![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je gaat ook iets lekkers bakken, dat kan ook. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een sorcery is eenmalig en een enchantment blijft.
Als je een creature met een kicker hebt dan kan je er voor kiezen om gewoon de creature op tafel te gooien voor de normale mana cost maar je kan ook de kicker cost erbij doen om de extra ability die die kicker voorstelt te activeren. |
![]() |
|
Oma_Duck @KwikKwekenKwak Is dit nu dat... Tetter, jongens? Moet ik hier dan een tekstje typen? En hoe druk ik dan op verz
KwikKwekenKwak @Oma_Duck Bijna goed, oma! Misschien kunt u wat vertellen over vroeger? Maar dan wel binnen 140 tekens, hoor! Oma_Duck Een verhaal over vroeger? In 140 tekentjes? Poe! Had ik jullie al eens verteld over de penenteelt van 1932? Nou, die winter vroor 't zo, dat ![]()
|
DagobertDuckNL Net een mailtje gestuurd naar mijn potlodenfabriek of ze een extra voorraad rood willen maken.
Haha geniaal ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zing dit lieeeeed voor jououou alleeeen, breng witte roooozen vooooor je meeeee, OOOOH LIEVE OMAAAAA waar ik van hou, tis hier zo eeeeeenzaam zoooonder jou
ik zin dit lieeeed voor jouoooo steeds weer en droog m'n traaanen keer op keer OH LIEVE OMA IK HOU VAN JOU!!! VAN JOU VAN JOU!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|