Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan je gewoon niet serieus nemen in je gevoelens. En ik veroordeel je niet hoor, maar hoe kan je nou verdrietig zijn over het ene en al weer likkebaardend je volgende opties in kaart brengen? |
![]() |
|
^ Het is toch niet zo raar dat je tegelijkertijd verdrietig bent over een relatie die net uit is, en zin hebt in een date met een nieuwe jongen. Betekent dus niet dat ik helemaal verliefd ben op de nieuwe en mn ex al weer compleet vergeten ben, maar dat ik gewoon zin heb in aandacht/afleiding. Dat werkt voor mij namelijk altijd heel goed bij het vergeten van iemand.
Nouja ik vind het niet raar, maar blijkbaar denken wij daar heel anders over.
|
Pffff, ik heb hier nog maar weinig gepost de laatste tijd..heb het in mijn hoofd gehaald om dit jaar eindelijk eens een diploma te halen zodat ik volgend jaar mijn volgend diploma kan halen en dan eindelijk kan gaan werken, dus dat levert nogal wat stress op, wat ik op vriendlief afreageer. En doordat ik me op hem afreageer, neemt hij een beetje afstand en op de momenten dat ik dan weer vrolijk ben of probeer te doen, is hij weer zo van 'ja maar de laatste dagen was je niet echt lief' en heeft hij er moeite mee om te doen alsof ik niet 2 dagen of langer heb lopen zeiken tegen hem
![]() ![]() En ik weet wel dat wij het aankunnen, als we dat beiden willen (en hij wil het, alleen ik twijfel soms, al denk ik dat het maar aan alles erom heen ligt dan echt aan hem zelf), en dat het niet zomaar uit zal gaan tussen ons, maar soms raak ik er gewoon een beetje gek van. En dat wil ik niet, ik wil me blij en springerig (alleen blij zou ook al goed zijn ![]() Ik weet dus dat het voor een groot deel aan mij ligt, maar toch voel ik me gefrustreerd. Volgende week samen op vakantie, ik hoop dat ik dan eindelijk eens tot rust kom en dat we ook weer wat dichter bij elkaar komen, stomme stress ook..houdt het ooit eens op? Of blijft het de komende vijftig jaar zo doorgaan? Sorry voor de warrige post.. En St*r, is het nu uit met je vriendje? Ik las een paar dagen geleden toch nog dat als jullie samen waren het zo leuk was? Heb ik het nu verkeerd gelezen of ben je vrijgezel? In ieder geval veel plezier met je date ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jullie maken mij wel aan het lachen! ![]() Sommigen zitten wel erg warm. Drankje naar keuze op 1 van jullie meetings wie het goed heeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik dacht dat trance maniak 21 was maar toen schreef ie dat ie al werkte dus dan zal ie wel ouder zijn. ik zeg 25!
ot: over een week verhuis ik officeel al mn spullen bij hem in, heel chill want ik woon er nu eigenlijk ook al. Het is heel fijn en ik voel heel erg thuis bij hem. Af en toe kan ik nogal temperamentvol reageren als iets niet loopt zoals ik het wil en daar kan hij niet zo goed mee omgaan, maar dat leert ie wel.. ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Met kinderen werken is toch echt geweldig! Die hebben mij vandaag er wel doorheen gesleept met hun gekke gedrag. ![]() Ik denk nu vaak terug aan de geweldige vakanties, weekendjes weg samen, de lol samen met mijn ex (gek om te zeggen). En wat hebben wij veel afgelachen zeg. Het maakt mij emotioneel, maar het geeft bij mij ook een glimlach op mijn gezicht. Vanavond maar naar de kroeg. Dat was eergisteren ook gezellig, kwam veel oud-collega's tegen en mijn bazin. ![]() |
![]() |
|
Oef, ook al oud-collega's, misschien toch 30+?
![]() OT: Heerlijk, die connectie tussen die vriendin en mij... We zitten nu volkomen op één lijn, is wel een goed gevoel. Met vriendlief gaat het ook goed, deze week is eigenlijk best wel goed geweest, bedtechnisch ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik had ook weer zo'n grappig kind moment vanochtend. Mijn klas moest een satéstokje prikken in een bakje met aarde. Dus ik zeg: het stokje moet in de hoek. Vraagt een van die kinderen: welke hoek? Dus ik zeg: in de tweede hoek. Zie je haar echt naar dat bakje staren van: wat is de tweede hoek?! ![]() ![]() Maar werken met kinderen is leuk <3 En om ontopic te blijven: ik ga vanavond mijn nieuwe lingeriesetje uittesten ![]()
|
Kinderen zijn geniaal ja, ik heb met mijn voorleeskindje (5) ook heerlijke gesprekken. Ik had bijvoorbeeld een boek over een schaap, zij: "Ik haat schapen!"
Ik: "Haten zelfs! Welke dieren vind je dan wel leuk?" Zij: "Paarden en konijnen en hamsters." Ik: "Ik had vroeger een hamster." Zij: "Waarom nu niet meer?" Ik: "Tsja, die is doodgegaan." Zij: "Waarom dan?" Ik: "Ja, hij was gewoon oud." Zij: "Waarom dan?" Ik: "Zo gaat dat hè, als je oud wordt, dan ga je op een gegeven moment dood." Zij: "Maar wie had hem doodgemaakt dan?" ![]() OT: Samenwonen is nog steeds fantastisch en ik vind het allemaal eigenlijk nog steeds alleen maar beter worden, ze is zo lief ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ Ster: ha, ik wist het
![]() Hm. Had 'm gesmst of ie het leuk had en dat het hier niet zo boeiend was, behalve dat Bos weggaat. Kreeg ik bijna onmiddellijk een smsje terug met alleen: huh, waarom?! Mannen... Nou ja, spreek 'm volgende week wel weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Oeh, ik ga straks lekkere dingetjes halen, zodat het morgen brunch op bed wordt ![]()
||
Citaat:
Dat klinkt als mijn nicht toen ze nog veel jonger was. Tegen mijn opa. N: Opa, jij bent oud he? O: Ja N: Oude mensen gaan dood he? O: Ja N: Hoe laat dan? Ot: is het al morgen?
||
Citaat:
![]() De meesten zaten wel vlakbij, ik ben 26. Omdat niemand het geraden voor iedereen een gratis drankje naar keuze! ![]() ![]() Het geslacht heb ik ook nog niet prijsgegeven! Een iets makkelijkere opgave! @x-spekkie-x: Lingeriesetjes doen het altijd goed. Ten minste, ik werd er meestal door overrompeld. Het is ook de moeite wat het hem doet! Als man word je echt begeerd! Dat moet met jouw 'date'' dus helemaal goedkomen. ![]() Wat ik voor werk doe? KDV en ik studeer verder om in ooit eens in het onderwijs te gaan werken. ![]() edit: Kijk je toevallig ONM, komt opeens een goede vriend van je als figurant in beeld als helpende arts naast een hoofdrolspeler! Haha. Echt toeval. (hij speelt soms ook in reclames ![]() Laatst gewijzigd op 12-03-2010 om 18:46. Reden: edit: ONM |
![]() |
|
Ooh Trance Maniak! Ik wilde nét gaan gokken, maar je was me net voor je met je bericht! Maar ik wilde 23/24 zeggen
![]() Pff, eindelijk weer beter, vandaag lekker gewerkt (ook KDV!). Ik was blij dat ik weer wat kon doen vandaag, jammer dat mijn collega ont-zet-tend stront chagrijnig was ![]() Laatst gewijzigd op 12-03-2010 om 21:11. Reden: 24 ipv 34 |
![]() |
|
Gisteren belde hij me op 'als ik vanavond bij jou eet, heb je dan nog wat nodig?' Zo schattig. Hij was dus al de hele dag hier aan het studeren en toen ik thuiskwam lagen zijn spulletjes hier en was hij boodschappen aan het doen en was hij onverwacht nog bij mij om gezellig een avondje tv te kijken
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh niet helemaal relationeel gebied dus het mag klein, maar ik ga morgen weer uit huis! Woonde tijdelijk bij de ouders (nja doordeweeks, in 't weekend vaak bij 't vriendje) omdat de studie te ver weg was en ik geen kamer van 10 m2 voor 300 euro wilde, en dat was heel gezellig hoor maar nu heb ik een eigen huis!! Nou ja een flatje, maar volgens mij richting de 40 m2 en ik ben er helemaal verliefd op
![]() Maar morgen helpen mijn ouders en vriendlief en dan hebben we voor het eerst ... nou ja bijna voor het eerst een avond helemaal alleen in huis, zonder huisgenoten of familieleden in de buurt. Dat is alleen nog maar gelukt op Ameland hihi en toen beviel dat prima! Dus ik denk dat het een heel leuke zaterdagavond gaat worden ![]() ![]() We hebben elkaar straks weer een week niet gezien en deze week lopen we elkaar helemaal op te fokken hihi, dus volgens mij wordt het een gepassioneerd weerzien (als de ouders eindelijk weg zijn). Leuk! Kreeg deze week continu kriebels in m'n buik van alles wat hij zei. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaaaa. 't Is leuk nu. Alles eigenlijk. Behalve dat ik een beetje bang ben dat ik straks geen vrienden heb in mijn nieuwe woonplaats en doodga
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom is hij zo ontzettend gevoelloos ![]() ow en de andere ex is irritant en moet van me afblijven ![]() en nu slapen en morgen op vakantie!
||
Citaat:
![]() Ik weet niet wat er tussen jullie gebeurd is, maar als je hem respectloos (beetje zwaar misschien) hebt behandeld, gaat de verwerking voor hem wat makkelijker. (Tenminste, bij mij dan! Ik spreek niet voor hem) En dat relativeren doe ik om de pijn te verzachten (terwijl het verdriet en pijn echt wel er is). Misschien moet je wat meer doorvragen wat hij echt voelt. Ik geloof niet dat hij opeens niks meer voelt als een baksteen. En die ex van je! ''Dat het wel kon''! Ik denk dat hij meer kans maakt als hij gewoon van je afblijft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend word al vrij uhm.. snel/makkelijk opgewonden, ik denk dat als ik dat aan zou trekken, het niet heel erg lang zou duren xD ot: Anyhow, het is zaterdag ![]() ![]()
||
Citaat:
betekent dat dan dat ik geen thee meer hoef te leren drinken? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En gisteren heb ik 10 things I hate about you gekeken en omg ik was zo helemaal jaloers ![]() Ik vind het jammer dat ik nu echt totaal niks meer van hem hoor, ik mis ons ge-onzin, geleuter over belangrijke en onbelangrijke dingen en het stiekeme geflirt (van mij) tussendoor ![]() En andere msn-gesprekken die de hele tijd uitdraaien op hoe sexy ik ben en mijn borsten ben ik stiekem toch wel een klein beetje heel erg beu ![]() |
![]() |
|
Ik ben om onverklaarbare reden boos op hem en dat is nou ook weer niet de bedoeling want het is een stuk gezelliger bij hem als ik in een goed humeur ben. Ik ga zo maar eens dingen doen om mezelf op te vrolijken voor ik weer naar hem toe ga.
|
Verwijderd
|
Ik heb behoefte aan ruimte, hij zit al twee weken thuismet een zere knie en hij is zielig, allemaal best maar dat betekend ook dat we elkaar constant op de lip zitten en ik heb echt ruimte nodig. Hij niet zo dus ik zit nu afstandelijk te doen terwijl hij probeert te kleffen....
![]() ![]() |
![]() |
|
Zou hem gisteren eigenlijk niet zien omdat ik 2 feestjes van vrienden had waar ik heen zou gaan. Toen ik van feest 1 onderweg was naar feest 2 belde ik hem even om te vragen hoe z'n dag was en hij was nogal gedeprimeerd door een aantal dingen die op z'n werk gebeurd waren. Ik vroeg hem of hij misschien anders met mij naar dat 2e feest wilde komen om wat afleiding te hebben. Hij zei dat hij dat aan de ene kant wel kon gebruiken, maar dat hij niet echt in de stemming was om gezellig te zijn in een grote groep en dat hij dus thuis zou blijven en me de volgende dag wel zou zien.
Na een paar minuten nagedacht te hebben ben ik omgekeerd en naar z'n huis gegaan, in de hoop dat ik (+ de meegebrachte fles wijn) voor wat afleiding zou kunnen zorgen. Hij zei eerst nog dat ik dat echt niet had hoeven doen en dat ik gewoon naar dat feest had moeten gaan, maar daarna heeft hij volgens mij wel 10x gezegd hoe lief hij het vond dat ik was langsgekomen om hem op te vrolijken. Dus ach, het was in ieder geval niet voor niets ![]()
|
Nou, we hebben een gesprek gehad. Moeizaam want hij had zich verslapen en hij was ziek en had hoofdpijn maar we hebben wel een besluit genomen. Samen. We nemen een break van een maand, vrij maar wel met beperkingen (want we vinden het allebei niet leuk als de ander met een ander naar bed gaat dus dat gaan we niet doen) en afspraken (we moeten allebei verplicht een date proberen te doen met iemand, we mogen wel met elkaar bellen maar niet afspreken). Hij is er volgensmij bestwel gelukkig mee en ik ook. En over een maand gaan we samen ergens iets drinken en erover praten en daarna gaan we of uit elkaar of samen naar mijn of zijn huis
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch jammer dat heath ledger dood is ![]() Keek donderdag cinderella story (fout, fout) en toen had ik dat gevoel ook.. En go fizzle ![]() ![]() ot: nog een uurtje, en ik word mezelf een beetje zat xD
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik voel me nu nog goed, maar ik weet straks dat mijn mannetje weer als portier mannetje gaat spelen bij een discotheek, en dan zal ik wel weer "gekke" dingen in mijn hoofd gaan halen.
maar des al niet te min, ik zie hem maandag gelukkig weereens na 3,5 week! en daar ben ik aan toe, kan bijna niet wachten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn ex had daarover absoluut niet te klagen... Haha. |
![]() |
|
Leuk van je nieuwe huisje Freya
![]() En verder wordt het wel steeds leuker met ' de nieuwe'. Alleen dat samen slapen, ik slaap echt zo ontzettend slecht als er iemand bij is, terwijl hij juist graag samen slaapt. En zo erg is het niet om een dagje brak te zijn, maar het is wel heel vervelend als je wel veel dingen wilt doen, vooral dingen als sporten ofzo. Ik functioneer niet zo best op weinig slaap.
|
![]() |
|
|