Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze is wel oud geworden hoor, 90 geloof ik. En ik zag haar een jaar geleden voor het laatst, toen was ze nog zo kwiek en humoristisch enzo. Echt een heerlijk mens. Maar de laatste tijd ging het heel slecht en ze herkende haar eigen kinderen niet eens meer dus het is misschien maar beter zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wil niet slachtofferen, maar zo voelt het ook echt een beetje. Al meer dan een week ruzie met m'n beste vriend, scheidende ouders... en nu is mijn beste vriendin ook nog behoorlijk ziek en ze belt me steeds in paniek op. ![]() (en ondertussen heb ik nog geen moment een beetje rust kunnen vinden) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik moet me dus nog daadwerkelijk verdiepen in de teksten en in de algemene propagandatheorie enzo. Mijn ideaal is dat 't resultaat in theorie publicabel is, want ik vind zowat alle alfascripties zo'n nutteloos gelul. Dat wordt dus ijverig aan de slag ![]() Citaat:
Maar ik zal je even PM'en. ![]() Mailen met Jaeger ![]() Bedankt alvast, trouwens. Als je een smakelijk speciaalbiertje als bedankje wil dan moet je me 'ns aanspreken tijdens één van de keren dat je me spot. Citaat:
|
![]() |
|
|