![]() |
|
Hee allemaal!
Zoals jullie misschien wel weten (of misschien ook niet, maar dan kom je er nu achter ![]() Mijn vraag is nu: met wie zou jij nog willen chatten? We kunnen niet personen als de paus of de koningin regelen, dat snappen jullie denk ik ook wel. Maar een bekende auteur/actrice/iemand uit de politiek/zangers/iemand uit de mediawereld? Noem het maar op, ik kijk of we er wat mee kunnen en wie weet chat je er dan binnenkort mee! Ik ben benieuwd naar jullie voorstellen! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed, een jonge politicus en een Nederlandse dichter hoor ik voorbij komen. Zijn er nog BN'ers met wie jullie willen chatten? Of zangers? Doutzen Kroes misschien? Of even helemaal de andere kant op, een kinderrechter of iemand van de priesteropleiding? Noem het maar op... Ik kijk wel wat ik kan doen ;-)
|
![]() |
|
Hm, je noemt priester, mij lijkt het wel interessant om met bijvoorbeeld een Non te kletsen, maar ik weet niet of je dan van die escalerende Ja-nee gesprekjes krijgt dan.
Verder ben ik persoonlijk wel in voor een gesprek met een Acteur/Regisseur. Een bedrijf, bijvoorbeeld een telefoonmaatschappij, waar wij dan kunnen vertellen wat voor abonnementen we willen als studenten/scholieren, en dat ze er ook echt naar luisteren.. Of wat dacht je van een schaatser? Nu zo met de Olympische spelen..
|
He Dingaantouwtje, leuke suggesties! Fijn dat je zo meedenkt
![]() |
![]() |
|
Wat het ook wordt, het is in ieder geval wel slim om te zorgen dat als het een bekend iemand is, de meeste mensen in die leeftijdsgroep diegene ook kennen, en zo niet, (zoals bij de seksuoloog) dat het in ieder geval iets is wat ook echt speelt bij mensen in die leeftijdsgroep. Ik kan me zomaar voorstellen dat niet extreem veel mensen van 14, 15 jaar zitten te popelen om een non te mogen ondervragen, maar wel dolgraag tips willen hoe ze beter kunnen zoenen. Bij wijze van spreken, in ieder geval.
![]()
|
|