Inloggen |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
N00dles' topic vol artistiek hoogwaardig prutswerk |
|
Citaat:
Ik kreeg al eerder in het topic dat sommigen mijn werk te stijfjes en te bedacht vonden, en dat klopt voor veel van mijn werk misschien ook wel.
Clean zou ik met name die laatste twee niet willen noemen, maar anders moet je maar even uitleggen wat je precies bedoelt. Misschien is het omdat ik geen kunstacademie heb gedaan, en teveel digitaal bezig ben ipv traditionele materialen? Misschien hang ik teveel rond op cgtalk waar voornamelijk futuristische, fantasy en gameconcepten worden getekend? Ik weet het niet. Ik probeer wel de laatste tijd zoveel mogelijk verhaal in een tekening te stoppen of een bepaald gevoel op te roepen. (Ik bedoel dit beeld beschouwend, dus niet mooi/ lelijk) |
||||
![]() |
Dank je!
Citaat:
Ook op een kunstacademie kun je met digitaal werk aankomen. Ik had vorig jaar werk in 3D studio Max gemaakt en een aantal docenten vonden het prachtig. Het gaat er ook niet om waarmee je het maakt, maar wat het eindresultaat is.
Citaat:
Die laatste twee zijn inderdaad minder/ niet clean. Misschien dat het door je kleurgebruik komt. Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen. Ik bedoel het trouwens puur qua uiterlijk en niet inhoudelijk. Ik vind je werk heel, ja, mannelijk.
(Ik bedoel dit beeld beschouwend, dus niet mooi/ lelijk) ![]() Dank je! Citaat:
Deze vind ik heel tof, zou zo mee kunnen voor concept art voor een computerspel
![]() Hoe lang heb je er aan gewerkt? |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ik krijg het niet voor mekaar, tekenen met een tablet, ze staat hier dan ook eigenlijk te verstoffen. Maar dat kan ook zijn omdat ik ze in mijn slechte periode heb gekocht.
Ik bewonder je manier van tekenen met tablet! Edit: ook het zonder hoor ![]() ![]() ![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Zo, weer eens wat nieuws:
[afbeelding] Concept art voor de toekomstige animatiefilm 'Masxino' van Para en Uice. |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Dank je!
OT: Wat kleine schetsjes van diertjes voor istockphoto.com. Pas op, cuteness overload. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ![]() ![]() ![]() |
||||
|
|
Varken heeft veel weg van een bulldog, zeker zijn onderstel
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Varken heeft veel weg van een bulldog, zeker zijn onderstel
![]() ![]() OT: ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Zo, weer eens wat nieuws:
[afbeelding] Concept art voor de toekomstige animatiefilm 'Masxino' van Para en Uice. Die heb je wel met verf gedaan? |
||||
![]() |
|
Verwijderd
|
Citaat:
Wat vooral wennen zal zijn, is dat er geen appeltje+z (of wat jij dan voor undo gebruikt) op je kwast zit! Daar baal ik soms erg van. Ik zet graag een rode streep dwars door mijn schilderij en dan denk ik daarna 'o shit'.
Maar ik ben benieuwd! ![]() ![]() |
||||
|
![]() |
|
|