Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2010, 02:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vond zijn cabaret niet eens grappig.
Does not compute.
Advertentie
Oud 01-03-2010, 02:17
Verwijderd
Oud 01-03-2010, 02:19
Verwijderd
Wim heeft wel een vriendelijk hoofd. Dat dan weer wel.
Oud 01-03-2010, 02:24
Verwijderd
Ik zou graag toelichten waarom ik het zo'n alleraardigste man vind, maar ik moet gaan slapen. Morgen om 8:17 vertrekken
Oud 01-03-2010, 02:25
Verwijderd
Ter afscheid:

Oud 01-03-2010, 02:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Pff, je snapt 't gewoon niet, sufferd.

Het is geen constante LOL, maar het zit allemaal heel slim in elkaar en de programma's vertellen echt een verhaal, ook al lijkt dat op het eerste gezicht niet zo.
Ik heb de DVD van heden soup en als hij opkomt en begint te ratelen hoor je het publiek bijna denken: 'WTF is dit nou weer?!"
Gelukkig weet hij dat zelf ook: "Amai, gaat dat nog meer dan een uur zo duren?' Nee, dat gaat nog meer dan 5 uur zo duren, ik speel vandaag 5-dubbel. VERRASSING!"
Oud 01-03-2010, 02:29
Verwijderd
Citaat:

Het is geen constante LOL, maar het zit allemaal heel slim in elkaar en de programma's vertellen echt een verhaal, ook al lijkt dat op het eerste gezicht niet zo.
Ik heb de DVD van heden soup en als hij opkomt en begint te ratelen hoor je het publiek bijna denken: 'WTF is dit nou weer?!"
Gelukkig weet hij dat zelf ook: "Amai, gaat dat nog meer dan een uur zo duren?' Nee, dat gaat nog meer dan 5 uur zo duren, ik speel vandaag 5-dubbel. VERRASSING!"
Guido Weijers weet tenminste wat grappig is.
Oud 01-03-2010, 02:30
Verwijderd
Citaat:

<3 Ja.

Ik vind zijn shows ook altijd iets heel persoonlijks hebben, hij neemt het publiek mee naar zijn belevingswereld. Het is daar aandoenlijk, onbeholpen, filantropisch en grappig maar ook absurd, confronterend en intimiderend. En dat zie je zelden, dat een artiest dat kan.
Oud 01-03-2010, 02:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, britse komieken.
Oud 01-03-2010, 06:45
Missy
Missy is offline
Vroeg. Ik ga morgen uitslapen tot ik een ons weeg.
Oud 01-03-2010, 07:21
Verwijderd
oooh ik voel me zo crappy. net weer gekotst ;x
Oud 01-03-2010, 07:29
Verwijderd
ik heb me ziekgemeld. straks bellen en zeggen dat ik geen dagdiensten meer ga draaien ;x
Oud 01-03-2010, 08:02
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mwah.
Oud 01-03-2010, 08:27
Verwijderd
Citaat:
We moeten iedere week een lezing volgen. Die gaat iedere week over het thema angst vanuit een ander vakgebied (afgelopen keer literatuur, de keer daarvoor psychiatrie, volgende keer biomedische techniek(oid?)). We moeten een column schrijven die gebaseerd is op de lezing, op het thema, op wetenschapsfilosofie en op ons eigen vakgebied (in mijn geval taalwetenschap). De combinatie van die 4 blijkt iedere keer weer vrijwel onmogelijk maar we doen ons best.
En we moeten aan het eind nog een essay schrijven over angst vanuit een wetenschapsfilosofisch perspectief.
Haha, mooie combinaties

Wel supermooi natuurlijk dat biomedische techniek een onderwerp is
Oud 01-03-2010, 08:50
Verwijderd
Citaat:

En verder wat Trimm al heeft gezegd dus.
Die programma's zitten zo ingenieus in elkaar. Bizar dat je na zoveel 'onzin' en schaterlachen nog zó kan ontroeren ook nog
Oud 01-03-2010, 09:01
Verwijderd
Ik vind het wat aan de vroege kant, dit tijdstip.
Oud 01-03-2010, 09:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Haha, mooie combinaties

Wel supermooi natuurlijk dat biomedische techniek een onderwerp is
Mja het is juist om de verschillen te doen. Dat je niet continu in hetzelfde vakgebied blijft hangen. We krijgen ook nog een econoom, een socioloog, de film "angst" van michiel van erp, etc. Tot nu toe zijn de lezingen erg interessant geweest.
Oud 01-03-2010, 09:31
Verwijderd
Citaat:
spencermeet vrijdag!

hoewel, ik weet nog niet of ik kan want ik heb een belangrijke les op vrijdag
Mehh, welke les is nou zo belangrijk als Alice in Wonderland?!
Eh hmm ja bij gebrek en thema-kleding (al mijn carnavalskleding ligt bij mijn ouders, ver weg) dacht ik er al aan een debiele combinatie te maken van blouse, spencer, colbertje etc en dan maar als Mat hatter-wannebee te gaan.
Oud 01-03-2010, 09:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
He, dat is wel echt rot allemaal. Bij mij is er ook wel eens een portemonnee gejat, op m'n werk. Ook met pasjes en een beetje emotionele waarde erin, maar het lijkt me echt nog tien keer enger als het echt uit je huis gejat wordt.
jah dat komt er ook nog eens bij.
Dankje voor de steun
Oud 01-03-2010, 10:04
Spring Fling
Spring Fling is offline
hoooooi whatsup met Trimm?
Oud 01-03-2010, 10:04
Spring Fling
Spring Fling is offline
ahhh zo congrats Trimm ! ;D
Oud 01-03-2010, 10:14
Verwijderd
Mm lente. Nu heb ik zin in opruimen en kleren kopen. Er is echter geen tijd voor beide. Jammer, hoor.
Oud 01-03-2010, 10:16
Spring Fling
Spring Fling is offline
zon zon zon
Oud 01-03-2010, 10:18
Verwijderd
Ja Ik stond net buiten en ik kon 't niet behelpen een triomfantelijk 'MMMHAAA' te laten horen. Het ruikt dan ook zo lekker naar lente <3
Oud 01-03-2010, 10:20
Verwijderd
oei het is maart
Oud 01-03-2010, 10:20
Spring Fling
Spring Fling is offline
Citaat:
Ja Ik stond net buiten en ik kon 't niet behelpen een triomfantelijk 'MMMHAAA' te laten horen. Het ruikt dan ook zo lekker naar lente <3
hihi ja gras en bloemetjes <33
Oud 01-03-2010, 10:23
Verwijderd
Citaat:
oei het is maart
Yeyeye
Oud 01-03-2010, 10:25
Sherlock
Sherlock is offline
Tijdens mijn workshop net wet gevraagd wie wist wat naïef betekende
Oud 01-03-2010, 10:26
Spring Fling
Spring Fling is offline
ik ben naiv
Oud 01-03-2010, 10:33
Verwijderd
Ik vind het zo vals dat ik door alle afleveringen van Ideal ben En het is net zo spannend.
Oud 01-03-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo vals dat ik door alle afleveringen van Ideal ben [afbeelding]
En het is net zo spannend.
Oh je bent doorgegaan! Je vond het eerst niet zo boeiend toch?
Oud 01-03-2010, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Oh je bent doorgegaan! Je vond het eerst niet zo boeiend toch?
Nee, de eerste paar afleveringen vond ik niet heel bijzonder, op een paar dingen na. Eigenlijk had ik tegen het einde van 't eerste seizoen pas zoiets van 'mmm op zich is dit wel gaaf en op zich wil ik nu ook wel weten wat er verder nog gebeurt', daarvoor keek ik (groten)deels uit een soort plichtsgevoel/hoop dat het beter zou worden. En halverwege het tweede seizoen ben je dan volslagen hooked en zit je van mimimimiiii als je moet wachten met 't kijken van de volgende aflevering. Het is een serie die heel langzaam op gang komt, vind ik, maar hij is 't erin komen wel echt waard.
Oud 01-03-2010, 10:39
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik ben naiv
Dat wisten we al.
Oud 01-03-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, de eerste paar afleveringen vond ik niet heel bijzonder, op een paar dingen na. Eigenlijk had ik tegen het einde van 't eerste seizoen pas zoiets van 'mmm op zich is dit wel gaaf en op zich wil ik nu ook wel weten wat er verder nog gebeurt', daarvoor keek ik (groten)deels uit een soort plichtsgevoel/hoop dat het beter zou worden. En halverwege het tweede seizoen ben je dan volslagen hooked en zit je van mimimimiiii als je moet wachten met 't kijken van de volgende aflevering. Het is een serie die heel langzaam op gang komt, vind ik, maar hij is 't erin komen wel echt waard.
uhuh uhuh dan ga je houden van alle personages. Psycho Paul <3 CH <3 Jenny <3
Oud 01-03-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
uhuh uhuh dan ga je houden van alle personages. Psycho Paul <3 CH <3 Jenny <3
Ja keihard

Heb jij The League of Gentlemen eigenlijk al gezien? Dat kun je ook wel waarderen, denk ik. Ik zou er graag iets van posten maar 1) de youtubedingen zitten vol spoilers en 2) eigenlijk werkt het alleen in afleveringen-formaat. Wel minstens twee/drie afleveringen kijken, want ik kan me voorstellen dat je er even aan moet wennen. Al was ik na de eerste al psyched dus wie weet
Oud 01-03-2010, 10:55
Verwijderd
ik zal het eens checken
Oud 01-03-2010, 11:04
Spring Fling
Spring Fling is offline
Citaat:
Dat wisten we al.
Oud 01-03-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
ik zal het eens checken
Nou, laat maar weten wat je er van vond, ik verwacht dat je 't behoorlijk gaaf gaat vinden Het heeft zeg maar een soort dezelfde absurde engheid als Ideal, alleen dan veel meer uitvergroot.
Oud 01-03-2010, 11:06
Spring Fling
Spring Fling is offline
ik moet vanmiddag allemaal brieven schrijven
bah ik haat dat, maar het moet
Oud 01-03-2010, 11:06
Verwijderd
Ik lees 'Spring Fling' de hele tijd als 'springvlieg'.
Oud 01-03-2010, 11:07
Spring Fling
Spring Fling is offline
;D;D
Oud 01-03-2010, 11:08
Spring Fling
Spring Fling is offline
wat is die anagram site nog maar weer?
Oud 01-03-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Nou, laat maar weten wat je er van vond, ik verwacht dat je 't behoorlijk gaaf gaat vinden Het heeft zeg maar een soort dezelfde absurde engheid als Ideal, alleen dan veel meer uitvergroot.
Ik lees ook in iedere aflevering een verwijzing naar een horrorfilm? Daar ben ik niet zo heel erg mee bekend (op enkele klassiekers na).
Oud 01-03-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik lees ook in iedere aflevering een verwijzing naar een horrorfilm? Daar ben ik niet zo heel erg mee bekend (op enkele klassiekers na).
Oh, dat heb ik er ook totaal niet uitgehaald, ik wist volgens mij überhaupt niet dat dat zo was. Maar ik kan niet zeggen dat ik dat heel erg vind.
Oud 01-03-2010, 11:13
Sherlock
Sherlock is offline
Meer tussenuren
Oud 01-03-2010, 11:16
Verwijderd
De trivia op imdb zeggen het.
Oud 01-03-2010, 11:17
Verwijderd
Jammer dat mijn kookboek nog niet is bezorgd Of wel, bij de buren, en de bezorger heeft weer geen briefje achtergelaten om dat te melden ;x
Oud 01-03-2010, 11:18
Verwijderd
oh jee bijna vol
Verwijderd
Even aankloppen en 't vragen?
Verwijderd
Ja dat is niet echt mijn modus operandi
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten