Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2010, 22:27
Verwijderd
Hee jongens ik zit soms best vaak met deze vraag.

Ik zelf ben een jongen van 15 die z'n haar ongeveer op z'n sleutelbeen heeft liggen.
Ik hoor de hele tijd zo vaak van ga toch eens naar de kapper en van andere krijg ik juist weer normale reacties erop. Maar het zijn voornamelijk de meiden die erover doorzeuren
Dus eigenlijk een vraag voor de meiden hier wat hebben meiden toch tegen lang haar?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2010, 22:29
Verwijderd
Ik heb niets tegen lang haar, mooi juist (op voorwaarde dat het niet vet is en dat je het minimaal 1 x per dag borstelt en minimaal 3 x per jaar de puntjes laat knippen)

Welk kapsel je ook hebt, het zullen altijd vooral meiden zijn die erover zeuren.

Laatst gewijzigd op 22-02-2010 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 22:42
Mobius
Mobius is offline
Dan heb je nu dus een beetje een tussenlengte, dan krijg je het meeste commentaar. Laat het langer groeien en dan verdwijnt dat wel weer, dan zien ze dat het ook daadwerkelijk de bedoeling is dat het lang is.
Oud 22-02-2010, 22:46
Verwijderd
Ik vind lang haar bij jongens juist mooi. Hoe langer hoe liever . Maar het moet wel verzorgd zijn, vooral niet vettig, maar dat mag sowieso nooit, niet bij vrouwen of mannen of lang of kort haar, tenzij je net terugkomt van een rondje sporten ofzo. Laten zeuren die meiden, die hebben (zeker op die leeftijd) altijd wat te zeuren, alsje het zelf mooi vindt, lekker laten groeien. En er zullen altijd meisjes zijn, zoals ik, die het net wél leuk vinden.

(Sarah, ik heb zelf lang haar en ik ben al meer dan een jaar niet meer naar de kapper geweest )
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 22:47
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
(Sarah, ik heb zelf lang haar en ik ben al meer dan een jaar niet meer naar de kapper geweest )
Dan wordt t eens tijd.
Oud 22-02-2010, 22:50
Verwijderd
Offtopic: Pfff, waarom, kost geld en je ziet geen verschil. Als mijn punten nu echt gespleten waren, dan ja. Maar nu kan me dat echt niet boeien
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niets tegen lang haar, mooi juist (op voorwaarde dat het niet vet is en dat je het minimaal 1 x per dag borstelt en minimaal 3 x per jaar de puntjes laat knippen)

Welk kapsel je ook hebt, het zullen altijd vooral meiden zijn die erover zeuren.
Nou blij dat er ook vrouwen zijn die lang haar bij jongens mooi vinden... Maarja jammer dat die bij ons op t dorp er niet zijn
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 22:58
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Nou blij dat er ook vrouwen zijn die lang haar bij jongens mooi vinden... Maarja jammer dat die bij ons op t dorp er niet zijn
Hoezo? Heb je van iedereen de mening al gehoord?
Oud 22-02-2010, 23:01
Verwijderd
Nou k weet niet of je t dorp kent maar k geef je een hint t is vaak in het nieuws en ze eten graag vis
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 23:02
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Nou k weet niet of je t dorp kent maar k geef je een hint t is vaak in het nieuws en ze eten graag vis
Oh, in dat geval heb ik niets gezegd.

Verhuis naar de stad.
Oud 22-02-2010, 23:03
Verwijderd
Hehe zou wel mooi zijn XD
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 23:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Veel chicks die ik ken diggen lang haar hoor, inclusief ikzelf, maar het moet je wel staan.
Veel metaldudes lopen met een warrige ongewassen kop rond en dat is niet bepaald sexy. Als je je haar gewoon goed verzorgd is er geen probleem.
Die wijven die opmerkingen maken over je haar moet je negeren. Als jij het mooi vind en laat merken dat opmerkingen je niks doen, zullen ze gauw een ander slachtoffer vinden hoor.

[Ik heb zelf ook in een klein dorp gewoond en had oa blauw haar, dus kreeg ook zat opmerkingen. Een /care houding helpt echt.]
Oud 23-02-2010, 07:56
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Waarschijnlijk zeuren ze erover omdat veel vrouwen het inderdaad niet mooi vinden. Dus wat die meiden er tegen hebben: ze vinden het niet mooi.

Maar ja, dat was waarschijnlijk niet het antwoord dat je zocht (maar wel antwoord op de vraag die je stelde). Zoals je leest zijn er ook meisjes die het wel leuk vinden. Nou ja, doe wat je wilt zou ik zeggen. Je zult nooit bij iedereen in de smaak vallen maar het leven zit dan wel weer zo leuk in elkaar dat het waarschijnlijk vooral de types zijn die goed bij jouw levensstijl passen die het wel leuk vinden.

Kortom: volgens mij is er geen enkel probleem.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Pfff, waarom, kost geld en je ziet geen verschil. Als mijn punten nu echt gespleten waren, dan ja. Maar nu kan me dat echt niet boeien
Offtopic: als je haar gewoon recht is onderaan kost het je alleen 1 x de aanschaf van een goede schaar en even iemand lief aankijken die een vaste hand heeft
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 08:38
Verwijderd
Het liefst zou ik willen dat het net als in de jaren 80 kon zijn
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 08:45
Niel$
Niel$ is offline
Citaat:
Hee jongens ik zit soms best vaak met deze vraag.

Ik zelf ben een jongen van 15 die z'n haar ongeveer op z'n sleutelbeen heeft liggen.
Ik hoor de hele tijd zo vaak van ga toch eens naar de kapper en van andere krijg ik juist weer normale reacties erop. Maar het zijn voornamelijk de meiden die erover doorzeuren
Dus eigenlijk een vraag voor de meiden hier wat hebben meiden toch tegen lang haar?!
ik denk dat niet heel veelm eije er wat tegen hebben licht ook op welke school je zit he ^^ xd
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 08:50
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat niet heel veelm eije er wat tegen hebben licht ook op welke school je zit he ^^ xd
Ik bedoel echt lang haar hea zoals James hetfield Dave Mustaine Tom araya enz
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 09:03
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Probeer conditioner te gebruiken en laat het in model knippen.
Doe er wat anders mee dan vorige avond wassen, opstaan en weer verder. Was het liever in de ochtend en kam het. (vergeet je conditioner niet)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 09:29
Nienna*
Nienna* is offline
Meestal haat ik het omdat het er vies uitziet, onverzorgd.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 09:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik bedoel echt lang haar hea zoals James hetfield Dave Mustaine Tom araya enz

Zo lang heeft James het niet, hoor.

En het haar van de kerels die je opnoemt, is niet zo erg lang.

Meestal hebben vrouwen niet veel tegen lang haar an sich, maar het probleem is eerder dat de meeste mannen het simpelweg niet (goed) verzorgen.
Oud 23-02-2010, 10:59
Lasagna
Lasagna is offline
lang haar bij jongens is nou eenmaal niet standaard, en dat zijn die meisjes waarschijnlijk wel. ik weet ook niet of ze er echt iets op tegen hebben, of het niet meer als grapje is bedoelt. als mensen iets opvalt, zullen ze er iets over zeggen.

daarbij heb jij lang haar omdat je het mooi vind, niet omdat anderen het mooi moeten vinden, toch?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 12:35
Dott
Dott is offline
Het verschilt heel erg, mijn ex had heel erg pluizig, stro achtig haar, in dat geval vond ik het minder mooi.
Mijn vriend heeft heel erg mooie roodblonde krullen tot iets over zijn schouders, en ik ben dol op zijn haar..
Oud 23-02-2010, 15:31
juno
juno is offline
Mannen met lang haar hebben vaak een ongewassen vette pluizenbos vol klitten, en soms doen ze er dan wel een staartje in maar dat is dan zo'n zielig rattenstaartje. Dat hebben wij vrouwen tegen mannen met lang haar. Het is voddenhaar, en we willen geen voddenbaal.

Jongens met mooi lang haar zijn een uitzondering. Onder invloed van testosteron hebben mannen nu eenmaal dunner haar dan vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 16:02
Verwijderd
Ik heb niks tegen lang haar, sterker nog, ik ben verliefd op iemand met lang haar
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Mannen met lang haar hebben vaak een ongewassen vette pluizenbos vol klitten, en soms doen ze er dan wel een staartje in maar dat is dan zo'n zielig rattenstaartje. Dat hebben wij vrouwen tegen mannen met lang haar. Het is voddenhaar, en we willen geen voddenbaal.

Jongens met mooi lang haar zijn een uitzondering. Onder invloed van testosteron hebben mannen nu eenmaal dunner haar dan vrouwen.
Ohja nog een voorwaarde inderdaad. Lang haar is mooi tot je kaal begint te worden, dan moet het er af! Maar TS is denk ik een jaar of 15 dus dat zal nog lang geen probleem zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2010, 16:53
juno
juno is offline
Oh, en de beroemde "mat" is natuurlijk sowieso fout. Dan kun je nog zulk mooi dik schoon, gefohnd en gestyled haar hebben, een mat is te Tokkie.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 17:11
Verwijderd
Lang haar ziet er ook niet uit bij dudes.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 18:13
miekmuis
miekmuis is offline
Ik hou persoonlijk ook niet van lang haar bij mannen. Ten eerste vind ik het niet mooi en ten tweede verzorgen de meeste mannen hun lange haar inderdaad gewoon niet goed. Maar vriendlief heeft ook lang haar, dus ik heb er mee leren leven..
Oud 23-02-2010, 18:24
gurl19
gurl19 is offline
Is je haar wel mooi verzorgd? Zit er wel een model in? Pluist het niet alle kanten op? etc etc
Want dan snap ik dat veel meisjes er iets van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 18:41
Signy
Signy is offline
Ik hou eigenlijk helemaal niet van lang haar bij jongens...

maar voor deze maak ik een uitzondering.
Oud 23-02-2010, 19:04
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Wat hebben mannen tegen vrouwen met kort haar?!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 19:52
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Vrouwen met lang haar waren door de evolutie heen veel gezonder, dus als je een gezond bos haar heb, zie je er aantrekkelijker uit.
(Als je erg ongezond bent, dan is dat dramatisch voor je haar)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 22:36
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Die lezen de Opzij.
Oud 23-02-2010, 22:58
Mephisto
Mephisto is offline
Alles goed en wel maar als je lang haar hebt zonder mannelijke gelaatstrekken lijk je net een meisje.
Oud 23-02-2010, 23:06
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Alles goed en wel maar als je lang haar hebt zonder mannelijke gelaatstrekken lijk je net een meisje.
Eens. Ik wil niet gedwongen zijn om te kijken of er tetten aan zitten om het geslacht vast te stellen.
Oud 24-02-2010, 06:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vooral heel onhandig op jongere leeftijd als je dan ook nog eens een unisex naam hebt... en dus een kind per ongeluk meisje noemen terwijl het een jongen is
Oud 24-02-2010, 10:29
juno
juno is offline
Citaat:
Vooral heel onhandig op jongere leeftijd als je dan ook nog eens een unisex naam hebt... en dus een kind per ongeluk meisje noemen terwijl het een jongen is
Advies: altijd op de kleertjes letten. En als je het echt niet weet, zeg dan maar "hij". Ouders van jongetjes die voor meisjes worden vergist zijn erger beledigd dan andersom.

"Het" mag je nooit zeggen, maar een zinsbouw waarin je de term "je kindje" gebruikt is een goed alternatief. En hopelijk zeggen ze dan zelf hij of zij en dan weet je het!

Hoezo offtopic....
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 11:23
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
zo'n vergissing had een vriend van me een keer
wij hadden vorig jaar buitengym tegelijk met een pieperklas, op verschillende velden maar weel dezelfde kleedkamer
toen was er dus zo'n pieper met lang haar en die voor de rest ook echt sprekend een meisje leek, en die liep dus richting de jongenskleedkamer dus die vriend zei dat hij naar de verkeerde kleedkamer liep, bleek het dus een jongen te zijn
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 11:40
Volk
Volk is offline
Niks. Lang haar vind ik juist mooier.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 11:53
Akhlys
Akhlys is offline
Soms kan je er weinig aan doen dat het er slecht verzorgd uitziet Ik heb krullen tot over m'n schouder, maar het pluist als een gek en die klitten krijg ik ook niet zomaar weg. En dan kan ik wel die zooi van andrelon enzo gebruiken, maar er veranderd vrij weinig. Het blijft een pluizige,droge,klittenzooi.
Oud 24-02-2010, 12:02
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Zelfs deze bink hier (ik) werd eens tijdens een feestje vergeleken met een meisje. Wees dus gewaarschuwd.
Oud 24-02-2010, 12:06
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Soms kan je er weinig aan doen dat het er slecht verzorgd uitziet Ik heb krullen tot over m'n schouder, maar het pluist als een gek en die klitten krijg ik ook niet zomaar weg. En dan kan ik wel die zooi van andrelon enzo gebruiken, maar er veranderd vrij weinig. Het blijft een pluizige,droge,klittenzooi.
dat zou zo'n beetje zijn wanneer de meesten de schaar aanraden

vooraleer je drastische dingen doet zou ik zeggen, probeer eens een andere heel-goed-verzorgende-en-meestal-best-dure shampoo.
persoonlijk raad ik dit spul ook aan:

HAIR SENSATION NUTRITION INTENSE Gladmakende, glanzende verzorging - van Lancôme.
duur, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 13:42
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
dat zou zo'n beetje zijn wanneer de meesten de schaar aanraden
Nooit!

Thnx, Ik zal eens een poging wagen met dat spul^^
Oud 24-02-2010, 13:51
blauw engeltje
Citaat:
Nooit!

Thnx, Ik zal eens een poging wagen met dat spul^^
misschien kan je ook eerst gewoon andere shampoo gebruiken, Gliss Kur bijvoorbeeld, van Schwarzkopf, dat vind ik persoonlijk een heel goed merk, en dan kies je shampoo specifiek voor krullen, en wat je ook kan doen is een mousse in je haar doen na het wassen. laat je eens adviseren bij een kapperszaak, kan je ook doen!
lange krullen kunnen supermooi zijn, maar als ze onverzorgd zijn (of er zo uitzien) ...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 14:03
Akhlys
Akhlys is offline
Haha, dankjewel voor de tips. Ik zal het zeker uitproberen allemaal.
Lol, ik had beter een eigen topic kunnen starten
Oud 24-02-2010, 14:16
blauw engeltje
graag gedaan!

wat de vraag van de topicstarter betreft ben ik het overigens 100% eensch met Sarah:
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 21:11
Verwijderd
Ik heb zelf behoorlijk lang haar (~60cm) en heb nooit problemen gehad om aan chicks te komen. De Sharissa's/Priscilla's en de Fleurs/Merels van deze wereld zul je er waarschijnlijk wel mee afschrikken, maar dat is in de meeste gevallen ook wel een zegen.

Maar inderdaad: verhuis naar de stad.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 23:59
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik heb zelf behoorlijk lang haar (~60cm) en heb nooit problemen gehad om aan chicks te komen. De Sharissa's/Priscilla's en de Fleurs/Merels van deze wereld zul je er waarschijnlijk wel mee afschrikken, maar dat is in de meeste gevallen ook wel een zegen.

Maar inderdaad: verhuis naar de stad.
ja, naar de stad gaan(waar ik woon kun je ook niet een echte stad wonen, maar of je nou in een dorp woont, of in een stad, maakt wel een verschil)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 15:18
crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
[afbeelding]

Zo lang heeft James het niet, hoor.

En het haar van de kerels die je opnoemt, is niet zo erg lang.

Meestal hebben vrouwen niet veel tegen lang haar an sich, maar het probleem is eerder dat de meeste mannen het simpelweg niet (goed) verzorgen.
Wel in z'n jonge jaren.

Ik heb ook lang haar dat nu wel zo ongeveer onder m'n schouders komt. Ik heb tot nu toe twee keer een opmerking erover gehad, maar fuck die mensen. Bevooroordelende eikels zijn het, ik negeer ze.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 17:14
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Over dat lang haar er snel pluizig en dood uitziet: Dat komt door de ph waarde van shampoo. Vooral anti roos is heel slecht. Dat komt omdat we in Nederland erg hard water hebben (veel kalk) en shampoo gebruiken we om dat harde water te compenseren. Mijn kapper zei eens dat je dan eigenlijk (groene) zeep en zuiver bronwater zou moeten gebruiken, maarja, of dat zo praktisch is... Badzeep of douche-gel met een neutrale ph waarde (5.5) is ook niet goed, want daar zit allemaal rotzooi in, en je krijgt er roos van. Ik heb trouwens wel gehoord dat er bepaalde producten zijn die wel de goede ph waarde hebben zonder rotzooi. Maar die zijn niet zo makkelijk te vinden tussen al die commerciële bende.

Lang haar is cool \m/
Reageren

Regels voor berichten