Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2010, 19:33
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
p.s. moeten we deze ronde de weerwolf er nu uitstemmen willlen we nog kunnen winnen?

het is nu 3 dorpelingen 1 wolf, als we mis zitten 2 dorpelingen 1 wolf, dan mag de wolf eten en ik het 1 dorpeling en 1 wolf.

als die ene dorpeling dan nog mag ophangen moet de wolf wel gehangen worden. maar mag dit dan nog??
Als de weerwolven in de meerderheid zijn dan winnen ze. Als er één dorpeling en één weerwolf overblijven, dan is de weerwolf in de 'meerderheid' en winnen de weerwolven.

Als na een eetronde er nog een wolf en een dorpeling leven, verliezen de wolven (want de dorpeling kan alleen de andere wolf ophangen), als na een hangronde er nog een wolf en een dorpeling leven is, verliezen de dorpelingen. Het is dus afhankelijk van welke ronde het is, wie er wint.

Laatst gewijzigd op 23-02-2010 om 15:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2010, 19:33
Verwijderd
Oei ik was maar net op tijd Heb op kleinmeisje gestemd.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Als de weerwolven in de meerderheid zijn dan winnen ze. Als er één dorpeling en één weerwolf overblijven, dan is de weerwolf in de 'meerderheid' en winnen de weerwolven.
Oh men. Dan hoop ik echt heel erg dat mijn stem de goede was!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 19:38
Verwijderd
Batave, Martino & biertank. Waaaaaaar gaat dit in hemelsnaam over?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 22:42
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
dan hebben we nu dus verloren als dorpelingen helaas
tenzij de wolf morgen zo dom is om te vergeten te eten
Oud 23-02-2010, 14:28
Verwijderd
duurt lang
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 14:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
duurt lang
Oud 23-02-2010, 15:32
Martiño
Martiño is offline
Ik dacht dat ggcy8 de uitslag zou posten. Ik zal hem direct posten.
Oud 23-02-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, sinds wanneer is deze ingevoerd?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 15:56
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Oh, sinds wanneer is deze ingevoerd?
Dit klopt inderdaad niet. Als na een eetronde er nog een wolf en een dorpeling leven, verliezen de wolven (want de dorpeling kan alleen de andere wolf ophangen), als na een hangronde er nog een wolf en een dorpeling leven is, verliezen de dorpelingen. Het is dus afhankelijk van welke ronde het is, wie er wint.

Wat betreft de uitslag van gisteravond: het is gelijkspel. De wolf is op de hoogte gesteld.

Mijn excuses voor de verlate uitslag. Dit is duidelijk niet de bedoeling. In de uitslag van vanavond zullen de resultaten van het gelijkspel en de eetronde van vandaag verwerkt zijn.
Oud 23-02-2010, 16:23
Sherlock
Sherlock is offline
Dan hebben de dorpelingen gewonnen (mits de enige overgebleven dorpeling niet op zichzelf stemt natuurlijk)
Oud 23-02-2010, 16:24
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik weet niet of het nog zin heeft om te posten, maar dit was het stemlijstje:

kleinmeisje
Abzg
Sann

Siorin
kleinmeisje

Dat zou betekenen dat Sann onze laatste wolf is..
En waar Siorin nou is gebleven weet ik ook niet
Oud 23-02-2010, 16:50
Verwijderd
Volgens mij is het bij gelijkspel altijd zo dat de wolven winnen.
Dat is namelijk al eens eerder voorgekomen. En het zou lullig zijn dat het net door hoe het uitkomt met eetrondes en hangrondes, dat het daar vanaf hangt of ze winnen of niet. Dan kan één wolf namelijk alleen maar winnen als de laatste ronde een eetronde is.
Eye of Sauron naamzoek, volgens mij heeft hij dit ooit in de wincondities gezet.

(en dit zeg ik overigens niet omdat ik verrader was maar omdat het gewoon zo is )
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 17:00
Verwijderd
Wat een commotie zo de laatste ronde!

@abzg ja daaag . Wordt nu wel heel heet onder je voeten he?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Dat is namelijk al eens eerder voorgekomen. En het zou lullig zijn dat het net door hoe het uitkomt met eetrondes en hangrondes, dat het daar vanaf hangt of ze winnen of niet. Dan kan één wolf namelijk alleen maar winnen als de laatste ronde een eetronde is.
Eye of Sauron naamzoek, volgens mij heeft hij dit ooit in de wincondities gezet.

(en dit zeg ik overigens niet omdat ik verrader was maar omdat het gewoon zo is )
en anders zou de wolf goed stom zijn als hij vannacht iemand opeet
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 17:13
Verwijderd
Ik had ongelijk, geloof ik. Maar jullie ook.

Uit dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...s#post27149920

Als het aankomt op een hangronde waarbij er 1 dorpeling en 1 wolf in leven is, is het gelijkspel. De reden hiervoor is dat er voor zowel de dorpelingen als de wolven goed gefundeerde argumenten te verzinnen zijn, waarom ze het moeten winnen.

Als er een eetronde is waarbij er 1 dorpeling en 1 wolf in leven zijn, wint de wolf. Als die laatste dorpeling eigenlijk de wolfsbane is, gaat de maaltijd niet door en komt er nog een hangronde waarbij 1 wolfsbane en 1 wolf in leven zijn. Dan is het dus gelijkspel.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 17:23
Verwijderd
Verbazend waar Siorin gebleven is..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 17:26
Verwijderd
Blijft een wolf niet altijd met een dorpeling over?? Als het op laatst uitkomt?

Dan vind ik, ook al ben ik dorpeling, dat de wolven moeten winnen. Die hebben het altijd moeilijker dan de dorpelingen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 17:30
Martiño
Martiño is offline
Ik vind dat in een hangronde met één dorpeling en één wolf de dorpeling wint, want die hangt altijd de wolf op, de laatste wolf is namelijk ontmaskerd. Ik kan geen argumenten verzinnen waarom de wolf zou kunnen winnen. Dat het zo is dat het afhangt van welke ronde het is, klinkt misschien lullig, maar zo is het spel nu eenmaal. Gebeurtenissen in het spel beïnvloeden ook wat voor ronde het is, bijvoorbeeld of de jager wel of niet schiet, en of de wolven een beschermde dorpeling proberen te eten.

Daarnaast staat er ook duidelijk in de spelregels dat de spelleider een beslissing mag nemen over de wincondities en dat deze voor de goede orde geaccepteerd moet worden. Als er een discussie moet worden gehouden kan dat na afloop van het spel, maar nu is deze winconditie reeds (ook al voordat het hier gepost werd) verspreid onder spelers, en het is oneerlijk om het nu te veranderen.
Oud 23-02-2010, 17:35
Verwijderd
Máár als de wolven en dorpelingen allebei over zijn 1 vs 1. Hebben de wolven het gewoon goed gedaan. 9 van de 10x verliezen de wolven dus 1 vs 1 vind ik dat de wolven winnen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 17:37
Martiño
Martiño is offline
Discussie gesloten Archont. Ik heb het nu eenmaal al voor deze discussie naar enkele spelers gestuurd, dus zij speelden met die kennis in hun achterhoofd, dus de Spelleiders hanteren die voor de rest van het spel. Het zou anders ook oneerlijk zijn.

Na afloop van het spel kan er over gesproken worden.
Oud 23-02-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Discussie gesloten Archont. Ik heb het nu eenmaal al voor deze discussie naar enkele spelers gestuurd, dus zij speelden met die kennis in hun achterhoofd, dus de Spelleiders hanteren die voor de rest van het spel. Het zou anders ook oneerlijk zijn.

Na afloop van het spel kan er over gesproken worden.
Oke
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 18:49
Bright Blue
Bright Blue is offline
Maar ik snap het niet helemaal, er zou nu toch al iemand dood moeten zijn? Worden er dan vanavond 2 onschuldigen door de wolf opgegeten?
Oud 23-02-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Maar ik snap het niet helemaal, er zou nu toch al iemand dood moeten zijn? Worden er dan vanavond 2 onschuldigen door de wolf opgegeten?
Yep, het is gelijkspel dus wolv(en) mogen kiezen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 18:59
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja maar die moest toch gister al kiezen?
Dus er worden vandaag 2 opgegeten.
Oud 23-02-2010, 22:00
Spelleider
Spelleider is offline
Kleinmeisje keek enigszins verbaasd om haar heen. Verwonderd vroeg ze zichzelf af waar de rest was gebleven. Al snel realiseerde ze dat ze als enige over was gebleven. Zij was de enige van de Inner Circle die niet vermoord was door een stomme ongeluk of door het team van Biertank en Barabas. Wat moest ze doen? Ze kon het gevecht waarschijnlijk wel winnen, maar waarom zou ze?

Siorin en Abzg stonden bij het dode lichaam van hun zusje. Sann stond een paar meter verderop en ze was kwaad. Kwaad op de Inner Circle omdat Biertank dood was. Ja, ze was soms niet zo dapper en ja, ze haatte Biertank nogal, maar ze had nooit gewild dat hij dood ging.
“Kom op! Laten we die verschrompelde vampier doden!” siste Sann naar Siorin en Abzg. De twee zussen keken elkaar eventjes aan en knikten naar elkaar.

Kleinmeisje had net besloten dat het beter was voor haar als ze het hierbij zou laten. Haar krachten waren aanzienlijk uitgeput en ze kon voelen dat haar uiterlijk daarvan de dupe was. Nu was het niet zo dat ze op momenten van oorlog iets om haar uiterlijk gaf, maar een verouderd uiterlijk betekende wel dat haar krachten niet op hun hoogst waren.

Terwijl Sann achterbleef om een spreuk voor te bereiden gingen Siorin en Abzg richting Kleinmeisje. Kleinmeisje had zich achter een groot metalen brok verborgen.

Kleinmeisje merkte dat iemand haar kant uitkwam. Zonder nog meer tijd te verliezen wendde ze haar krachten aan om de brok metaal zó om te buigen zodat het metaal als het ware een pantser om haar heen vormde.

Siorin wendde haar psionische krachten aan om een zwakke, maar doelgerichte aanval voor te bereiden. Ze wist dat Kleinmeisje meer dan haar telekinetische krachten had gebruikt om het metaal om te buigen. Als het enkel dat was geweest dan had de psionische aanval van Siorin recht door het metaal heen kunnen gaan. Maar Siorin wist dat Kleinmeisje ook een hoop magie gebruikte om het schild sterker te maken.

Op het moment dat Siorin de lucht insprong om haar aanval af te vuren deed Sann het ook. De aanval van Siorin werd met gemak geblokkeerd door Kleinmeisje. De spreuk van Sann raakte Siorin vol op de rug.

Terwijl Abzg voelde hoe alweer een van haar zussen langzaam doodging viel Siorin met een klap op de grond.

Uitslag Eetronde 11

1. Mr Soija (leerlingtovenaar)
2. Paranoide (tovenaar/geliefde)

3. Bretlow (dorpeling/geliefde)
4. Biertank 52 (weerwolf)
5. Archont (dorpeling)
6. Katje (evilziener)
7. Tink* (dorpeling)
8. Allure (dorpeling)
9. Absinthe (verrader)
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice (weerwolf)
12. JasperJD (ziener)

13. Siorin (dorpeling)
14. Abzg
15. Batave (dorpeling)
16. Barabas (jager)
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido)
19. kleinmeisje
20. Severus (weerwolf)
21. grl (dorpeling)
22. Toddish (dorpeling)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven uit liefdesverdriet

Opgelet! In Hangronde 11 is Siorin opgehangen na een gelijkspel. In Eetronde 11 is niemand opgegeten.

Morgen is er weer een hangronde. De dorpelingen moeten hun stem uiterlijk 20.30 uur bekend maken.
Oud 23-02-2010, 22:01
Batave
Batave is offline
Spannond!
Oud 23-02-2010, 23:41
Verwijderd
Mijn stem gaat morgen naar abzg, lijkt me duidelijk.

Ik zeg het nu maar vast, morgen ben ik vanaf een uur of 4 niet meer thuis, en zal de ontknoping pas 's nachts laat/donderdag kunnen lezen Ben morgenavond namelijk in paradiso. Mijn stem geef ik uiteraard op tijd door, maar de radiostilte vanaf 4 uur is dus daaraan te wijten. Vind het echt heel jammer dat ik de (naar ik aanneem) laatste avond van het spel niet fanatiek mee kan doen, maar helaas, een concert afzeggen voor wws gaat me te ver .

Ik weet dat het nu van kleinmeisje afhangt of we de wolf morgen ophangen, aangezien Abzg er op zal gaan zitten om mij er uit te stemmen morgen. Wss komt zij met hetzelfde argument mij op te hangen als mijn argument voor haar: het kan alleen maar gelijkspel zijn geweest als 1 van ons 2en wolf is, anders was het geen gelijk spel. Ik heb nog gecheckt of ik niet per ongeluk toch te laat gestemd had, maar mijn bericht is verzonden om 20.28. Hierdoor kan het gelijkspel dus niet ontstaan zijn. Dus is 1 van ons 2en wolf. En ik ben het niet. Dus is het Abzg. Maar zij zal natuurlijk hetzelfde zeggen.
Ik vind dat Abzg zich dit spel sowieso verdacht heeft gedragen, te laat gestemd, rare opmerkingen, lang wachten tot stemmen. Daarom hoop ik dat kleinmeisje net als ik op abzg zal stemmen en de dorpelingen alsnog winnen.

Uiteraard snap ik dat ze dit wellicht niet zomaar van mij aanneemt. Daarom hoop ik dat er morgenmiddag ook door kleinmeisje (en abzg) gepost kan worden, zodat ik iig mijn ideeen/verdediging nog wat verder kan toelichten enz.

Jammer dat siorin de laatste rondes niet meer fanatiek heeft mee gedaan / kunnen doen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 10:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oké, ik heb al die tijd fout gezeten met kleinmeisje.

lees dit even heel goed door, vooral jij kleinmeisje. Zou stom zijn als het nú gelijk spel zou zijn, want dan heeft de wolf gewonnen.

Ik spit even de hangronde stemlijstjes door. :

1e hangronde
Sann staat gewoon veilig.

Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD (ziener)
Allure
Freezer (misschien) (dorpeling)

Allure
grl
Sann
Tink
Mr Soija

2e hangronde

Sann stemd in haar eentje voor Mr Soija.

Mr Soija
Sann

3e hangronde
Sann stemd helemaal niet.

4e hangronde
Hier zitten we dus met een klein probleem.
Het JasperJD lijstje:

JasperJD
sann
Severus - Wolf
Barabas
Abzg
Allure
Katje

Uice
grl
Archont
Katje - Evilziener
Siorin
Toddish
Tink*
Biertank 52 Weelwolf

Mensen die los op anderen hebben gestemd
Uice (wolf)
kleinmeisje

Het probleem is, is dat er hier wel nog een wolf tussen móet zitten. En kleinmeisje zou dus die laatste kunnen zijn, maar dat kán niet. (zie later in mijn post)
Dus, hier heeft iemand gelogen over zijn stem, iemand uit het Uice rijtje. En er zit een wolf tussen het JasperJD rijtje. En sann en ik staan daar allebei in, maar sann heeft de pech dat ze als eerste op JasperJD heeft gestemd, en dat ze dus niet meer terug kon. Daarom vind ik haar verdachter. En als ik wolf zou zijn zou ik niet zo laat nog achter JasperJD aanschuiven.

5e hangronde

Iedereen stemd op Severus, verder niks bijzonders mee.

6e hangronde

Uice
Tink*
Archont
Siorin
kleinmeisje
grl
Allure
Toddish

Toddish
sann
Katje
Barabas

sann staat hier alweer veilig. Ze neemt geen risico's

7e hangronde

sann stemt op Katje wanneer de stand zo is:

Katje
Siorin
Tink*
Batave
grl

Toddish
Barabas
Katje
Azbg

Bij katje staan verder geen weerwolven. Dus ze wist dat het veilig was.
Uiteindelijjk word Katje met een meerderheid opgehangen.

7e hangronde
Toddish word opgehangen met een meerderheid. Niet veel bijzonders verder

8e hangronde

Biertank 52
kleinmeisje
Tink*
Abzg
sann

kleinmeisje
Biertank52 (weerwolf)
sann --
Abzg

Toen ik zei dat ik op kleinmeisje zou stemmen ging sann op biertank stemmen. Omdat ze wist dat het 2-3 stond, maar onder kleinmeisje 2 weerwolf stemmen waren!
Biertank word opgehangen.

9e hangronde
Batave is er uit, verder niet zo bijzonder

10e hangronde

kleinmeisje
Abzg
Sann

Siorin
kleinmeisje

Het is gelijk spel! Abzg of Sann moeten weerwolf zijn.
En ik heb ook een verklaring waarom er niemand was opgegeten, sann heeft vanavond mij proberen op te eten, maar ik ben wolfsbanne, dus dat heeft niet gewerkt

Ik hoop dat ik kleinmeisje heb overtuigt dat ik geen wolf ben maar dat sann wolf is.

Een simpele oplossing: kleinmeisje, stem op niemand! Dan hebben de dorpelingen sowieso gewonnen.
Oud 24-02-2010, 10:37
Sherlock
Sherlock is offline
Het is niet de bedoeling dat je je functie kwijtgeeft
Oud 24-02-2010, 11:07
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
naja kwijtgeven

er zitten nog in
de bane
de wolf
en een dorpeling

dus zo verrassend is het niet... ik heb ook gezegd dat ik een dorpeling ben en biertank heeft gezegd dat hij een weerwolf is en tegen ons doe je niet zo

misschien wel slim als ik inderdaad niet stem, kan ik het niet verkeerd doen.

sann stemt abzg en abzg stemt sann dus alleen een dorpeling stemt
de wolf sterft!
Oud 24-02-2010, 12:02
Verwijderd
Dit is de 4e keer dat de wolven niet stemmen, 2x kan geblokt zijn door tovenaar, 1x door bane en 1x is niet gestemd. (Niet gegeten: ronde 2, ronde 3, daarna tovenaar eruit, Ronde 5 bane, ronde 10 bewust niet gestemd, lijkt me zo) beide geblokt door tovenaar wss, Lijkt me dus sterk dat de bane zijn functie nog zou hebben. Lijkt me waarschijnlijker dat er bewust niet gestemd is.

Als klein meisje niet stemt hebben we inderdaad de wolf te pakken, maar wel op een beetje een suffe manier . Maakt mij verder niet uit, maar toch nog even de argumenten van mij voor abzg, dan moet kleinmeisje maar kijken wat ze wil.

Stemronde 1 & 2 stemt op wolven, zonder dat er ook maar een risico is dat die er uit gaan. Voor ze haar stem doorgeeft heeft bijna iedereen dat al gedaan, dus kan ze veilig op een wolf gaan zitten wat ze dan later evt. als tegenargument zou kunnen gaan gebruiken.

Er wordt in 1 van die twee stemrondes al aangegeven dat ze slecht leest en niet reageert op verdenkingen en argumenten.

Stemronde 3: Ik heb wel gestemd. Op absinthe. Net als Abzg. In tegenstelling tot Abzg heb ik wél duidelijk mijn stem doorgegeven die ronde, Abzg geeft dat pas de dag erna om 10.43 door. Later:
Citaat:
Hmm, ik denk het niet Wat ging vandaag weer snel voorbij. Maar waarschijnlijk heb ik nog geen 10 min meer te leven. Ik wens de dorpelingen veel plezier
Bizarre post toch? Er was absoluut geen aanleiding waarom ze opgegeten zou worden, geen verdachtmakingen naar mensen enz.

Stemronde 4: Ik stem op JasperJD, net als Abzg, ik meld het om 9.15, zij wederom laat, 19.35, als de meeste stemmen al doorgegeven zijn. Moet dus ergens iets misgegaan zijn in die stemlijstjes, maar ik kan maar niet uitvinden wat.

Stemronde 5: overduidelijk dat severus eruit moet natuurlijk. Ik geef dat gelijk na de hangronde door, abzg zegt 'wooh verassend'. Als er al 1000 namen staan stemt ze pas op serverus. Daarnaast wordt ze (wederom) gewezen op haar niet posten van theorien, waar ze op reageert met daar moet ik om lachen, ik speel niet slim, ik ben slecht in het begin theorien posten.

Stemronde 6: Ik stem 's middags al op toddish, er is niemand om mee 'mee te lopen', ik ben er 's avonds niet, dus argumenten op Uice nauwelijks meegekregen, anders was ik daar wel door overtuigt. Abzg stemt niet. Wordt wederom gewezen op haar rare posts.

Stemronde 7: Stemmen allebei eerst op Toddish, maar schakelen allebei naar Katje over, door siorin.

Jij vind dat ik een verdachte move maak, maar ondertussen doe je zelf precies hetzelfde (zelfs qua tijdstippen is het bijna precies hetzelfde) heb je dit soms zelf bedacht bij jezelf en kwam het je goed uit dat ik hetzelfde deed?

Jager wordt opgegeten, abzg post niks dan loze kreten, en oh siorin ik vind jou zo goed, zodat de jager haar niet per ongeluk kan verdenken en neer kan schieten.

Ronde 8 Verrassend. Wederom een stem om 20.29. op toddish als iedereeeeeen al op hem gestemd heeft.

Citaat:
Nee, Siorin is geen wolf..

Hoeveel wolven zijn er eignelijk nog? 1 toch?
Right. Alsof er ook maar iemand is die dat niet zou weten op dat punt van het spel!

Er werd hier besloten dat we gelijk spel zouden doen, natuurlijk wissel ik dan! Jij denkt dat Biertank en klein meisje wolven zijn, net als ik, waarom zou het dan in hemelsnaam relevant zijn op wie ik stem?

Hangronde 9: Je stemt eindelijk eens vroeg. Maar dan wel op iemand die geen wolf is. Doet iedereen, maar vind het wel opvallend dat je consequent laat stemt, tenzij er niets op het spel staat.

Nja en ronde 10: jij bent wolf of ik.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 12:46
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
het is inderdaad flauw om het via een gelijk spel te spelen.

ga nog even denken over wat ik ga doen
Oud 24-02-2010, 14:52
Verwijderd
Ik ben er vandoor en kom vandaag dus niet meer online.

Kleinmeisje succes met je beslissing!

Mijn stem is uiteraard verzonden naar de spelleider. Abzg dus.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 15:10
Spelleider
Spelleider is offline
Abzg, het is niet de bedoeling dat je je functie kwijtgeeft.

Dode spelers: zoals jullie weten is het niet de bedoeling dat er na de dood nog actief gepost wordt. Mond dicht dus.

Laatst gewijzigd op 24-02-2010 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 15:16
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Martin, kan je direct om 20:31 de uitslag posten? Anders zie ik mezelf vanaf 19:00 uur de hele tijd F5'en.
Oud 24-02-2010, 15:17
Spelleider
Spelleider is offline
Ik post vanavond niet de uitslag, dat doet ggcy8. We posten de uitslag altijd z.s.m.
Oud 24-02-2010, 15:48
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:

Daboman heeft ooit wincondities opgesteld en EoS doet sowieso nooit naamzoek
Oud 24-02-2010, 20:49
Spelleider
Spelleider is offline
“IK KAN DIT NIET MEER AAN!” schreeuwde Abzg. Haar hoofd was op hol. Ze had recentelijk twee van haar zussen verloren en lang geleden ook al twee. Het werd haar te veel. Ze zocht verwoed een manier om zich van de buitenwereld af te sluiten. Ze stond op het punt zichzelf te vermoorden toen ze haar lichaam voelde veranderen. Haar lichaam veranderde in diamant en haar hersenen sloten zich af voor de buitenwereld. Abzg was totaal in zichzelf gekeerd. Ze zou waarschijnlijk nooit meer iets zeggen of doen.

Sann keek geschrokken naar het dode lichaam van Siorin. Dit was niet wat ze gewild had! ”Fuck,” dacht ze, ”wat maakt het ook uit.”

Veel tijd om na te denken had ze niet want Kleinmeisje was geenszins geschrokken van de dood van Siorin. Alsof er niets gebeurd was begon ze brokken metaal ter grootte van tennisballen op Sann af te vuren.

Sann sloeg de brokken metaal van haar weg met haar twee zwaarden. Ondertussen gebruikte ze vier van haar zes armen om een ingewikkelde spreuk voor te bereiden. Kleinmeisje had niets door en bleef Sann bekogelen met brokken metaal. Na een tijdje merkte ze dat Sann het wel erg gemakkelijk had met het afweren van het metaal en vergrootte ze de metalen stukken totdat ze zo groot waren als voetballen.

Sann kon met moeite de grotere brokken metaal tegenhouden. Gelukkig voor haar was haar spreuk voorbereid en ze twijfelde geen seconde. Op het moment dat ze een kans zag liet ze haar twee zwaarden vallen en maakte een laatste gebaar met al haar zes armen tegelijk.
Als vanzelf vielen de vliegende brokken metaal op de grond neer.

Kleinmeisje voelde dat haar magische krachten geblokkeerd waren. ”Godverdomme!” dacht ze, ”Dit gaat tot een fysieke strijd worden.”

Sann was ontzettend in het voordeel nu Kleinmeisje haar magische krachten niet meer kon gebruiken. Jammer voor Sann waren haar magische krachten door de spreuk ook uitgeput. Ze raapte snel haar zwaarden op en rende op Kleinmeisje af.

Kleinmeisje had geen zwaarden. Ze had nooit gedacht dat haar magische krachten geblokkeerd konden worden. Toch was ze niet bang. Haar lichaam was door de eeuwen heen bijna onbreekbaar geworden en ze wist dat de zwaarden van Sann haar lichaam niet zouden verwonden. Ze wist ook dat ze snel moest zijn. Sann was tijd aan het rekken zodat haar eigen magische krachten konden herstellen. De enige kans voor Sann om te winnen was door magie.

Sann hoopte dat haar ervaring met fysieke gevechten haar lang genoeg in leven zouden houden zodat haar krachten konden herstellen.

Jammer genoeg had Kleinmeisje ook genoeg ervaring met man op man gevechten. Al bij de eerste uithaal van Sann pakte Kleinmeisje de zwaarden vast en rukte ze met een onmenselijke kracht uit de handen van Sann.

De zwaarden vlogen twee kanten op. Kleinmeisje gebruikte haar bovennatuurlijke krachten en snelheid om de armen van Sann uit haar lichaam te rukken.

Nog voordat Sann iets kon uitroepen voelde ze hoe de scherpe nagels van Kleinmeisje recht door haar hart gingen.

Uitslag Hangronde 12

5. Archont (dorpeling)
6. Katje (evilziener)
7. Tink* (dorpeling)
8. Allure (dorpeling)
9. Absinthe (verrader)
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice (weerwolf)
12. JasperJD (ziener)

13. Siorin (dorpeling)
14. Abzg
15. Batave (dorpeling)
16. Barabas (jager)
17. sann (weerwolf)
19. kleinmeisje
20. Severus (weerwolf)
21. grl (dorpeling)
22. Toddish (dorpeling)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De dorpelingen hebben de laatste weerwolf (Sann) opgehangen en winnen dus het spel. Gefeliciteerd!!

De volgende spelers hebben een rode kaart gekregen:
  • Allure
  • Siorin

Edit: Leukigheidje: Abzg heeft haar functie als bane nog niet 'verbuikt'
Oud 24-02-2010, 20:51
Lorelei
Lorelei is offline
Goed zo. Dan vraag ik me toch af wat er gebeurd is in dat stemlijstje tussen Uice en Jasper.
Oud 24-02-2010, 20:54
Geel
Geel is offline
Zal ik stiekem het juiste stemlijstje posten?
Oud 24-02-2010, 20:55
Geel
Geel is offline
Hangronde 4

Sann
Kleinmeisje

Uice
Toddish
Archont
VeGs
Siorin
Tink*

JasperJD
Katje
Barabas
Abzg
Allure
Mr Soija

Severus
Batave
Oud 24-02-2010, 20:55
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Abzg: Ja!
(die is hier)
Oud 24-02-2010, 20:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zal ik stiekem het juiste stemlijstje posten?
Oud 24-02-2010, 20:58
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
“IK KAN DIT NIET MEER AAN!” schreeuwde Abzg. Haar hoofd was op hol. Ze had recentelijk twee van haar zussen verloren en lang geleden ook al twee. Het werd haar te veel. Ze zocht verwoed een manier om zich van de buitenwereld af te sluiten. Ze stond op het punt zichzelf te vermoorden toen ze haar lichaam voelde veranderen. Haar lichaam veranderde in diamant en haar hersenen sloten zich af voor de buitenwereld. Abzg was totaal in zichzelf gekeerd. Ze zou waarschijnlijk nooit meer iets zeggen of doen.

Sann keek geschrokken naar het dode lichaam van Siorin. Dit was niet wat ze gewild had! ”Fuck,” dacht ze, ”wat maakt het ook uit.”

Veel tijd om na te denken had ze niet want Kleinmeisje was geenszins geschrokken van de dood van Siorin. Alsof er niets gebeurd was begon ze brokken metaal ter grootte van tennisballen op Sann af te vuren.

Sann sloeg de brokken metaal van haar weg met haar twee zwaarden. Ondertussen gebruikte ze vier van haar zes armen om een ingewikkelde spreuk voor te bereiden. Kleinmeisje had niets door en bleef Sann bekogelen met brokken metaal. Na een tijdje merkte ze dat Sann het wel erg gemakkelijk had met het afweren van het metaal en vergrootte ze de metalen stukken totdat ze zo groot waren als voetballen.

Sann kon met moeite de grotere brokken metaal tegenhouden. Gelukkig voor haar was haar spreuk voorbereid en ze twijfelde geen seconde. Op het moment dat ze een kans zag liet ze haar twee zwaarden vallen en maakte een laatste gebaar met al haar zes armen tegelijk.
Als vanzelf vielen de vliegende brokken metaal op de grond neer.

Kleinmeisje voelde dat haar magische krachten geblokkeerd waren. ”Godverdomme!” dacht ze, ”Dit gaat tot een fysieke strijd worden.”

Sann was ontzettend in het voordeel nu Kleinmeisje haar magische krachten niet meer kon gebruiken. Jammer voor Sann waren haar magische krachten door de spreuk ook uitgeput. Ze raapte snel haar zwaarden op en rende op Kleinmeisje af.

Kleinmeisje had geen zwaarden. Ze had nooit gedacht dat haar magische krachten geblokkeerd konden worden. Toch was ze niet bang. Haar lichaam was door de eeuwen heen bijna onbreekbaar geworden en ze wist dat de zwaarden van Sann haar lichaam niet zouden verwonden. Ze wist ook dat ze snel moest zijn. Sann was tijd aan het rekken zodat haar eigen magische krachten konden herstellen. De enige kans voor Sann om te winnen was door magie.

Sann hoopte dat haar ervaring met fysieke gevechten haar lang genoeg in leven zouden houden zodat haar krachten konden herstellen.

Jammer genoeg had Kleinmeisje ook genoeg ervaring met man op man gevechten. Al bij de eerste uithaal van Sann pakte Kleinmeisje de zwaarden vast en rukte ze met een onmenselijke kracht uit de handen van Sann.

De zwaarden vlogen twee kanten op. Kleinmeisje gebruikte haar bovennatuurlijke krachten en snelheid om de armen van Sann uit haar lichaam te rukken.

Nog voordat Sann iets kon uitroepen voelde ze hoe de scherpe nagels van Kleinmeisje recht door haar hart gingen.

Uitslag Hangronde 12

5. Archont (dorpeling)
6. Katje (evilziener)
7. Tink* (dorpeling)
8. Allure (dorpeling)
9. Absinthe (verrader)
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice (weerwolf)
12. JasperJD (ziener)

13. Siorin (dorpeling)
14. Abzg
15. Batave (dorpeling)
16. Barabas (jager)
17. sann (weerwolf)
19. kleinmeisje
20. Severus (weerwolf)
21. grl (dorpeling)
22. Toddish (dorpeling)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De dorpelingen hebben de laatste weerwolf (Sann) opgehangen en winnen dus het spel. Gefeliciteerd!!

De volgende spelers hebben een rode kaart gekregen:
  • Allure
  • Siorin

Edit: Leukigheidje: Abzg heeft haar functie als bane nog niet 'verbuikt'
Wow heeft Abzg haar functie als bane niet gebruikt? wat is er dan gebeurt??
oh en ik zat aan het begin van het spel goed met sann wat stom dat ik me daar door andere vanaf heb laten halen...

p.s. ik heb heel laf niet gestemd deze ronde maar naar het advies van Abzg geluisterd.. (ik durfde niet meer op sann te stemmen omdat iedereen me ze stom vond om haar te verdenken, heel dom...)
Oud 24-02-2010, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hangronde 4

Sann
Kleinmeisje

Uice
Toddish
Archont
VeGs
Siorin
Tink*

JasperJD
Katje
Barabas
Abzg
Allure
Mr Soija

Severus
Batave
Dus Jasper had een stem extra van Mr Soija? Waarom wisten we dat niet? Heeft Soija z'n stem niet doorgegeven in topic en is daarna opgegeten voordat-ie weer online was of zo?

Edit: Hm nee. Hij heeft daarna nog gepost. Zelfs letterlijk "dan ga ik weer voor Severus" http://forum.scholieren.com/showthre...8#post30175568

Vage zooi
Oud 24-02-2010, 21:07
Severus
Severus is offline
Jammer dat we hebben verloren, maar absoluut props voor Sann omdat ze zo goed gespeeld heeft bij haar eerste keer als weerwolf!
Oud 24-02-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat we hebben verloren, maar absoluut props voor Sann omdat ze zo goed gespeeld heeft bij haar eerste keer als weerwolf!
Serieus ja. Van die 3 twijfelde ik er niet aan dat Sann geen weerwolf was.

Echt goed gespeeld

Severus, jij poste écht raarder dan normaal
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 21:28
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
inderdaad een heel groot compliment voor sann!!
heel goed gedaan!

en mr soija is vaag geweest in dit spel (iig voor mij)
Oud 24-02-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
inderdaad een heel groot compliment voor sann!!
heel goed gedaan!

en mr soija is vaag geweest in dit spel (iig voor mij)
Nee vond hem wel oké spelen. Grl ook. Siorin mwah.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten