Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben echt totaal niet arty of farty. @cnelis: Ik zit ook met studiedingen die ik zou moeten doen, maar waar ik te weinig tijd voor heb. Elke week een dik boek uitlezen + elke dag 30 bladzijdes lezen + opdrachten maken + essays schrijven + werken is lastig te doen. Ook mis ik mijn vriendjes en vriendinnetjes en voel ik me een beetje alleen en opgesloten in mijn rommelige studentenhok. En de opmerkingen op m'n werk hebben een flinke deuk in mijn ego gecreëerd. En van valentijnsdag ben ik ook niet veel vrolijker geworden. Als je al 4 jaar alleen bent word je soms toch een beetje emo. Zo'n beetje alles wat Quis ook zei, eigenlijk. gemiddeld om 5 uur naar bed en er weer uit als de zon bijna weer onder gaat en weer een college hebben gemist is dom en kut.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oke, mijn somberheid bestaat uit het feit dat ik oneindig twijfel over zaken. Over of ik eigenlijk wel een illustrator ben en niet eigenlijk bij beeldende kunst hoor te zitten, over het feit of ik wel contacten kan opbouwen met opdrachtgevers waar ik eigenlijk te eigenwijs voor ben, of ik niet te wereldvreemd ben om überhaupt mijn geld te verdienen met een netwerk gerichte baan, ik denk na over de vluchtigheid van de contacten die ik heb, goede vrienden voelen opeens zo licht aan, een beetje losgesneden is dat gevoel, ik voel me op geen enkele manier zeker over mijn lichaam en identiteit opeens ook, vooral dat is een beetje lastig. Ik zit toch een beetje met genderdingen in de knoop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vier jaar is wel lang trouwens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zou meer kunnen doen met je talent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verdomme, ik heb nu echt zo'n verschrikkelijk emo-ik-wil-iedereen-knuffelen-bui. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou is het zo dat uit de woorden komen zo intens moeiijk is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Een studiegenoot van mij is transgender (vroeger meisje, nu jongen) en hij houdt een videoblog bij. Best wel interessant om te zien wat zo iemand meemaakt en hoe het allemaal zo gekomen is.
Wel grappig, vorig jaar heb ik met hem nog de sugababes gekaraoked en deed hij de hoge stem en nu klinkt 'ie echt als een kerel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb zo lang mogelijk vastgehouden aan sinterklaas. Ik wou gewoon dat 'ie bestond, al wist ik ergens dat het eigenlijk niet waar was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |