Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Moet morgen met een vriendin, die nogal ziek (als in; slap en tintelend) is, langs de ggd om bloed te laten prikken. Ze wil er graag iemand bij hebben als ze erheen fietst ook, en dat is eigenlijk best zuur want de ggd zit hier echt 200 meter verderop en nu moet ik dus eerst helemaal naar haar huis fietsen om haar op te halen en dan weer dezelfde route terug..
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb trouwens een best wel raar weekend achter de rug, met velen ups en net een flinke down.
Leuk: op bezoek bij vriendin, britcoms kijken, taart eten, het johnny depp/tim burton 'like,you know' drankspel doen, kaartjes geregeld voor Rufus Wainwright in carré (!!!), feestje bij andere vriendin, naar vage breezah tent gaan en veel zuipen, ouwehoeren met oude bekenden, vriend die bleef tukken en ontbijten, nieuwe huisje van oma bekeken en gekletst met familie etc... Lame: Vriendin (van dat feestje) die helemaal emo werd en chago deed en huilie huilie, zus die totaal flipte omdat ik haar gezichtsontharingsproblemen belachelijk vind en liep te verkondingen dat ik AAAAAALTIJD tegen haar inga terwijl ik altijd degene ben die haar hysterische paniek verhalen aanhoort en haar rustig probeert te krijgen ookal ben ik bezig met iets. Oh ja, en ze werd helemaal rood en wou me op m'n bek slaan. En m'n pa flipte ook weer eens... en dan vinden ze 't gek dat ik niet zo heel vaak langskom. Is 24,5 te oud om je op te geven voor adoptie?
|
|