Buit: een besteld boek (waarop vlekken op de bovenkant bleken te zitten, toen kreeg ik 15% korting), een potlood (want ik ga mezelf dwingen om op vakantie weer eens te gaan tekenen, dat heb ik al veel te lang niet meer gedaan, en dat is jammer), en Tess of the d'Urbervilles van Thomas Hardy (die was maar 3 euro!) .
da lukt mie nooit! Maar heb al een idee, ga gewoon de komende jaren trainen in Spanje (zon en zee is goed voor de huid) en dan tegen de tijd als ik terug kom heeft Archont wel een paar slippertjes gemaakt tijdens de relatie met Imene en dan zal ik het slippertje worden van Imene gezien mijn Grieks-Goden lichaam met krullen.
Dat weet ik. Dat was het stukje 'bij vlagen niet'. Of nee, niet eens, want mannelijk hoeft helemaal niet te betekenen dat je niet lief bent. Mijn übermannelijke beste vriend is een schat, in al zijn mannelijkheid
da lukt mie nooit! Maar heb al een idee, ga gewoon de komende jaren trainen in Spanje (zon en zee is goed voor de huid) en dan tegen de tijd als ik terug kom heeft Archont wel een paar slippertjes gemaakt tijdens de relatie met Imene en dan zal ik het slippertje worden van Imene gezien mijn Grieks-Goden lichaam met krullen.
Ik vind jou wel een soort Hermes.
18-02-2010, 14:28
Verwijderd
ik keek vanmorgen nog op mijn rekening en ik werd er niet vrolijk van.
gelukkig heb ik veel geld uitgeleend dus ook nog veel te goed.