Advertentie | |
|
![]() |
|
Aahh verlossing ik ben naar de fysiotherapeut gegaan
![]() Hmm die man heeft echt gouden handen ![]() heb aan: bruine nette broek donkerbruin hemdje donkerbruine laarsjes bruine gevlochten riem moet nog ff een blousje ofzo aan doen.. luchtje: tommy girl geen make-up zilveren sieraden
|
Verwijderd
|
- Bultjes, jeukende bultjes
![]() - Rode wollen DKNY Trui voor extra jeukend effect - Wit EA underwear t-shirt eronder - Witte Hugo Boxers - Donkerblauwe D&G spijkerbroek - Kapsel: Pleeborstel ![]() Dankjewel Sinterklaas voor de voedselallergie ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
- witte nepallstars (Zeeman)
- witte superwarme geweldige tennissokken (Alfi) - beige ribbroek (Shoeby) - blauw ondergoed (Jola) - wit spaghettihemdje (Hema) - blauw vestje met witte streep op de mouwen (Waterlooplein) - vanmorgen/-middag witte haarband, nu zwarte muts
|
Bruine lichtuitlopende broek DKNY
Lichtblauwe longsleeve DKNY Witte longsleeve polo RL Blauw/roze/groen geruite sokken Burlington Roze ondergoed H&M Witte golfschoenen Adidas Horloge DKNY Ying/yang oorknopjes Gouden kettinkje Warme trui, regenbroek en muts in aanslag, want ik ga zo (sinds tijden) weer eens golfen met m'n papa ![]() |
![]() |
|
Ghah kep net een nieuwe gymbroek gekocht.. maar ff aangetrokken om te kijken hoe het zit.. dus ik draag nu:
1x zwarte oude afgeragde Nike Air Max met zowat alleen maar raampjes ![]() 1x zwarte sportsokken 1x ontzettend foute spierwitte superwijde doorzichtige Nike sportbroek.. zo'n ganster hiphop geval 1x zwart RTC sport shirt in een woord: Een plaatje ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
uhm ff kijken:
een zwarte skatebroek van overzeas die alle jongens bij onz op school hebben kwam ik achter toen ik um had...whaha en ik dus ![]() en een wit tshirt met lange mouwen met daarop een donkerblauw tshirt met print: ikke in holland met heeel gaav poppetje ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 14:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |