Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2010, 21:07
Verwijderd
Ik denk ook rond de 24!

ot: Ik ben niet zo handig met vriendinnetjes van beste vrienden die ik niet zo tof vind. Ik ook met mijn grote mond
Advertentie
Oud 11-03-2010, 21:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik dacht dat je 15 was.
Ik ook

Maar nu (na het zien van je fotoboek) denk ik dat je tussen de 23 en de 26 bent.
Oud 11-03-2010, 22:17
wup
wup is offline
Laatste avond in NY, in de US eigenlijk.. Dus we kunnen de balans opmaken:

Een enorme heterd gescoord
Een ga-je-wat-met-me-drinken mailtje
Gekwetst door enorme heterd
Paar super leuke mensen ontmoet, die ik mis en waarschijnlijk nooit weer zie
Een paar toffe vakantieadresjes gescoord

Best ok! Nu kan ik me in NL weer op stomme Italianen en oude mannen storten jeej.

Verder alles ook goed. We zouden vanavond wat gaan drinken met een paar leuke Australiers, maar ik voel me niet zo goed. Weet nog niet wat we gaan doen. Hmm. Tijdens mijn verblijf hier ben ik ineens heel veel gaan mailen met een (vrij nieuw) klasgenootjes, wat ik daardoor nu zie als een goede vriendin. Ben erg benieuwd hoe dat straks gaat als we elkaar ook echt weer zien haha. We hebben al besloten samen naar Madrid te gaan in de zomer, dus volgens mij zit het goed

Helaas erg slecht nieuws gekregen een paar dagen terug. Ik had volgens mij al eens gepost dat de moeder van een vriendin erg ziek was en nu mailde ze dat ze nog maar een paar maanden heeft. De kanker zit overal en de tumoren in hoofd en slokdarm blijven maar groeien. Werd er gister huilen wakker van... Vind het erg lastig, want ik meot het hier een beetje van me af zetten. Kan nu toch niets voor ze doen. Zodra ik thuis ben ga ik met ons vaste groepje even naar mijn vriendin toe en haar afleiden. Bah bah bah.. Ik haat dit. Het voelt alsof ik echt oud word ofzo, nu zelfs ouders van vrienden en oudklasgenoten doodgaan. Wou dat ik 8 was en niets wist over zorgen.
Oud 12-03-2010, 01:38
HFSH
HFSH is offline
auw. waarom doet dat zo'n pijn? Ik voel me alsof ik een bakstenen muur in slow-motion op me af zie komen.
Oud 12-03-2010, 08:26
ST*R
ST*R is offline
@ wup: nog veel plezier!
@ skyblue: hm ja dat was ook mn plan, maar het viel een beetje tegen

Citaat:
Star you always want what you can't have...
hm ja ik weet het, en het is vet irritant..

gister gegeten met de wel leuke ex, en volgens mij vindt hij me nog/weer leuk, maar ik kan hem niet echt peilen.. weet wel dat ik hem gewoon als een vriend zie, en niet als meer. vanavond feestje waar hij ook komt..
verder weer aan het smsen met de knappe jongen van dit weekend, en we gaan na mn vakantie wat drinken, wel zin in
en dan nog de nieuwe ex.. voel me nog wel verdrietig maar wel beter, weet ook wel dat het op de lange termijn beter zo is. het voelt op op de een of andere rare manier ook alsof het al heel lang uit is. bel hem vanmiddag na zn presentatie en hopelijk kunnen we vanavond dan even afspreken om nog een keer te praten.
Oud 12-03-2010, 11:53
Verwijderd
Mijn moeder vind het een beetje cru wat ik gesmst heb, maar kom, misschien snapt ze het nu wel. En zoniet, dan begint het gedoe weer van voor af aan.
Wel jammer dat ik nu de interessante jongen niet zie omdat ik ziek ben.
Oud 12-03-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
@ wup: nog veel plezier!
@ skyblue: hm ja dat was ook mn plan, maar het viel een beetje tegen

hm ja ik weet het, en het is vet irritant..

gister gegeten met de wel leuke ex, en volgens mij vindt hij me nog/weer leuk, maar ik kan hem niet echt peilen.. weet wel dat ik hem gewoon als een vriend zie, en niet als meer. vanavond feestje waar hij ook komt..
verder weer aan het smsen met de knappe jongen van dit weekend, en we gaan na mn vakantie wat drinken, wel zin in
en dan nog de nieuwe ex.. voel me nog wel verdrietig maar wel beter, weet ook wel dat het op de lange termijn beter zo is. het voelt op op de een of andere rare manier ook alsof het al heel lang uit is. bel hem vanmiddag na zn presentatie en hopelijk kunnen we vanavond dan even afspreken om nog een keer te praten.
Ik snap echt helemaal niets jou.
Ik kan je gewoon niet serieus nemen in je gevoelens.
En ik veroordeel je niet hoor, maar hoe kan je nou verdrietig zijn over het ene en al weer likkebaardend je volgende opties in kaart brengen?
Oud 12-03-2010, 13:25
ST*R
ST*R is offline
^ Het is toch niet zo raar dat je tegelijkertijd verdrietig bent over een relatie die net uit is, en zin hebt in een date met een nieuwe jongen. Betekent dus niet dat ik helemaal verliefd ben op de nieuwe en mn ex al weer compleet vergeten ben, maar dat ik gewoon zin heb in aandacht/afleiding. Dat werkt voor mij namelijk altijd heel goed bij het vergeten van iemand.
Nouja ik vind het niet raar, maar blijkbaar denken wij daar heel anders over.
Oud 12-03-2010, 13:48
groovy
groovy is offline
Pffff, ik heb hier nog maar weinig gepost de laatste tijd..heb het in mijn hoofd gehaald om dit jaar eindelijk eens een diploma te halen zodat ik volgend jaar mijn volgend diploma kan halen en dan eindelijk kan gaan werken, dus dat levert nogal wat stress op, wat ik op vriendlief afreageer. En doordat ik me op hem afreageer, neemt hij een beetje afstand en op de momenten dat ik dan weer vrolijk ben of probeer te doen, is hij weer zo van 'ja maar de laatste dagen was je niet echt lief' en heeft hij er moeite mee om te doen alsof ik niet 2 dagen of langer heb lopen zeiken tegen hem . En dat snap ik ook wel, maar aaahh, het maakt de dingen er niet beter op en het geeft me zo'n gevoel alsof we maar blijven hangen ergens in het midden .
En ik weet wel dat wij het aankunnen, als we dat beiden willen (en hij wil het, alleen ik twijfel soms, al denk ik dat het maar aan alles erom heen ligt dan echt aan hem zelf), en dat het niet zomaar uit zal gaan tussen ons, maar soms raak ik er gewoon een beetje gek van. En dat wil ik niet, ik wil me blij en springerig (alleen blij zou ook al goed zijn ) voelen, maar door die hele kutschool en alle stress (zowel van school als thuis) raak ik soms zo uit mijn doen dat ik minder goed in mijn vel zit en dat heeft toch weer zijn uitwerking op onze relatie.

Ik weet dus dat het voor een groot deel aan mij ligt, maar toch voel ik me gefrustreerd. Volgende week samen op vakantie, ik hoop dat ik dan eindelijk eens tot rust kom en dat we ook weer wat dichter bij elkaar komen, stomme stress ook..houdt het ooit eens op? Of blijft het de komende vijftig jaar zo doorgaan? Sorry voor de warrige post..

En St*r, is het nu uit met je vriendje? Ik las een paar dagen geleden toch nog dat als jullie samen waren het zo leuk was? Heb ik het nu verkeerd gelezen of ben je vrijgezel? In ieder geval veel plezier met je date !
Oud 12-03-2010, 14:24
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik ook

Maar nu (na het zien van je fotoboek) denk ik dat je tussen de 23 en de 26 bent.
15? Zo reageren wel meerdere mensen hier. Allemaal verliefde pubers hiero.
Jullie maken mij wel aan het lachen!

Sommigen zitten wel erg warm.
Drankje naar keuze op 1 van jullie meetings wie het goed heeft.
Oud 12-03-2010, 14:26
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
15? Zo reageren wel meerdere mensen hier. Allemaal verliefde pubers hiero.
Jullie maken mij wel aan het lachen!

Sommigen zitten wel erg warm.
Drankje naar keuze op 1 van jullie meetings wie het goed heeft.
Ga je nou zo flauw zijn om vervolgens niet te vertellen hoe oud je dan echt bent?
Oud 12-03-2010, 14:27
Volk
Volk is offline
Nog steeds als dag 1. Maar dan keer honderd
Oud 12-03-2010, 14:35
Luna
Luna is offline
ik dacht dat trance maniak 21 was maar toen schreef ie dat ie al werkte dus dan zal ie wel ouder zijn. ik zeg 25!

ot: over een week verhuis ik officeel al mn spullen bij hem in, heel chill want ik woon er nu eigenlijk ook al. Het is heel fijn en ik voel heel erg thuis bij hem. Af en toe kan ik nogal temperamentvol reageren als iets niet loopt zoals ik het wil en daar kan hij niet zo goed mee omgaan, maar dat leert ie wel..
Oud 12-03-2010, 15:39
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ga je nou zo flauw zijn om vervolgens niet te vertellen hoe oud je dan echt bent?
Doe eens lief.

OT:
Met kinderen werken is toch echt geweldig! Die hebben mij vandaag er wel doorheen gesleept met hun gekke gedrag.
Ik denk nu vaak terug aan de geweldige vakanties, weekendjes weg samen, de lol samen met mijn ex (gek om te zeggen).
En wat hebben wij veel afgelachen zeg. Het maakt mij emotioneel, maar het geeft bij mij ook een glimlach op mijn gezicht.

Vanavond maar naar de kroeg. Dat was eergisteren ook gezellig, kwam veel oud-collega's tegen en mijn bazin.
Oud 12-03-2010, 15:43
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Doe eens lief.
Oh maar ik bedoelde dat ook heel lief!
Oud 12-03-2010, 15:45
I C U
I C U is offline
Oef, ook al oud-collega's, misschien toch 30+? Ik zeg 22!

OT: Heerlijk, die connectie tussen die vriendin en mij... We zitten nu volkomen op één lijn, is wel een goed gevoel. Met vriendlief gaat het ook goed, deze week is eigenlijk best wel goed geweest, bedtechnisch Volgende week twee jaar samen
Oud 12-03-2010, 15:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Met kinderen werken is toch echt geweldig! Die hebben mij vandaag er wel doorheen gesleept met hun gekke gedrag.
Wat doe jij voor werk?

En ik had ook weer zo'n grappig kind moment vanochtend. Mijn klas moest een satéstokje prikken in een bakje met aarde. Dus ik zeg: het stokje moet in de hoek. Vraagt een van die kinderen: welke hoek? Dus ik zeg: in de tweede hoek. Zie je haar echt naar dat bakje staren van: wat is de tweede hoek?!
Maar werken met kinderen is leuk <3

En om ontopic te blijven: ik ga vanavond mijn nieuwe lingeriesetje uittesten
Oud 12-03-2010, 16:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kinderen zijn geniaal ja, ik heb met mijn voorleeskindje (5) ook heerlijke gesprekken. Ik had bijvoorbeeld een boek over een schaap, zij: "Ik haat schapen!"
Ik: "Haten zelfs! Welke dieren vind je dan wel leuk?"
Zij: "Paarden en konijnen en hamsters."
Ik: "Ik had vroeger een hamster."
Zij: "Waarom nu niet meer?"
Ik: "Tsja, die is doodgegaan."
Zij: "Waarom dan?"
Ik: "Ja, hij was gewoon oud."
Ik: "Zo gaat dat hè, als je oud wordt, dan ga je op een gegeven moment dood."
Zij: "Maar wie had hem doodgemaakt dan?"

OT: Samenwonen is nog steeds fantastisch en ik vind het allemaal eigenlijk nog steeds alleen maar beter worden, ze is zo lief
Oud 12-03-2010, 16:20
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Kinderen zijn geniaal ja, ik heb met mijn voorleeskindje (5) ook heerlijke gesprekken. Ik had bijvoorbeeld een boek over een schaap, zij: "Ik haat schapen!"

Oud 12-03-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
En om ontopic te blijven: ik ga vanavond mijn nieuwe lingeriesetje uittesten
Als het de ex is: Jullie zijn net Carrie en mr. Big. Vroeg of laat komen jullie vast wel bij elkaar uit

Als het de ex niet is, maar iemand anders: Good for you!
Oud 12-03-2010, 16:40
Verwijderd
@ Ster: ha, ik wist het Maar helaas dan... beetje afleiding is nooit slecht.

Hm. Had 'm gesmst of ie het leuk had en dat het hier niet zo boeiend was, behalve dat Bos weggaat. Kreeg ik bijna onmiddellijk een smsje terug met alleen: huh, waarom?! Mannen... Nou ja, spreek 'm volgende week wel weer.
Oud 12-03-2010, 16:41
metallica
metallica is offline
Citaat:
Uiteindelijk was ik niet meer in Mestreech. Er was crisis op m'n werk en ik kon niet weg.
Balen

Ontopic: Oeh, ik ga straks lekkere dingetjes halen, zodat het morgen brunch op bed wordt
Oud 12-03-2010, 16:49
Roosje
Roosje is offline
@ Vogelvrij: heel offtopic, maar lees jij toevallig voor bij de voorleesexpress?
Oud 12-03-2010, 18:00
Dott
Dott is offline
Citaat:

OT: Samenwonen is nog steeds fantastisch en ik vind het allemaal eigenlijk nog steeds alleen maar beter worden, ze is zo lief

Dat klinkt als mijn nicht toen ze nog veel jonger was.
Tegen mijn opa.

N: Opa, jij bent oud he?
O: Ja
N: Oude mensen gaan dood he?
O: Ja
N: Hoe laat dan?

Ot: is het al morgen?
Oud 12-03-2010, 18:34
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Oh maar ik bedoelde dat ook heel lief!
Je hebt mazzel dat ik in een goede bui ben!
De meesten zaten wel vlakbij, ik ben 26. Omdat niemand het geraden voor iedereen een gratis drankje naar keuze! (En wat een nieuwsgierige dames hier! )
Het geslacht heb ik ook nog niet prijsgegeven! Een iets makkelijkere opgave!

@x-spekkie-x:
Lingeriesetjes doen het altijd goed. Ten minste, ik werd er meestal door overrompeld. Het is ook de moeite wat het hem doet! Als man word je echt begeerd!
Dat moet met jouw 'date'' dus helemaal goedkomen.

Wat ik voor werk doe? KDV en ik studeer verder om in ooit eens in het onderwijs te gaan werken.

edit: Kijk je toevallig ONM, komt opeens een goede vriend van je als figurant in beeld als helpende arts naast een hoofdrolspeler! Haha. Echt toeval. (hij speelt soms ook in reclames )

Laatst gewijzigd op 12-03-2010 om 18:46. Reden: edit: ONM
Oud 12-03-2010, 21:10
Ukk
Ukk is offline
Ooh Trance Maniak! Ik wilde nét gaan gokken, maar je was me net voor je met je bericht! Maar ik wilde 23/24 zeggen

Pff, eindelijk weer beter, vandaag lekker gewerkt (ook KDV!). Ik was blij dat ik weer wat kon doen vandaag, jammer dat mijn collega ont-zet-tend stront chagrijnig was

Laatst gewijzigd op 12-03-2010 om 21:11. Reden: 24 ipv 34
Oud 12-03-2010, 21:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren belde hij me op 'als ik vanavond bij jou eet, heb je dan nog wat nodig?' Zo schattig. Hij was dus al de hele dag hier aan het studeren en toen ik thuiskwam lagen zijn spulletjes hier en was hij boodschappen aan het doen en was hij onverwacht nog bij mij om gezellig een avondje tv te kijken Was fijn. Vandaag was ik vrij en heb ik lekker gewinkeld en nog m'n huis schoon gemaakt en m'n belastingaangifte gedaan. Vanavond alleen slapen maar morgen ga ik weer naar hem toe en zijn we weer het weekend samen Het gaat ontzettend goed met ons. Ik ben ook ineens uit het niets weer zo onwijs verliefd
Oud 12-03-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Als het de ex is: Jullie zijn net Carrie en mr. Big. Vroeg of laat komen jullie vast wel bij elkaar uit

Als het de ex niet is, maar iemand anders: Good for you!
Behalve dat dat geen slim plan is want met die ex had ze nooit gewoon gezellige leuke avonden met heel veel kletsen en lachen en leuk doen. Dat is ook waarom het uit is toch, en lijkt mij een betrekkelijk cruciaal onderdeel? Nou ja ook weer niet voor iedereen misschien, maar Spekkie komt altijd vrij kletserig en gezellig op mij over
Oud 12-03-2010, 22:05
Verwijderd
Oh niet helemaal relationeel gebied dus het mag klein, maar ik ga morgen weer uit huis! Woonde tijdelijk bij de ouders (nja doordeweeks, in 't weekend vaak bij 't vriendje) omdat de studie te ver weg was en ik geen kamer van 10 m2 voor 300 euro wilde, en dat was heel gezellig hoor maar nu heb ik een eigen huis!! Nou ja een flatje, maar volgens mij richting de 40 m2 en ik ben er helemaal verliefd op Ga alleen wel verhuizen naar een stad waar ik alleen maar bekenden heb en (nog) geen vrienden, brrrrr.

Maar morgen helpen mijn ouders en vriendlief en dan hebben we voor het eerst ... nou ja bijna voor het eerst een avond helemaal alleen in huis, zonder huisgenoten of familieleden in de buurt. Dat is alleen nog maar gelukt op Ameland hihi en toen beviel dat prima! Dus ik denk dat het een heel leuke zaterdagavond gaat worden Hij heeft allemaal grootste plannen geloof ik, die allemaal binnenshuis te realiseren zijn Ik heb maar vast een fles wijn ingeslagen huhuhu. Komt goed!

We hebben elkaar straks weer een week niet gezien en deze week lopen we elkaar helemaal op te fokken hihi, dus volgens mij wordt het een gepassioneerd weerzien (als de ouders eindelijk weg zijn). Leuk! Kreeg deze week continu kriebels in m'n buik van alles wat hij zei.
Oud 12-03-2010, 22:19
Verwijderd
Freyja
Oud 12-03-2010, 22:54
Verwijderd
Jaaaaa. 't Is leuk nu. Alles eigenlijk. Behalve dat ik een beetje bang ben dat ik straks geen vrienden heb in mijn nieuwe woonplaats en doodga (daarbij negeer ik het feit dat ik van 9 tot 4 bij mijn studiegenoten op de lip zit en dus 's avonds misschien helemaal geen vrienden meer kan verdragen, helemaal als ik ook nog een avond in de week ga klimmen )
Oud 13-03-2010, 01:07
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@ Vogelvrij: heel offtopic, maar lees jij toevallig voor bij de voorleesexpress?
jaa dat doe ik ook! nu al 3e seizoen, super leuk

waarom is hij zo ontzettend gevoelloos JA ik weet ook wel dat het op de lange termijn beter is dat het uit is, maar dan kan je nog wel gewoon zeggen dat het NU super kut en stom is. en niet zo relativeren en rationeel doen.
ow en de andere ex is irritant en moet van me afblijven en toen ik dat zei (maar wel wat aardiger) zei hij dat hij dacht dat het nu wel kon ofzo omdat ik weer vrijgezel ben, eh NEE.
en nu slapen en morgen op vakantie!
Oud 13-03-2010, 01:08
Verwijderd
Nou, kennelijk heeft hij het uitgemaakt na 1.5 jaar. 7 maanden long-distance. Eikel. Dronken.
Oud 13-03-2010, 06:58
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
jaa dat doe ik ook! nu al 3e seizoen, super leuk

waarom is hij zo ontzettend gevoelloos JA ik weet ook wel dat het op de lange termijn beter is dat het uit is, maar dan kan je nog wel gewoon zeggen dat het NU super kut en stom is. en niet zo relativeren en rationeel doen.
ow en de andere ex is irritant en moet van me afblijven en toen ik dat zei (maar wel wat aardiger) zei hij dat hij dacht dat het nu wel kon ofzo omdat ik weer vrijgezel ben, eh NEE.
en nu slapen en morgen op vakantie!
Mannen reageren eenmaal meer rationeel. (ik ook, kan zo de politiek in )

Ik weet niet wat er tussen jullie gebeurd is, maar als je hem respectloos (beetje zwaar misschien) hebt behandeld, gaat de verwerking voor hem wat makkelijker. (Tenminste, bij mij dan! Ik spreek niet voor hem)
En dat relativeren doe ik om de pijn te verzachten (terwijl het verdriet en pijn echt wel er is).
Misschien moet je wat meer doorvragen wat hij echt voelt. Ik geloof niet dat hij opeens niks meer voelt als een baksteen.

En die ex van je! ''Dat het wel kon''! Ik denk dat hij meer kans maakt als hij gewoon van je afblijft.
Oud 13-03-2010, 08:06
Dott
Dott is offline
Citaat:

@x-spekkie-x:
Lingeriesetjes doen het altijd goed. Ten minste, ik werd er meestal door overrompeld. Het is ook de moeite wat het hem doet! Als man word je echt begeerd!
Dat moet met jouw 'date'' dus helemaal goedkomen.
Haha, even over die lingerie setjes, dat ligt er dus echt heel erg aan.
Mijn vriend word al vrij uhm.. snel/makkelijk opgewonden, ik denk dat als ik dat aan zou trekken, het niet heel erg lang zou duren xD

ot: Anyhow, het is zaterdag en ik tel de uren nu al af
Oud 13-03-2010, 09:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jaaaaa. 't Is leuk nu. Alles eigenlijk. Behalve dat ik een beetje bang ben dat ik straks geen vrienden heb in mijn nieuwe woonplaats en doodga (daarbij negeer ik het feit dat ik van 9 tot 4 bij mijn studiegenoten op de lip zit en dus 's avonds misschien helemaal geen vrienden meer kan verdragen, helemaal als ik ook nog een avond in de week ga klimmen )

betekent dat dan dat ik geen thee meer hoef te leren drinken?
Oud 13-03-2010, 10:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja Ik woon in een wijk die dat wel kan gebruiken
Oud 13-03-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, kennelijk heeft hij het uitgemaakt na 1.5 jaar. 7 maanden long-distance. Eikel. Dronken.
Klote! Ook een reden buiten die long-distance?

En gisteren heb ik 10 things I hate about you gekeken en omg ik was zo helemaal jaloers Ik wil zoiets ook, bestonden ze maar echt!

Ik vind het jammer dat ik nu echt totaal niks meer van hem hoor, ik mis ons ge-onzin, geleuter over belangrijke en onbelangrijke dingen en het stiekeme geflirt (van mij) tussendoor

En andere msn-gesprekken die de hele tijd uitdraaien op hoe sexy ik ben en mijn borsten ben ik stiekem toch wel een klein beetje heel erg beu
Oud 13-03-2010, 12:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben om onverklaarbare reden boos op hem en dat is nou ook weer niet de bedoeling want het is een stuk gezelliger bij hem als ik in een goed humeur ben. Ik ga zo maar eens dingen doen om mezelf op te vrolijken voor ik weer naar hem toe ga.
Oud 13-03-2010, 12:27
Verwijderd
Ik heb behoefte aan ruimte, hij zit al twee weken thuismet een zere knie en hij is zielig, allemaal best maar dat betekend ook dat we elkaar constant op de lip zitten en ik heb echt ruimte nodig. Hij niet zo dus ik zit nu afstandelijk te doen terwijl hij probeert te kleffen.... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... Ik wil mezelf-tijd vandaag.
Oud 13-03-2010, 12:35
Breg
Breg is offline
Zou hem gisteren eigenlijk niet zien omdat ik 2 feestjes van vrienden had waar ik heen zou gaan. Toen ik van feest 1 onderweg was naar feest 2 belde ik hem even om te vragen hoe z'n dag was en hij was nogal gedeprimeerd door een aantal dingen die op z'n werk gebeurd waren. Ik vroeg hem of hij misschien anders met mij naar dat 2e feest wilde komen om wat afleiding te hebben. Hij zei dat hij dat aan de ene kant wel kon gebruiken, maar dat hij niet echt in de stemming was om gezellig te zijn in een grote groep en dat hij dus thuis zou blijven en me de volgende dag wel zou zien.

Na een paar minuten nagedacht te hebben ben ik omgekeerd en naar z'n huis gegaan, in de hoop dat ik (+ de meegebrachte fles wijn) voor wat afleiding zou kunnen zorgen. Hij zei eerst nog dat ik dat echt niet had hoeven doen en dat ik gewoon naar dat feest had moeten gaan, maar daarna heeft hij volgens mij wel 10x gezegd hoe lief hij het vond dat ik was langsgekomen om hem op te vrolijken. Dus ach, het was in ieder geval niet voor niets
Oud 13-03-2010, 13:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, we hebben een gesprek gehad. Moeizaam want hij had zich verslapen en hij was ziek en had hoofdpijn maar we hebben wel een besluit genomen. Samen. We nemen een break van een maand, vrij maar wel met beperkingen (want we vinden het allebei niet leuk als de ander met een ander naar bed gaat dus dat gaan we niet doen) en afspraken (we moeten allebei verplicht een date proberen te doen met iemand, we mogen wel met elkaar bellen maar niet afspreken). Hij is er volgensmij bestwel gelukkig mee en ik ook. En over een maand gaan we samen ergens iets drinken en erover praten en daarna gaan we of uit elkaar of samen naar mijn of zijn huis (En ik heb sterk het idee dat het de tweede optie is).
Oud 13-03-2010, 13:15
Verwijderd
Goed zo Fizzle

ot: net gebeld door een superknappe jongen maar ik durfde niet op te nemen En in de kroeg leek hij heeeeel knap dus dat ga ik binnenkort maar een keer in het echt zien
Oud 13-03-2010, 13:43
Verwijderd
Goeie afspraken Fizzle! Krijg je tenminste geen 'but we were on a break'-toestanden. Ik duim voor je!
Oud 13-03-2010, 13:51
Dott
Dott is offline
Citaat:
Klote! Ook een reden buiten die long-distance?

En gisteren heb ik 10 things I hate about you gekeken en omg ik was zo helemaal jaloers Ik wil zoiets ook, bestonden ze maar echt!

Ik vind het jammer dat ik nu echt totaal niks meer van hem hoor, ik mis ons ge-onzin, geleuter over belangrijke en onbelangrijke dingen en het stiekeme geflirt (van mij) tussendoor

En andere msn-gesprekken die de hele tijd uitdraaien op hoe sexy ik ben en mijn borsten ben ik stiekem toch wel een klein beetje heel erg beu

Toch jammer dat heath ledger dood is maar ik herken het gevoel, dat heb ik ook altijd.
Keek donderdag cinderella story (fout, fout) en toen had ik dat gevoel ook..

En go fizzle

ot: nog een uurtje, en ik word mezelf een beetje zat xD
Oud 13-03-2010, 14:59
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mijn vriend word al vrij uhm.. snel/makkelijk opgewonden, ik denk dat als ik dat aan zou trekken, het niet heel erg lang zou duren xD
leuk toch. Mijn vriend houdt er niet van en als ik er sexy uit wil zien dan zegt ie "doe normaal!", het liefst ziet ie me in een skinnyjeans met een tshirt zonder make-up.
Oud 13-03-2010, 15:28
Ikhebgeenidee
Ikhebgeenidee is offline
ik voel me nu nog goed, maar ik weet straks dat mijn mannetje weer als portier mannetje gaat spelen bij een discotheek, en dan zal ik wel weer "gekke" dingen in mijn hoofd gaan halen.
maar des al niet te min, ik zie hem maandag gelukkig weereens na 3,5 week!

en daar ben ik aan toe, kan bijna niet wachten
Oud 13-03-2010, 16:08
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Het uittrekken of daarna?
Mijn ex had daarover absoluut niet te klagen... Haha.
Oud 13-03-2010, 17:00
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik baal een beetje van het feit dat ik me altijd aangetrokken voel tot jongens die eigenlijk onwijze sukkels zijn, en dat juist die dan in mijn hoofd gaan zitten. Wat moet ik daar nou mee!
Oud 13-03-2010, 18:24
Tink*
Tink* is offline
Leuk van je nieuwe huisje Freya

En verder wordt het wel steeds leuker met ' de nieuwe'. Alleen dat samen slapen, ik slaap echt zo ontzettend slecht als er iemand bij is, terwijl hij juist graag samen slaapt. En zo erg is het niet om een dagje brak te zijn, maar het is wel heel vervelend als je wel veel dingen wilt doen, vooral dingen als sporten ofzo. Ik functioneer niet zo best op weinig slaap.

Regels voor berichten