Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
nee maar echt, het is doorbreekbaar toch? Oke dingen als ver weg wonen van iemand zijn lastig maar ritmes zijn best maakbare dingen en als iets te verleren is was het ooit dus leerbaar.
Uiteraard. Dat is ook zo. Maar dat doet niet af aan de kutheid van het moment. Toch?

Vanwaar jou somberheid dan?
Advertentie
Oud 15-02-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch hartstikke positief bedoeld!
oh, sorry, ik heb negatieve beelden bij artifarti! Aan de andere kant, nou ja, de opleiding die ik doe, ja, tja, ach.
Oud 15-02-2010, 23:34
Verwijderd
Ik zei het ook niet bijzonder complimenteus. Maar opzich, artifarti is wel een compliment als het uit mijn mond komt. Als ik er over nadenk, vind ik één van de raarste dingen aan mezelf, dat ik juist zo'n concrete droge hier-krijg-je-een-goede-baan-mee opleiding doe.
Oud 15-02-2010, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan me zó niet voorstellen dat je dat echt studeert hè. Ik denk altijd dat je een of andere vage artifarti opleiding doet. En dan is het weer oh. ja.
Dit voedt mijn somberheid.
Ik ben echt totaal niet arty of farty.

@cnelis:
Ik zit ook met studiedingen die ik zou moeten doen, maar waar ik te weinig tijd voor heb. Elke week een dik boek uitlezen + elke dag 30 bladzijdes lezen + opdrachten maken + essays schrijven + werken is lastig te doen.
Ook mis ik mijn vriendjes en vriendinnetjes en voel ik me een beetje alleen en opgesloten in mijn rommelige studentenhok. En de opmerkingen op m'n werk hebben een flinke deuk in mijn ego gecreëerd.
En van valentijnsdag ben ik ook niet veel vrolijker geworden. Als je al 4 jaar alleen bent word je soms toch een beetje emo.

Zo'n beetje alles wat Quis ook zei, eigenlijk. gemiddeld om 5 uur naar bed en er weer uit als de zon bijna weer onder gaat en weer een college hebben gemist is dom en kut.
Oud 15-02-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Je hebt ook geen vriendje? Maar mja, ik denk dat vrij veel mensen het herkennen want het zijn nogal een adolescent-dingen. Helaas.
Ik heb ook geen vriendje Gezien Martin niet beschikbaar is.

Touche
Oud 15-02-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard. Dat is ook zo. Maar dat doet niet af aan de kutheid van het moment. Toch?

Vanwaar jou somberheid dan?
Nee zeker niet, de kutheid van het moment kan grote proporties aannemen!

Oke, mijn somberheid bestaat uit het feit dat ik oneindig twijfel over zaken. Over of ik eigenlijk wel een illustrator ben en niet eigenlijk bij beeldende kunst hoor te zitten, over het feit of ik wel contacten kan opbouwen met opdrachtgevers waar ik eigenlijk te eigenwijs voor ben, of ik niet te wereldvreemd ben om überhaupt mijn geld te verdienen met een netwerk gerichte baan, ik denk na over de vluchtigheid van de contacten die ik heb, goede vrienden voelen opeens zo licht aan, een beetje losgesneden is dat gevoel, ik voel me op geen enkele manier zeker over mijn lichaam en identiteit opeens ook, vooral dat is een beetje lastig. Ik zit toch een beetje met genderdingen in de knoop.
Oud 15-02-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
oh, sorry, ik heb negatieve beelden bij artifarti! Aan de andere kant, nou ja, de opleiding die ik doe, ja, tja, ach.
welke negatieve beelden dan?
Oud 15-02-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Dit voedt mijn somberheid.
Ik ben echt totaal niet arty of farty.

@cnelis:
Ik zit ook met studiedingen die ik zou moeten doen, maar waar ik te weinig tijd voor heb. Elke week een dik boek uitlezen + elke dag 30 bladzijdes lezen + opdrachten maken + essays schrijven + werken is lastig te doen.
Ook mis ik mijn vriendjes en vriendinnetjes en voel ik me een beetje alleen en opgesloten in mijn rommelige studentenhok. En de opmerkingen op m'n werk hebben een flinke deuk in mijn ego gecreëerd.
En van valentijnsdag ben ik ook niet veel vrolijker geworden. Als je al 4 jaar alleen bent word je soms toch een beetje emo.
Het was niet vervelend bedoelt Trimm! Het is ook maar een verwrongen en vooral incompleet beeld dat ik van iedereen hier heb, dat me zulke dingen laat zeggen.
Vier jaar is wel lang trouwens. Ik zucht al over een jaar.
Oud 15-02-2010, 23:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het was niet vervelend bedoelt Trimm! Het is ook maar een verwrongen en vooral incompleet beeld dat ik van iedereen hier heb, dat me zulke dingen laat zeggen.
Weet ik wel hoor gekkie. *kroel*
Oud 15-02-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:

Oke, mijn somberheid bestaat uit het feit dat ik oneindig twijfel over zaken. Over of ik eigenlijk wel een illustrator ben en niet eigenlijk bij beeldende kunst hoor te zitten, over het feit of ik wel contacten kan opbouwen met opdrachtgevers waar ik eigenlijk te eigenwijs voor ben, of ik niet te wereldvreemd ben om überhaupt mijn geld te verdienen met een netwerk gerichte baan, ik denk na over de vluchtigheid van de contacten die ik heb, goede vrienden voelen opeens zo licht aan, een beetje losgesneden is dat gevoel, ik voel me op geen enkele manier zeker over mijn lichaam en identiteit opeens ook, vooral dat is een beetje lastig. Ik zit toch een beetje met genderdingen in de knoop.
Ja, wat de neuk, een illustrator
Je zou meer kunnen doen met je talent.
Oud 15-02-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
welke negatieve beelden dan?
bij artyfarty denk ik aan mensen die zich heel erg in een of andere scene bewegen en zich meer redden met een vlotte babbel dan met fantastisch werk. Ik weet niet, een gebrek aan iets authentieks. Maar dat kan dan weer conservatief en elitair van me zijn, dus het is een beetje dubbel.
Oud 15-02-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:

Een stuk filosofischer. En vooral dat laatste sucks (en vind ik echt kut voor je, serieus) want dat baan/contacten/contracten gedoe loopt wel los, uiteindelijk, lijkt me. Daar kun je in elk geval in groeien.
Verdomme, ik heb nu echt zo'n verschrikkelijk emo-ik-wil-iedereen-knuffelen-bui.
Oud 15-02-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
bij artyfarty denk ik aan mensen die zich heel erg in een of andere scene bewegen en zich meer redden met een vlotte babbel dan met fantastisch werk. Ik weet niet, een gebrek aan iets authentieks. Maar dat kan dan weer conservatief en elitair van me zijn, dus het is een beetje dubbel.
Haha, zo had ik het zelf nog nooit gedefinieerd in elk geval!
Oud 15-02-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Het doet me meer denken aan een beeld dat bepaalde mensen krijgen bij creatieve mensen, mensen met rode broeken en die "maf" zijn, een woord om kunstenaars "die toch zo raar zijn" in een woord te plaatsen.
Oud 15-02-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Een stuk filosofischer. En vooral dat laatste sucks (en vind ik echt kut voor je, serieus) want dat baan/contacten/contracten gedoe loopt wel los, uiteindelijk, lijkt me. Daar kun je in elk geval in groeien.
Verdomme, ik heb nu echt zo'n verschrikkelijk emo-ik-wil-iedereen-knuffelen-bui.
ja ik ook, maar als ik nu de straat op ren om mensen te knuffelen, ja dan is er niemand want ik zit niet in het centrum! potversnorrie, ik had moeten gaan carnavallen i.p.v me in mijn eentje te bezatten. En ik hoop dat ik groei in dat contracten/contacten gedoe want ik ben al mijn jaren van opleiding al zo ontzettend los/makkelijk/angstig in. Maar ja, straks mijn stage. Misschien ga ik op mijn bek maar dat is dan weer fijn aan de opleiding, dat is nooit erg. Je leermomenten zijn een aaneenschakelijk van op-je-bek-gaan momenten
Oud 15-02-2010, 23:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik voel me op geen enkele manier zeker over mijn lichaam en identiteit opeens ook, vooral dat is een beetje lastig. Ik zit toch een beetje met genderdingen in de knoop.
Wanna talk?
Oud 15-02-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Het doet me meer denken aan een beeld dat bepaalde mensen krijgen bij creatieve mensen, mensen met rode broeken en die "maf" zijn, een woord om kunstenaars "die toch zo raar zijn" in een woord te plaatsen.
nee, we hebben een andere definitie merk ik al! Wat jij artyfarty noemt noem ik gewoon 'ach, ja, mmm, beeldende kunst ofzo'
Oud 15-02-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Wanna talk?
ik weet niet, ik ben een beetje kwetsbaar nu omdat ik wat gedronken heb en dus openhartiger dan normaal maar het is gewoon zo van, tja, als iemand mij nu hormonen zou aanbieden zonder dat het een probleem voor familie en vrienden zou zijn zou ik geen nee zeggen. En die wetenschap wringt ergens heel erg.
Verwijderd
Citaat:
Je leermomenten zijn een aaneenschakelijk van op-je-bek-gaan momenten
Daar ligt mijn leerpunt voor de komende tijd. Ik ben voor zover ik weet nog nooit op mijn bek gegaan, terwijl ik iedere keer overtuigd ben dat het wel gaat gebeuren en ik steeds banger wordt voor het moment dát ik een keer op mn bek ga.
Verwijderd
Citaat:
nee, we hebben een andere definitie merk ik al! Wat jij artyfarty noemt noem ik gewoon 'ach, ja, mmm, beeldende kunst ofzo'
Ja jij, maar de doorsnee nederlander (de Ikea ingerichte kamers met perse witte muren en ach je kent ze wel) ...

Nou is het zo dat uit de woorden komen zo intens moeiijk is. bah
Oud 15-02-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet, ik ben een beetje kwetsbaar nu omdat ik wat gedronken heb en dus openhartiger dan normaal maar het is gewoon zo van, tja, als iemand mij nu hormonen zou aanbieden zonder dat het een probleem voor familie en vrienden zou zijn zou ik geen nee zeggen. En die wetenschap wringt ergens heel erg.
Dan maar internetknuffels. *knuffel*
Oud 15-02-2010, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dudette, ik snap je.
Verwijderd
Citaat:
Ja jij, maar de doorsnee nederlander (de Ikea ingerichte kamers met perse witte muren en ach je kent ze wel) ...

Nou is het zo dat uit de woorden komen zo intens moeiijk is. bah
ik moest lachen want ik heb witte muren en ikea kasten
Verwijderd
en om nou opeens androgel te gaan aanschaffen en na een maand met een baard thuis te komen is ook weer zo wat
Verwijderd
Citaat:
ik moest lachen want ik heb witte muren en ikea kasten
Ja dat verbaast me wel, die witte muren bij jou.
Oud 15-02-2010, 23:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een studiegenoot van mij is transgender (vroeger meisje, nu jongen) en hij houdt een videoblog bij. Best wel interessant om te zien wat zo iemand meemaakt en hoe het allemaal zo gekomen is.
Wel grappig, vorig jaar heb ik met hem nog de sugababes gekaraoked en deed hij de hoge stem en nu klinkt 'ie echt als een kerel.
Oud 15-02-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ja dat verbaast me wel, die witte muren bij jou.
ik hou van wit want dat werkt niet zo mee op de plaatjes die je er op plakt
Oud 15-02-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
en om nou opeens androgel te gaan aanschaffen en na een maand met een baard thuis te komen is ook weer zo wat
He is wel ''grappig'' dat we hier nu over praten want ik kan me nog herinneren dat je in een of ander saai-topic vroeg of mensen zich man of vrouw voelden of iets daar tussenin, en daar werd toen niet echt op in gegaan. Dat vond ik wel jammer want het houd mij ook erg bezig. Niet op de manier waarop jij er mee bezig bent, maar wel in als: ik voel me geen vrouw, ik voel me mens. En daar kan ik ook niet zo goed tegen geloof ik. Nog niet althans.
Oud 15-02-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Een studiegenoot van mij is transgender (vroeger meisje, nu jongen) en hij houdt een videoblog bij. Best wel interessant om te zien wat zo iemand meemaakt en hoe het allemaal zo gekomen is.
Wel grappig, vorig jaar heb ik met hem nog de sugababes gekaraoked en deed hij de hoge stem en nu klinkt 'ie echt als een kerel.
ja die voice drop is echt bizar he. Heb je een linkje voor mij?
Oud 15-02-2010, 23:55
Verwijderd
En nu is ineens iedereen weg en heeft DK wel 14 lezers.
Oud 15-02-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
He is wel ''grappig'' dat we hier nu over praten want ik kan me nog herinneren dat je in een of ander saai-topic vroeg of mensen zich man of vrouw voelden of iets daar tussenin, en daar werd toen niet echt op in gegaan. Dat vond ik wel jammer want het houd mij ook erg bezig. Niet op de manier waarop jij er mee bezig bent, maar wel in als: ik voel me geen vrouw, ik voel me mens. En daar kan ik ook niet zo goed tegen geloof ik. Nog niet althans.
ja dat was een gewichtige vraag maar niet een die veel opleverde. Ook een interessant vraagstuk, mensen die zich mensen voelen.
Verwijderd
ik wacht op een interresante post en een pm
Verwijderd
of mensen die zich vanaf kinds af aan niet thuis voelden en dat er zoveel niet klopt maar je kan niet echt zeggen wat
Oud 15-02-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
ja dat was een gewichtige vraag maar niet een die veel opleverde. Ook een interessant vraagstuk, mensen die zich mensen voelen.
Ja. Vooral omdat je zo wordt gedwongen je of-of te voelen.
Oud 15-02-2010, 23:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja die voice drop is echt bizar he. Heb je een linkje voor mij?
http://www.youtube.com/user/JJFanshawe
Oud 16-02-2010, 00:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
of mensen die zich vanaf kinds af aan niet thuis voelden en dat er zoveel niet klopt maar je kan niet echt zeggen wat
*vinger opsteekt*
Oud 16-02-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
*vinger opsteekt*
Had jij ook dat je nooit de spelletjes snapte, nouja je snapte het wel maar in godsnaam, waarom zou je het doen? Zoals vadertje moedertje spelen terwijl een moeder nooit met een baby zo zou sleuren. Of alle ouders dom vinden die in sinterklaas geloofden.
Oud 16-02-2010, 00:05
Verwijderd
We zijn wel met een stelletje bij elkaar nu, zeg. Interessant.
Oud 16-02-2010, 00:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Had jij ook dat je nooit de spelletjes snapte, nouja je snapte het wel maar in godsnaam, waarom zou je het doen? Zoals vadertje moedertje spelen terwijl een moeder nooit met een baby zo zou sleuren. Of alle ouders dom vinden die in sinterklaas geloofden.
nja, ik speelde altijd wel mee, maar ik was meestal de vader.
En ik heb zo lang mogelijk vastgehouden aan sinterklaas. Ik wou gewoon dat 'ie bestond, al wist ik ergens dat het eigenlijk niet waar was.
Oud 16-02-2010, 00:06
Verwijderd
Nu je het zegt.

Alleen ken ik Trimm eigenlijk totaal niet naast dat ze bij de Subway werkt.
Oud 16-02-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
nja, ik speelde altijd wel mee, maar ik was meestal de vader.
En ik heb zo lang mogelijk vastgehouden aan sinterklaas. Ik wou gewoon dat 'ie bestond, al wist ik ergens dat het eigenlijk niet waar was.
Was je de klassieke strenge vader?
Verwijderd
Citaat:
ik was altijd de vader, of het huisdier
Verwijderd
Ik ben aangeschoten en huilerig. Verdomme.
Oud 16-02-2010, 00:08
Tink*
Tink* is offline
Ik ben aan het lurken en dat wou ik jullie even laten weten.
Oud 16-02-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Ik speelde altijd unisex spelletjes, zoals winkeltje.
Oud 16-02-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aangeschoten. Verdomme.
ik ben geloof ik voorbij dat stadium mijn vingers zijn echt spinnen en ik moet continu mijn spelfouten verbeteren.

!Sorry trimm, voor wat ik je ook heb gestuurd!
Oud 16-02-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aan het lurken en dat wou ik jullie even laten weten.
hoi, lees jij iets dat nieuw voor je is, eigenlijk>?
Oud 16-02-2010, 00:10
Verwijderd
Citaat:
ik ben geloof ik voorbij dat stadium mijn vingers zijn echt spinnen en ik moet continu mijn spelfouten verbeteren.

!Sorry trimm, voor wat ik je ook heb gestuurd!
Mja, zie de edit. Dat is het verdomme eraan.
Oud 16-02-2010, 00:11
Verwijderd
Citaat:
ik was altijd de vader, of het huisdier
huisdier
Oud 16-02-2010, 00:11
Verwijderd
oei, niet huilerig zijn! ik heb niet veel om handen dus ook ik geef je een internet knuffel, huilen is mogelijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten