Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
en nu heb ik zin om te slapen enzo maar kan ik niet
Anders probeer je het even, wekker op tien over half vier zodat je daarna even tijd hebt om je op te frissen voor bijles als je in bed gaat liggen met je ogen dicht lukt het vaak wel, zo lang je achter de computer zit niet
(en dutjes kun je het beste doen als ze 5 minuten óf 45 minuten duren, schijnt. 5 minuten is gewoon even doezelen en ontspannen, 45 minuten om precies 1 slaapcyclus door te maken en daarna wakker te worden voor je in diepe slaap bent)
Advertentie
Oud 08-03-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Geen idee. Heb gisteren een hele leuke dag gehad, maar er mist gewoon iets. Met m'n studie gaat het ook niet erg goed. Het liefst lig ik gewoon de hele dag in bed, waardoor ik al teveel heb gemist en ik weet niet of ik 't ga halen. Ik moet ook nog eens 2 essays schrijven van 2500 woorden en 2 presentaties voorbereiden en ik ben bang dat het niet gaat lukken. En ik wil cuddles.
hmm dat suckt maar deze studie was toch wat je altijd al wilde enzo?
Oud 08-03-2010, 14:54
Verwijderd
Citaat:
mmm lekker brunchen!
nouja gewoon muesli hoor, het was meer omdat ik pas na twaalf uur uit bed kwam door het lezen
Oud 08-03-2010, 14:55
Verwijderd
haha ja ik ga nu even lekker op de bank liggen en doe wel even wekkeren op mijn mobiel
mmm het liefst wil ik tot vanavond laat lekker de oogjes toe doen
Oud 08-03-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Herkenbaar. En in een aantal mensen.
ik ben teleurgesteld omdat er dit jaar weer is gezegd dat er de mogelijkheid is dat ik naar een andere school kan, en telkens als ik weer denk zo van ja dat wil ik nog steeds hoor ik er niks meer van
Ik begin het nu echt kut te vinden, maar ik durf er ook niet echt weer over te beginnen
Oud 08-03-2010, 14:56
Verwijderd
maar nu doe ik de oogjes toe, Dag!
Oud 08-03-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
ik ben teleurgesteld omdat er dit jaar weer is gezegd dat er de mogelijkheid is dat ik naar een andere school kan, en telkens als ik weer denk zo van ja dat wil ik nog steeds hoor ik er niks meer van
Ik begin het nu echt kut te vinden, maar ik durf er ook niet echt weer over te beginnen
Ik weet niet precies wat de situatie is, maar als je iets graag wil (en zeker als het met je toekomst te maken heeft) moet je er voor gaan vind ik

Maar goed, welterusten
Oud 08-03-2010, 15:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat is rot Trimm.

Ik ben ook niet echt op m'n best vandaag (oftewel; goed opgemerkt Rationeel)
Maar goed, dat ben ik al een paar weken niet.
Van jou snap ik het wel, er zijn bij jou wel wat hele nare dingen gebeurd. *knuf*

Citaat:
hmm dat suckt maar deze studie was toch wat je altijd al wilde enzo?
[afbeelding]
Ja opzich wel en vorig jaar was het ook echt leuk en zat ik in een geweldige groep met toffe mensen, maar nu zie ik die mensen bijna niet meer en zit ik alleen nog maar bij een stel sufkutten ingedeeld, waarvan ik echt niet snap waarom ze in godsnaam Engels doen. Van die meisjes die Mr. Darcy sexy vinden en daarom van die oude crap willen lezen.
Ik hou gewoon van de UK en de taal en de cultuur en er is vrijwel niemand daar die dezelfde liefde ervoor lijkt te hebben als ik. En iedereen praat met een vreselijk Dunglish accent. Op 2 docenten na dan, waarvan er 1 Engels is (en sexy).
Ik moet gewoon maar verhuizen naar de UK, maar geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
Oud 08-03-2010, 15:06
Verwijderd
jammer van die sufkutten, maar dat is waarschijnlijk maar tijdelijk? daar zou je je studieplezier niet door moeten laten vergallen, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
je moet gewoon een scrummeh bloke aan de haak slaan en met hem naar de UK verhuizen
Oud 08-03-2010, 15:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
je moet gewoon een scrummeh bloke aan de haak slaan en met hem naar de UK verhuizen
Ja maar dan moet ik eerst naar de UK om een scrummeh bloke te vinden. Hier vind ik ze namelijk niet.
Oud 08-03-2010, 15:10
Verwijderd
Wat een stomme blooks dat ze zich niet door jou laten vinden
Oud 08-03-2010, 15:11
Verwijderd
ik zeg: veel festivals en vakanties
Oud 08-03-2010, 15:11
Verwijderd
en nu ga ik mijn booteh naar de hometrainer slepen, anders heb ik voor niks mijn fietsbroekje aangetrokken
Oud 08-03-2010, 15:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
en nu ga ik mijn booteh naar de hometrainer slepen, anders heb ik voor niks mijn fietsbroekje aangetrokken
Je kan ook voor ons gaan dansen in je fietsbroekje.
Oud 08-03-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Van jou snap ik het wel, er zijn bij jou wel wat hele nare dingen gebeurd. *knuf*

Ja opzich wel en vorig jaar was het ook echt leuk en zat ik in een geweldige groep met toffe mensen, maar nu zie ik die mensen bijna niet meer en zit ik alleen nog maar bij een stel sufkutten ingedeeld, waarvan ik echt niet snap waarom ze in godsnaam Engels doen. Van die meisjes die Mr. Darcy sexy vinden en daarom van die oude crap willen lezen.
Ik hou gewoon van de UK en de taal en de cultuur en er is vrijwel niemand daar die dezelfde liefde ervoor lijkt te hebben als ik. En iedereen praat met een vreselijk Dunglish accent. Op 2 docenten na dan, waarvan er 1 Engels is (en sexy).
Ik moet gewoon maar verhuizen naar de UK, maar geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
Is het niet mogelijk om een deel van je studie in de UK te doen en dan daar min of meer te blijven plakken?
Oud 08-03-2010, 15:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is het niet mogelijk om een deel van je studie in de UK te doen en dan daar min of meer te blijven plakken?
Het is mogelijk om een jaar ofzo naar het buitenland te gaan, maar dan moet je volgens mij goede cijfers hebben en het kost een hoop geld en dat heb ik niet. Ik betaal m'n studie namelijk zelf en als ik naar de UK ga kan ik niet werken. Ik moet dus wachten tot ik m'n studie afheb en dan pas kan ik verder kijken. Tot die tijd moet ik 't maar doen met sporadische tripjes. In juni ga ik naar Belfast en hopelijk in augustus naar Newquay.
Oud 08-03-2010, 15:26
Verwijderd
ik kon niet slapen
Oud 08-03-2010, 15:27
Verwijderd
Een vriend van mij is op stage geweest in Engeland en dat viel qua kosten reuze mee, 1000 euro ofzo.
Oud 08-03-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet precies wat de situatie is, maar als je iets graag wil (en zeker als het met je toekomst te maken heeft) moet je er voor gaan vind ik

Maar goed, welterusten
Ik blijf er ook voor gaan, maar telkens is er wel iets wat mij in de weg staat of ik hoor er weer niks van, ik wil het mede graag omdat er hier niet echt leuke leeftijdsgenootjes zitten en ik het ook leuk wil hebben op school
En mijn schoolsituatie; ik zit nu op een niet zo leuke school na dat ik in de eerste weg moest

Maar ik zeur volgens mij gewoon heel erg als ik dat van jullie lees!
Oud 08-03-2010, 15:30
Verwijderd
Nou, het was het goede loket, maar de map met informatie bestaat niet meer dus ik was er alsnog voor niks.
Oud 08-03-2010, 15:31
Verwijderd
ik ben verslaafd
Oud 08-03-2010, 15:31
Verwijderd
aan drop pastilles
Oud 08-03-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Het is mogelijk om een jaar ofzo naar het buitenland te gaan, maar dan moet je volgens mij goede cijfers hebben en het kost een hoop geld en dat heb ik niet. Ik betaal m'n studie namelijk zelf en als ik naar de UK ga kan ik niet werken. Ik moet dus wachten tot ik m'n studie afheb en dan pas kan ik verder kijken. Tot die tijd moet ik 't maar doen met sporadische tripjes. In juni ga ik naar Belfast en hopelijk in augustus naar Newquay.
(Erasmus)beurs! Daar hoef je helemaal geen goede cijfers voor te hebben, iedere universitair student heeft er één keer recht op. Scheelt een hoop.
Oud 08-03-2010, 15:39
Verwijderd
Krijg je bij universitair Engels geen spraakles dan trouwens, dat ze allemaal zo'n sterk Nederlands accent hebben? Een vriend van me heeft lerarenopleiding Engels gedaan en kreeg het hele tweede trimester van het eerste jaar twee uur per week groepslogopedie om een net Engels accent te krijgen (sommige mensen hadden vrijstelling).
Oud 08-03-2010, 15:42
Verwijderd
Maargoed, als je niet de energie kunt opbrengen om alles te doen, helpt het vaak om eerst maar eens één ding te doen, niet als een bezetene alle achterstand in een dag willen wegwerken. Dan krijg je weer het gevoel dat je het wel kan en ben je weer gemotiveerd om verder te gaan en de neiging om de hele dag in bed te blijven liggen wordt alleen maar sterker als je eraan toegeeft, want op een gegeven moment wordt het veel te eng om nog uit bed te komen, want dan moet je ineens zó veel. Is als je overbelast bent (of dat nu komt doordat je zo hoog belast wordt of doordat je even niet zo belastbaar bent) makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...
Oud 08-03-2010, 15:43
Verwijderd
Ik ga mezelf nu overtreffen door te bellen met een onbekende. *zichzelf schopt*
Oud 08-03-2010, 15:44
Verwijderd
GO Quis!
Welke onbekende ga je bellen?
Oud 08-03-2010, 15:46
Verwijderd
grrr ik heb nog maar 0.34 cent op mij pinpas
Oud 08-03-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ga mezelf nu overtreffen door te bellen met een onbekende. *zichzelf schopt*
goedzo
Oud 08-03-2010, 15:47
Verwijderd
wie ga je bellen Qis?
Oud 08-03-2010, 15:47
Sherlock
Sherlock is offline
Zo mijn maandag zit er weer op
Oud 08-03-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Geld is het slijk der aarde, liefje
Verwijderd
Citaat:
Gat in de hand?
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook voor ons gaan dansen in je fietsbroekje. [afbeelding]
jammer, te laat
Oud 08-03-2010, 15:49
Verwijderd
ik hou altijd een stukje maand over aan het einde van mijn geld
Oud 08-03-2010, 15:50
Verwijderd
Dan moet februari toch wel je lievelingsmaand zijn
Maar het is pas het begin van de maand hoor! :')
Oud 08-03-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
GO Quis!
Welke onbekende ga je bellen?
Citaat:
wie ga je bellen Qis?
Instantie waar ik stage wilde lopen, maar de vacature is blijkbaar dusdanig verouderd dat ze niemand (meer) nodig hebben. Stomme uni die valse hoop geeft.
Verwijderd
ik ga heel gelijkmatig met geld om maar ben toch elk jaar weer blij met februari
Verwijderd
hng
Oud 08-03-2010, 15:53
Verwijderd
ahhh dat is kut Quis!
Oud 08-03-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat maar weinig jongens dat honderd procent zeker weten
Ik heb nooit seks gehad met een vrouw.
Oud 08-03-2010, 15:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Krijg je bij universitair Engels geen spraakles dan trouwens, dat ze allemaal zo'n sterk Nederlands accent hebben? Een vriend van me heeft lerarenopleiding Engels gedaan en kreeg het hele tweede trimester van het eerste jaar twee uur per week groepslogopedie om een net Engels accent te krijgen (sommige mensen hadden vrijstelling).
We kregen vanaf het allereerste semester al fonetiek en uitspraak les, maar bij de meesten blijft dat Nederlandse accent er gewoon inzitten. Of ze zetten een overdreven bekakt Engels accent op, wat dan alleen maar belachelijk klinkt.
Ik heb vorig jaar een klasgenootje getutord (tutored?) met haar uitspraak, maar zelfs onze docent zei al dat ze tot de 1% van de studenten behoort waarbij geen verbetering hoorbaar is.

En je hebt trouwens ook gelijk wat het uit bed hijsen betreft. Het begint nu sterk te lijken op m'n middelbare school tijd en dat liep niet echt goed af. Toen stapelde het werk zich ook steeds meer op, had ik steeds minder zin en ben ik uiteindelijk gestopt. Het grootste verschil met toen is dat ik nu een stuk beter in m'n vel zit, dus mss komt het toch nog wel goed. Ik ga iig proberen in de studieweek alles te lezen wat ik gelezen moet hebben, want dat is écht veel. Ik moet elke week een 18e eeuwse roman uitlezen, 2 hoofdstukken voor 3 andere vakken en dan ook nog opdrachten maken die een hoop tijd kosten. Als je erbij werkt gaat dat lastig.

Maar jaaa, vorig semester heb ik ook geen flikker gedaan en op magische wijze heb ik toen ook alles gehaald. Fingers crossed voor de komende tentamenweek.
Oud 08-03-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit seks gehad met een vrouw.
Misschien heeft een jongen je zaad opgevangen in een condoom en het vervolgens kunstmatig geïnsemineerd bij zijn zus?
Oud 08-03-2010, 16:02
Verwijderd
uhuhuh de H&m medewerkers zijn gemeeheen ze willen niets reserveren
Oud 08-03-2010, 16:02
Verwijderd
wat ook wel begrijpelijk is maar toch!
Oud 08-03-2010, 16:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
uhuhuh de H&m medewerkers zijn gemeeheen ze willen niets reserveren
Er werken daar ook alleen maar ongeinteresseerde mutsen. Echt, wat een chagrijnige koppen altijd daar.
Oud 08-03-2010, 16:04
Verwijderd
haha eindelijk iemand die het me eens is, ik werd is geholpen daar door een stomme oostblok trut die boos werd en zei nu goan wei in diskussie - zeker te lang niks gegeten en chagereinig van een rammelend buikje -
Oud 08-03-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
hng
Citaat:
ahhh dat is kut Quis!
Mja nu ben ik alweer uit het veld geslagen. Prutzooi.
Oud 08-03-2010, 16:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
haha eindelijk iemand die het me eens is, ik werd is geholpen daar door een stomme oostblok trut die boos werd en zei nu goan wei in diskussie - zeker te lang niks gegeten en chagereinig van een rammelend buikje -
Jezus, dat moet ik eens flikken op m'n werk. Klant is koning etc. en als je met klanten werkt moet je imo beleefd en vriendelijk blijven, anders moet je maar werk zoeken waarbij je niks met mensen te maken hebt.

Een vriendin van mij had er ooit een spijkerbroek gekocht en dat ding was na 1 keer dragen al harstikke lelijk geworden (uitgelubberd enzo).
Toen ze terugging zei die chagrijnige sloerie achter de kassa dat elke broek uitloopt en dat ze 'm niet terug kon nemen omdat de broek al gedragen was. Als je iets (zichtbaar!) van slechte kwaliteit blijkt te zijn moet dat gewoon geruild kunnen worden.
Oud 08-03-2010, 16:12
Verwijderd
Het ziet er buiten nu toch wel een stuk beter uit dan vanochtend.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten