Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2010, 18:04
Dott
Dott is offline
Citaat:
Vannacht hard afgewezen. Nou ja, was eigenlijk al afgewezen, maar ik sprak nog vrijwillig met haar af om te praten, drinken, zoenen en muziek te luisteren. Kon het op een gegeven moment toch niet meer aan en ben vannacht weggelopen. Geen liefde, ook geen seks, maar wel alle fysieke en psychische signalen die ze uitzendt die iets heel anders lijken te impliceren. Ook een weirde manier van weggaan; ik liep het trappenhuis al in, hoor ik achter me "doei Timo? Timo? We hadden nog een kusje Timoohooo... doei..?"
Het helpt waarschijnlijk niks, maar *knuffel*
Oud 15-02-2010, 18:46
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Super Valentijn gehad,
Ik heb haar nog een massage gegeven in de avond ter ontspanning...
Vandaag voelde ze zich niet zo goed en ik heb haar even geholpen met een aantal dingen tussen al het schoolwerk door. Ik wilde wel langer blijven bij haar, maar dit keer even aan mijzelf gedacht. (Eindelijk verstandig! ).

Met mezelf gaat ook prima. Ik eet goed, beweeg goed, geniet van lekker veel van dingen.
Met school loop ik bijna voor, gaat lekker. (lang geleden dat ik dat gevoel heb gehad). Ik voel me blij! *afkloppen* haha.
Oud 15-02-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ook een weirde manier van weggaan; ik liep het trappenhuis al in, hoor ik achter me "doei Timo? Timo? We hadden nog een kusje Timoohooo... doei..?"

Los van het lullige van afgewezen te zijn, moest ik hier toch wel even om lachen
Oud 16-02-2010, 01:31
wup
wup is offline
Ik heb de heterd heel casual verteld dat wij vanavond bier gaan drinken en dat vond hij wel een goed plan En nu maar hopen dat er niemand anders mee gaat , maar vast wel
Oud 16-02-2010, 07:03
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik heb de heterd heel casual verteld dat wij vanavond bier gaan drinken en dat vond hij wel een goed plan En nu maar hopen dat er niemand anders mee gaat , maar vast wel
Goed bezig wup
Oud 16-02-2010, 07:51
justhanna
justhanna is offline
Ik heb een verrassing voor mijn vriend, nu maar hopen dat ie het leuk vind
Oud 16-02-2010, 09:52
indigo
indigo is offline
Vast wel justhanna, verrassingen zijn sowieso leuk! (Wat is het? )

Whiej. Zoetsappigheid alom hier . Het was een fijn fijn lang weekend. Vrijdag gewinkeld, nu heeft hij toffe nieuwe kleren, zaterdagnacht kwam hij héél laat bij mij in bed liggen (weet er niks meer van, maar ik schijn wel tien keer gezegd te hebben dat hij zo lief was en dat ik het zo fijn vond dat hij er was ). Zondag zouden we eigenlijk naar Roermond, maar we hadden er geen zin in (en het scheelde treinkaartjes) dus zijn we gister daarheen geweest: ijssculpturen bekeken en de hele carnavalstocht gezien . Was erg leuk en lief en gezellig en sneeuwballen gooien en warme olijvenbroodjes eten en door de stad ronddwalen en <33. Zondagavond zijn we overigens nog wel naar de sauna geweest, luxe weekend was dit zeg .
Oud 16-02-2010, 10:12
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik heb een verrassing voor mijn vriend, nu maar hopen dat ie het leuk vind
ik ook, maar ik ben er wel zeker van dat ie het fantastisch gaat vinden
Oud 16-02-2010, 10:44
Dott
Dott is offline
Ik ben uitgeput.
Vanmorgen om 5 uur werd ik gebeld door mijn moeder, dat zwe naar het ziekenhuis gingen.
De dokter wilde met ons praten, mijn oma is zo benauwd dat ie dr op een lage dosis morfine wil zetten.
Het is eigenlijk gewoon aflopende zaak, en wachten op dat laatste telefoontje.
En dan mag je niet kwaad worden, dat weet ik, maar als je oom dan aan dat bed zit (hij is niet helemaal 100% hoor, niet gehandicapt, maar er zit iets in die bovenkamer echt niet lekker) kruisjes te slaan, haar hand vast te pakken terwijl ze net slaapt, tegen dr zegt dat ze moet vechten en knokken terwijl haar lichaam gewoon op is, dan merk ik wel dat mijn temperament boven komt drijven.
Hij maakt haar alleen maar in paniek, en dan word ze nog benauwder.
En dat ziet ie gewoon niet.
Ze is heel benauwd als ze wil praten, en moeilijk te verstaan.
En toch zegt ie dan steeds: wat is er dan mama, we zijn er wel, en je komt terug in huis en dan gaan we naar turkije.
Waardoor ze toch weer wil praten en nog moeilijker ademt.
Ik heb al gezegd dat houden van ook loslaten is, maar daar word ie alleen maar kwaad om.
Hij is 52 ofzo, woont nog bij haar in huis, zij zorgt nog voor het eten en alles.
Ze heeft in principe 52 jaar voor een kind moeten zorgen.
Hartoperatie 5 jaar geleden, ik snap wel dat het op is.
Ze wil zelf ook niet meer, en dat zegt ze ook, het voelt niet goed, ze heeft pijn en heeft zo'n moeite met ademen.
Laat haar dan los, zodat ze kan gaan als ze dat wil..

Sorry dat ik mijn frustratie ff hier knal.
Op liefdesgebied niks nieuws, ik laat niks van me horen, en hou me bezig met wat er hier aan het gebeuren is.
En dat begrijpt ie wel, en hij geeft m de ruimte.
En mijn vriendjes zijn de beste
Oud 16-02-2010, 10:52
Verwijderd
Sterkte Dott. En ja, dat is heel vervelend, maar niet iedereen kan even goed loslaten. En ik kan me voorstellen dat je oom vreselijk bang is voor wat er gaat gebeuren als zij er niet meer is.
Oud 16-02-2010, 11:13
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik wil elke ochtend naast haar wakker worden
Oud 16-02-2010, 11:23
Verwijderd
Is hij nu kwaad of niet. Waarom laat hij niks horen? Het berust allemaal op een misverstand, óf ik begrijp echt niet wat ik fout heb gedaan.
Oud 16-02-2010, 11:34
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Here we go....down that same ol' road again.....
Oud 16-02-2010, 11:41
Dott
Dott is offline
Citaat:
Sterkte Dott. En ja, dat is heel vervelend, maar niet iedereen kan even goed loslaten. En ik kan me voorstellen dat je oom vreselijk bang is voor wat er gaat gebeuren als zij er niet meer is.
Mja, dat begrijp ik ook, maar ieder logisch denkend mens pakt toch geen hand vast als ze eindelijk net weer in slaap is gevallen, waardoor ze weer wakker schrikt.
Ze trekt steeds weg maar heeft de kracht er niet voor.
Ik snap dat ie het moeilijk vind haar los te laten, dat vind ik ook, maar op is op..
Maar misschien ben ik gewoon wel een harde realistische trut, van de andere kant bekeken..
Oud 16-02-2010, 11:43
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
ik ook, maar ik ben er wel zeker van dat ie het fantastisch gaat vinden
Haha, ik wist het eigenlijk ook wel zeker hoor, maar toch blijf ik onzeker over zulke dingen

Citaat:
Vast wel justhanna, verrassingen zijn sowieso leuk! (Wat is het? )
En ja hij vind het inderdaad heel erg leuk Ik heb 2 (goedkope) kaartjes geregeld voor "We Love The 90's"
Oud 16-02-2010, 11:55
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
Mja, dat begrijp ik ook, maar ieder logisch denkend mens pakt toch geen hand vast als ze eindelijk net weer in slaap is gevallen, waardoor ze weer wakker schrikt.
Ze trekt steeds weg maar heeft de kracht er niet voor.
Ik snap dat ie het moeilijk vind haar los te laten, dat vind ik ook, maar op is op..
Maar misschien ben ik gewoon wel een harde realistische trut, van de andere kant bekeken..
Sorry dat ik me er mee bemoei aangezien ik je niet ken maar wou je toch even iets zeggen.

Voor hem betekend het een veel grotere verandering dan voor jou. Heb je je al geprobeerd in te leven in zijn wereld? Wie gaat er zometeen voor hem zorgen? Hij woont zometeen opeens alleen. Wie heeft hij zometeen nog?

Tuurlijk heb jij gelijk dat zijn handelen niet slim is. Maar hoeveel jij ook om je oma geeft, je staat er toch echt anders in.
Oud 16-02-2010, 14:55
I C U
I C U is offline
Gisteravond fijn een avond samen gehad en vanmorgen was het bed goed en lekker warm, superbe!
Oud 16-02-2010, 15:19
Dott
Dott is offline
Citaat:
Sorry dat ik me er mee bemoei aangezien ik je niet ken maar wou je toch even iets zeggen.

Voor hem betekend het een veel grotere verandering dan voor jou. Heb je je al geprobeerd in te leven in zijn wereld? Wie gaat er zometeen voor hem zorgen? Hij woont zometeen opeens alleen. Wie heeft hij zometeen nog?

Tuurlijk heb jij gelijk dat zijn handelen niet slim is. Maar hoeveel jij ook om je oma geeft, je staat er toch echt anders in.
Oh dat mag hoor, geen probleem.
Natuurlijk heb ik me ook ingeleefd in zijn situatie, en natuurlijk is het voor hem het zwaarst van ons allemaal.
Maar uhm, mja.. mijn oom kennende heeft ie er nogal een handje van om dingen naar zijn hand te zetten, met andere woorden zo te draaien dat hij zielig is.
Ik weet dat het heel hard en ongevoelig klinkt op dit moment.
Maar ik ken hem langer dan vandaag, en het is altijd al zo geweest dat als oma iets had, had hij iets ergers, toen bekend werd dat mijn moeders vriend kanker had, begon hij te klagen dat hij zich zo ziek voelt.
Om even een illustratie te geven van hoe hij in elkaar zit, ik snap dat ik harteloos over kom voor iemand die hem verder niet kent.
Hij denkt alleen aan zichzelf en zijn eigen problemen, ipv aan haar en rust die ze zo hard verdient heeft.
Maar het komt er op neer dat hij ipv zijn moeder de rust geeft die ze verdient, zo theateraal mogelijk wil laten zien hoe moeilijk hij het er wel niet mee heeft, en haar daardoor van streek maakt., en dus benauwder maakt.

Het is natuurlijk zwaar dat hij straks voor zichzelf moet zorgen, maar dat heeft hij wel vaker moeten doen, en dat kan hij ook best.
Natuurlijk is het heel verdrietig dat hij zijn moeder, en ik mijn oma zeer waarschijnlijk zal verliezen, maar ze is 83, heeft hard gevochten in haar leven, is een paar keer door het oog van de naald gekropen.
Ze geeft zelf aan niet meer te willen toen ze nog goed bij haar verstand was (ze is nu in comateuze toestand) en ik snap niet dat je dan niet zo veel respect voor je eigen moeder kunt op brengen om haar die rust te geven.

Maar goed, wat weet ik er van, dit is mijn eerste familielid dat op het randje van de dood balanceerd.
Misschien ben ik wel gewoon harteloos.
Oud 16-02-2010, 15:53
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
Maar goed, wat weet ik er van, dit is mijn eerste familielid dat op het randje van de dood balanceerd.
Misschien ben ik wel gewoon harteloos.
Nee, ik vind het totaal niet harteloos. Het klinkt alsof je alleen het beste voor haar wilt. Alleen jammer dat dat op dit moment de dood is.

En als hij wel prima voor zichzelf kan zorgen vind ik inderdaad dat je gelijk hebt.
Oud 16-02-2010, 16:41
ST*R
ST*R is offline
Jeej morgen zie ik mn vriendje weer, veel zin in Ik ontmoet dan ook een goede vriendin van hem, spannend!
Oud 16-02-2010, 17:28
wup
wup is offline
hihi, woei!
Oud 16-02-2010, 19:39
Qimm
Qimm is offline
ja wat is dat nou voor post wup! Je moet wel dingen vertellen hoor
Oud 16-02-2010, 19:58
Luna
Luna is offline
idd wup, dit kan echt niet

ot: hij leest de krant zoals alleen hij dat kan, zo fijn om naar te kijken<3
Oud 17-02-2010, 02:21
wup
wup is offline
Haha, ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn in combintie met wat ik eerder meldde

Ok: gister met de heterd ( omg, hij is ondergoedmodel!) wezen poolen en cocktails drinken en was zo leuk en gezellig en zoenen <3.
Daarna nog milkshakes gehaal bij een diner, helemaal geweldig. Helaas ziten we beide in gedeelde kamers .
Vanavond laatste avond hier en hoop heel erg dat er nog wat gebeurt maar weet het niet. Hij werkt in het hostel ( sinds 3 dagen), dus hij wil niet meteen bekend staan als degene die er met de meisjes vandoor gaat. En hij zei dat een collega mij leuk vond en daar voelt hij zich weer naar over. Hmm...
Vandaag was heel gezellig, maar met een groep en ik baalde enorm van het ' er is niets gebeurd' gebeuren. Bah. Zonet was ik wat aan het mokken en toen kreeg ik wel ineens een knuffel, dus das wel weer lief.

Ow well... Wel blij iig, wat nogmaals: hij is nogal heet en leuk en cool en supersexy
Oud 17-02-2010, 02:21
wup
wup is offline
En sorry voor de fouten, raar toetnsebord
Oud 17-02-2010, 05:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En sorry voor de fouten, raar toetnsebord
Noemen ze dat zo tegenwoordig?

Dronken!
Oud 17-02-2010, 08:38
Dott
Dott is offline
Klinkt leuk wup
En hebben ze daar averty ipv qwerty? da's zo klote
Geniet iig van wat je hebt niet van wat je niet kan krijgen
Oud 17-02-2010, 10:03
Verwijderd
Het is azerty. En azerty hebben ze normaal alleen in België en Frankrijk (ze lopen zooo achter daar ).

Vannacht smsje gehad en hij weet nu dat het een misverstand was. Gelukkig maar.

En wup, we willen wel foto's!!!!
Oud 17-02-2010, 10:06
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Mannen tijdens carnaval menen alles wat ze zeggen.
Maar ze willen wel altijd maar één ding.
Niet zo generaliseren!
Oud 17-02-2010, 11:00
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Niet zo generaliseren!
Ik twijfelde nog of ik het van de andere kant moest tegenspreken: ze realiseert zich niet dat vrouwen met carnaval net zo erg zijn.

Edit: Dank je Dott en het was ook wel grappig achteraf, Louis Armstrong. Heb btw verder niets meer van d'r gehoord, zal dus wel klaar zijn nu, tot ik 'r weer op een huisfeest tegenkom.

Laatst gewijzigd op 17-02-2010 om 11:09.
Oud 17-02-2010, 14:20
Luna
Luna is offline
Citaat:
haha inderdaad, een onderbroek model!
Oud 17-02-2010, 14:38
Verwijderd
Hm, ik mis m. Nog maar 3 nachtjes en dan is ie weer terug
Oud 17-02-2010, 15:53
Verwijderd
Ik heb het helemaal gehad met een 'vriendin' van mij. Niet alleen doet zij nooit moeite om iets te laten horen, buiten dan 'of ik iets wil bijverdienen' met haar piramidesystemen of wat ze ook voor iets vaags doet, vorig jaar heb ik haar een ring cadeau gegeven en zij heeft mijn cadeau maar doorverkocht omdat ik toch nooit bij haar langs kwam. Ja als ik vraag of ze thuis zijn, is het standaard nee en zelf neemt ze niet de moeite om überhaupt eens langs te komen.

Het is goed geweest.
Oud 17-02-2010, 16:06
WAT
WAT is offline
*knufs mutant*

vandaag hebben we in een tussenuur 2 uur lang samen zitten gamen we zijn zulke nerds soms
Oud 17-02-2010, 16:55
Verwijderd
veel aan het smsen met m'n ex maar vanavond naar de wielrenner
waar ben ik toch mee bezig

maar stiekem geniet ik van de aandacht
Oud 17-02-2010, 17:29
Dott
Dott is offline
Citaat:
Het is azerty. En azerty hebben ze normaal alleen in België en Frankrijk (ze lopen zooo achter daar ).

Vannacht smsje gehad en hij weet nu dat het een misverstand was. Gelukkig maar.

Oh ja, oeps je bent blond of je bent het niet he?

ot: ok, ik heb iets gemist, maar kennelijk ben ik weer zijn vriendinnetje
en hij blijft vannacht slapen..

Bij oma hebben ze de infusen eruit gehaald, en de zuurstof langzaam naar beneden gezet.
Er is geen hoop meer, haar lever en nieren begeven het.
Ze had eigenlijk al overleden moeten zijn volgens de dokter, maar kennelijk houd ze het langer vol dan we dachten..
Oud 17-02-2010, 21:29
ST*R
ST*R is offline
Hm stom, zie hem toch niet vanavond omdat dat wat ik had toch langer duurde en hij morgen ochtend weer vroeg op moet staan door dat stomme afstuderen. Heb het even heel kort over de telefoon over die onzekerheid gehad die ik heb als we niet samen zijn, zijn reactie: ´moet je gewoon niet doen´. eh oke, ook weer opgelost
Maargoed, vrijdag zie ik hem echt. En dit weekend komen zijn ouders naar zijn stad en zie ik die, ahh help!!!
Oud 17-02-2010, 21:31
Verwijderd
Knuffel @ Dott. En super dat je zijn dinnetje weer bent

OT: Meh.
Oud 17-02-2010, 21:58
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik twijfelde nog of ik het van de andere kant moest tegenspreken: ze realiseert zich niet dat vrouwen met carnaval net zo erg zijn.

Edit: Dank je Dott en het was ook wel grappig achteraf, Louis Armstrong. Heb btw verder niets meer van d'r gehoord, zal dus wel klaar zijn nu, tot ik 'r weer op een huisfeest tegenkom.
O pop dat realiseer ik me prima, maar daar ging het gewoonweg niet over. Het is namelijk natuurlijk ook niet zo dat alleen mannen aan onenightstands doen, want daar heb je toch echt een vrouw voor nodig... (in de heterosituatie dan)
Maar het is overigens wel één van de redenen waarom ik geen carnaval meer vier. Al die mannen die om de haverklap aan je zitten en denken dat dat normaal is... ik kan er na al die jaren fervent carnaval vieren gewoonweg niet meer tegen ooit wordt de drempel overschreden!

OT: Eten met die jongen was leuk, maar de klik was er niet achja, geen man overboord, het was wel gezellig. Morgen lekker met roomie zwemmen en eten en verder heel hard studeren, en vrijdag EINDELIJK beste vriendinnetje weer eens zien na echt heel lange tijd! heb daar echt serieus zo'n zin in!
Oud 17-02-2010, 23:16
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
O pop
Kwestie van uitstraling hè.
Oud 18-02-2010, 10:01
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Niks spannends of bijzonders. Beetje saai, maar dat is ook niet gek na zo'n leuke Valentijn.
Aankomend weekend hopelijk wel even samen weg, want ze was een beetje moe en ziekjes de afgelopen week.

Maar goed, eerste tentamen gehaald...Op het randje.
Ik ga hem wel herkansen voor een betere score!
Oud 18-02-2010, 10:11
WAT
WAT is offline
aankomende week lekker samen onze computers updaten (van vista naar win7 en ik ook nog mijn ubuntu naar debian) en ik moet nog mijn rok maken, waar hij lekker bij kan helpen ^^
Oud 18-02-2010, 10:36
Verwijderd
@Mutant: Knap dat je eindelijk voor jezelf kiest, mbt die vriendin! En hoe zit het nou, vriendje of kennis of of of of waar post je de hele tijd over? *nieuwsgierig is*

@Dott: FIjn dat je weer zijn vriendinnetje bent, zo horen we het graag En sterkte met je oma, ook icm die oom

ot: Carnaval is weer voorbij en het is weer goed geweest De groep waarmee ik elk jaar ga is erg tof, ook al zie ik ze maar een keer per jaar. T was wel heel raar om niet meer om Vriendje heen te draaien, maar heel fijn om dan 's nachts naast hem te kruipen. En jeuj, ik heb vandaag onverwachts vrij en dat is wel fijn, want nu kunnen we vanmiddag al naar Enschede, om een lekker langlanlang weekend samen te zijn. En dinsdagnacht kroop hij ineens tegen me aan 'Ik ga je wel missen hoor', zei hij halfslapen. En dat is wel fijn om te horen
Oud 18-02-2010, 10:38
indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd wup!!!! Hoe is het leven daar?

OT: vanavond weer vriendje zien . Drie dagen is blijkbaar toch te lang voor ons...
Oud 18-02-2010, 11:13
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Kwestie van uitstraling hè.
...En bedankt.
Oud 18-02-2010, 11:24
Dott
Dott is offline
Ze is vannacht overleden.
Dus vandaag gaat het regelen beginnen..
Oud 18-02-2010, 11:35
Verwijderd
Gecondoleerd!
Oud 18-02-2010, 12:10
WAT
WAT is offline
gecondoleerd dott!
Oud 18-02-2010, 12:42
Verwijderd
@Dott: Gecondoleerd meisje. Sterkte ermee.
Oud 18-02-2010, 14:05
I C U
I C U is offline
@ Dott: sterkte joh... gecondoleerd.

OT: Ik zal blij zijn als het echt weekend is Geen idee of ik wat tijd krijg voor achterstallig onderhoud (zowel lichamelijk als geestelijk als relationeel ) weg te werken, maar we zien het wel! Allesch komt goed

Regels voor berichten