FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2010, 11:27
Verwijderd
Nou we sliepen bij mensen die de ouders van die vriendin heel heel goed kennen, maar we vlogen alleen terug bleven alleen op het vliegveld achter in London
Advertentie
Oud 25-02-2010, 11:28
Verwijderd
en daarna nog wat uitstapjes gemaakt
Oud 25-02-2010, 11:29
Verwijderd
Toen ik 15 was had ik nog een oppas
Oud 25-02-2010, 11:29
Verwijderd
een oppas?
Oud 25-02-2010, 11:30
Miekje*
Miekje* is offline
Dan is het nog tricky. En het is ook een beetje tricky als je 15 bent en dan alleen naar Amsterdam gaat. Als je met een groep zou zijn, zou het nog wel kunnen.
Verwijderd
wel leuk opzich, maar ik vind het gewoon naar dat in de tijd dat ik alleen naar Amsterdam, londen etc. ging mijn vader zich nergens mee bezig hield en nu ik een dagje weg wil de safe daddy uit hangt ;x
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 15 was had ik nog een oppas
toen ik 15 was wás ik een oppas
Oud 25-02-2010, 11:31
Verwijderd
Ik snap het opzich nog wel, maar de vorige keer ging alles prima niks gebeurd en nu wil hij de safe daddy uithangen
Verwijderd
maar wat wil je gaan doen in Amsterdam? Gewoon een dagje winkelen met een vriendin ofzo? Want dat moet kunnen lijkt mij. Als je daar in je eentje die ene veertigjarige man die je altijd zulke lieve emailtjes stuurt wil gaan ontmoeten, snap ik dat het niet mag
Verwijderd
Ja gewoon winkelen en gezellig bij de coffee company, ik ben niet van het soort dat daar voor de shops gaat ;o
Oud 25-02-2010, 11:33
Verwijderd
misschien kun je afspreken dat je je vader elke twee uur een smsje stuurt en voor donker thuis bent enzo
Oud 25-02-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
toen ik 15 was wás ik een oppas
Ik ook bij m'n buurmeisje van verderop

Nou, kijk, m'n ouders hebben jarenlang een kroeg gehad en waren vaak 's nachts weg en wilden ons (m'n zusje is 4,5 jaar jonger) niet 's nachts alleen laten. Nou ik schaamde me natuurlijk kapot t.o iedereen die ik kende en loog altijd dat m'n nicht kwam (als de jonge oppas kwam) en m'n oma (als de oude oppas kwam).
Oud 25-02-2010, 11:34
Miekje*
Miekje* is offline
Ik mocht wel alleen naar Utrecht trouwens, toen ik 15 was. Maar dat was een forummeeting en ik moest wel precies vertellen waar ik heen ging en wat ik ging doen en ik moest bereikbaar blijven.
Oud 25-02-2010, 11:35
Verwijderd
Ja mijn ouders zijn ooit een week op vakantie geweest toen mijn zus en ik veertien en vijftien waren en toen kregen we wel een oppas maar dat was mijn nicht die toen 19 was.
Oud 25-02-2010, 11:35
Verwijderd
Maar dat vind ik ook nog wel normaal Pip dat is 's nachts, en dat ik geen weekend alleen mag blijven vind ik ook nog wel begrijpelijk!

@ Sarah

ik denk dat ik het zometeen voorstel, en dan op een poeslieve rustige manier vraag
Oud 25-02-2010, 11:36
Verwijderd
goedzo
Verwijderd
Mieke

ik ben ook wel bereikbaar en ken Amsterdam echt goed, ben er zo'n honderd keer geweest
Miekje*
Miekje* is offline
Rookpauze.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mieke

ik ben ook wel bereikbaar en ken Amsterdam echt goed, ben er zo'n honderd keer geweest
Mja dat is dan wel ongeveer hetzelfde als ik met Rotterdam/Utrecht heb .
Oud 25-02-2010, 11:40
Verwijderd
Ik mocht geen reet. Ik mocht niet met langharige jongens omgaan omdat ze 16 waren en ik 14 en als je lang haar hebt gebruik je automatisch ook drugs, daar waren ze dus altijd tegen.
en ik mocht na eeuwen zeuren eindelijk thuis mijn verjaardag vieren op voorwaarde dat ik geen negers zou uitnodigen :')
En internetmeeten mocht ik ook niet, dat was onbespreekbaar. Maar dat wilde ik toen zelf niet.

Ik heb een keer klappen gekregen van m'n vader, toen ik 14 was, omdat ik met mijn beste vriendin om half 7 's morgens (doordeweekse dag) naar het station was gegaan om in een fotohokje pasfoto's te maken. Volgens mijn moeder is het station een broedplek voor moordenaars, verkrachters en andere gekken dus ze was erg kwaad.
Ik mocht toen echt iets van anderhalf jaar bij niemand logeren en niemand bij mij.
Oud 25-02-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Dan is het nog tricky. En het is ook een beetje tricky als je 15 bent en dan alleen naar Amsterdam gaat. Als je met een groep zou zijn, zou het nog wel kunnen.
Enkeltje Middeleeuwen ofzo ;x
Oud 25-02-2010, 11:41
Verwijderd
Ik vind het wel raar dat jouw ouders zo extreem streng waren Pip. Ik vind dat niet passen bij het profiel van mensen die een kroeg hebben eigenlijk. Dat lijken me over het algemeen juist heel vrije mensen.
Oud 25-02-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik mocht geen reet. Ik mocht niet met langharige jongens omgaan omdat ze 16 waren en ik 14 en als je lang haar hebt gebruik je automatisch ook drugs, daar waren ze dus altijd tegen.
en ik mocht na eeuwen zeuren eindelijk thuis mijn verjaardag vieren op voorwaarde dat ik geen negers zou uitnodigen :')
En internetmeeten mocht ik ook niet, dat was onbespreekbaar. Maar dat wilde ik toen zelf niet.

Ik heb een keer klappen gekregen van m'n vader, toen ik 14 was, omdat ik met mijn beste vriendin om half 7 's morgens (doordeweekse dag) naar het station was gegaan om in een fotohokje pasfoto's te maken. Volgens mijn moeder is het station een broedplek voor moordenaars, verkrachters en andere gekken dus ze was erg kwaad.
Ik mocht toen echt iets van anderhalf jaar bij niemand logeren en niemand bij mij.
wauw dat is echt streng, niet met blablabla jongens om mogen gaan
Maar is half 7 in de morgen ook geen rare tijd om foto's in pashokjes te maken?
Oud 25-02-2010, 11:45
Verwijderd
Wat een enge ouders heb jij, Pip.

En wat vindt iedereen nou tricky aan een 14-jarige die met een vriendin naar Londen gaat?
Oud 25-02-2010, 11:47
Verwijderd
Ik ging toen ik 14 was alleen naar Londen. Dan werd ik wel opgehaald door mn tante maar goed.
Oud 25-02-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel raar dat jouw ouders zo extreem streng waren Pip. Ik vind dat niet passen bij het profiel van mensen die een kroeg hebben eigenlijk. Dat lijken me over het algemeen juist heel vrije mensen.
Tja, mijn opa (de vader van mijn moeder) was geen lieverdje en was erg bang dat zijn dochter iets zou overkomen en extreem voorzichtig en ze mocht ook nooit de deur uit. Mijn moeder heeft altijd gezegd het anders te doen maar dat is niet zo gelukt
Mijn vader heeft geen mening over de opvoeding, die is het altijd met mijn moeder eens.

Citaat:
wauw dat is echt streng, niet met blablabla jongens om mogen gaan
Maar is half 7 in de morgen ook geen rare tijd om foto's in pashokjes te maken?
jawel, maar de kans dat je verkracht wordt op een station waar 's morgens zoveel mensen aanwezig zijn lijkt me nogal klein
Oud 25-02-2010, 11:48
Verwijderd
ik sliep in Londen bij hele goede vrienden van haar ouders, en we zijn niet helemaal alleen het centrum ingedoken
Oud 25-02-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Tja, mijn opa (de vader van mijn moeder) was geen lieverdje en was erg bang dat zijn dochter iets zou overkomen en extreem voorzichtig en ze mocht ook nooit de deur uit. Mijn moeder heeft altijd gezegd het anders te doen maar dat is niet zo gelukt
Mijn vader heeft geen mening over de opvoeding, die is het altijd met mijn moeder eens.

jawel, maar de kans dat je verkracht wordt op een station waar 's morgens zoveel mensen aanwezig zijn lijkt me nogal klein
Haha dat is waar, maar het is ook wel een niet zo'n slim idee om te doen als je strenge ouders hebt
Oud 25-02-2010, 11:49
Verwijderd
Ik vind mijn ouders ook hele rare mensen, ze hebben het contact al meerdere keren met mij verbroken. Nu voor de derde keer, sinds een jaar nu.
Oud 25-02-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Haha dat is waar, maar het is ook wel een niet zo'n slim idee om te doen als je strenge ouders hebt
Ik had niet verwacht dat ze zo overdreven zouden reageren.
Oud 25-02-2010, 11:51
Verwijderd
Slaan vind ik ook overdreven en dat verbieden ook, maar ze hadden je wel even bij kunnen brengen dat ze daar niet van gediend zijn
Oud 25-02-2010, 11:53
Verwijderd
Verder werd ik nooit geslagen hoor maar mijn vader was toen erg kwaad.
Oud 25-02-2010, 11:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben foto's aan het uitzoeken voor het fotojaarboek. Wat een werk!
Oud 25-02-2010, 11:56
Verwijderd
Goddomme, deze is toch wel heel erg mooi. Ik heb in mijn leven al aardig wat creatieve variaties op mijn naam gezien maar "Mannie Buis" slaat alles.

Damn! :')
Oud 25-02-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mijn ouders ook hele rare mensen, ze hebben het contact al meerdere keren met mij verbroken. Nu voor de derde keer, sinds een jaar nu.
Wat vervelend en ook voor Sam
Oud 25-02-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Wat vervelend en ook voor Sam
Ja.
Oud 25-02-2010, 12:01
Miekje*
Miekje* is offline
Waarom zou je in 's hemelsnaam het contact verbreken met je bloedeigen kind .
Tink*
Tink* is offline
Blaaaaaaaaaaa nog één nachtje party en dan ga ik ipv op twee uur slaap per nacht te leven weer fatsoenlijk slapen!
Verwijderd
Het leven is best moeilijk als je lui bent.

er is niks eten maar ik ben te lui om naar de super te gaan. Of om me aan te kleden
Oud 25-02-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik dus ook echt niet.
Verwijderd
Citaat:
Jij komt uit een gelovige gemeenschap dus zo vreemd is dat natuurlijk ook niet. Leuk is anders uiteraard.
Verwijderd
Mijn ouders en ik zijn geen goede combi en eigenlijk vind ik het voorlopig wel prima dat ik ze niet zie.
Oud 25-02-2010, 12:06
Verwijderd
jehovas doen dat ook heel snel = gelovig

Maar wel rot voor je Pip!
Oud 25-02-2010, 12:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
contact verbreken
Oud 25-02-2010, 12:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De mensen van solink waren heel tof trouwens en ik heb er wel een positieve kijk op en alles, ze houden echt overal rekening mee
Oud 25-02-2010, 12:16
Verwijderd
stageverslag is af en met prima lay-out en met alle (25!) bronnen netjes in vancouver-stijl en naar de begeleider gemaild!!
Oud 25-02-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
De mensen van solink waren heel tof trouwens en ik heb er wel een positieve kijk op en alles, ze houden echt overal rekening mee
ik heb de website bekeken en het zag er goed uit ik hoop dat ze een lieve muzikale oude dame voor je kunnen vinden!
Oud 25-02-2010, 12:17
Verwijderd
Wie maakt het nieuwe topic?????????//!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 25-02-2010, 12:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jij komt uit een gelovige gemeenschap dus zo vreemd is dat natuurlijk ook niet. Leuk is anders uiteraard.
Dat maakt weinig tot niks uit. Veel mensen denken dat het in gelovige gezinnen altijd koek en ei is en dat iedereen elkaar vergeeft, maar het tegendeel is vaker waar.
Oud 25-02-2010, 12:18
Verwijderd
1
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten