook geen contact meer. prrrima.
vriendje al een paar dagen niet gezien, maar vanavond weer en daar heb ik heeeel veel zin in! ben de uren aan het aftellen ![]()
|
Ik begin me steeds vaker af te vragen of dit in mijn hoofd zit.
Het ene moment is ie zo lief en aanhankelijk, en wil die me continu knuffelen en kusjes geven. (gisteravond) Het volgende moment (vannacht/vanmorgen) moeten alle knuffels/kusjes van mij komen en lijkt ie het haast met tegenzin te doen. Ik vraag me af of dat echt zo is, of dat ik het me gewoon inbeeld. En dat ik er misschien wat heftiger op reageer nu ik weer richting mijn vrouwelijke week ga, hij heeft volgens mij vandaag uberhaupt zo'n dag dat ie nergens zin in lijkt te hebben. Misschien moet ik toch maar eens verder kijken, en me niet alleen op hem focussen. Krijg steeds meer het gevoel dat dit niet blijvend is, en er toch geen toekomst in zit. Of misschien verlang ik te veel van hem, en kan hij me dat niet bieden. Maar waarom het ene moment dan wel en het volgende niet.. Herkent iemand dit? of is het bij jullie eigenlijk altijd stabiel??
|
Nee, ik had het er net met een vriend van me over, en die had een vrij logische theorie.
Hij's nogal gesteld op zijn routine, en als ie hier slaapt, dan kan die dat niet.. Dus is het logisch dat ie dan wat van slag is.. Het is idd voornamelijk als hij hier slaapt dat dat zo is, of als er iets is gebeurt, maar dan is er een duidelijke aanleiding.. En hij geeft me geen hoop. Ik vind het heerlijk zoals het nu is, maar als het niet meer werkt dan werkt het niet meer. Daar ben ik heel realistisch in, en ik ben ook niet bang om degene te zijn die het uiteindelijk af kapt als het voor mijn gevoel niet goed zit. Ik zou het fijn vinden als het weer goed komt, en we op den duur weer een stel zouden zijn, maar zo niet dan kan ik dat ook accepteren. Dus ik hoop niet op een relatie.. dus geeft ie me ook geen valse hoop ![]()
|
@Breg: nee, dat is echt tof om te horen
![]() @St*r: ah, hopelijk geeft dat wat rust ![]() Offtopic: Ik heb Roosje gespot! Met haar vriendje! Verder is het heel leuk en zoetsappig met vriendjelief en zien we elkaar vandaag niet maar morgen wel, en hij heeft een verrassing voor morgen want dan is het valentijn en ik kan er níet tegen dat ik niet weet wat het is *nieuwsgierig*. Nouja, nog één nachtje slapen ![]()
||
Citaat:
![]() Probeer zeker de wijken Fremont (Gas Works park ten Oosten van Fremont en de trol onder Aurora bridge zijn in 10 things I hate about you te zien) en Capitol Hill niet te missen. Ook Ballard, Queen Anne (Kerry Park in Queen Anne heeft het beste uitzicht over de stad en Mt Rainier in de verte) en University District zijn leuk om even rond te lopen. Alki Beach, Discovery Park en Golden Gardens Park in het Westen hebben ook een heel mooi uitzicht. Ik mis Seattle ![]()
|
Wow....Hmmm... Ik sta perplex
![]() Mijn vriendin kwam langs en ze heeft er echt werk van gemaakt...Lekker ontbijtje, mooie cake gebakken (echt mooi), mooie kaarten gemaakt...Echt klasse. We hadden ouderwets lol. Daarna heb ik haar naar de slaapkamer mee gesleurd... ![]() Als je mij dit drie weken geleden had verteld, had ik je uitgelachen. Naja..Ik voel me nu een klein beetje schuldig, want haar planning loopt een beetje in de war. Dat was ook niet echt de bedoeling offc.. ![]() |
![]() |
|
Mijn vriend loopt ergens in een pinguinpak door Den Bosch en ik zit al de hele dag in mijn joggingbroek te studeren, ik heb weleens romantischere dagen meegemaakt.
![]() Maar ik hou ook van dagjes alleen, als hij 's avonds maar weer terugkomt. Een week geleden hebben we even een 'goed gesprek' gehad over dat het soms verleidelijk is om met je relatie in een plaatje/verwachtingen van anderen en voor de toekomst te willen passen, maar dat dat allemaal kan afleiden van waar het echt om gaat; hij en ik. Hij kwam ermee en ik snapte wat hij bedoelde, was even een goede wake up call. Het gaat om ons, en het gaat om nu. En dat zit helemaal goed ![]()
|
Zo'n dagje samen zonder dat je echt iets moet is fijn! Wat laatste dingen opruimen zodat de woonkamer eindelijk is zoals ie moet zijn, alles netjes weggewerkt, de laatste dozen naar de kelder brengen en verder gewoon zondag. Very nice! Dan weet ik meteen weer waarom ik samen wilde wonen, wat de afgelopen week heel af en toe niet zo was wanneer ik moe was enzo. Oh well. Het gaat goed!
@ Breg: Leuk juist! En herkenbaar ![]()
|
Verwijderd
|
Eh ja. Gisteren was gezellig. Ik vond het best spannend, omdat ik nou eenmaal (nog) niet goed weet hoe ik reageer op mensenmassa's. Maar hij zorgde goed voor me <3
Vandaag wel ziek, ontzetetnd verkouden en en bah. Ik had het koud gister, waarschijnlijk daardoor. Bah. Dus nu staat hij ergens gezellig te doen met pretoogjes en een rode pruik, en ik zit helemaal dichtgesstopt en ingepakt thuis. Hoop dat ik er morgen beter aan ben... |
![]() |
|
Zucht, hij is net weg. Stom winterweer ook
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hij is lief en het is fijn samen en we doen zoveel leuke dingen en zijn zoveel samen de laatste tijd en dat vind ik gewoon heel tof
![]() ![]()
|
Nou mijn valentijnsdag was allesbehalve romantisch. Ik werd alleen wakker, vervolgens heb ik de he-le dag huiswerk gemaakt bij vriendlief omdat ik tegen een enorme deadline aan zat en vervolgens ben ik weer naar huis gegaan om alleen te gaan slapen.
![]()
|
hmm, mijn valentijnsdag begon al goed.
Mijn oma is vanmorgen om 5 uur met toeters en bellen opgenomen in het ziekenhuis. Praktisch in coma, inmiddels is ze iets opgeknapt maar haar toestand is kritiek, ze ligt op de ic en ik laat mijn mobieltje geen moment meer alleen. Ik weet dat ze al 83 is, maar toch.. Andere opa en oma 52 jaar getrouwd vandaag, dus daar een paar uur geweest. HEM niet gehoord of gezien, maar heb hem gisteren en vrijdag gezien, en toen had ie een roos voor me.. ontzettend lief <3 Kreeg vannacht wel een sms van een ex, of ik zijn valentijn wilde zijn. Aan aandacht geen tekort dus. En goed voor de slappe lach van een half uur ![]()
|
Ik heb een enorm uitgebreid ontbijt voor hem gemaakt, dat kwam zo uitgebreid omdat zijn moeder en ik allebei boodschappen hadden gedaan voor het ontbijt en het eigenlijk een vierpersoons ontbijt was. Lieve kommetjes en glazen gekocht, waar ik het drinken en de fruitsalade in heb gedaan, niet valentijnig maar hij moet binnenkort naar een andere kamer en hij heeft geen eigen servies en nu hebben we matching servies en dat vond ik wel lief. En het was heel gezellig en ik vind hem heel lief
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en OT: vanacht uitgeweest hier haha! Met 2 jongens die hier werken en nog een kerel die hier 'woont'. En stiekem vind ik 1 van die jongens erg heet, maar hij is verlegen en ik durf ook niets. Dus ik heb met alles en iedereen gedanst behalve met hem, maar toch was het te gek ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Carnaval was leuk! Het begon direct lekker, toen bv de deur dicht trok. met de sleutel nog aan de binnenkant. Besloten dat het geen zin had om ons er nu druk om te maken dus gewoon de stad in gegaan
![]() ![]() ![]() Vriendje vond het niet zo leuk dat hij niet mee was geloof ik en had me gemist. Wat hij liet merken door bij het minste geringste chagrijnig weg te stampen. "Als je me gemist hebt, moet je nu juist blij zijn dat ik er ben en er samen een fijne avond van maken" en toen brak zn muur ineens af en werd ik plat geknuffeld. Fijne avond gehad. Mijn wereld staat nog steeds ondersteboven maar ik leer wel mee te gaan en ik bedacht me dat het sowieso goed komt, omdat wat ik ook doe, ík de keuze maak. Als ik iets wil, kan ik het doen en als ik iets niet wil, is er (behalve mijn schuld/plichtgevoel) niemand die me dwingt het toch te doen. |
![]() |
|
Het is een beetje spannend want ik heb deze week een soort van date
![]() ![]() Ik hoop maar dat hij leuk is! Want ik ken hem amper en het is vrij lang geleden dat ik hem heb gezien, en bovendien deed ik toen vrij lullig want ik had alleen maar aandacht voor een andere jongen ![]() In ieder geval is hij heel artistiek enzo, dat is altijd interessant. Hoop maar dat het leuk is en dat ik niet te moe ben van die dag overdag! |
![]() |
|
Hem zaterdag weer gezien en dat was leuk
![]() ![]() Wel stom, want heb nog steeds niet echt gezegd waar ik mee zit (die stomme onzekerheid), maar komt omdat 1. ik nergens last van heb als we samen zijn, dan vind ik alles leuk en geweldig en 2. omdat ik er toch wel achter ben gekomen dat het meer aan mij dan aan hem ligt (hij is best wel erg lief, vooral als we samen zijn), dus miss iets waar ik zelf aan moet werken en hij weinig mee kan? Nouja, toch maar een keer zeggen denk ik.
|
Vannacht hard afgewezen. Nou ja, was eigenlijk al afgewezen, maar ik sprak nog vrijwillig met haar af om te praten, drinken, zoenen en muziek te luisteren. Kon het op een gegeven moment toch niet meer aan en ben vannacht weggelopen. Geen liefde, ook geen seks, maar wel alle fysieke en psychische signalen die ze uitzendt die iets heel anders lijken te impliceren. Ook een weirde manier van weggaan; ik liep het trappenhuis al in, hoor ik achter me "doei Timo? Timo? We hadden nog een kusje Timoohooo... doei..?"
|
![]() |
|
|