|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar kun jij? | |||
Vrijdag 12 maart |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 23.08% |
Zaterdag 13 maart |
6 | 15.38% |
Vrijdag 19 maart |
11 | 28.21% |
Zaterdag 20 maart |
8 | 20.51% |
Vrijdag 26 maart |
23 | 58.97% |
Utrecht |
28 | 71.79% |
Zwolle |
14 | 35.90% |
Amsterdam |
12 | 30.77% |
Anders namelijk |
8 | 20.51% |
Eindhoven |
4 | 10.26% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het het makkelijkst is om voorlopig uit te gaan van Utrecht vanaf 14:30! Dan hoeft niemand met een weekend-ov vóór 12 uur te reizen (rekenend vanaf centrale treinstations) (behalve mensen in Middelburg, die moeten dan om 1 voor 12 vertrekken, maar volgens mij reist er niemand vanaf Middelburg die van plan is te komen).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wie is er trouwens van plan te komen? Nieuwe lijst!
Wel: Sarah Misschien (hebben op 26 maart gestemd) (bij copypasten graag bij zetten onder welke voorwaarde je wel kan) Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, Rationeel, Stefenootje, Tink* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wie is er trouwens van plan te komen? Nieuwe lijst!
Wel: Sarah Misschien (hebben op 26 maart gestemd) (bij copypasten graag bij zetten onder welke voorwaarde je wel kan) Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien (hebben op 26 maart gestemd) (bij copypasten graag bij zetten onder welke voorwaarde je wel kan)
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Misschien (hebben op 26 maart gestemd) (bij copypasten graag bij zetten onder welke voorwaarde je wel kan)
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla
|
Verwijderd
|
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, als er leuke mensen komen en er niks tussenkomt en het in Utrecht is. Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla |
![]() |
|
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, als er leuke mensen komen en er niks tussenkomt en het in Utrecht is. Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla grl - Zwolle vind ik te ver, Utrecht of Amsterdam hebben de voorkeur.
|
![]() |
http://www.kruidvat.nl/domains/defau...einen&token=-1
snel naar de kruidvat voor een treinkaartje dus! en ik zit waarschijnlijk wel weer vanaf 13:00 in café de tijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal zijn er wat mensen die rond 21:00 à 22:00 naar huis willen ivm treinen, en zijn er wat andere mensen die meer in de buurt wonen die het later maken maar ik weet niet hoe laat want ik hoor daar nooit bij. |
![]() |
|
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, als er leuke mensen komen en er niks tussenkomt en het in Utrecht is. Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla grl - Zwolle vind ik te ver, Utrecht of Amsterdam hebben de voorkeur. Archont: mits in Eindhoven of Tilburg. Barabas: mits minder dan een uur treinen. Batave: mits in Utrecht of Zwolle en is ook ongeveer even laat als Jasper. Yukari-Sensei: evt, mits in Utrecht. Zo, heb ik die luie Barabas en Archont ook weer gelijk geholpen ![]()
|
Biertank 52, CreativeMusic, Disturbedangel, JasperJD, (Mits op 26 maart en is er pas rond een uur of 5/6) Jiiive, Martiño, Mr Soija, N00dles, Quis, als er leuke mensen komen en er niks tussenkomt en het in Utrecht is. Rationeel, Stefenootje, Tink* Commendatore (mits in Utrecht (bij voorkeur) of anders in Zwolle en pas vanaf een uur of vijf) Mean (utrecht minst graag maar ik kan ) Amsterdam of Zwolla grl - Zwolle vind ik te ver, Utrecht of Amsterdam hebben de voorkeur. Archont: mits in Eindhoven of Tilburg. Barabas: mits minder dan een uur treinen. Batave: mits in Utrecht of Zwolle en is ook ongeveer even laat als Jasper. Yukari-Sensei: evt, mits in Utrecht. *Miekje* , tenzij er iets tussen komt natuurlijk!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Jojo's saaie pyjama's: Altijd stof voor saaie grappen #908 Rivka | 500 | 11-03-2010 22:34 | |
Muziek |
arnhem hardcore meeting Verwijderd | 420 | 30-03-2005 19:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 |