Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ze, 2 paar, en alleen maar echte.
Die neppe heb ik ook zo'n 5 jaar geleden gehad, maar die dingen ga na een tijdje zo uitzakken. Daarnaast zijn ze echt niet zo lekker warm als de echte. Ik heb mijn lange Uggs nu 3 jaar en mijn korte Uggs ongeveer 2 jaar. Ze zien er beiden echt nog heel goed uit! |
![]() |
|
![]() |
O m g
Ten eerste, koop GEEN neppe want neppe, DAAR ga je juist op scheef lopen. Dan nog iets NEPPE hebben vaak nep wol en daar ga je van zweten. Op echte uggs kan je niet naast lopen, wanttttttt, dat wol houd de laars recht omhoog, en sluit beter aan, en zie je toch mensen met uggs (het logo) en lopen ze scheef, zijn het uggs van 80 eurie van de zwarte markt, ja echt lijkend logo, goed model, andere binnenkant (ANDER WOL) dus ook lopen ze scheef ja, (ernaast lopen). Dan nog iets, het is of echte of NIETS. En uggs zijn echt top schoenen, ik heb er 190,00 voor betaald, classic short grey, echt top dingen je weet niet wat je mist. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben geen fan van uggs, maar ik vind felgekleurde flipflops nog altijd 10 keer lelijker en van die croqs zeker 100 keer lelijker!
Wat Ik evenwel dus nooit begrepen heb, zijn van van die mensen die in uggs naar het strand gaan. Okey ja, als je van de zeebries koude tenen krijgt, maar geef toe dat het raar staat he: Een heel blote bikini en dan daar zo'n bruin paar donzige uggs bij... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je gaat toch niet op plastic lopen ![]() uggs zijn wel lelijk maar zijn wel lekker warm ![]() en btw die van Esprit de nieuwste zijn wel mooi! er wordt op onze school zeker veel op gelopen! maargoed je bent wel een beetjee gek in je hoofd als je voor die lelijke dingen 180 eurie uit gaat geven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al blijf ik me afvragen waarom die uggs niet wat mooier konden zijn... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat mensen moeten kopen wat ze willen. Mijn punt was alleen dat als iemand zegt 'ik ga geen 180 euro uitgeven aan lelijke dingen', het wat gek is om daarop te reageren met 'dat hangt toch van je bestedingspatroon af', want volgens mij hangt dat meer van je smaak af. Ik denk dat niemand 180 euro zou uitgeven aan iets wat hijzelf lelijk (en nutteloos) vindt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij Koopkracht ging het over Uggs, er zit niet eens een voetbed in en de materiaalkosten zijn hooguit 15 euro, waar je dus 250 voor neertelt.
zie hier : http://player.omroep.nl/?aflID=10066595 |
![]() |
||
Citaat:
Feit is dat als een kledingstuk (of andere modetrend) duur kost dan is het hip en staat het gewoon stoer om het zelf ook te willen hebben (kijk van ik kan het betalen). Als die Uggs nou maar 25 euro kosten (de echte wel te verstaan) dan was het zeker geen hype geweest en kocht niemand ze, net als de Ipods, ook die zijn hip en gewild omdat ze ruim 3 keer zo duur kosten tov een normale Mp3 speler (maar klinken net zo kut als de de goedkoopste Mp3 speler). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Creative heeft inderdaad zeker 3 keer zo'n goede geluidskwaliteit voor een 1/3 van de prijs van een Ipod.
![]() Viel mij aantal zomers terug overigens ook op dat de prijs van de flipflops (teensletzen in schoon vlaams) vervijfvoudigde omdat een paar smaakloze trendwatchers ze plots als trendy hadden omschreven. ![]() Bedrijfseconomisch is dit ook een hoofdtaak van de marketingafdeling geworden. Producten die je kan maken voor 20 euro en kan verkopen voor 160? Een droom toch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de wol en dergelijke van echte uggs is ook goed plus de suede dat gemeimer om alleen de zool Het gaat om het totaal pakket, van vele items zijn de inkoopprijzen verschikkelijk laag dat heet inderdaad WINST mensen, winst ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
dan doe ik het wel saai#848 Verwijderd | 500 | 01-02-2010 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: de verhalen! flyaway | 80 | 31-10-2009 19:18 | |
Lifestyle |
uggs zoom zoom | 374 | 04-11-2004 17:50 | |