Advertentie | |
|
![]() |
|
Veel chicks die ik ken diggen lang haar hoor, inclusief ikzelf, maar het moet je wel staan.
Veel metaldudes lopen met een warrige ongewassen kop rond en dat is niet bepaald sexy. Als je je haar gewoon goed verzorgd is er geen probleem. Die wijven die opmerkingen maken over je haar moet je negeren. Als jij het mooi vind en laat merken dat opmerkingen je niks doen, zullen ze gauw een ander slachtoffer vinden hoor. [Ik heb zelf ook in een klein dorp gewoond en had oa blauw haar, dus kreeg ook zat opmerkingen. Een /care houding helpt echt.]
|
Waarschijnlijk zeuren ze erover omdat veel vrouwen het inderdaad niet mooi vinden. Dus wat die meiden er tegen hebben: ze vinden het niet mooi.
Maar ja, dat was waarschijnlijk niet het antwoord dat je zocht (maar wel antwoord op de vraag die je stelde). Zoals je leest zijn er ook meisjes die het wel leuk vinden. Nou ja, doe wat je wilt zou ik zeggen. Je zult nooit bij iedereen in de smaak vallen maar het leven zit dan wel weer zo leuk in elkaar dat het waarschijnlijk vooral de types zijn die goed bij jouw levensstijl passen die het wel leuk vinden. Kortom: volgens mij is er geen enkel probleem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo lang heeft James het niet, hoor. ![]() En het haar van de kerels die je opnoemt, is niet zo erg lang. Meestal hebben vrouwen niet veel tegen lang haar an sich, maar het probleem is eerder dat de meeste mannen het simpelweg niet (goed) verzorgen.
|
lang haar bij jongens is nou eenmaal niet standaard, en dat zijn die meisjes waarschijnlijk wel. ik weet ook niet of ze er echt iets op tegen hebben, of het niet meer als grapje is bedoelt. als mensen iets opvalt, zullen ze er iets over zeggen.
daarbij heb jij lang haar omdat je het mooi vind, niet omdat anderen het mooi moeten vinden, toch? |
![]() |
|
Het verschilt heel erg, mijn ex had heel erg pluizig, stro achtig haar, in dat geval vond ik het minder mooi.
Mijn vriend heeft heel erg mooie roodblonde krullen tot iets over zijn schouders, en ik ben dol op zijn haar..
|
Mannen met lang haar hebben vaak een ongewassen vette pluizenbos vol klitten, en soms doen ze er dan wel een staartje in maar dat is dan zo'n zielig rattenstaartje. Dat hebben wij vrouwen tegen mannen met lang haar. Het is voddenhaar, en we willen geen voddenbaal.
Jongens met mooi lang haar zijn een uitzondering. Onder invloed van testosteron hebben mannen nu eenmaal dunner haar dan vrouwen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik hou persoonlijk ook niet van lang haar bij mannen. Ten eerste vind ik het niet mooi en ten tweede verzorgen de meeste mannen hun lange haar inderdaad gewoon niet goed. Maar vriendlief heeft ook lang haar, dus ik heb er mee leren leven..
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
"Het" mag je nooit zeggen, maar een zinsbouw waarin je de term "je kindje" gebruikt is een goed alternatief. En hopelijk zeggen ze dan zelf hij of zij en dan weet je het! Hoezo offtopic.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wij hadden vorig jaar buitengym tegelijk met een pieperklas, op verschillende velden maar weel dezelfde kleedkamer toen was er dus zo'n pieper met lang haar en die voor de rest ook echt sprekend een meisje leek, en die liep dus richting de jongenskleedkamer dus die vriend zei dat hij naar de verkeerde kleedkamer liep, bleek het dus een jongen te zijn ![]() |
![]() |
|
Soms kan je er weinig aan doen dat het er slecht verzorgd uitziet
![]()
||
Citaat:
![]() vooraleer je drastische dingen doet zou ik zeggen, probeer eens een andere heel-goed-verzorgende-en-meestal-best-dure shampoo. persoonlijk raad ik dit spul ook aan: ![]() HAIR SENSATION NUTRITION INTENSE Gladmakende, glanzende verzorging - van Lancôme. duur, maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
lange krullen kunnen supermooi zijn, maar als ze onverzorgd zijn (of er zo uitzien) ... |
![]() |
||
graag gedaan!
wat de vraag van de topicstarter betreft ben ik het overigens 100% eensch met Sarah: Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zelf behoorlijk lang haar (~60cm) en heb nooit problemen gehad om aan chicks te komen. De Sharissa's/Priscilla's en de Fleurs/Merels van deze wereld zul je er waarschijnlijk wel mee afschrikken, maar dat is in de meeste gevallen ook wel een zegen.
Maar inderdaad: verhuis naar de stad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook lang haar dat nu wel zo ongeveer onder m'n schouders komt. Ik heb tot nu toe twee keer een opmerking erover gehad, maar fuck die mensen. Bevooroordelende eikels zijn het, ik negeer ze. |
![]() |
|
Over dat lang haar er snel pluizig en dood uitziet: Dat komt door de ph waarde van shampoo. Vooral anti roos is heel slecht. Dat komt omdat we in Nederland erg hard water hebben (veel kalk) en shampoo gebruiken we om dat harde water te compenseren. Mijn kapper zei eens dat je dan eigenlijk (groene) zeep en zuiver bronwater zou moeten gebruiken, maarja, of dat zo praktisch is... Badzeep of douche-gel met een neutrale ph waarde (5.5) is ook niet goed, want daar zit allemaal rotzooi in, en je krijgt er roos van. Ik heb trouwens wel gehoord dat er bepaalde producten zijn die wel de goede ph waarde hebben zonder rotzooi. Maar die zijn niet zo makkelijk te vinden tussen al die commerciële bende.
Lang haar is cool \m/
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik haar nog vertrouwen dino84 | 13 | 11-03-2003 08:29 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
Stukje verhaal Spiegelbeeld Tegenbeeld Verwijderd | 10 | 27-11-2001 17:12 |