Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
1tje zat de hele gymles op een stoel een peuk te roken, met paraplu terwijl wij in de stromende regen rondjes om het veld moesten rennen

Geniaal eigenlijk
haha
Advertentie
Oud 03-03-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Nou als je daar aan voldeed werd je op mijn oude middelbare school aangenomen hoor

1tje zat de hele gymles op een stoel een peuk te roken, met paraplu terwijl wij in de stromende regen rondjes om het veld moesten rennen

Geniaal eigenlijk
Oud 03-03-2010, 18:11
Martiño
Martiño is offline
Hm, mijn gymleraren hadden een normaal postuur, en waren soms te actief. Het fijne aan gymleraar zijn is wel dat je de hele dag lekker in je trainingspak kan rondlopen, je hoeft je niet druk te maken om wat je 's ochtends aantrekt.
Oud 03-03-2010, 18:18
IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
wij hadden ook wel leukies! twee van die gekke kerels die altijd grappen uithaalden. en een heel tof wijf waar iedereen altijd een beetje verliefd op was. ze kreeg toen een relatie met een veel jongere stagiair of zo. was dan het gesprek van de dag als je die twee samen in de stad tegen was gekomen. oh en trouwens ook nog echt een viezerik waarbij het gerucht ging dat hij op andere scholen was ontslagen omdat hij niet van zn leerlingen af kon blijven. die man trainde destijds ook het schoolhockeyteam waar ik in zat en toen waren we altijd bang dat hij zomaar de kleedkamers in zou komen ;x
Oud 03-03-2010, 18:31
Verwijderd
Everybody, get on the floor, let's dance
Don't fight the feelin', give yourself a chance

Shake shake shake (8) shake shake shake,
Shake your booty, shake your booty
Oud 03-03-2010, 18:51
Batave
Batave is offline
Hoi lievertjes.

Eensch heb ik in een saaitopic gelezen dat de doodstraf invoeren meer geld zou kosten dan celstraf behouden, is dat waar en zo ja, bron?
Oud 03-03-2010, 18:57
Verwijderd
Dit kan ik erover vinden: http://ipsnews.be/index.php?id=35&no...rt_id%5D=21110
Oud 03-03-2010, 19:02
Verwijderd
Gosh. Nog steeds niet gestemd omdat ik wacht op de man, zodat we samen kunnen gaan. Zijn stemkaart ligt op tafel, en hij heeft mij ingevuld als gemachtigde. Maar ik weet niet of dat voor de zekerheid is (voor als hij te laat thuis komt), of dat het de bedoeling is dat ik sowieso voor hem stem. En als dat zo is, op wat ik dan moet stemmen. En hij reageert niet op mijn sms waarin ik al die dingen vraag.
Oud 03-03-2010, 19:03
Verwijderd
oh nu komt hij net thuis
Oud 03-03-2010, 19:05
Rivka
Rivka is offline
Goedenavond!
Oud 03-03-2010, 19:06
Batave
Batave is offline
Oud 03-03-2010, 19:11
Verwijderd
ik hoor iemand overgeven op de gang
Oud 03-03-2010, 19:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hoi lievertjes.

Eensch heb ik in een saaitopic gelezen dat de doodstraf invoeren meer geld zou kosten dan celstraf behouden, is dat waar en zo ja, bron?
doodstraf is ethisch nooit te verantwoorden. ik ben wel voor het amerikaanse systeem van 3 keer is scheepsrecht. of 3 slag is uit, whatever.

als je 3 keer een misdrijf begaat krijg je levenslang.
Oud 03-03-2010, 19:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik hoor iemand overgeven op de gang
even ernaartoe rennen en ernaast gaan staan en wijzen en je vinger in zijn/haar gezicht duwen en dan roepen: ALLES IS VOOR BASIE, ALLES IS VOOR BASSIE! en dan weer heel hard terug je kamer inrennen.
Oud 03-03-2010, 19:14
Rationeel
Rationeel is offline
raadselachtige gezichten gegarandeerd
Oud 03-03-2010, 19:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je moet zo'n dinges, implanon. Dat is zo'n klein buisje dat ze in je arm stoppen. Het is nog ietwat dubieus of hij nou wel echt goed genoeg beschermt tegen zwangerschap, maar best veel vrouwen worden niet ongesteld zolang ze 'm hebben. Dus dat zou voor jou prima zijn
Oh dat klinkt wel eng hoor. Ik wil helemaal geen dingen in m'n arm. Zelfs de pil vind ik al niet zo'n fijn idee...

Trouwens, net nadat ik dat vorige bericht postte voelde ik dat het fout ging en heb ik me maar opgesloten op de wc. Daar begon ik te shaken enzo en kreeg ik koudzweet en ging ik van m'n stokkie. En toen moest ik heel hard kotsen en duurde het nog effe voordat ik me goed genoeg voelde om op te staan. Ik heb daar 40 minuten gezeten ofzo en voel me nu nog steeds een beetje duf en gaar. .
Maarrr, om mezelf op te beuren ben ik naar de Engelse winkel geweest en heb ik cadbury caramel gehaald en scones en apple crumble.
Oud 03-03-2010, 19:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
even ernaartoe rennen en ernaast gaan staan en wijzen en je vinger in zijn/haar gezicht duwen en dan roepen: ALLES IS VOOR BASIE, ALLES IS VOOR BASSIE! en dan weer heel hard terug je kamer inrennen.
Dude, whut?!
Oud 03-03-2010, 19:27
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oh dat klinkt wel eng hoor. Ik wil helemaal geen dingen in m'n arm. Zelfs de pil vind ik al niet zo'n fijn idee...

Trouwens, net nadat ik dat vorige bericht postte voelde ik dat het fout ging en heb ik me maar opgesloten op de wc. Daar begon ik te shaken enzo en kreeg ik koudzweet en ging ik van m'n stokkie. En toen moest ik heel hard kotsen en duurde het nog effe voordat ik me goed genoeg voelde om op te staan. Ik heb daar 40 minuten gezeten ofzo en voel me nu nog steeds een beetje duf en gaar. .
Maarrr, om mezelf op te beuren ben ik naar de Engelse winkel geweest en heb ik cadbury caramel gehaald en scones en apple crumble.
Oei Trimm, voel je je al wat beter?
Oud 03-03-2010, 19:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oei Trimm, voel je je al wat beter?
Ja hoor. Heb net eindelijk wat gegeten en zoals ik al zei ben ik alleen nog wat duf. Gelukkig heb ik er al 12 jaar ervaring mee, dus ik weet dat met slaap alles goed komt.
Oud 03-03-2010, 19:32
Rivka
Rivka is offline
Oh, gelukkig dan maar.
Ik geef eigenlijk nooit over. Heb wel vaak last van hoofdpijn en ochtendmisselijkheid. Maar met een lekkere cracker met kaas komt dan gelukkig ook alles goed .
Oud 03-03-2010, 19:32
Rivka
Rivka is offline
Zeg Trimm, wil jij ook komen op de maartmeet? Ik wil je wel graag ontmoeten .
Oud 03-03-2010, 19:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dude, whut?!
nog nooit gedaan?
Oud 03-03-2010, 19:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
nog nooit gedaan?
Ik heb sowieso maar 1 huisgenootje en die is heel braaf en eigenlijk bijna nooit thuis. En om dat nou bij mezelf te doen...hmm.
Oud 03-03-2010, 19:44
Verwijderd
Riv ga jij ook naar de meet?
Oud 03-03-2010, 19:45
JJoosje
JJoosje is offline
Goedenavond!
Oud 03-03-2010, 19:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zeg Trimm, wil jij ook komen op de maartmeet? Ik wil je wel graag ontmoeten .
Ik weet het nog niet, het ligt er aan of ik vrij ben en niet al teveel moet doen voor m'n studie. Maar ik hou het zeker in gedachte.
Oud 03-03-2010, 19:52
Rivka
Rivka is offline
Oké . Werk jij eigenlijk om Amsterdam CS of op Utrecht CS bij Starbucks?
Oud 03-03-2010, 19:54
Rivka
Rivka is offline
Getver, hoe insert je ook alweer een YouTube-filmpje?
Oud 03-03-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Getver, hoe insert je ook alweer een YouTube-filmpje?
Met [youtube] tags.
Oud 03-03-2010, 19:57
Verwijderd
in the yeeeaaarrrrr 7510 if god's a-comin' he ought to make it by then (8)
Oud 03-03-2010, 19:57
Rivka
Rivka is offline
Maar wat gaat ertussen?
Oud 03-03-2010, 20:03
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oké . Werk jij eigenlijk om Amsterdam CS of op Utrecht CS bij Starbucks?
Leiden dacht ik
Oud 03-03-2010, 20:04
Rivka
Rivka is offline
Oh
Rivka
Rivka is offline
Ik dacht Utrecht.
Batave
Batave is offline
Oud 03-03-2010, 20:11
Rationeel
Rationeel is offline
hahaha die mark en clark ook altijd met hun versleten piano
Oud 03-03-2010, 20:14
Batave
Batave is offline
Lol, ik zat even op het forum van een vriend en ik heb in totaal iets van 46 posts nu en heb al status: "Senior Boarder"
Oud 03-03-2010, 20:20
Verwijderd
;D;D
Oud 03-03-2010, 20:21
Verwijderd
sinds wanneer doet de bus chaufeur moeillijk, ik ging vanmiddag met de bus naar de stad en toen ik mijn abonement liet zien had hij niet door dat ik het was want jaaa mijn haar zat anders, en ja waar is het hoesje, en zeg meisje hoe oud is die foto
Echt hij is de eerste die mij niet herkent aan de foto
Oud 03-03-2010, 20:30
Verwijderd
Niemand heeft trouwens gereageerd toen ik vroeg wat 'heel behoorlijk' als commentaar van je docent als cijfer op zou leveren.

Dus ik vraag het nog een x

Ik denk een 7/7,5
Oud 03-03-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
En ik heb bij iedereen die 1.65 en vrouwelijk was vandaag gedacht dat het Quis was
Ik droeg een kort bruin rokje, bruine laarzen en een wit vest met bloemetjes. Maar ik heb niemand zien staren.
Oud 03-03-2010, 20:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Leiden dacht ik
Dat is goed gedacht. Vrijdagochtend vanaf 6 tot 2 en zaterdagmiddag van 2 tot 10.
Spot me dan, als je kan!
Oud 03-03-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Niemand heeft trouwens gereageerd toen ik vroeg wat 'heel behoorlijk' als commentaar van je docent als cijfer op zou leveren.

Dus ik vraag het nog een x

Ik denk een 7/7,5
Net onder goed (8), denk ik, maar boven behoorlijk (7), dus als ie lief is een 7,5.
Oud 03-03-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Hoi lievertjes.

Niet het invoeren per se, vooral het uitvoeren van de doodstraffen. Mijn bronnen waren diverse professoren die ik betrouwbaar acht.
Oud 03-03-2010, 20:43
Verwijderd
Qwis kom jij ook naar de meet?
Oud 03-03-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ik droeg een kort bruin rokje, bruine laarzen en een wit vest met bloemetjes. Maar ik heb niemand zien staren.
Ik durfde natuurlijk ook niet te lang te kijken, want dan zou het je opvallen

maar volgens mij zag ik niemand met een wit vest met bloemetjes
Oud 03-03-2010, 20:49
Verwijderd
Oh WT is verbannen doet hij mij krabbelen.
Oud 03-03-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Qwis kom jij ook naar de meet?
Als ik kan en het in Utrecht of Amsterdam is.
Oud 03-03-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik durfde natuurlijk ook niet te lang te kijken, want dan zou het je opvallen
Ja en dan?! Lijkt me wel grappig juist. Je mag me best aanspreken hoor, mocht je me ooit herkennen.
Oud 03-03-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Oh WT is verbannen doet hij mij krabbelen.
Ook al!?! Ik mis RP wel een beetje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten